Ik dronk vroeger altijd per ongeluk een pak sap per dag leeg, en per ongeluk een paar familiezakken chips per week ging er doorheen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wie is vroeger dik geweest? We moeten inviltrerun.
I like the way you think. We moeten ons verplaatsen in het dikke, ietswat klamme hoofd van de dieetclubbers. Ik denk dat we een dame moeten sturen als spion.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als ik mijn geslacht kon veranderen zat ik niet hier maar voor een spiegel mezelf helemaal ziek te masturberen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:30 schreef Awesome_ het volgende:
Stereo, kan jij je geslacht veranderen? Een man in dat topic wekt meteen argwaan.
fanta was toch chubby?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
I like the way you think. We moeten ons verplaatsen in het dikke, ietswat klamme hoofd van de dieetclubbers. Ik denk dat we een dame moeten sturen als spion.
so so ben jij hooggeleid vrindquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Eerst plan van aanpak jongens..
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik was vroeger ecto man en toen werd ik chubby en nu weer normaal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik mijn geslacht kon veranderen zat ik niet hier maar voor een spiegel cam mezelf helemaal ziek te masturberen.
ja man er zit hier potentie in..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:14 schreef Awesome_ het volgende:
om deze reeks te vestigen in fok moeten we denk een dikke fittie starten met een andere reeks. Who's with me?
Mocht je ten gronde richten, dan zal ik je herinneren als een martelaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:43 schreef Ethanolic het volgende:
Ff protein shakeje getten en reacties afwachten.
Ik ga voor mijn broeders door het vuur.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:45 schreef Awesome_ het volgende:
Meteen doorzien. Godverdomme. Goed geprobeerd soldaat.
Lees je mijn tip nog wel even ik dacht dat je serieus was ;squote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn broeders door het vuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |