Geen enkele naam, ik kom omdat ik nieuwsgieirg ben naar fokkers. Jij wel?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:01 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Welke naam op dat lijstje heeft je doen beslissen?
Politicologie aan de UvAquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat/waar voor Master ging je doen eigenlijk?
Ik kom niet. Ik hou mijn vingers op het toetsenbord zodat ik de eerste ben die iedereen kan afzeiken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Geen enkele naam, ik kom omdat ik nieuwsgieirg ben naar fokkers. Jij wel?
Alleen als Mortaxx erbij is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
Kun je een ban krijgen als je iemand uit KLB IRL op zijn bek slaat?
Zo nee, schrijf me erbij.
Waarom nou weer gelijk zo agressiefquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
Wie zou je willen hoeken dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
En daarom is er de fok-meet, zodat je hem gewoon op tafel kan leggen!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik probeerde subtiel mijn penis aan haar op te dringen, maar vooralsnog gefaald helaas.
hoiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik probeerde subtiel mijn penis aan haar op te dringen, maar vooralsnog gefaald helaas.
ik heb niet eens een studentenkaartquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef probeer het volgende:
donderdag utrecht .. grote kans op tivoli pop-o-matic .. zet ff in de op dat je evt je studentenkaart mee moet nemen. scheelt iig in de tivoli toegang.
picsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef probeer het volgende:
ik hoop wel dat ik niet de lelijkste ben .. kleine kans though
Denk dat ik Tivoli wel ongezien in iemands kont kan plassen, daar is het altijd druk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:31 schreef probeer het volgende:
[..]
En daarom is er de fok-meet, zodat je hem gewoon op tafel kan leggen!
nee dat is Mortaxx alquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef probeer het volgende:
ik hoop wel dat ik niet de lelijkste ben .. kleine kans though
je bent trouwens niet de enige, aan de namen in de op te zien wordt het best wel een sausage-fest ..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef Micson het volgende:
[..]
er komen dames! in ieder geval al 2quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:34 schreef probeer het volgende:
[..]
je bent trouwens niet de enige, aan de namen in de op te zien wordt het best wel een sausage-fest ..
SG als ik jou was zou ik iig iets van pepperspray mee nemen, of een groot mes of zo.
Tel je jezelf nou mee?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er komen dames! in ieder geval al 2
jij telt jezelf niet mee als je het over de mannen in een groep hebt?quote:
Jawel, twee keer zelfsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:40 schreef probeer het volgende:
[..]
jij telt jezelf niet mee als je het over de mannen in een groep hebt?
Tja, de enige die er meer kan uitnodigen ben jij, als een man dat doet is het immers al snel 'opdringerig'quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er komen dames! in ieder geval al 2
er staan nog wat dames op / misschien / hequote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja, de enige die er meer kan uitnodigen ben jij, als een man dat doet is het immers al snel 'opdringerig'
Maar als jij er voor zorgt dat ze op / definitief / komenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er staan nog wat dames op / misschien / he
doe het zelf johquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar als jij er voor zorgt dat ze op / definitief / komen
Hmm, zou je VeerEli ook een uitnodiging willen sturen?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar als jij er voor zorgt dat ze op / definitief / komen
Hmm, zou je VeerEli ook een uitnodiging willen sturen?
Nee, want dan komt het opdringerig en wanhopig over he. En ik ben een echte gentleman.quote:
De jaloezie druipt er gewoon vanaf weer.quote:
nah ik vind het ook wel wat wanhopig van jequote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, want dan komt het opdringerig en wanhopig over he. En ik ben een echte gentleman.
[..]
De jaloezie druipt er gewoon vanaf weer.
Zucht... Als jij het zegtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nah ik vind het ook wel wat wanhopig van je
Jaloers zijn op een wnahopige fokker lolquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, want dan komt het opdringerig en wanhopig over he. En ik ben een echte gentleman.
[..]
De jaloezie druipt er gewoon vanaf weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |