Nee, op VeerEli.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Jaloers zijn op een wnahopige fokker lol
Ina Boudier Bakkerlaan, 14 m2, niet heel groot dus. Geluidslimieten zijn er niet, bankje aanwezig, bedje voor evt. orgie, bakje sos op tafel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:54 schreef probeer het volgende:
Micson, woon jij groot en/of centraal? lees: evt after?
HA ik heb 21m2quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:56 schreef Micson het volgende:
[..]
Ina Boudier Bakkerlaan, 14 m2, niet heel groot dus. Geluidslimieten zijn er niet, bankje aanwezig, bedje voor evt. orgie, bakje sos op tafel.
Mogelijk dus.
Kom jij dan ook?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:00 schreef Nikmans het volgende:
Wordt dit weer zo'n meet met alleen 17-jarigen?
Handig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:56 schreef Micson het volgende:
[..]
Ina Boudier Bakkerlaan, 14 m2, niet heel groot dus. Geluidslimieten zijn er niet, bankje aanwezig, bedje voor evt. orgie, bakje sos op tafel.
Mogelijk dus.
20 representquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:00 schreef Nikmans het volgende:
Wordt dit weer zo'n meet met alleen 17-jarigen?
Voor de vorige was ik al niet echt enthousiast en toen de napraat-topics gepost werden al helemaal nietquote:
Uitgaansdagje REINBERTIO. Hoewel het voor mij wel problemen oplevert.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:17 schreef reinbertio het volgende:
Waarom een meet op donderdag?
En het dan gek vinden dat veel mensen niet kunnen.
Kom je hier heen, houden we wel een privémeetquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet ik.En nee, ik ga liever naar Tunesië.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Kom je hier heen, houden we wel een privémeet
Alleen burgers moeten vrijdag werken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:17 schreef reinbertio het volgende:
Waarom een meet op donderdag?
En het dan gek vinden dat veel mensen niet kunnen.
Niksman is ook aanwezig? TOp!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:07 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Voor de vorige was ik al niet echt enthousiast en toen de napraat-topics gepost werden al helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |