Geen enkele naam, ik kom omdat ik nieuwsgieirg ben naar fokkers. Jij wel?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:01 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Welke naam op dat lijstje heeft je doen beslissen?
Politicologie aan de UvAquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat/waar voor Master ging je doen eigenlijk?
Ik kom niet. Ik hou mijn vingers op het toetsenbord zodat ik de eerste ben die iedereen kan afzeiken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Geen enkele naam, ik kom omdat ik nieuwsgieirg ben naar fokkers. Jij wel?
Alleen als Mortaxx erbij is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
Kun je een ban krijgen als je iemand uit KLB IRL op zijn bek slaat?
Zo nee, schrijf me erbij.
Waarom nou weer gelijk zo agressiefquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
Wie zou je willen hoeken dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
En daarom is er de fok-meet, zodat je hem gewoon op tafel kan leggen!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik probeerde subtiel mijn penis aan haar op te dringen, maar vooralsnog gefaald helaas.
hoiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik probeerde subtiel mijn penis aan haar op te dringen, maar vooralsnog gefaald helaas.
ik heb niet eens een studentenkaartquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef probeer het volgende:
donderdag utrecht .. grote kans op tivoli pop-o-matic .. zet ff in de op dat je evt je studentenkaart mee moet nemen. scheelt iig in de tivoli toegang.
picsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef probeer het volgende:
ik hoop wel dat ik niet de lelijkste ben .. kleine kans though
Denk dat ik Tivoli wel ongezien in iemands kont kan plassen, daar is het altijd druk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:31 schreef probeer het volgende:
[..]
En daarom is er de fok-meet, zodat je hem gewoon op tafel kan leggen!
nee dat is Mortaxx alquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef probeer het volgende:
ik hoop wel dat ik niet de lelijkste ben .. kleine kans though
je bent trouwens niet de enige, aan de namen in de op te zien wordt het best wel een sausage-fest ..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef Micson het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |