jij gaat nog geen eensquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hee jongons ik heb gereserveerd onder de naam Meloewa
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Aan de aanwezige users te zien wordt dit verzamelen bij de Mac om dan met z'n allen sinas en cola te drinken in die disco die sluit om 00:00 waarna iedereen weer wordt opgehaald door z'n ouders.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hee jongons ik heb gereserveerd onder de naam Meloewa
Haan33 komt, dus ik denk het nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Aan de aanwezige users te zien wordt dit verzamelen bij de Mac om dan met z'n allen sinas en cola te drinken in die disco die sluit om 00:00 waarna iedereen weer wordt opgehaald door z'n ouders.
Jij wel?quote:
Ik sta toch op misschien, lamlul. Het valt nog te redden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Als Steen komt dan drop ik ook wel ff langs
jij gaat ook ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:20 schreef chroestjov het volgende:
Iedereen die nog geld tegoed heeft van Haan zich massaal aanmelden, anders kan je wel fluiten naar je centen.
Afhankelijk van de hoeveelheid negers kan nog worden uitgeweken naar de KFC.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik sta toch op misschien, lamlul. Het valt nog te redden.
Misschien gaan we naar de Burger King.
Dat is niet nodig aangezien er max. 15 mensen zullen zijn.quote:
Ik ben gewoon duidelijk, de grootste schijterds zijn mensen die zich aanmelden maar zich vervolgens lafjes terugtrekken en niet op komen dagen.quote:
He, madeliefff oostblok? Wat?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ook weer politicologie?
[..]
Hoezo niet? Anders is er te weinig Oostblok.
Filmpje van de afterparty:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:27 schreef BMTH182 het volgende:
jongens ik heb nog een foto van vorig jaar gevonden, was heel luek dit jaar kom k weer groeten
[ afbeelding ]
Prima marktplaats bedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als jij hierin wil slapen.
Jij en stereotype FOK!ker in:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel
[..]
jij en Mark in bed van 140 bij 200.
Denken dat ik het riool in ga met mijn outfitjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij en stereotype FOK!ker in:
[ afbeelding ]
Dit is de reden dat ik niet kom. Ik durf het gewoon nietquote:
Jij gaat sowieso nergens heen. Lekker de hele dag achter gesloten ramen en deuren naar je eigen lichaamsdelen kijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Denken dat ik het riool in ga met mijn outfitje
ik ben net een dag thuis.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij gaat sowieso nergens heen. Lekker de hele dag achter gesloten ramen en deuren naar je eigen lichaamsdelen kijken.
Ga je weer geld bietsen bij de vrouwtjes?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij gaat sowieso nergens heen. Lekker de hele dag achter gesloten ramen en deuren naar je eigen lichaamsdelen kijken.
Prima toch, of even tegen een meisje aan fietsen. Moet kunnen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ga je weer geld bietsen bij de vrouwtjes?
Je moest met je ouders mee op verkansie!?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik ben net een dag thuis.En moet nu weer weg maar heb geen zin
![]()
vooroordelen.
Zozo, busy life. Wat is zijn FOK!naam?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
![]()
vooroordelen.
Nee, ik gooi bierflesjes naar jouw grindtegelkop waarna ik over je miniscule piemeltje rijdt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ga je weer geld bietsen bij de vrouwtjes?
Je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Zozo, busy life. Wat is zijn FOK!naam?
[..]
Nee, ik gooi bierflesjes naar jouw grindtegelkop waarna ik over je miniscule piemeltje rijdt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Nee, ik gooi bierflesjes naar jouw grindtegelkop waarna ik over je miniscule piemeltje rijdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2013 18:17:59 ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]zo hey...
jij bent stoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]zo hey...
jij bent stoer
Haha pwngeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef Aberkullie het volgende:
Als Mortaxx gaat kom ik ook, en ZarB komt dan ook dus komt Hoink ook.
Wij reizen in stijl. Wil er iemand meerijden vanaf Amsterdam in onze limo met chauffeur? De eerste die zijn hoofd uit het dakraam steekt betaald de eerste fles Moët.
Aangezien je wo gaat doen mag je hier weleens op gaan letten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef Aberkullie het volgende:
Wij reizen in stijl. Wil er iemand meerijden vanaf Amsterdam in onze limo met chauffeur? De eerste die zijn hoofd uit het dakraam steekt betaald de eerste fles Moët.
Oja die d had ik erbij ge-edit want betaalt stond zo raar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien je wo gaat doen mag je hier weleens op gaan letten.
Zal wel een simpele studie zijn die heel NCOI Nederland volgt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien je wo gaat doen mag je hier weleens op gaan letten.
Goed, ga maar weer terug naar de basisschool... Godverdomme, zegquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oja die d had ik erbij ge-edit want betaalt stond zo raar.
Zelfs daar zou je moeder niet toegelaten worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zal wel een simpele studie zijn die heel NCOI Nederland volgt.
Dit was een OUD meet of?quote:
Die versier je maar in de club, of durf je niemand aan te spreken?quote:
quote:-Alleen aanmeldingen of vragen over de meet, geen SC-
Die is allang afgestudeerd dus helaas. Maar wel heel goed van je dat je een jaartje hbo hebt gehaald.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zelfs daar zou je moeder niet toegelaten worden.
Ja natuurlijk wel, ik zorg er gewoon voor dat ik bij een chick kan slapenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die versier je maar in de club, of durf je niemand aan te spreken?
Trouwens nog even voor de duidelijkheid:
[..]
Iets in het medische vakgebied dacht ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zal wel een simpele studie zijn die heel NCOI Nederland volgt.
Niet dat ik weet.quote:
Supergirl is even aan het werk maar jullie zullen er binnen korte tijd bij gezet worden. En het staat je vrij Haywood zelf te DM'en natuurlijkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:36 schreef ZarB het volgende:
Hallo mensen, geen sc aub. Supahgurl, kunnen we op de lijst??
Komt Haywood ook? Kan iemand haar contacten? Lijkt me hilarisch
Nee, vorige meet waren er ook wel chille mensenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:37 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Ja maar niet dat er alleen maar van die autisten komen
Uhuh.. als er maar paar chille gasten zijn wie bieren en chick hosselenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee, vorige meet waren er ook wel chille mensen
Waarvan jij er een bentquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:41 schreef chroestjov het volgende:
Geen volle portefeuille meenemen aangezien er zakkenrollers actief zijn op de meet.
Haan vraagt het gewoon hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:41 schreef chroestjov het volgende:
Geen volle portefeuille meenemen aangezien er zakkenrollers actief zijn op de meet.
Vorige keer waren er zeker 8 man die tot de eerste trein 's ochtends waren wezen stappenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:41 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Uhuh.. als er maar paar chille gasten zijn wie bieren en chick hosselen
Er komen heul geen vrouwenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:41 schreef chroestjov het volgende:
Dat klinkt al positief, maar ik ga echt niet vanaf utrecht naar nijmegen en dan nog naar een kut dorp in de buurt terug fietsen naar huis..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Haan vraagt het gewoon hoor
[..]
Vorige keer waren er zeker 8 man die tot de eerste trein 's ochtends waren wezen stappen
Waarom niet gewoon 's ochtends om 7 uur terug met de trein? Dat ga ik doen. En anders zou ik eens zoeken op een goedkoop hostel voor studenten oid, dat is meestal maar rond de 15 euroquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:45 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Dat klinkt al positief, maar ik ga echt niet vanaf utrecht naar nijmegen en dan nog naar een kut dorp in de buurt terug fietsen naar huis..dus waarschijnlijk word het gewoon een hotel.
Iemand wie een cheap hotel/motel kent?
Niet jezelf volledig de tering inhelpen en wakker worden in een random vrouwelijk studentenhuis.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:45 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Dat klinkt al positief, maar ik ga echt niet vanaf utrecht naar nijmegen en dan nog naar een kut dorp in de buurt terug fietsen naar huis..dus waarschijnlijk word het gewoon een hotel.
Denk je nou serieus dat ik een zon kut studenten huis ga slapenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon 's ochtends om 7 uur terug met de trein? Dat ga ik doen. En anders zou ik eens zoeken op een goedkoop hostel voor studenten oid, dat is meestal maar rond de 15 euro
Heb haar al een dm gestuurd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Top, SG is nu werken () dus die past de OP 's avonds wel aan
Of je gaat gewoon tot 5 uur de club inquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:48 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ik een zon kut studenten huis ga slapen![]()
Ik wil maximaal 40euro uitgeven voor een hotel.
Dit dus.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Niet jezelf volledig de tering inhelpen en wakker worden in een random vrouwelijk studentenhuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij ook weer?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Niet jezelf volledig de tering inhelpen en wakker worden in een random vrouwelijk studentenhuis.
als ik een kamer had in utrecht mocht je op de bank slapenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:45 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Als je lekker bent wil ik dat wel overwegen, maar je hebt geen kamer in utrechtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:51 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
als ik een kamer had in utrecht mocht je op de bank slapen
Nee, ik kan niet. Dit keer aan de andere kant; kleine minpuntjes uitvergroten en mensen er maandenlang mee achtervolgen op het forum.quote:
Ligt eraan wat je lekker vindt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:52 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Als je lekker bent wil ik dat wel overwegen, maar je hebt geen kamer in utrecht
Stuur maar een foto.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:56 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je lekker vindt.
Haha. Wie weet ben ik tegen die tijd nog over te halenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ook weer politicologie?
[..]
Hoezo niet? Anders is er te weinig Oostblok.
Net thuis van een hele enge reis naar de supermarkt om een pak melk te halen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
![]()
vooroordelen.
Stiekem wil je gewoon omdat ik misschien kom, maar dat geeft niet hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef Aberkullie het volgende:
Nu maar hopen dat ze geen voedsel thuis heeft met het 'ik kies bewust' logo er op.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Stiekem wil je gewoon omdat ik misschien kom, maar dat geeft niet hoor
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze geen voedsel thuis heeft met het 'ik kies bewust' logo er op.
Ik schaf alleen voedsel aan dat geen pijn heeft geleden. Dus appels die zelf van de boom zijn gevallen, dieren die van ouderdom zijn overleden etc.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze geen voedsel thuis heeft met het 'ik kies bewust' logo er op.
Hmm, en als er een worst is die pijn gaat lijden maar jij dat kunt verhelpen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:09 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik schaf alleen voedsel aan dat geen pijn heeft geleden. Dus appels die zelf van de boom zijn gevallen, dieren die van ouderdom zijn overleden etc.
Neuh, 28 augustus ben ik alweer aan het werk.quote:
Dat is natuurlijk Gods wil.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, en als er een worst is die pijn gaat lijden maar jij dat kunt verhelpen?
Ja, met die redenatie kun je alles afschuiven op God he. Jezus wil juist dat je mensen helptquote:
Geen SC.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, met die redenatie kun je alles afschuiven op God he. Jezus wil juist dat je mensen helptEn dat kan op héél veel manieren, Aberkullie
Beetje afteren met sos enzo?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:06 schreef Aberkullie het volgende:
Ik heb daar een vriend wonen dus ZarBie en ik gaan door tot in de late uurtjes
maar dan ben je toch nog steeds een schijterdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben gewoon duidelijk, de grootste schijterds zijn mensen die zich aanmelden maar zich vervolgens lafjes terugtrekken en niet op komen dagen.
De meeste mensen zouden het gewoon ''verstandig'' noemen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:07 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
maar dan ben je toch nog steeds een schijterd
Waarom is het verstandig om niet naar een forum meeting te gaan van een website die je vaak bezoekt en mensen van kent?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De meeste mensen zouden het gewoon ''verstandig'' noemen.
Ik denk niet dat ik hier op in hoef te gaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:17 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Waarom is het verstandig om niet naar een forum meeting te gaan van een website die je vaak bezoekt en mensen van kent?
Dit. Dan zit je daar en dan vervelen ze je vast met tig 'inside-jokes'.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:15 schreef Micson het volgende:
Ik wil wel komen, maar ik zie veelal SC incestvolk in de OP; niet echt mijn cup of tea.
Bekijk het zo : zij zitten nu al een soort aan elkaar vast, mochten ze tegen vallen kun je altijd nog solo of met paar lay lowers gaan chillen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:19 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Dit. Dan zit je daar en dan vervelen ze je vast met tig 'inside-jokes'.
Komt gij ook dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Bekijk het zo : zij zitten nu al een soort aan elkaar vast, mochten ze tegen vallen kun je altijd nog solo of met paar lay lowers gaan chillen.
Ik zit in Leeuwarden, dus we kunnen eventueel samen heenreizen. Zijn we wel aan de late kant, aangezien ik gewoon naar mijn werk moet overdag.quote:
Inderdaad. Dat heb ik de vorige keer ook gedaan. Iedereen was opgelucht dat ik tijdig huiswaarts keerde.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:19 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Dit. Dan zit je daar en dan vervelen ze je vast met tig 'inside-jokes'.
Micson vorige keer durfde je ook al niet, met je smoesjesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:15 schreef Micson het volgende:
Ik wil wel komen, maar ik zie veelal SC incestvolk in de OP; niet echt mijn cup of tea.
Ik moest werken, misschien moeilijk te geloven voor de gemiddelde Fok!-er ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Micson vorige keer durfde je ook al niet, met je smoesjes
Hele nacht ja?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:48 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik moest werken, misschien moeilijk te geloven voor de gemiddelde Fok!-er ja.
Had je wel een goede inkijk om degene die het niet begrepen te vermaken?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat heb ik de vorige keer ook gedaan. Iedereen was opgelucht dat ik tijdig huiswaarts keerde.
Utrechtse introductieweek?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Het zal hertjes regelen die avond.
Moeilijk he, die wereldquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:15 schreef Micson het volgende:
Oké vooruit, ik kom wel langs.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Utrechtse introductieweek?
[..]
Moeilijk he, die wereld
UIT is twee weken eerder.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Utrechtse introductieweek?
[..]
Moeilijk he, die wereld
Welke naam op dat lijstje heeft je doen beslissen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik beloof niks, maar ik ben wel van plan om te komen.
Gezelligquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:27 schreef BMTH182 het volgende:
jongens ik heb nog een foto van vorig jaar gevonden, was heel luek dit jaar kom k weer groeten
[ afbeelding ]
Ik ben overdag in Amsterdam dus rij meequote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef Aberkullie het volgende:
Wat/waar voor Master ging je doen eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben overdag in Amsterdam dus rij mee
Geen enkele naam, ik kom omdat ik nieuwsgieirg ben naar fokkers. Jij wel?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:01 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Welke naam op dat lijstje heeft je doen beslissen?
Politicologie aan de UvAquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat/waar voor Master ging je doen eigenlijk?
Ik kom niet. Ik hou mijn vingers op het toetsenbord zodat ik de eerste ben die iedereen kan afzeiken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Geen enkele naam, ik kom omdat ik nieuwsgieirg ben naar fokkers. Jij wel?
Alleen als Mortaxx erbij is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
Kun je een ban krijgen als je iemand uit KLB IRL op zijn bek slaat?
Zo nee, schrijf me erbij.
Waarom nou weer gelijk zo agressiefquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
Wie zou je willen hoeken dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
En daarom is er de fok-meet, zodat je hem gewoon op tafel kan leggen!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik probeerde subtiel mijn penis aan haar op te dringen, maar vooralsnog gefaald helaas.
hoiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik probeerde subtiel mijn penis aan haar op te dringen, maar vooralsnog gefaald helaas.
ik heb niet eens een studentenkaartquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef probeer het volgende:
donderdag utrecht .. grote kans op tivoli pop-o-matic .. zet ff in de op dat je evt je studentenkaart mee moet nemen. scheelt iig in de tivoli toegang.
picsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef probeer het volgende:
ik hoop wel dat ik niet de lelijkste ben .. kleine kans though
Denk dat ik Tivoli wel ongezien in iemands kont kan plassen, daar is het altijd druk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:31 schreef probeer het volgende:
[..]
En daarom is er de fok-meet, zodat je hem gewoon op tafel kan leggen!
nee dat is Mortaxx alquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef probeer het volgende:
ik hoop wel dat ik niet de lelijkste ben .. kleine kans though
je bent trouwens niet de enige, aan de namen in de op te zien wordt het best wel een sausage-fest ..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef Micson het volgende:
[..]
er komen dames! in ieder geval al 2quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:34 schreef probeer het volgende:
[..]
je bent trouwens niet de enige, aan de namen in de op te zien wordt het best wel een sausage-fest ..
SG als ik jou was zou ik iig iets van pepperspray mee nemen, of een groot mes of zo.
Tel je jezelf nou mee?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er komen dames! in ieder geval al 2
jij telt jezelf niet mee als je het over de mannen in een groep hebt?quote:
Jawel, twee keer zelfsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:40 schreef probeer het volgende:
[..]
jij telt jezelf niet mee als je het over de mannen in een groep hebt?
Tja, de enige die er meer kan uitnodigen ben jij, als een man dat doet is het immers al snel 'opdringerig'quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er komen dames! in ieder geval al 2
er staan nog wat dames op / misschien / hequote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja, de enige die er meer kan uitnodigen ben jij, als een man dat doet is het immers al snel 'opdringerig'
Maar als jij er voor zorgt dat ze op / definitief / komenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er staan nog wat dames op / misschien / he
doe het zelf johquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar als jij er voor zorgt dat ze op / definitief / komen
Hmm, zou je VeerEli ook een uitnodiging willen sturen?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar als jij er voor zorgt dat ze op / definitief / komen
Hmm, zou je VeerEli ook een uitnodiging willen sturen?
Nee, want dan komt het opdringerig en wanhopig over he. En ik ben een echte gentleman.quote:
De jaloezie druipt er gewoon vanaf weer.quote:
nah ik vind het ook wel wat wanhopig van jequote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, want dan komt het opdringerig en wanhopig over he. En ik ben een echte gentleman.
[..]
De jaloezie druipt er gewoon vanaf weer.
Zucht... Als jij het zegtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nah ik vind het ook wel wat wanhopig van je
Jaloers zijn op een wnahopige fokker lolquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, want dan komt het opdringerig en wanhopig over he. En ik ben een echte gentleman.
[..]
De jaloezie druipt er gewoon vanaf weer.
Nee, op VeerEli.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Jaloers zijn op een wnahopige fokker lol
Ina Boudier Bakkerlaan, 14 m2, niet heel groot dus. Geluidslimieten zijn er niet, bankje aanwezig, bedje voor evt. orgie, bakje sos op tafel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:54 schreef probeer het volgende:
Micson, woon jij groot en/of centraal? lees: evt after?
HA ik heb 21m2quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:56 schreef Micson het volgende:
[..]
Ina Boudier Bakkerlaan, 14 m2, niet heel groot dus. Geluidslimieten zijn er niet, bankje aanwezig, bedje voor evt. orgie, bakje sos op tafel.
Mogelijk dus.
Kom jij dan ook?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:00 schreef Nikmans het volgende:
Wordt dit weer zo'n meet met alleen 17-jarigen?
Handig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:56 schreef Micson het volgende:
[..]
Ina Boudier Bakkerlaan, 14 m2, niet heel groot dus. Geluidslimieten zijn er niet, bankje aanwezig, bedje voor evt. orgie, bakje sos op tafel.
Mogelijk dus.
20 representquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:00 schreef Nikmans het volgende:
Wordt dit weer zo'n meet met alleen 17-jarigen?
Voor de vorige was ik al niet echt enthousiast en toen de napraat-topics gepost werden al helemaal nietquote:
Uitgaansdagje REINBERTIO. Hoewel het voor mij wel problemen oplevert.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:17 schreef reinbertio het volgende:
Waarom een meet op donderdag?
En het dan gek vinden dat veel mensen niet kunnen.
Kom je hier heen, houden we wel een privémeetquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet ik.En nee, ik ga liever naar Tunesië.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Kom je hier heen, houden we wel een privémeet
Alleen burgers moeten vrijdag werken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:17 schreef reinbertio het volgende:
Waarom een meet op donderdag?
En het dan gek vinden dat veel mensen niet kunnen.
Niksman is ook aanwezig? TOp!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:07 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Voor de vorige was ik al niet echt enthousiast en toen de napraat-topics gepost werden al helemaal niet
Jij dus ook, top! De rest ken ik nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gevraagd, ze gaat niet maar lijkt me nog over te halen
meh, toch bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:37 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Ik zit in Leeuwarden, dus we kunnen eventueel samen heenreizen. Zijn we wel aan de late kant, aangezien ik gewoon naar mijn werk moet overdag.Misschien dat ik iets eerder vrij kan regelen oid, maar we zullen dan niet de eersten zijn.
In ieder geval hoeven we de lange reis niet alleen te maken dan.
Jij mag zeker niet v papa ofwel hoertjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ken de helft ook niet. Degene die nooit in KLB posten komen waarschijnlijk ook niet, de helft valt afquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jij dus ook, top! De rest ken ik niet, maar ach.
Ja hoop dat er deze keer geen bushokjes worden gesloopt. En proberen een pinautomaat open te breken ging ook wat verquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:07 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Voor de vorige was ik al niet echt enthousiast en toen de napraat-topics gepost werden al helemaal niet
Is dit heus?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ken de helft ook niet. Degene die nooit in KLB posten komen waarschijnlijk ook niet, de helft valt af
[..]
Ja hoop dat er deze keer geen bushokjes worden gesloopt. En proberen een pinautomaat open te breken ging ook wat ver
Kom je ook?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:59 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Is dit heus?verveling sloeg wel toe dan, dat zijn dingen die je doet op je vijftiende als je nergens in mag en je wilt afzetten tegen de maatschappij.
Hakuna komt ookquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:59 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Is dit heus?verveling sloeg wel toe dan, dat zijn dingen die je doet op je vijftiende als je nergens in mag en je wilt afzetten tegen de maatschappij.
komt hezdunah okkkkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hakuna komt ook
Ik ken je verder niet echt, maar je OP's zijn altijd van hoge kwaliteit
Wat wil je op de T-shirts gedrukt hebben?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:42 schreef ZarB het volgende:
Hey supuhgurl, neem jij een fluitje mee en krijgen we ook t-shirts? Ben evt bereid tot het betalen van een kleine vergoeding.
TEAM FOK!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat wil je op de T-shirts gedrukt hebben?
Team FOK?
Kan uren lullen over zijn DVD-verzameling... Als je daar niet bij wegglijdt als vrouwquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:21 schreef Meloewa het volgende:
Hakunamatafaka is wel heel erg lekker, heeft ook grote pik voor de gewillige dames.
Watsup met die snor? Dat hoor ik net iets te vaak laatste tijd op fokquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:35 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Jaaaa vet! Nu kan ik -supergirl- meeten IRL en haar machtige snor checken.
Misschien heb ik tegen die tijd wel een kamer in Utrecht.
Hakunamatafaka domineert jou 5 minuten koud in de toko ter plekke onder de tafel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:21 schreef Meloewa het volgende:
Hakunamatafaka is wel heel erg lekker, heeft ook grote pik voor de gewillige dames.
Inclusief Drents accent waarmee hij geile dingen in je oor fluistert.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Kan uren lullen over zijn DVD-verzameling... Als je daar niet bij wegglijdt als vrouw
Ze zien je gewoon heel graag voor zich als getinte meid met stip op d`r voorhoofd en snor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Watsup met die snor? Dat hoor ik net iets te vaak laatste tijd op fok
Ho nee ben je gek! Niet zó herkenbaar aub. Zoiets:quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Team FOK?
Ik ben een dame, dimmen jochie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hakunamatafaka domineert jou 5 minuten koud in de toko ter plekke onder de tafel.
Doe het nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Team FOK?
Zet er dan "I`m with Auti" op. Om nog wel een beetje in Fok! stijl te blijven.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:27 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ho nee ben je gek! Niet zó herkenbaar aub. Zoiets:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Als dat je zachte-g-plekje niet raakt, dan weet ik het niet meer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Inclusief Drents accent waarmee hij geile dingen in je oor fluistert.
Kom jij ook?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hakunamatafaka domineert jou 5 minuten koud in de toko ter plekke onder de tafel.
Ooit een keer Tshirts laten maken met 'Eroclub' erop. Lijkt me ook nu een prima tekstquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:27 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ho nee ben je gek! Niet zó herkenbaar aub. Zoiets:
[ afbeelding ]
Ik ben niet normaal. Uniek enzoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Laten we gewoon doen alsof we enigszins normale mensen zijn, zonder gekke shirts.
Quoted for truth.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:21 schreef Meloewa het volgende:
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:33 schreef MadJackthePirate het volgende:
Hoewel dit gelul natuurlijk erg leuk is, weet ik al dat de modjes dat niet vinden, dus niet te veel SC aub.
Sorry iedereen
Nop, kan niet. Line-up wordt wel steeds aantrekkelijker, jij, Micson, haan; dat moet wel een gruwelijk spektakel opleveren.quote:
Superioriteit toeëigenen door een miniem leeftijdsverschil in jouw voordeel.quote:
Je zal dan idd een van de oudste zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:35 schreef gargamelnl het volgende:
Ik zou op zich ook wel willen komen op de meet, maar ik ben een 34 jarige autist, ik voel me dan niet echt welkom
Ja, wrijf het nog maar lekker even in.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je zal dan idd een van de oudste zijn
Die is vast te gierig om te komen. Aan het eind van de avond zit hij tot op de cent te berekenen hoe je de rekening door 45 (optimistisch he) kunt delen en hij er het best vanaf komt. Wat niet zal lukken, dus hebben we de volgende dag een topicquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ga alleen als vms ook komt. Dan heb ik beetje "houvast" als mjjn grappen niet inslaan.
Je woont in Utrecht man, dan maak je tijd!!!! Ik moet een uur met de trein bijnaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nop, kan niet. Line-up wordt wel steeds aantrekkelijker, jij, Micson, haan; dat moet wel een gruwelijk spektakel opleveren.
[..]
Superioriteit toeëigenen door een miniem leeftijdsverschil in jouw voordeel.
Ow dat is gewoon mijn haat-meneer opmerking richting jou specifiek. Of zijn er nog meer die dat zeggen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Watsup met die snor? Dat hoor ik net iets te vaak laatste tijd op fok
Kan ik je bij 'komt zeker' zetten?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je woont in Utrecht man, dan maak je tijd!!!! Ik moet een uur met de trein bijna
Stuur dan ff een foto naar me, dan kan ik bevestigen tegen SG dat je echt bent.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef Aberkullie het volgende:
Supergirl denkt dat ik een troll ben dus we mogen niet in de groepsapp Zarbie.
Beginnen we toch een meet voor FOK!ers met een iq boven de 70? Dan mag -supergirl- niet komen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef Aberkullie het volgende:
Stel dat ik die dag ernstig ziek ben, dan kan ik niet bij 'komt zeker' Ik weet het niet 100rprocent zekerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan ik je bij 'komt zeker' zetten?
En zo ja, nr in DM
Ja, maar ik ben zelf een Duitser (gooi met geld) dus als we samen gaan heft dat probleem zich op. Jij staat nog steeds op de camping ofniet? Hopen dat je de wc rollen beetje droog kunt houden met dit weer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:37 schreef ZarB het volgende:
[..]
Die is vast te gierig om te komen. Aan het eind van de avond zit hij tot op de cent te berekenen hoe je de rekening door 45 (optimistisch he) kunt delen en hij er het best vanaf komt. Wat niet zal lukken, dus hebben we de volgende dag een topic
Ben godver degene die het fixt hierquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:41 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Beginnen we toch een meet voor FOK!ers met een iq boven de 70? Dan mag -supergirl- niet komen.
Waarom moeten we eigenlijk in die groepsapp? Het is tot nu toe alleen maar één grote slowchat met flirtende opmerkingen en knaapjes die foto's van hun spieren sturen. Voegt niet echt iets toe.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan ik je bij 'komt zeker' zetten?
En zo ja, nr in DM
Mag ik ook een foto van mijn piemel sturen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Stuur dan ff een foto naar me, dan kan ik bevestigen tegen SG dat je echt bent.
Ohja dan houden we dat mbo tuig ook buiten de deur.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:41 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Beginnen we toch een meet voor FOK!ers met een iq boven de 70? Dan mag -supergirl- niet komen.
Kom gewoon even langs man, als je andere plannen hebt hou je het gewoon bij een bliksembezoek.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nop, kan niet. Line-up wordt wel steeds aantrekkelijker, jij, Micson, haan; dat moet wel een gruwelijk spektakel opleveren.
[..]
Superioriteit toeëigenen door een miniem leeftijdsverschil in jouw voordeel.
Komt door die sukkel Timquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:42 schreef Micson het volgende:
[..]
Waarom moeten we eigenlijk in die groepsapp? Het is tot nu toe alleen maar één grote slowchat met flirtende opmerkingen en knaapjes die foto's van hun spieren sturen. Voegt niet echt iets toe.
Ik wil eerst weten naar wat voor iemand ik die foto stuur.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Stuur dan ff een foto naar me, dan kan ik bevestigen tegen SG dat je echt bent.
Ja inderdaad. Kunnen we ook een keer op normaal niveau borrelen en visite kaartjes uitwisselen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ohja dan houden we dat mbo tuig ook buiten de deur.
Beetje extra zekerheid dat je wel echt ben micson, van sommigen hier trek ik de integriteit wel in twijfelquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:42 schreef Micson het volgende:
[..]
Waarom moeten we eigenlijk in die groepsapp? Het is tot nu toe alleen maar één grote slowchat met flirtende opmerkingen en knaapjes die foto's van hun spieren sturen. Voegt niet echt iets toe.
Ik gok dat ff92 niet snel weg gaat als hij eenmaal begonnen is met drinken en 't is gezelligquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:43 schreef Micson het volgende:
[..]
Kom gewoon even langs man, als je andere plannen hebt hou je het gewoon bij een bliksembezoek.
Of je stuurt gewoon direct naar mij en laat Mahl erbuitenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten naar wat voor iemand ik die foto stuur.
Ik ben inmiddels naar Vlieland gedreven ja. Hier ook wel prima toeven hoor. Ik kom nu alleen wel eerder terug voor de meet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben zelf een Duitser (gooi met geld) dus als we samen gaan heft dat probleem zich op. Jij staat nog steeds op de camping ofniet? Hopen dat je de wc rollen beetje droog kunt houden met dit weer.
Ikx ikx
Krijg ik dan van jou pics van Mahaalaja?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Of je stuurt gewoon direct naar mij en laat Mahl erbuiten
Wie is mahaalajaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Krijg ik dan van jou pics van Mahaalaja?
Omdat ze denkt dat jij een troll bent mag ik niet in de groepsapp? Wat zijn dit voor praktijken supahgirl?.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef Aberkullie het volgende:
Gaan wij een pick up battle doen, aldaar?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:43 schreef Micson het volgende:
[..]
Kom gewoon even langs man, als je andere plannen hebt hou je het gewoon bij een bliksembezoek.
Vorige keer zouden jullie ook komenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
Omdat ze denkt dat jij een troll bent mag ik niet in de groepsapp? Wat zijn dit voor praktijken supahgirl?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |