SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door VMSDKR op 16-07-2013 23:11:42 ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
Ben je ook zo'n gast die van die sletjes tokens gaat geven?
Ons topic kent geen rammadanners, behalve GRSquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:14 schreef VMSDKR het volgende:
Maak het die ramadanners ziek moelijk vrienden. Of mag fappen wel? Of alleen na zonsondergang?
En Dima, toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ons topic kent geen rammadanners, behalve GRS
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:19 schreef VMSDKR het volgende:
zou me lul hier posten maar forumplaatjes kunne maar 600px breed zijn ;$
Dima eet overdag pussy...quote:
Dima is een pussy, ik heb een paar topics van die vent gelezen. Beter krijgt die man een GYM ban.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dima eet overdag pussy...
babiesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:36 schreef Montelly het volgende:
allemaal even naar babymeet OUD / Babymeet # 5
ghegheghequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:38 schreef no1uknow het volgende:
beter gaan we daar heen met telkens 2 man van hier 1 als ouder en ander als baby verkleedt en dan heel gezellig aankomen en gezellig doen net alsof we gek zijn
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
MILF meet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:36 schreef Montelly het volgende:
allemaal even naar babymeet OUD / Babymeet # 5
had je deze al gelezequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dima is een pussy, ik heb een paar topics van die vent gelezen. Beter krijgt die man een GYM ban.
Je weet broer, daar zitten ze allemaal.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dimi weer present vannacht gaan we wiskey 2009 hossele , ik heb pua glezen..
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:43 schreef Montelly het volgende:
ik ga helemaal los in dat moeders topic aahah
ze wil je dick ouwequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:42 schreef Kersjes het volgende:
Montelly, je mag best je eigen noten meenemen als je wil
dat zijn hossels op high levelquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vooral quoten zodat ze het hier ziet... Heldere lichten ook jullie...
Ze ziet het niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vooral quoten zodat ze het hier ziet... Heldere lichten ook jullie...
Teringquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:39 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb nog wel babyborns te leen voor de babylozen onder ons. Zelf neem ik mijn Thaise dochter Kae-Kae mee.
Enige pussy dat Dima eet is die op een Koreaanse kattenbbq.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik heb je rug mocht het helemaal uit de klauwen lopen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:14 schreef Awesome_ het volgende:
om deze reeks te vestigen in fok moeten we denk een dikke fittie starten met een andere reeks. Who's with me?
Dieetclubquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:14 schreef Awesome_ het volgende:
om deze reeks te vestigen in fok moeten we denk een dikke fittie starten met een andere reeks. Who's with me?
het gaat ook nog over zaad en veel geld, magnums en uittestenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:21 schreef Awesome_ het volgende:
M'n bericht is in recordtijd verwijderd. Staakt het vuren, boiis!
Ik dronk vroeger altijd per ongeluk een pak sap per dag leeg, en per ongeluk een paar familiezakken chips per week ging er doorheen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wie is vroeger dik geweest? We moeten inviltrerun.
I like the way you think. We moeten ons verplaatsen in het dikke, ietswat klamme hoofd van de dieetclubbers. Ik denk dat we een dame moeten sturen als spion.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als ik mijn geslacht kon veranderen zat ik niet hier maar voor een spiegel mezelf helemaal ziek te masturberen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:30 schreef Awesome_ het volgende:
Stereo, kan jij je geslacht veranderen? Een man in dat topic wekt meteen argwaan.
fanta was toch chubby?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
I like the way you think. We moeten ons verplaatsen in het dikke, ietswat klamme hoofd van de dieetclubbers. Ik denk dat we een dame moeten sturen als spion.
so so ben jij hooggeleid vrindquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Eerst plan van aanpak jongens..
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik was vroeger ecto man en toen werd ik chubby en nu weer normaal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik mijn geslacht kon veranderen zat ik niet hier maar voor een spiegel cam mezelf helemaal ziek te masturberen.
ja man er zit hier potentie in..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:14 schreef Awesome_ het volgende:
Mocht je ten gronde richten, dan zal ik je herinneren als een martelaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:43 schreef Ethanolic het volgende:
Ff protein shakeje getten en reacties afwachten.
Ik ga voor mijn broeders door het vuur.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:45 schreef Awesome_ het volgende:
Meteen doorzien. Godverdomme. Goed geprobeerd soldaat.
Lees je mijn tip nog wel even ik dacht dat je serieus was ;squote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn broeders door het vuur.
LINK LINK LINK!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:42 schreef Levolution het volgende:
Etha heeft zich reeds op het slagveld begeven, mannen.
Dankje broeder echt ga gelijk toepassen je hoort over 15 dagen (doe 135 situps)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lees je mijn tip nog wel even ik dacht dat je serieus was ;s
Dit. Ik ga dit weekend op stap, maar ben door mijn zinnen heen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:53 schreef Ethanolic het volgende:
Link iemand eens het pua topic.
Xx mobiele Alphanolic.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:39 schreef FAUSTI het volgende: Ben een beetje bevriend geraakt met een puber, 12/14 jaar in de afgelopen weken. Kende dat kereltje al een beetje van voorheen...Speel met hem voornamelijk online games... praten wat heen en weer, en aangezien zijn ouders vrij weinig interesse hebben in de opvoedkundige taken probeer toch ook naar hem te luisteren als hij een beetje down is. Nou zegt het kereltje, mij heel heel heel erg leuk te vinden waarop de vraag volgde, wat ik van hem vond. Reageerde erop, dat ik hem aardig vond, zijn reactie daarop was dan of ik hem niet ook wel heel leuk leuk vond. Wederom gezegd, dat ik hem best aardig vond...Daarop volgde van zijn kant, een hoop scheldwoorden, volgens mij vlogen er nog wat zaken door zijn kamer heen, en ging het offline. Net nog wel een berichtje had van jij maakt mij verdrietig... En dat volg ik even niet zo goed... Advies hierin zou wel handig zijn
![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:46 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
even voor de de duidelijkheid ben een man van 26...
quote:Ja hoor
Vriend : Q? Je gaat me echt een lul vinden... Mag ik wel wat van de b&j's?
Ik : ehm, duh. Maar waarom vraag je dat, ga het gewoon pakken. Nu wil ik ook
Vriend : ja maar jij moet het even pakken. Kijken of je de verleiding kan weerstaan
Ik : ja doei. Ik ga mezelf toch niet opzettelijk in zo'n lastige situatie brengen? Ben je gek ofzo. Dan ga ik er van eten. Dikke doei
Nu pakt ie zelf maar. Ik vond de vraag nogal stom
Hee sgatje mag k die kkscheve bek van je ff uitroeren met me tong lkr lkrquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dit. Ik ga dit weekend op stap, maar ben door mijn zinnen heen.
Ik dacht vroeger altijd dat er trollen achter het gordijn op mijn slaapkamer zaten. Bleek achteraf gewoon in mijn hoofd te zitten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:01 schreef Awesome_ het volgende:
Waarom zijn gymmers over het algemeen trollen op fok?
Dat waren pedofiele FOK!kers.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat er trollen achter het gordijn op mijn slaapkamer zaten. Bleek achteraf gewoon in mijn hoofd te zitten.
Fuck me.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:03 schreef VMSDKR het volgende:
haha nog even een update van mijn kant
gister met mannetje naar bios geweest, dacht precies van: ja geen zoetigheid kopen kan prima met water gewoon film kijken en een stel bananen. maar goed ik was ook wel weer trots wat vriendlief zegt ineens ja het is alweer je derde dag op rij dat je niet gesnoept hebt dus ja ik nou weer van: wow zolang al, goed gedrag mag beloond worden dus ik snaai zo een hand m&m's uit zijn maxi-zak
haha en het mooiste komt nog op bijna het eind van de film vraagt ie van ja waar zijn al die m&m's gebleven jij snoepte toch niet? hahaha, blijkt gewoon dat ik onbewust toch met mijn hand in die zak had gezeten tijdens de film en de bananen heb laten liggen.
hahaha nouja kan gebeuren, moet ook genieten zeggen ze dan altijd.
Heb ze geen kans gegeven, sliep altijd met mijn ogen open. Totdat ik hele zware medicijnen kreeg. Nu heb ik moeite om overdag wakker te blijven.quote:
Sorry, ik vrees dat ik gewoon overal serieus op inga.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:06 schreef Awesome_ het volgende:
Of die Claudia is een pro-troller. Of echt een aandoenlijk schatje.
je moet geen zinnen gebruikenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dit. Ik ga dit weekend op stap, maar ben door mijn zinnen heen.
Als je hier post eerst ff je stats plzz.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Sorry, ik vrees dat ik gewoon overal serieus op inga.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat er trollen achter het gordijn op mijn slaapkamer zaten. Bleek achteraf gewoon in mijn hoofd te zitten.
Joooquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kan iemand claudia even in de OP zetten!
Wauw vrient hoeveel chicks scoor jij hier mee???quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je moet geen zinnen gebruiken
niet nadenken
als je ziet meisje op afstappen gewoon
selecteer niet op de hete meisjes, praat ook met lelijkerds
bouw een social momentum op, de 1e 2 uur scoor je niet, hier bouw je momentum op en bruggen voor later in de nacht
wanneer je eenamal spreekt, stel jezelf voor, en was 'phisical' en maak je intenties duidelijk
leid het gesprek jij praat 90% zij 10%,
wanneer ze opeens bambi oogjes krijgt -> dit is wanneer je haar 'gehooked' hebt
daarna doe je stapje achteruit en wordt het gespreik 50% - 50% ze moet oook wat terug zeggen natuurlijki...
zorg dat ze emotioneel investeert
zeg bv dat ze weg kan gaan als wil ( ze wil eigk niet weggaan je geeft hier haar een optie, dit zorgt ervoor dat je haar de kans ggeeft dat zij jou achterna kan gaan)
je kan ook bv vragen wat jouw naam was
Gaat een wereld voor me open!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je moet geen zinnen gebruiken
niet nadenken
als je ziet meisje op afstappen gewoon
selecteer niet op de hete meisjes, praat ook met lelijkerds
bouw een social momentum op, de 1e 2 uur scoor je niet, hier bouw je momentum op en bruggen voor later in de nacht
wanneer je eenamal spreekt, stel jezelf voor, en was 'phisical' en maak je intenties duidelijk
leid het gesprek jij praat 90% zij 10%,
wanneer ze opeens bambi oogjes krijgt -> dit is wanneer je haar 'gehooked' hebt
daarna doe je stapje achteruit en wordt het gespreik 50% - 50% ze moet oook wat terug zeggen natuurlijki...
zorg dat ze emotioneel investeert
zeg bv dat ze weg kan gaan als wil ( ze wil eigk niet weggaan je geeft hier haar een optie, dit zorgt ervoor dat je haar de kans ggeeft dat zij jou achterna kan gaan)
je kan ook bv vragen wat jouw naam was
heb je de hele dag geen kk hongerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:12 schreef Levolution het volgende:
o: 2 crackers met tomaat
t: kiwi
l: volkoren boterham met slankie 20+
t: marsje
d: kipfilet met wortelen
t: weet nog niet, zit te denken aan chips klein handje kan toch wel?
en nog 15 min, gefietst
die mars kan echt nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:12 schreef Levolution het volgende:
o: 2 crackers met tomaat
t: kiwi
l: volkoren boterham met slankie 20+
t: marsje
d: kipfilet met wortelen
t: weet nog niet, zit te denken aan chips klein handje kan toch wel?
en nog 15 min, gefietst
ff serieusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gaat een wereld voor me open!
ben jij niet die meisje in je plaatje??quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen, ik heb een vetpercentage van 40%. Ik heb hier niets te zoeken. Door de tepelopmerking begon zelfs ik te twijfelen aan de oprechtheid van de postings, vandaar dat ik even om de hoek kom kijken.
big pun had ook een vp van 40% maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen, ik heb een vetpercentage van 40%. Ik heb hier niets te zoeken. Door de tepelopmerking begon zelfs ik te twijfelen aan de oprechtheid van de postings, vandaar dat ik even om de hoek kom kijken.
Ik heb je in de OP gezet. Schroom niet je routine, voedingsschema's en andere tips en trucs te delen. Niemand hier is te beroerd je te helpen om ripped as fuck te worden of je vragen te beantwoorden. Wij willen dat dit topic voor jou als een warm bad aanvoelt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
Tering wat is de andere 60% dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
zieke stats. hoeveel kg DL zet jequote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
Terecht, ik ben ook nog redelijk fatty en werd hier ook hartelijk onthaald toen ik begon met liften.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:19 schreef VMSDKR het volgende:
Zie je dat contrast nu? Hoe wij in die reeks behandeld worden en hoe Claudia hier behandeld wordt? Zien jullie dat?
Nou vooruit, ik heb wel een vraag, want ik heb het gevoel dat ik het even niet meer weet met m'n voeding, vooral nu het intermittent fasting helemaal hip lijkt te zijn en alles wat ooit vanzelfsprekend was op de schop gaat.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb je in de OP gezet. Schroom niet je routine, voedingsschema's en andere tips en trucs te delen. Niemand hier is te beroerd je te helpen om ripped as fuck te worden of je vragen te beantwoorden. Wij willen dat dit topic voor jou als een warm bad aanvoelt.
Peecies, wij hebben ook geen topicpointer nodig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:22 schreef Awesome_ het volgende:
Wij hebben allemaal een interne locus of control. In plaats van andere naar beneden te halen, halen wij onszelf omhoog. Eckte bazen dus.
& R U BEING BULLIED FOR BEING FAT?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Terecht, ik ben ook nog redelijk fatty en werd hier ook hartelijk onthaald toen ik begon met liften.
Meer vrije oefeningen, meer havermout en magere kwark.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik heb wel een vraag, want ik heb het gevoel dat ik het even niet meer weet met m'n voeding, vooral nu het intermittent fasting helemaal hip lijkt te zijn en alles wat ooit vanzelfsprekend was op de schop gaat.
Ik leid een vrij inactief leven en zit lange dagen achter de computer. Ik ga nu drie keer per week anderhalf uur naar de sportschool. Zoals ik in het dieettopic al schreef, doe ik eerst wat cardio, daarna ga ik wat apparaten af (armen, buik), daarna doe ik wat vrije oefeningen (squats, lunges, plank) en ik eindig met nog wat flinke cardio. Fijne work-out, al heb ik inmiddels begrepen dat er effectievere oefeningen zijn dan de apparaten, dus daar ga ik nog naar vragen.
Wat ik eet op een dag (en daar ben ik een autist in, dus het is elke dag hetzelfde):
O: 2x volkoren beschuit met filet americain
T: smoothie (magere yoghurt, banaan en bosbessen/aardbei/mango)
L: 2 volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: appel
T: 2x volkoren beschuit met geitenkaas/filet american/rauwe ham
D: varieert van een enorme salade met weinig koolhydraten tot een flinke bord pasta
T: stukje pure chocola (> 70%)
Schiet gerust op m'n eetschema! Ik sta overal voor open.
Die tijd is geweest ja. Nu hebben mensen al respect voor me en groeten wildvreemden me.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
& R U BEING BULLIED FOR BEING FAT?
AHAHA NO SUPRISE EHH FATTY BUM BUM EHH FATTY BUMMBUMM BOINK BOINK BOINK
Wel lef dat je hier post, misschien kun je beter ff het bodybuilding proberen. Hier sitten alleen maar sukkkeltjes.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik heb wel een vraag, want ik heb het gevoel dat ik het even niet meer weet met m'n voeding, vooral nu het intermittent fasting helemaal hip lijkt te zijn en alles wat ooit vanzelfsprekend was op de schop gaat.
Ik leid een vrij inactief leven en zit lange dagen achter de computer. Ik ga nu drie keer per week anderhalf uur naar de sportschool. Zoals ik in het dieettopic al schreef, doe ik eerst wat cardio, daarna ga ik wat apparaten af (armen, buik), daarna doe ik wat vrije oefeningen (squats, lunges, plank) en ik eindig met nog wat flinke cardio. Fijne work-out, al heb ik inmiddels begrepen dat er effectievere oefeningen zijn dan de apparaten, dus daar ga ik nog naar vragen.
Wat ik eet op een dag (en daar ben ik een autist in, dus het is elke dag hetzelfde):
O: 2x volkoren beschuit met filet americain
T: smoothie (magere yoghurt, banaan en bosbessen/aardbei/mango)
L: 2 volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: appel
T: 2x volkoren beschuit met geitenkaas/filet american/rauwe ham
D: varieert van een enorme salade met weinig koolhydraten tot een flinke bord pasta
T: stukje pure chocola (> 70%)
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gaat een wereld voor me open!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ff serieus
is doet hoe het moet? ik lul maar wat
Het werkt echt. Hij heeft er bij mij al 20% afgeneukt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:27 schreef Awesome_ het volgende:
Wat is je lengte, gewicht? Hoeveel kcals zit je dagelijks en hoe is de verdeling tussen eiwitten, carbs en vetten?
Sapstengel is een user in deze reeks die al veel dames 'geholpen' heeft met jouw problemen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kan iemand claudia even in de OP zetten!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kan iemand Claudia even uit de OP halen?
jij bent de grootste sukkelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wel lef dat je hier post, misschien kun je beter ff het bodybuilding proberen. Hier sitten alleen maar sukkkeltjes.
Ik weet het ook niet dima. Heb mijn Frikandel nog nooit als lans mogen inzetten.quote:
Zal ik de overige 36% voor mijn rekening nemen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het werkt echt. Hij heeft er bij mij al 20% afgeneukt.
ik ge loof er niks van !!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet dima. Heb mijn Frikandel nog nooit als lans mogen inzetten.
FIITIE ALARRMM!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zal ik de overige 36% voor mijn rekening nemen?
Check sowieso even keuringsdienst van waarde aflevering filet american, nooit meer gegeten sindsdien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:28 schreef ChesterPerry het volgende:
ik geloof dat er bij filet american mayonaise is toegevoegd in de winkel, filet is zelf wel mager(rundvlees geloof ik)
Doe maar 16% dan blijft er nog wat over voor de rest.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zal ik de overige 36% voor mijn rekening nemen?
Lubya.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Die tijd is geweest ja. Nu hebben mensen al respect voor me en groeten wildvreemden me.
zeker al het afvalvleesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Check sowieso even keuringsdienst van waarde aflevering filet american, nooit meer gegeten sindsdien.
Ik zit er allang tegenop te hikken om het hier te vertellen... Dus dacht zeg het gewoon nu zo tussen neus en lippen door...quote:
Dat sowieso, maar meer dat er inderdaad allerlei saus doorheenzit en chemische shit. In albert heijn american filet zit zelfs varken etc.quote:
Tof dat je hier post.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik heb wel een vraag, want ik heb het gevoel dat ik het even niet meer weet met m'n -knip-
1.74m, 80 kg. Ik zit dagelijks tussen de 1600-1800 kcal. Hoe de verdeling precies is, weet ik niet. Ga ik een tijdje bijhouden! Mijn diner verschilt nogal van dag tot dag.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:27 schreef Awesome_ het volgende:
Wat is je lengte, gewicht? Hoeveel kcals zit je dagelijks en hoe is de verdeling tussen eiwitten, carbs en vetten?
Sapstengel is een user in deze reeks die al veel dames 'geholpen' heeft met jouw problemen.
Hou eens op met hikken en ga eens krikken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Maarjah als je de hik hebt is het ook meestal wel vaker als 2x...
jij was soudanees toch ? met 17.93 ben je echt geen maagdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik zit er allang tegenop te hikken om het hier te vertellen... Dus dacht zeg het gewoon nu zo tussen neus en lippen door...
Ik zit er vaak tegenaan te hikken, maar als het moment dan daar is begin ik hele rare dingen te roepen en gaan ze alsnog weg.
kijk dit filmpjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik zit er allang tegenop te hikken om het hier te vertellen... Dus dacht zeg het gewoon nu zo tussen neus en lippen door...
Ik zit er vaak tegenaan te hikken, maar als het moment dan daar is begin ik hele rare dingen te roepen en gaan ze alsnog weg.
Beter crackers nemen. Ik eet meestal met pindakaas of kipfilet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
1.74m, 80 kg. Ik zit dagelijks tussen de 1600-1800 kcal. Hoe de verdeling precies is, weet ik niet. Ga ik een tijdje bijhouden! Mijn diner verschilt nogal van dag tot dag.
Filet americain is natuurlijk crap, maar ik heb het gevoel dat het met beleg al gauw allemaal fout is. Eten jullie helemaal geen bammen?
Gewoon dat rijmpje uit de Donald Duck gebruikenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Maarjah als je de hik hebt is het ook meestal wel vaker als 2x...
Somaliërquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jij was soudanees toch ? met 17.93 ben je echt geen maagd![]()
[ afbeelding ]
valt nog wel mee toch 1.74 en 80 k, gwn pindakaas,kipfilet alleen is al het brood slecht zelf die vieze met die pitjes en steentjesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
1.74m, 80 kg. Ik zit dagelijks tussen de 1600-1800 kcal. Hoe de verdeling precies is, weet ik niet. Ga ik een tijdje bijhouden! Mijn diner verschilt nogal van dag tot dag.
Filet americain is natuurlijk crap, maar ik heb het gevoel dat het met beleg al gauw allemaal fout is. Eten jullie helemaal geen bammen?
Dank voor de tips! Ik hoef niet heel drastisch af te vallen, want ondanks m'n slechte stats valt het met de centimeters wel mee. Langzaam strak worden is het doel. Ik ga in ieder geval wat gerookte kip en noten inslaan, en m'n thee vervangen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:30 schreef Ethanolic het volgende:
Maak er van kip, en noten voor goede vetten (dus niet die in filet american en ham). Pure chocola (80%) kan in principe geen kwaad, maar doe niet als je drastisch wilt afvallen.
Eet veel kip, broccoli en spinazie, rijst voor je carbs. Tel op het begin je kcal, zodra je gewend bent kan je het meer op gevoel doen.
Drink water en groene thee. Doe 3x per week 30min fietsen/crosstrainer (opbouwen naar meer) en 3x per week een fullbody workout bestaande uit de grote vier + lunges.
Dit was voor Claudia, maar goed ik FOK mobiel en ben gelijk 30 reacties te laat. Ik ga slapen, cant deal
Aziëquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:36 schreef Awesome_ het volgende:
Leuk hoe in die legenda de kleuren zijn verdeeld.
ik eet s'morgens 4 boterhammen met pindakaas en s'middags 4 met kipfilet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Soudanees...... Ze noemen me de blanke Somaliër, maar dat is vanwege mijn grote schedel.
Ik eet 9 van de 10 keer pindakaas op brood, maar de laatste tijd eet ik liever andere dingen dan brood ben het nogal zat geworden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bruin brood is wel goed voor je vezels ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik eet s'morgens 4 boterhammen met pindakaas en s'middags 4 met kipfilet.
zolang je kcal intake maar onder je verbruik zit val je wel af
Ik was je voor koorknaap!quote:
night night etha, harde gains gewenstquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:30 schreef Ethanolic het volgende:
Maak er van kip, en noten voor goede vetten (dus niet die in filet american en ham). Pure chocola (80%) kan in principe geen kwaad, maar doe niet als je drastisch wilt afvallen.
Eet veel kip, broccoli en spinazie, rijst voor je carbs. Tel op het begin je kcal, zodra je gewend bent kan je het meer op gevoel doen.
Drink water en groene thee. Doe 3x per week 30min fietsen/crosstrainer (opbouwen naar meer) en 3x per week een fullbody workout bestaande uit de grote vier + lunges.
Dit was voor Claudia, maar goed ik FOK mobiel en ben gelijk 30 reacties te laat. Ik ga slapen, cant deal
Crackers is helemaal mietenvoedsel. Gewoon IFen + paleo. Can't go wrong met die shit als je geen zin hebt om te tellen etc. Als ik een vrouw was en schijt aan krachttraining had deed ik ook die shit. Niet compliceren, maar gewoon paar vuistregels.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beter crackers nemen. Ik eet meestal met pindakaas of kipfilet.
Ik heb net Why we get fat van Gary Taubes gelezen, dus zelfs daar durf ik niet meer in te geloven.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik eet s'morgens 4 boterhammen met pindakaas en s'middags 4 met kipfilet.
zolang je kcal intake maar onder je verbruik zit val je wel af
Oké ffffdfddffffffffffffff Kk mobiel fokke ik voel winstrol rage opkomen k ga ff mn deur timmerenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik was je voor koorknaap!
Alsnog 3 kuddo's voor je poging!
Met die krachttraining ga je sneller results zien dan met je dieet maar daarmee moet je uiteindelijk wel dat vet kwijtraken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb net Why we get fat van Gary Taubes gelezen, dus zelfs daar durf ik niet meer in te geloven.
En oh ja, pindakaas!
Ik voel mijn borst al groeien, ga voor minstens 1,3cm vannacht. Xoxoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:38 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
night night etha, harde gains gewenst
gaat om vp he van 40%..en waar het vet allemaal zit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:35 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
valt nog wel mee toch 1.74 en 80 k, gwn pindakaas,kipfilet alleen is al het brood slecht zelf die vieze met die pitjes en steentjes
kan iemand jemappellefrikandelle uit de OP halen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik bak mezelf een tosti, ben vandaag verdrietig.
JASJAJA schiet mijh maar lek!
Dus Klokov heeft een kleine penisquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jij was soudanees toch ? met 17.93 ben je echt geen maagd![]()
[ afbeelding ]
Ja die kut zit dus fout. Kcal in = kcal uit. Maar toch maar IFen + paleo want alleen aan kcal intake houden is voor de meeste mensen niet weggelegd want geen zelfdiscipline. Kies gewoon voor de levensstijl waarin overeaten bijna onmogelijk is ipv constant gevaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb net Why we get fat van Gary Taubes gelezen, dus zelfs daar durf ik niet meer in te geloven.
En oh ja, pindakaas!
Ik doe tonijn ipv kaas en kipfilet ipv ham vriend!!! en ik gooi er annanananas op zodat ik hem hawai kan noemen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:40 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
kan iemand jemappellefrikandelle uit de OP halen?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja die kut zit dus fout. Kcal in = kcal uit. Maar toch maar IFen + paleo want alleen aan kcal intake houden is voor de meeste mensen niet weggelegd want geen zelfdiscipline. Kies gewoon voor de levensstijl waarin overeaten bijna onmogelijk is ipv constant gevaar.
Ik sport nu een kleine maand en ben in ieder geval in gewicht niks kwijtgeraakt. Dat had ik niet helemaal verwacht M'n weegschaal meet m'n vetpercentage en daar zie ik kleine verschuivingen in, maar die meting is natuurlijk zo onbetrouwbaar als de pest. Dus ik kan mezelf alleen maar vastklampen aan het idee dat het nog wel gaat komen. Maar ik blijf kritisch. Als wat ik doe niet werkt, pas ik me aan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:39 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Met die krachttraining ga je sneller results zien dan met je dieet maar daarmee moet je uiteindelijk wel dat vet kwijtraken.
En wat merk je qua kleding?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik sport nu een kleine maand en ben in ieder geval in gewicht niks kwijtgeraakt. Dat had ik niet helemaal verwacht M'n weegschaal meet m'n vetpercentage en daar zie ik kleine verschuivingen in, maar die meting is natuurlijk zo onbetrouwbaar als de pest. Dus ik kan mezelf alleen maar vastklampen aan het idee dat het nog wel gaat komen. Maar ik blijf kritisch. Als wat ik doe niet werkt, pas ik me aan.
Het is een razend intelligente man en een kritisch wetenschapper. Dat doet mij dan weer meer dan een fotootje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:42 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou sws geen advies aannemen van iemand die er zo uitziet.
Lieve claudia, ik zou me even de eerste 2/3 maanden niet wegen. Gewoon je voeding en trainschema aanpassen de rest volgt vanzelf. Ga niet in een keer je kcal inname drastisch verlagen, maar doe dit stapsgewijs. Kijk in de spiegel naar je kleding. Ik weeg in verhouding evenveel als jou, 75 @ 1,68-1,70 met vp van 25. Dus zou mezelf helemaal gek maken met alleen mijn gewicht, als ik daar op zou letten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik sport nu een kleine maand en ben in ieder geval in gewicht niks kwijtgeraakt. Dat had ik niet helemaal verwacht M'n weegschaal meet m'n vetpercentage en daar zie ik kleine verschuivingen in, maar die meting is natuurlijk zo onbetrouwbaar als de pest. Dus ik kan mezelf alleen maar vastklampen aan het idee dat het nog wel gaat komen. Maar ik blijf kritisch. Als wat ik doe niet werkt, pas ik me aan.
Moeilijk in te schatten. Ik merk vooral dat m'n armen strakker zijn. En ik zie natuurlijk progressie in de zin van conditie en kracht.quote:
Taubes is een onderzoeksjournalist toch? Calorieen zijn je vijand Claudia, niet pindakaas. Vertel dit ook aan je dieetclub-bffs btw.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is een razend intelligente man en een kritisch wetenschapper. Dat doet mij dan weer meer dan een fotootje.
Je kan nog altijd een zetje geven met spullen die niet helemaal legaal zijn zoals clenbuterol, albuterol of dnp.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Moeilijk in te schatten. Ik merk vooral dat m'n armen strakker zijn. En ik zie natuurlijk progressie in de zin van conditie en kracht.
hahahahahahaha +1quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik mijn geslacht kon veranderen zat ik niet hier maar voor een spiegel mezelf helemaal ziek te masturberen.
Ik geloof dat 'ie natuurkunde heeft gestudeerd. Hij begrijpt in ieder geval goed hoe epidemiologisch onderzoek in elkaar steekt, het soort onderzoek dat aan de basis ligt van veel misverstanden over voeding. Dan heb je bij mij al een streepje voor.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Taubes is een onderzoeksjournalist toch? Calorieen zijn je vijand Claudia, niet pindakaas. Vertel dit ook aan je dieetclub-bffs btw.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is een razend intelligente man en een kritisch wetenschapper. Dat doet mij dan weer meer dan een fotootje.
Onbeskoooooft!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
SJONGE NIEMAND HEEft door dat die claudia gewoon bij ons is geinfriltreert! mensen hebben wel gelijk al die spierbundels zijn fucking dom tog. eerste grote bek over aanvallen van reeks en vervolgens lope zeg er met 10 man achterna... ik SKAAM ME VOOR JULLIE!
Te mager voor al die chubby-chasers hierquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doe maar 16% dan blijft er nog wat over voor de rest.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
SJONGE NIEMAND HEEft door dat die claudia gewoon bij ons is geinfriltreert! mensen hebben wel gelijk al die spierbundels zijn fucking dom tog. eerste grote bek over aanvallen van reeks en vervolgens lope zeg er met 10 man achterna... ik SKAAM ME VOOR JULLIE!
Eindelijk weer een echte tijgerin in ons midden! Welkom terug marmar! Ben je weg geweest?quote:
ze proberen in toekmostige broekje te komen -> potentieeltje aka as projectjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Deze fantasneer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Eindelijk weer een echte tijgerin in ons midden!
Juh idd, intelligenten gesprekken kunnen prima over de telefoon, hoeft niet in bedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou het wel weten....
Dat doen ze uit de goedheid van hun hart, dus dat kun je ze niet kwalijk nemen. Zie het als een vorm van liefdadigheid. Maar voor wat het waard is: ik zie mezelf niet als een vertegenwoordiger van welk dieetclubje dan ook. Ik ben net begonnen met sporten en ik doe alle dingen die ik doe fanatiek. Jullie zijn fanatiek, dus daar kan ik iets van leren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Noman, werkwerkwerkwerk... veel werk en dan vrije uurtjes vullen met sporten en dan slapen en eten ook nog en dan zijn alle minuten van de dagen op. Nog een kleine 3 weken buffelen en dan heb ik 2 weken vakantie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Eindelijk weer een echte tijgerin in ons midden! Welkom terug marmar! Ben je weg geweest?
gast beter ga je op een podium staan je hebt talent met die verhalen van jequote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:03 schreef VMSDKR het volgende:
haha nog even een update van mijn kant
gister met mannetje naar bios geweest, dacht precies van: ja geen zoetigheid kopen kan prima met water gewoon film kijken en een stel bananen. maar goed ik was ook wel weer trots wat vriendlief zegt ineens ja het is alweer je derde dag op rij dat je niet gesnoept hebt dus ja ik nou weer van: wow zolang al, goed gedrag mag beloond worden dus ik snaai zo een hand m&m's uit zijn maxi-zak
haha en het mooiste komt nog op bijna het eind van de film vraagt ie van ja waar zijn al die m&m's gebleven jij snoepte toch niet? hahaha, blijkt gewoon dat ik onbewust toch met mijn hand in die zak had gezeten tijdens de film en de bananen heb laten liggen.
hahaha nouja kan gebeuren, moet ook genieten zeggen ze dan altijd.
Ik ben moe het is laatquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat was een snelle editbeter edit je ook nog even gefilmtd
Wat voor mij heeft geholpen in de 9 maanden bulken zonder training was het volgende.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik geloof dat 'ie natuurkunde heeft gestudeerd. Hij begrijpt in ieder geval goed hoe epidemiologisch onderzoek in elkaar steekt, het soort onderzoek dat aan de basis ligt van veel misverstanden over voeding. Dan heb je bij mij al een streepje voor.
Fanta-stick, je hebt natuurlijk gelijk! Ik moet me ook niet blindstaren op de cijfers van m'n weegschaal, maar ik vind het wel heel zinvol om even kritisch te kijken naar wát ik eet. Soms zie je het zelf even niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
Ja, jou snap ik wel... maar de rest hier is gewoon dom.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat doen ze uit de goedheid van hun hart, dus dat kun je ze niet kwalijk nemen. Zie het als een vorm van liefdadigheid. Maar voor wat het waard is: ik zie mezelf niet als een vertegenwoordiger van welk dieetclubje dan ook. Ik ben net begonnen met sporten en ik doe alle dingen die ik doe fanatiek. Jullie zijn fanatiek, dus daar kan ik iets van leren.
bedankt, maar ben bijna klaar met mbo interieurverzorging en hoop daar in september mijn brood mee te gaan verdienen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gast beter ga je op een podium staan je hebt talent met die verhalen van je
Als je nog paar jaar bij esso blijft mag je misschien in dat tijgerpak. Ik had het wel geweten..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
bedankt, maar ben bijna klaar met mbo interieurverzorging en hoop daar in september mijn brood mee te gaan verdienen.
vriend wil je even stoppen met al mijn prive info op straat te gooie. eerst die oude pekela onzin en nu mijn carrière. wat is het volgende, hier opscheppen over hoe je mijn zus volgekliederd hebt?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik had gister droom waarin ik telefoontje kreeg van de regizeur van pacific rim. Hij vroeg als ze een megarobot in de vorm van mijn lichaam mochte gebruike omdat ik echt ziek sterk uitzag.
Ik zei nee.
[..]
Als je nog paar jaar bij esso blijft mag je misschien in dat tijgerpak. Ik had het wel geweten..
en je moederquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
vriend wil je even stoppen met al mijn prive info op straat te gooie. eerst die oude pekela onzin en nu mijn carrière. wat is het volgende, hier opscheppen over hoe je mijn zus volgekliederd hebt?
Nee, alsof ik daar trots op kan zijn,.,.,!! Beter begin ej daar niet weer over.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
vriend wil je even stoppen met al mijn prive info op straat te gooie. eerst die oude pekela onzin en nu mijn carrière. wat is het volgende, hier opscheppen over hoe je mijn zus volgekliederd hebt?
euhmm?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
ah ja, dan kan het niet, toen was frikandel nog maagd.
en
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik wil keer tanken bij jou vms... Dat je dan zo vraagt van hey frikandel wil je bonnetje mee>; Dat ik dan zeg nee natuurlijk niet mongool! HAHA!
zon kuttenlikkertjequote:Op woensdag 17 juli 2013 00:20 schreef MarMar het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat mensen 500 euro neerleggen voor een chiwawa.. voor dat geld wil je toch verdorie op zijn minst een échte hond ipv een blaffende cavia?
Quote before edit!!!!!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn kat een je levend op jonge
[ afbeelding ]
Jullie leren het ook niet spellen hè?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je echt vmdksr zusje geknalt
Knallen is een groot woord dima. Maar als ik zou zeggen dat ik dr gekabouterd heb doe ik daarmee veel dwergen tekort.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je echt vmdksr zusje geknalt
Echt he.. KOFSCHIP anyone?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jullie leren het ook niet spellen hè?
Kus voor de milf!quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Echt he.. KOFSCHIP anyone?
En nu ga ik slapen, kusdagdoei.
Dat ook nog eens, maar ik doelde eigenlijk op het feit dat ik hier altijd alle varianten van VMSDKR voorbij zie komen behalve VMSDKR zelf.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Echt he.. KOFSCHIP anyone?
En nu ga ik slapen, kusdagdoei.
is ze womanlet jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Knallen is een groot woord dima. Maar als ik zou zeggen dat ik dr gekabouterd heb doe ik daarmee veel dwergen tekort.
Hahaha kom je altijd bij al die shit!quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:46 schreef Dimachaerus het volgende:
is supergirl nou meisje of jonge? ze zeggen dat zij paul heet
ik voel me altijd zo genaaidquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hahaha kom je altijd bij al die shit!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik voel me altijd zo genaaid
elke keer als ik fokster regel (probeer)blijkt het een of andere transgender te zijn of iemand met sschizo-stoornis
vandaag ook gefapt (perongeluk) op een asian ladyboy, ff serieus hij was wel echt lekker je kon ook niet zien dat ie een pik had ik dahct ze streelde gewoon haar kut tot dat hij zijn ding dong eruit halen fuck
Koop gewoon weer brommer joh, YOLO.quote:
haha stalkertquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Koop gewoon weer brommer joh, YOLO.
Vind je leuk...quote:
Je gaat hard met trollen man.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik voel me altijd zo genaaid
elke keer als ik fokster regel (probeer)blijkt het een of andere transgender te zijn of iemand met sschizo-stoornis
vandaag ook gefapt (perongeluk) op een asian ladyboy, ff serieus hij was wel echt lekker je kon ook niet zien dat ie een pik had ik dahct ze streelde gewoon haar kut tot dat hij zijn ding dong eruit halen fuck
Uit biologische honing en fruit baby...Was meer om mijn te hoge suikerinname in te dammen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:58 schreef MarMar het volgende:
maar waarom zou je suikers terug laten komen?
waarom kijk je tv? tv is niet meer van de laatste tijd man. Alles is gecommercialiseerdquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Festival uitzending op veronica, maar ik word er niet zo vrolijk van,...
Nu is lekker live erop met Britt.. Ik was gewoon iets te vroeg. Ga er nu ff voor zitten want ze gaat me verwenne speciaal voor mij... Je kan haar belle en alles.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waarom kijk je tv? tv is niet meer van de laatste tijd man. Alles is gecommercialiseerd
Wat lul je?quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:03 schreef Dimachaerus het volgende:
jmfzieke geest heb jij serieus hahahaha
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik wil relatie met zo iemand. Dat je dan in de morgen gewoon blij bent dat je naar je werk kunt gaan en even 8 uur van dat gezeik af bent. Of dat als je dan je teen stoot denkt, haha ach schijt mijn partner heeft geen benen, laat staan tenen!!
Pics van je controller!!quote:
Ja, wqas me broertje hij zit vanaf thuis ook op me account.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:33 schreef Dimachaerus het volgende:
jmf ben je nog wakker
ben hier liter volle melk aan het tanken
Goed bezig boef!quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:33 schreef Dimachaerus het volgende:
jmf ben je nog wakker
ben hier liter volle melk aan het tanken
Waar is whiskat2k9 ¿quote:
Als je het weet mag je het zeggen.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als je het weet mag je het zeggen.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:37 schreef Dimachaerus het volgende:
jmf maak heir eens een pracht post
KLB / De need om een 'wereldreis' te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |