Ik ben gewoon duidelijk, de grootste schijterds zijn mensen die zich aanmelden maar zich vervolgens lafjes terugtrekken en niet op komen dagen.quote:
He, madeliefff oostblok? Wat?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ook weer politicologie?
[..]
Hoezo niet? Anders is er te weinig Oostblok.
Filmpje van de afterparty:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:27 schreef BMTH182 het volgende:
jongens ik heb nog een foto van vorig jaar gevonden, was heel luek dit jaar kom k weer groeten
[ afbeelding ]
Prima marktplaats bedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als jij hierin wil slapen.
Jij en stereotype FOK!ker in:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel
[..]
jij en Mark in bed van 140 bij 200.
Denken dat ik het riool in ga met mijn outfitjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij en stereotype FOK!ker in:
[ afbeelding ]
Dit is de reden dat ik niet kom. Ik durf het gewoon nietquote:
Jij gaat sowieso nergens heen. Lekker de hele dag achter gesloten ramen en deuren naar je eigen lichaamsdelen kijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Denken dat ik het riool in ga met mijn outfitje
ik ben net een dag thuis.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij gaat sowieso nergens heen. Lekker de hele dag achter gesloten ramen en deuren naar je eigen lichaamsdelen kijken.
Ga je weer geld bietsen bij de vrouwtjes?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij gaat sowieso nergens heen. Lekker de hele dag achter gesloten ramen en deuren naar je eigen lichaamsdelen kijken.
Prima toch, of even tegen een meisje aan fietsen. Moet kunnen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ga je weer geld bietsen bij de vrouwtjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |