Jij dus ook, top! De rest ken ik nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gevraagd, ze gaat niet maar lijkt me nog over te halen
meh, toch bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:37 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Ik zit in Leeuwarden, dus we kunnen eventueel samen heenreizen. Zijn we wel aan de late kant, aangezien ik gewoon naar mijn werk moet overdag.Misschien dat ik iets eerder vrij kan regelen oid, maar we zullen dan niet de eersten zijn.
In ieder geval hoeven we de lange reis niet alleen te maken dan.
Jij mag zeker niet v papa ofwel hoertjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Aan de aanwezige users te zien wordt dit verzamelen bij de Mac om dan met z'n allen sinas en cola te drinken in die disco die sluit om 00:00 waarna iedereen weer wordt opgehaald door z'n ouders.
Ken de helft ook niet. Degene die nooit in KLB posten komen waarschijnlijk ook niet, de helft valt afquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jij dus ook, top! De rest ken ik niet, maar ach.
Ja hoop dat er deze keer geen bushokjes worden gesloopt. En proberen een pinautomaat open te breken ging ook wat verquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:07 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Voor de vorige was ik al niet echt enthousiast en toen de napraat-topics gepost werden al helemaal niet
Is dit heus?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ken de helft ook niet. Degene die nooit in KLB posten komen waarschijnlijk ook niet, de helft valt af
[..]
Ja hoop dat er deze keer geen bushokjes worden gesloopt. En proberen een pinautomaat open te breken ging ook wat ver
Kom je ook?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:59 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Is dit heus?verveling sloeg wel toe dan, dat zijn dingen die je doet op je vijftiende als je nergens in mag en je wilt afzetten tegen de maatschappij.
Hakuna komt ookquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:59 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Is dit heus?verveling sloeg wel toe dan, dat zijn dingen die je doet op je vijftiende als je nergens in mag en je wilt afzetten tegen de maatschappij.
komt hezdunah okkkkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hakuna komt ook
Ik ken je verder niet echt, maar je OP's zijn altijd van hoge kwaliteit
Wat wil je op de T-shirts gedrukt hebben?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:42 schreef ZarB het volgende:
Hey supuhgurl, neem jij een fluitje mee en krijgen we ook t-shirts? Ben evt bereid tot het betalen van een kleine vergoeding.
TEAM FOK!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat wil je op de T-shirts gedrukt hebben?
Team FOK?
Kan uren lullen over zijn DVD-verzameling... Als je daar niet bij wegglijdt als vrouwquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:21 schreef Meloewa het volgende:
Hakunamatafaka is wel heel erg lekker, heeft ook grote pik voor de gewillige dames.
Watsup met die snor? Dat hoor ik net iets te vaak laatste tijd op fokquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:35 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Jaaaa vet! Nu kan ik -supergirl- meeten IRL en haar machtige snor checken.
Misschien heb ik tegen die tijd wel een kamer in Utrecht.
Hakunamatafaka domineert jou 5 minuten koud in de toko ter plekke onder de tafel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:21 schreef Meloewa het volgende:
Hakunamatafaka is wel heel erg lekker, heeft ook grote pik voor de gewillige dames.
Inclusief Drents accent waarmee hij geile dingen in je oor fluistert.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Kan uren lullen over zijn DVD-verzameling... Als je daar niet bij wegglijdt als vrouw
Ze zien je gewoon heel graag voor zich als getinte meid met stip op d`r voorhoofd en snor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Watsup met die snor? Dat hoor ik net iets te vaak laatste tijd op fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |