Nee, op VeerEli.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Jaloers zijn op een wnahopige fokker lol
Ina Boudier Bakkerlaan, 14 m2, niet heel groot dus. Geluidslimieten zijn er niet, bankje aanwezig, bedje voor evt. orgie, bakje sos op tafel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:54 schreef probeer het volgende:
Micson, woon jij groot en/of centraal? lees: evt after?
HA ik heb 21m2quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:56 schreef Micson het volgende:
[..]
Ina Boudier Bakkerlaan, 14 m2, niet heel groot dus. Geluidslimieten zijn er niet, bankje aanwezig, bedje voor evt. orgie, bakje sos op tafel.
Mogelijk dus.
Kom jij dan ook?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:00 schreef Nikmans het volgende:
Wordt dit weer zo'n meet met alleen 17-jarigen?
Handig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:56 schreef Micson het volgende:
[..]
Ina Boudier Bakkerlaan, 14 m2, niet heel groot dus. Geluidslimieten zijn er niet, bankje aanwezig, bedje voor evt. orgie, bakje sos op tafel.
Mogelijk dus.
20 representquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:00 schreef Nikmans het volgende:
Wordt dit weer zo'n meet met alleen 17-jarigen?
Voor de vorige was ik al niet echt enthousiast en toen de napraat-topics gepost werden al helemaal nietquote:
Uitgaansdagje REINBERTIO. Hoewel het voor mij wel problemen oplevert.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:17 schreef reinbertio het volgende:
Waarom een meet op donderdag?
En het dan gek vinden dat veel mensen niet kunnen.
Kom je hier heen, houden we wel een privémeetquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet ik.En nee, ik ga liever naar Tunesië.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Kom je hier heen, houden we wel een privémeet
Alleen burgers moeten vrijdag werken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:17 schreef reinbertio het volgende:
Waarom een meet op donderdag?
En het dan gek vinden dat veel mensen niet kunnen.
Niksman is ook aanwezig? TOp!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:07 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Voor de vorige was ik al niet echt enthousiast en toen de napraat-topics gepost werden al helemaal niet
Jij dus ook, top! De rest ken ik nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gevraagd, ze gaat niet maar lijkt me nog over te halen
meh, toch bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:37 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Ik zit in Leeuwarden, dus we kunnen eventueel samen heenreizen. Zijn we wel aan de late kant, aangezien ik gewoon naar mijn werk moet overdag.Misschien dat ik iets eerder vrij kan regelen oid, maar we zullen dan niet de eersten zijn.
In ieder geval hoeven we de lange reis niet alleen te maken dan.
Jij mag zeker niet v papa ofwel hoertjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Aan de aanwezige users te zien wordt dit verzamelen bij de Mac om dan met z'n allen sinas en cola te drinken in die disco die sluit om 00:00 waarna iedereen weer wordt opgehaald door z'n ouders.
Ken de helft ook niet. Degene die nooit in KLB posten komen waarschijnlijk ook niet, de helft valt afquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jij dus ook, top! De rest ken ik niet, maar ach.
Ja hoop dat er deze keer geen bushokjes worden gesloopt. En proberen een pinautomaat open te breken ging ook wat verquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:07 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Voor de vorige was ik al niet echt enthousiast en toen de napraat-topics gepost werden al helemaal niet
Is dit heus?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ken de helft ook niet. Degene die nooit in KLB posten komen waarschijnlijk ook niet, de helft valt af
[..]
Ja hoop dat er deze keer geen bushokjes worden gesloopt. En proberen een pinautomaat open te breken ging ook wat ver
Kom je ook?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:59 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Is dit heus?verveling sloeg wel toe dan, dat zijn dingen die je doet op je vijftiende als je nergens in mag en je wilt afzetten tegen de maatschappij.
Hakuna komt ookquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:59 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Is dit heus?verveling sloeg wel toe dan, dat zijn dingen die je doet op je vijftiende als je nergens in mag en je wilt afzetten tegen de maatschappij.
komt hezdunah okkkkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hakuna komt ook
Ik ken je verder niet echt, maar je OP's zijn altijd van hoge kwaliteit
Wat wil je op de T-shirts gedrukt hebben?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:42 schreef ZarB het volgende:
Hey supuhgurl, neem jij een fluitje mee en krijgen we ook t-shirts? Ben evt bereid tot het betalen van een kleine vergoeding.
TEAM FOK!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat wil je op de T-shirts gedrukt hebben?
Team FOK?
Kan uren lullen over zijn DVD-verzameling... Als je daar niet bij wegglijdt als vrouwquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:21 schreef Meloewa het volgende:
Hakunamatafaka is wel heel erg lekker, heeft ook grote pik voor de gewillige dames.
Watsup met die snor? Dat hoor ik net iets te vaak laatste tijd op fokquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:35 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Jaaaa vet! Nu kan ik -supergirl- meeten IRL en haar machtige snor checken.
Misschien heb ik tegen die tijd wel een kamer in Utrecht.
Hakunamatafaka domineert jou 5 minuten koud in de toko ter plekke onder de tafel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:21 schreef Meloewa het volgende:
Hakunamatafaka is wel heel erg lekker, heeft ook grote pik voor de gewillige dames.
Inclusief Drents accent waarmee hij geile dingen in je oor fluistert.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Kan uren lullen over zijn DVD-verzameling... Als je daar niet bij wegglijdt als vrouw
Ze zien je gewoon heel graag voor zich als getinte meid met stip op d`r voorhoofd en snor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Watsup met die snor? Dat hoor ik net iets te vaak laatste tijd op fok
Ho nee ben je gek! Niet zó herkenbaar aub. Zoiets:quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Team FOK?
Ik ben een dame, dimmen jochie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hakunamatafaka domineert jou 5 minuten koud in de toko ter plekke onder de tafel.
Doe het nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Team FOK?
Zet er dan "I`m with Auti" op. Om nog wel een beetje in Fok! stijl te blijven.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:27 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ho nee ben je gek! Niet zó herkenbaar aub. Zoiets:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Als dat je zachte-g-plekje niet raakt, dan weet ik het niet meer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Inclusief Drents accent waarmee hij geile dingen in je oor fluistert.
Kom jij ook?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hakunamatafaka domineert jou 5 minuten koud in de toko ter plekke onder de tafel.
Ooit een keer Tshirts laten maken met 'Eroclub' erop. Lijkt me ook nu een prima tekstquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:27 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ho nee ben je gek! Niet zó herkenbaar aub. Zoiets:
[ afbeelding ]
Ik ben niet normaal. Uniek enzoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Laten we gewoon doen alsof we enigszins normale mensen zijn, zonder gekke shirts.
Quoted for truth.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:21 schreef Meloewa het volgende:
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:33 schreef MadJackthePirate het volgende:
Hoewel dit gelul natuurlijk erg leuk is, weet ik al dat de modjes dat niet vinden, dus niet te veel SC aub.
Sorry iedereen
Nop, kan niet. Line-up wordt wel steeds aantrekkelijker, jij, Micson, haan; dat moet wel een gruwelijk spektakel opleveren.quote:
Superioriteit toeëigenen door een miniem leeftijdsverschil in jouw voordeel.quote:
Je zal dan idd een van de oudste zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:35 schreef gargamelnl het volgende:
Ik zou op zich ook wel willen komen op de meet, maar ik ben een 34 jarige autist, ik voel me dan niet echt welkom
Ja, wrijf het nog maar lekker even in.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je zal dan idd een van de oudste zijn
Die is vast te gierig om te komen. Aan het eind van de avond zit hij tot op de cent te berekenen hoe je de rekening door 45 (optimistisch he) kunt delen en hij er het best vanaf komt. Wat niet zal lukken, dus hebben we de volgende dag een topicquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ga alleen als vms ook komt. Dan heb ik beetje "houvast" als mjjn grappen niet inslaan.
Je woont in Utrecht man, dan maak je tijd!!!! Ik moet een uur met de trein bijnaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nop, kan niet. Line-up wordt wel steeds aantrekkelijker, jij, Micson, haan; dat moet wel een gruwelijk spektakel opleveren.
[..]
Superioriteit toeëigenen door een miniem leeftijdsverschil in jouw voordeel.
Ow dat is gewoon mijn haat-meneer opmerking richting jou specifiek. Of zijn er nog meer die dat zeggen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Watsup met die snor? Dat hoor ik net iets te vaak laatste tijd op fok
Kan ik je bij 'komt zeker' zetten?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je woont in Utrecht man, dan maak je tijd!!!! Ik moet een uur met de trein bijna
Stuur dan ff een foto naar me, dan kan ik bevestigen tegen SG dat je echt bent.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef Aberkullie het volgende:
Supergirl denkt dat ik een troll ben dus we mogen niet in de groepsapp Zarbie.
Beginnen we toch een meet voor FOK!ers met een iq boven de 70? Dan mag -supergirl- niet komen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef Aberkullie het volgende:
Stel dat ik die dag ernstig ziek ben, dan kan ik niet bij 'komt zeker' Ik weet het niet 100rprocent zekerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan ik je bij 'komt zeker' zetten?
En zo ja, nr in DM
Ja, maar ik ben zelf een Duitser (gooi met geld) dus als we samen gaan heft dat probleem zich op. Jij staat nog steeds op de camping ofniet? Hopen dat je de wc rollen beetje droog kunt houden met dit weer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:37 schreef ZarB het volgende:
[..]
Die is vast te gierig om te komen. Aan het eind van de avond zit hij tot op de cent te berekenen hoe je de rekening door 45 (optimistisch he) kunt delen en hij er het best vanaf komt. Wat niet zal lukken, dus hebben we de volgende dag een topic
Ben godver degene die het fixt hierquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:41 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Beginnen we toch een meet voor FOK!ers met een iq boven de 70? Dan mag -supergirl- niet komen.
Waarom moeten we eigenlijk in die groepsapp? Het is tot nu toe alleen maar één grote slowchat met flirtende opmerkingen en knaapjes die foto's van hun spieren sturen. Voegt niet echt iets toe.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan ik je bij 'komt zeker' zetten?
En zo ja, nr in DM
Mag ik ook een foto van mijn piemel sturen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Stuur dan ff een foto naar me, dan kan ik bevestigen tegen SG dat je echt bent.
Ohja dan houden we dat mbo tuig ook buiten de deur.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:41 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Beginnen we toch een meet voor FOK!ers met een iq boven de 70? Dan mag -supergirl- niet komen.
Kom gewoon even langs man, als je andere plannen hebt hou je het gewoon bij een bliksembezoek.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nop, kan niet. Line-up wordt wel steeds aantrekkelijker, jij, Micson, haan; dat moet wel een gruwelijk spektakel opleveren.
[..]
Superioriteit toeëigenen door een miniem leeftijdsverschil in jouw voordeel.
Komt door die sukkel Timquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:42 schreef Micson het volgende:
[..]
Waarom moeten we eigenlijk in die groepsapp? Het is tot nu toe alleen maar één grote slowchat met flirtende opmerkingen en knaapjes die foto's van hun spieren sturen. Voegt niet echt iets toe.
Ik wil eerst weten naar wat voor iemand ik die foto stuur.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Stuur dan ff een foto naar me, dan kan ik bevestigen tegen SG dat je echt bent.
Ja inderdaad. Kunnen we ook een keer op normaal niveau borrelen en visite kaartjes uitwisselen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ohja dan houden we dat mbo tuig ook buiten de deur.
Beetje extra zekerheid dat je wel echt ben micson, van sommigen hier trek ik de integriteit wel in twijfelquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:42 schreef Micson het volgende:
[..]
Waarom moeten we eigenlijk in die groepsapp? Het is tot nu toe alleen maar één grote slowchat met flirtende opmerkingen en knaapjes die foto's van hun spieren sturen. Voegt niet echt iets toe.
Ik gok dat ff92 niet snel weg gaat als hij eenmaal begonnen is met drinken en 't is gezelligquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:43 schreef Micson het volgende:
[..]
Kom gewoon even langs man, als je andere plannen hebt hou je het gewoon bij een bliksembezoek.
Of je stuurt gewoon direct naar mij en laat Mahl erbuitenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten naar wat voor iemand ik die foto stuur.
Ik ben inmiddels naar Vlieland gedreven ja. Hier ook wel prima toeven hoor. Ik kom nu alleen wel eerder terug voor de meet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben zelf een Duitser (gooi met geld) dus als we samen gaan heft dat probleem zich op. Jij staat nog steeds op de camping ofniet? Hopen dat je de wc rollen beetje droog kunt houden met dit weer.
Ikx ikx
Krijg ik dan van jou pics van Mahaalaja?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Of je stuurt gewoon direct naar mij en laat Mahl erbuiten
Wie is mahaalajaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Krijg ik dan van jou pics van Mahaalaja?
Omdat ze denkt dat jij een troll bent mag ik niet in de groepsapp? Wat zijn dit voor praktijken supahgirl?.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef Aberkullie het volgende:
Gaan wij een pick up battle doen, aldaar?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:43 schreef Micson het volgende:
[..]
Kom gewoon even langs man, als je andere plannen hebt hou je het gewoon bij een bliksembezoek.
Vorige keer zouden jullie ook komenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
Omdat ze denkt dat jij een troll bent mag ik niet in de groepsapp? Wat zijn dit voor praktijken supahgirl?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |