Filmpje van de afterparty:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:27 schreef BMTH182 het volgende:
jongens ik heb nog een foto van vorig jaar gevonden, was heel luek dit jaar kom k weer groeten
[ afbeelding ]
Prima marktplaats bedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als jij hierin wil slapen.
Jij en stereotype FOK!ker in:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel
[..]
jij en Mark in bed van 140 bij 200.
Denken dat ik het riool in ga met mijn outfitjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij en stereotype FOK!ker in:
[ afbeelding ]
Dit is de reden dat ik niet kom. Ik durf het gewoon nietquote:
Jij gaat sowieso nergens heen. Lekker de hele dag achter gesloten ramen en deuren naar je eigen lichaamsdelen kijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Denken dat ik het riool in ga met mijn outfitje
ik ben net een dag thuis.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij gaat sowieso nergens heen. Lekker de hele dag achter gesloten ramen en deuren naar je eigen lichaamsdelen kijken.
Ga je weer geld bietsen bij de vrouwtjes?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij gaat sowieso nergens heen. Lekker de hele dag achter gesloten ramen en deuren naar je eigen lichaamsdelen kijken.
Prima toch, of even tegen een meisje aan fietsen. Moet kunnen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ga je weer geld bietsen bij de vrouwtjes?
Je moest met je ouders mee op verkansie!?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik ben net een dag thuis.En moet nu weer weg maar heb geen zin
![]()
vooroordelen.
Zozo, busy life. Wat is zijn FOK!naam?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik ben net een dag thuis.En moet nu weer weg maar heb geen zin
![]()
vooroordelen.
Nee, ik gooi bierflesjes naar jouw grindtegelkop waarna ik over je miniscule piemeltje rijdt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ga je weer geld bietsen bij de vrouwtjes?
Je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Zozo, busy life. Wat is zijn FOK!naam?
[..]
Nee, ik gooi bierflesjes naar jouw grindtegelkop waarna ik over je miniscule piemeltje rijdt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Nee, ik gooi bierflesjes naar jouw grindtegelkop waarna ik over je miniscule piemeltje rijdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2013 18:17:59 ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]zo hey...
jij bent stoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]zo hey...
jij bent stoer
Haha pwngeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef Aberkullie het volgende:
Als Mortaxx gaat kom ik ook, en ZarB komt dan ook dus komt Hoink ook.
Wij reizen in stijl. Wil er iemand meerijden vanaf Amsterdam in onze limo met chauffeur? De eerste die zijn hoofd uit het dakraam steekt betaald de eerste fles Moët.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |