Geen enkele naam, ik kom omdat ik nieuwsgieirg ben naar fokkers. Jij wel?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:01 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Welke naam op dat lijstje heeft je doen beslissen?
Politicologie aan de UvAquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat/waar voor Master ging je doen eigenlijk?
Ik kom niet. Ik hou mijn vingers op het toetsenbord zodat ik de eerste ben die iedereen kan afzeiken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Geen enkele naam, ik kom omdat ik nieuwsgieirg ben naar fokkers. Jij wel?
Alleen als Mortaxx erbij is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
Kun je een ban krijgen als je iemand uit KLB IRL op zijn bek slaat?
Zo nee, schrijf me erbij.
Waarom nou weer gelijk zo agressiefquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
Wie zou je willen hoeken dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
En daarom is er de fok-meet, zodat je hem gewoon op tafel kan leggen!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik probeerde subtiel mijn penis aan haar op te dringen, maar vooralsnog gefaald helaas.
hoiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik probeerde subtiel mijn penis aan haar op te dringen, maar vooralsnog gefaald helaas.
ik heb niet eens een studentenkaartquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef probeer het volgende:
donderdag utrecht .. grote kans op tivoli pop-o-matic .. zet ff in de op dat je evt je studentenkaart mee moet nemen. scheelt iig in de tivoli toegang.
picsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef probeer het volgende:
ik hoop wel dat ik niet de lelijkste ben .. kleine kans though
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |