jij gaat nog geen eensquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hee jongons ik heb gereserveerd onder de naam Meloewa
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Aan de aanwezige users te zien wordt dit verzamelen bij de Mac om dan met z'n allen sinas en cola te drinken in die disco die sluit om 00:00 waarna iedereen weer wordt opgehaald door z'n ouders.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hee jongons ik heb gereserveerd onder de naam Meloewa
Haan33 komt, dus ik denk het nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Aan de aanwezige users te zien wordt dit verzamelen bij de Mac om dan met z'n allen sinas en cola te drinken in die disco die sluit om 00:00 waarna iedereen weer wordt opgehaald door z'n ouders.
Jij wel?quote:
Ik sta toch op misschien, lamlul. Het valt nog te redden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Als Steen komt dan drop ik ook wel ff langs
jij gaat ook ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:20 schreef chroestjov het volgende:
Iedereen die nog geld tegoed heeft van Haan zich massaal aanmelden, anders kan je wel fluiten naar je centen.
Afhankelijk van de hoeveelheid negers kan nog worden uitgeweken naar de KFC.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik sta toch op misschien, lamlul. Het valt nog te redden.
Misschien gaan we naar de Burger King.
Dat is niet nodig aangezien er max. 15 mensen zullen zijn.quote:
Ik ben gewoon duidelijk, de grootste schijterds zijn mensen die zich aanmelden maar zich vervolgens lafjes terugtrekken en niet op komen dagen.quote:
He, madeliefff oostblok? Wat?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ook weer politicologie?
[..]
Hoezo niet? Anders is er te weinig Oostblok.
Filmpje van de afterparty:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:27 schreef BMTH182 het volgende:
jongens ik heb nog een foto van vorig jaar gevonden, was heel luek dit jaar kom k weer groeten
[ afbeelding ]
Prima marktplaats bedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als jij hierin wil slapen.
Jij en stereotype FOK!ker in:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel
[..]
jij en Mark in bed van 140 bij 200.
Denken dat ik het riool in ga met mijn outfitjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij en stereotype FOK!ker in:
[ afbeelding ]
Dit is de reden dat ik niet kom. Ik durf het gewoon nietquote:
Jij gaat sowieso nergens heen. Lekker de hele dag achter gesloten ramen en deuren naar je eigen lichaamsdelen kijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Denken dat ik het riool in ga met mijn outfitje
ik ben net een dag thuis.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij gaat sowieso nergens heen. Lekker de hele dag achter gesloten ramen en deuren naar je eigen lichaamsdelen kijken.
Ga je weer geld bietsen bij de vrouwtjes?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij gaat sowieso nergens heen. Lekker de hele dag achter gesloten ramen en deuren naar je eigen lichaamsdelen kijken.
Prima toch, of even tegen een meisje aan fietsen. Moet kunnen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ga je weer geld bietsen bij de vrouwtjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |