er komen dames! in ieder geval al 2quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:34 schreef probeer het volgende:
[..]
je bent trouwens niet de enige, aan de namen in de op te zien wordt het best wel een sausage-fest ..
SG als ik jou was zou ik iig iets van pepperspray mee nemen, of een groot mes of zo.
Tel je jezelf nou mee?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er komen dames! in ieder geval al 2
jij telt jezelf niet mee als je het over de mannen in een groep hebt?quote:
Jawel, twee keer zelfsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:40 schreef probeer het volgende:
[..]
jij telt jezelf niet mee als je het over de mannen in een groep hebt?
Tja, de enige die er meer kan uitnodigen ben jij, als een man dat doet is het immers al snel 'opdringerig'quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er komen dames! in ieder geval al 2
er staan nog wat dames op / misschien / hequote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja, de enige die er meer kan uitnodigen ben jij, als een man dat doet is het immers al snel 'opdringerig'
Maar als jij er voor zorgt dat ze op / definitief / komenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er staan nog wat dames op / misschien / he
doe het zelf johquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar als jij er voor zorgt dat ze op / definitief / komen
Hmm, zou je VeerEli ook een uitnodiging willen sturen?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar als jij er voor zorgt dat ze op / definitief / komen
Hmm, zou je VeerEli ook een uitnodiging willen sturen?
Nee, want dan komt het opdringerig en wanhopig over he. En ik ben een echte gentleman.quote:
De jaloezie druipt er gewoon vanaf weer.quote:
nah ik vind het ook wel wat wanhopig van jequote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, want dan komt het opdringerig en wanhopig over he. En ik ben een echte gentleman.
[..]
De jaloezie druipt er gewoon vanaf weer.
Zucht... Als jij het zegtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nah ik vind het ook wel wat wanhopig van je
Jaloers zijn op een wnahopige fokker lolquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, want dan komt het opdringerig en wanhopig over he. En ik ben een echte gentleman.
[..]
De jaloezie druipt er gewoon vanaf weer.
Nee, op VeerEli.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Jaloers zijn op een wnahopige fokker lol
Ina Boudier Bakkerlaan, 14 m2, niet heel groot dus. Geluidslimieten zijn er niet, bankje aanwezig, bedje voor evt. orgie, bakje sos op tafel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:54 schreef probeer het volgende:
Micson, woon jij groot en/of centraal? lees: evt after?
HA ik heb 21m2quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:56 schreef Micson het volgende:
[..]
Ina Boudier Bakkerlaan, 14 m2, niet heel groot dus. Geluidslimieten zijn er niet, bankje aanwezig, bedje voor evt. orgie, bakje sos op tafel.
Mogelijk dus.
Kom jij dan ook?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:00 schreef Nikmans het volgende:
Wordt dit weer zo'n meet met alleen 17-jarigen?
Handig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:56 schreef Micson het volgende:
[..]
Ina Boudier Bakkerlaan, 14 m2, niet heel groot dus. Geluidslimieten zijn er niet, bankje aanwezig, bedje voor evt. orgie, bakje sos op tafel.
Mogelijk dus.
20 representquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:00 schreef Nikmans het volgende:
Wordt dit weer zo'n meet met alleen 17-jarigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |