jij gaat nog geen eensquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hee jongons ik heb gereserveerd onder de naam Meloewa
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Aan de aanwezige users te zien wordt dit verzamelen bij de Mac om dan met z'n allen sinas en cola te drinken in die disco die sluit om 00:00 waarna iedereen weer wordt opgehaald door z'n ouders.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hee jongons ik heb gereserveerd onder de naam Meloewa
Haan33 komt, dus ik denk het nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Aan de aanwezige users te zien wordt dit verzamelen bij de Mac om dan met z'n allen sinas en cola te drinken in die disco die sluit om 00:00 waarna iedereen weer wordt opgehaald door z'n ouders.
Jij wel?quote:
Ik sta toch op misschien, lamlul. Het valt nog te redden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Als Steen komt dan drop ik ook wel ff langs
jij gaat ook ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:20 schreef chroestjov het volgende:
Iedereen die nog geld tegoed heeft van Haan zich massaal aanmelden, anders kan je wel fluiten naar je centen.
Afhankelijk van de hoeveelheid negers kan nog worden uitgeweken naar de KFC.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik sta toch op misschien, lamlul. Het valt nog te redden.
Misschien gaan we naar de Burger King.
Dat is niet nodig aangezien er max. 15 mensen zullen zijn.quote:
Ik ben gewoon duidelijk, de grootste schijterds zijn mensen die zich aanmelden maar zich vervolgens lafjes terugtrekken en niet op komen dagen.quote:
He, madeliefff oostblok? Wat?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ook weer politicologie?
[..]
Hoezo niet? Anders is er te weinig Oostblok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |