Wat wil je op de T-shirts gedrukt hebben?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:42 schreef ZarB het volgende:
Hey supuhgurl, neem jij een fluitje mee en krijgen we ook t-shirts? Ben evt bereid tot het betalen van een kleine vergoeding.
TEAM FOK!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat wil je op de T-shirts gedrukt hebben?
Team FOK?
Kan uren lullen over zijn DVD-verzameling... Als je daar niet bij wegglijdt als vrouwquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:21 schreef Meloewa het volgende:
Hakunamatafaka is wel heel erg lekker, heeft ook grote pik voor de gewillige dames.
Watsup met die snor? Dat hoor ik net iets te vaak laatste tijd op fokquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:35 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Jaaaa vet! Nu kan ik -supergirl- meeten IRL en haar machtige snor checken.
Misschien heb ik tegen die tijd wel een kamer in Utrecht.
Hakunamatafaka domineert jou 5 minuten koud in de toko ter plekke onder de tafel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:21 schreef Meloewa het volgende:
Hakunamatafaka is wel heel erg lekker, heeft ook grote pik voor de gewillige dames.
Inclusief Drents accent waarmee hij geile dingen in je oor fluistert.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Kan uren lullen over zijn DVD-verzameling... Als je daar niet bij wegglijdt als vrouw
Ze zien je gewoon heel graag voor zich als getinte meid met stip op d`r voorhoofd en snor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Watsup met die snor? Dat hoor ik net iets te vaak laatste tijd op fok
Ho nee ben je gek! Niet zó herkenbaar aub. Zoiets:quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Team FOK?
Ik ben een dame, dimmen jochie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hakunamatafaka domineert jou 5 minuten koud in de toko ter plekke onder de tafel.
Doe het nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Team FOK?
Zet er dan "I`m with Auti" op. Om nog wel een beetje in Fok! stijl te blijven.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:27 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ho nee ben je gek! Niet zó herkenbaar aub. Zoiets:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Als dat je zachte-g-plekje niet raakt, dan weet ik het niet meer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Inclusief Drents accent waarmee hij geile dingen in je oor fluistert.
Kom jij ook?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hakunamatafaka domineert jou 5 minuten koud in de toko ter plekke onder de tafel.
Ooit een keer Tshirts laten maken met 'Eroclub' erop. Lijkt me ook nu een prima tekstquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:27 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ho nee ben je gek! Niet zó herkenbaar aub. Zoiets:
[ afbeelding ]
Ik ben niet normaal. Uniek enzoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Laten we gewoon doen alsof we enigszins normale mensen zijn, zonder gekke shirts.
Quoted for truth.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:21 schreef Meloewa het volgende:
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:33 schreef MadJackthePirate het volgende:
Hoewel dit gelul natuurlijk erg leuk is, weet ik al dat de modjes dat niet vinden, dus niet te veel SC aub.
Sorry iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |