jij gaat nog geen eensquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hee jongons ik heb gereserveerd onder de naam Meloewa
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Aan de aanwezige users te zien wordt dit verzamelen bij de Mac om dan met z'n allen sinas en cola te drinken in die disco die sluit om 00:00 waarna iedereen weer wordt opgehaald door z'n ouders.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hee jongons ik heb gereserveerd onder de naam Meloewa
Haan33 komt, dus ik denk het nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Aan de aanwezige users te zien wordt dit verzamelen bij de Mac om dan met z'n allen sinas en cola te drinken in die disco die sluit om 00:00 waarna iedereen weer wordt opgehaald door z'n ouders.
Jij wel?quote:
Ik sta toch op misschien, lamlul. Het valt nog te redden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Als Steen komt dan drop ik ook wel ff langs
jij gaat ook ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:20 schreef chroestjov het volgende:
Iedereen die nog geld tegoed heeft van Haan zich massaal aanmelden, anders kan je wel fluiten naar je centen.
Afhankelijk van de hoeveelheid negers kan nog worden uitgeweken naar de KFC.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik sta toch op misschien, lamlul. Het valt nog te redden.
Misschien gaan we naar de Burger King.
Dat is niet nodig aangezien er max. 15 mensen zullen zijn.quote:
Ik ben gewoon duidelijk, de grootste schijterds zijn mensen die zich aanmelden maar zich vervolgens lafjes terugtrekken en niet op komen dagen.quote:
He, madeliefff oostblok? Wat?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ook weer politicologie?
[..]
Hoezo niet? Anders is er te weinig Oostblok.
Filmpje van de afterparty:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:27 schreef BMTH182 het volgende:
jongens ik heb nog een foto van vorig jaar gevonden, was heel luek dit jaar kom k weer groeten
[ afbeelding ]
Prima marktplaats bedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als jij hierin wil slapen.
Jij en stereotype FOK!ker in:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel
[..]
jij en Mark in bed van 140 bij 200.
Denken dat ik het riool in ga met mijn outfitjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij en stereotype FOK!ker in:
[ afbeelding ]
Dit is de reden dat ik niet kom. Ik durf het gewoon nietquote:
Jij gaat sowieso nergens heen. Lekker de hele dag achter gesloten ramen en deuren naar je eigen lichaamsdelen kijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Denken dat ik het riool in ga met mijn outfitje
ik ben net een dag thuis.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij gaat sowieso nergens heen. Lekker de hele dag achter gesloten ramen en deuren naar je eigen lichaamsdelen kijken.
Ga je weer geld bietsen bij de vrouwtjes?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij gaat sowieso nergens heen. Lekker de hele dag achter gesloten ramen en deuren naar je eigen lichaamsdelen kijken.
Prima toch, of even tegen een meisje aan fietsen. Moet kunnen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ga je weer geld bietsen bij de vrouwtjes?
Je moest met je ouders mee op verkansie!?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik ben net een dag thuis.En moet nu weer weg maar heb geen zin
![]()
vooroordelen.
Zozo, busy life. Wat is zijn FOK!naam?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik ben net een dag thuis.En moet nu weer weg maar heb geen zin
![]()
vooroordelen.
Nee, ik gooi bierflesjes naar jouw grindtegelkop waarna ik over je miniscule piemeltje rijdt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ga je weer geld bietsen bij de vrouwtjes?
Je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Zozo, busy life. Wat is zijn FOK!naam?
[..]
Nee, ik gooi bierflesjes naar jouw grindtegelkop waarna ik over je miniscule piemeltje rijdt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Nee, ik gooi bierflesjes naar jouw grindtegelkop waarna ik over je miniscule piemeltje rijdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2013 18:17:59 ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]zo hey...
jij bent stoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]zo hey...
jij bent stoer
Haha pwngeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef Aberkullie het volgende:
Als Mortaxx gaat kom ik ook, en ZarB komt dan ook dus komt Hoink ook.
Wij reizen in stijl. Wil er iemand meerijden vanaf Amsterdam in onze limo met chauffeur? De eerste die zijn hoofd uit het dakraam steekt betaald de eerste fles Moët.
Aangezien je wo gaat doen mag je hier weleens op gaan letten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef Aberkullie het volgende:
Als Mortaxx gaat kom ik ook, en ZarB komt dan ook dus komt Hoink ook.
Wij reizen in stijl. Wil er iemand meerijden vanaf Amsterdam in onze limo met chauffeur? De eerste die zijn hoofd uit het dakraam steekt betaald de eerste fles Moët.
Oja die d had ik erbij ge-edit want betaalt stond zo raar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien je wo gaat doen mag je hier weleens op gaan letten.
Zal wel een simpele studie zijn die heel NCOI Nederland volgt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien je wo gaat doen mag je hier weleens op gaan letten.
Goed, ga maar weer terug naar de basisschool... Godverdomme, zegquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oja die d had ik erbij ge-edit want betaalt stond zo raar.
Zelfs daar zou je moeder niet toegelaten worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zal wel een simpele studie zijn die heel NCOI Nederland volgt.
Dit was een OUD meet of?quote:
Die versier je maar in de club, of durf je niemand aan te spreken?quote:
quote:-Alleen aanmeldingen of vragen over de meet, geen SC-
Die is allang afgestudeerd dus helaas. Maar wel heel goed van je dat je een jaartje hbo hebt gehaald.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zelfs daar zou je moeder niet toegelaten worden.
Ja natuurlijk wel, ik zorg er gewoon voor dat ik bij een chick kan slapenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die versier je maar in de club, of durf je niemand aan te spreken?
Trouwens nog even voor de duidelijkheid:
[..]
Iets in het medische vakgebied dacht ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zal wel een simpele studie zijn die heel NCOI Nederland volgt.
Niet dat ik weet.quote:
Supergirl is even aan het werk maar jullie zullen er binnen korte tijd bij gezet worden. En het staat je vrij Haywood zelf te DM'en natuurlijkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:36 schreef ZarB het volgende:
Hallo mensen, geen sc aub. Supahgurl, kunnen we op de lijst??
Komt Haywood ook? Kan iemand haar contacten? Lijkt me hilarisch
Nee, vorige meet waren er ook wel chille mensenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:37 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Ja maar niet dat er alleen maar van die autisten komen
Uhuh.. als er maar paar chille gasten zijn wie bieren en chick hosselenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee, vorige meet waren er ook wel chille mensen
Waarvan jij er een bentquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:41 schreef chroestjov het volgende:
Geen volle portefeuille meenemen aangezien er zakkenrollers actief zijn op de meet.
Haan vraagt het gewoon hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:41 schreef chroestjov het volgende:
Geen volle portefeuille meenemen aangezien er zakkenrollers actief zijn op de meet.
Vorige keer waren er zeker 8 man die tot de eerste trein 's ochtends waren wezen stappenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:41 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Uhuh.. als er maar paar chille gasten zijn wie bieren en chick hosselen
Er komen heul geen vrouwenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:41 schreef chroestjov het volgende:
Dat klinkt al positief, maar ik ga echt niet vanaf utrecht naar nijmegen en dan nog naar een kut dorp in de buurt terug fietsen naar huis..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Haan vraagt het gewoon hoor
[..]
Vorige keer waren er zeker 8 man die tot de eerste trein 's ochtends waren wezen stappen
Waarom niet gewoon 's ochtends om 7 uur terug met de trein? Dat ga ik doen. En anders zou ik eens zoeken op een goedkoop hostel voor studenten oid, dat is meestal maar rond de 15 euroquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:45 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Dat klinkt al positief, maar ik ga echt niet vanaf utrecht naar nijmegen en dan nog naar een kut dorp in de buurt terug fietsen naar huis..dus waarschijnlijk word het gewoon een hotel.
Iemand wie een cheap hotel/motel kent?
Niet jezelf volledig de tering inhelpen en wakker worden in een random vrouwelijk studentenhuis.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:45 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Dat klinkt al positief, maar ik ga echt niet vanaf utrecht naar nijmegen en dan nog naar een kut dorp in de buurt terug fietsen naar huis..dus waarschijnlijk word het gewoon een hotel.
Denk je nou serieus dat ik een zon kut studenten huis ga slapenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon 's ochtends om 7 uur terug met de trein? Dat ga ik doen. En anders zou ik eens zoeken op een goedkoop hostel voor studenten oid, dat is meestal maar rond de 15 euro
Heb haar al een dm gestuurd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Top, SG is nu werken () dus die past de OP 's avonds wel aan
Of je gaat gewoon tot 5 uur de club inquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:48 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ik een zon kut studenten huis ga slapen![]()
Ik wil maximaal 40euro uitgeven voor een hotel.
Dit dus.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Niet jezelf volledig de tering inhelpen en wakker worden in een random vrouwelijk studentenhuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij ook weer?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Niet jezelf volledig de tering inhelpen en wakker worden in een random vrouwelijk studentenhuis.
als ik een kamer had in utrecht mocht je op de bank slapenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:45 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Als je lekker bent wil ik dat wel overwegen, maar je hebt geen kamer in utrechtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:51 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
als ik een kamer had in utrecht mocht je op de bank slapen
Nee, ik kan niet. Dit keer aan de andere kant; kleine minpuntjes uitvergroten en mensen er maandenlang mee achtervolgen op het forum.quote:
Ligt eraan wat je lekker vindt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:52 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Als je lekker bent wil ik dat wel overwegen, maar je hebt geen kamer in utrecht
Stuur maar een foto.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:56 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je lekker vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |