Dit. Dan zit je daar en dan vervelen ze je vast met tig 'inside-jokes'.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:15 schreef Micson het volgende:
Ik wil wel komen, maar ik zie veelal SC incestvolk in de OP; niet echt mijn cup of tea.
Bekijk het zo : zij zitten nu al een soort aan elkaar vast, mochten ze tegen vallen kun je altijd nog solo of met paar lay lowers gaan chillen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:19 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Dit. Dan zit je daar en dan vervelen ze je vast met tig 'inside-jokes'.
Komt gij ook dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Bekijk het zo : zij zitten nu al een soort aan elkaar vast, mochten ze tegen vallen kun je altijd nog solo of met paar lay lowers gaan chillen.
Ik zit in Leeuwarden, dus we kunnen eventueel samen heenreizen. Zijn we wel aan de late kant, aangezien ik gewoon naar mijn werk moet overdag.quote:
Inderdaad. Dat heb ik de vorige keer ook gedaan. Iedereen was opgelucht dat ik tijdig huiswaarts keerde.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:19 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Dit. Dan zit je daar en dan vervelen ze je vast met tig 'inside-jokes'.
Micson vorige keer durfde je ook al niet, met je smoesjesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:15 schreef Micson het volgende:
Ik wil wel komen, maar ik zie veelal SC incestvolk in de OP; niet echt mijn cup of tea.
Ik moest werken, misschien moeilijk te geloven voor de gemiddelde Fok!-er ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Micson vorige keer durfde je ook al niet, met je smoesjes
Hele nacht ja?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:48 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik moest werken, misschien moeilijk te geloven voor de gemiddelde Fok!-er ja.
Had je wel een goede inkijk om degene die het niet begrepen te vermaken?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat heb ik de vorige keer ook gedaan. Iedereen was opgelucht dat ik tijdig huiswaarts keerde.
Utrechtse introductieweek?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Het zal hertjes regelen die avond.
Moeilijk he, die wereldquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:15 schreef Micson het volgende:
Oké vooruit, ik kom wel langs.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Utrechtse introductieweek?
[..]
Moeilijk he, die wereld
UIT is twee weken eerder.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Utrechtse introductieweek?
[..]
Moeilijk he, die wereld
Welke naam op dat lijstje heeft je doen beslissen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik beloof niks, maar ik ben wel van plan om te komen.
Gezelligquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:27 schreef BMTH182 het volgende:
jongens ik heb nog een foto van vorig jaar gevonden, was heel luek dit jaar kom k weer groeten
[ afbeelding ]
Ik ben overdag in Amsterdam dus rij meequote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef Aberkullie het volgende:
Als Mortaxx gaat kom ik ook, en ZarB komt dan ook dus komt Hoink ook.
Wij reizen in stijl. Wil er iemand meerijden vanaf Amsterdam in onze limo met chauffeur? De eerste die zijn hoofd uit het dakraam steekt betaald de eerste fles Moët.
Wat/waar voor Master ging je doen eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben overdag in Amsterdam dus rij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |