ik word op FOK! het meest aangevallen. Ben ik een keer niet een onderdanige zwijgzame rat. Krijg ik ze van alle kantenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Meloewa heeft een nieuw slachtoffer? Vanachter je PC de amateurpsycholoog uithangen op basis van wat posts op een forum
Vind eerder dat ikjijallebij erg bezig isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Meloewa heeft een nieuw slachtoffer? Vanachter je PC de amateurpsycholoog uithangen op basis van wat posts op een forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:52 schreef Micson het volgende:
Zuur gedoe hier weer van de zolderfokkers.
Is toch prachtig om zo'n reis te maken man.
Je bent gewoon een vuile hoer. Ken je plek.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik word op FOK! het meest aangevallen. Ben ik een keer niet een onderdanige zwijgzame rat. Krijg ik ze van alle kanten. Oneerlijk leven.
Idd als je zelfs al niet eens op een meet durft te komen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij zal toch nooit buiten dat rotdorpje in Limburg durven te komen, ga nou geen kutsmoesjes verzinnen om dat te legitimeren.
Ik heb Spanje (studiereis), London (studiereis) Turkije (familie bezoek), Frankrijk (familie bezoek) Belgie (familie bezoek) Egypte - Caïro (Islam training) Hongarije - Belgrado (auto total loss heb hotel gezien + trainstation + vliegveld) gezien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Same, min griekenland en canada. Maar inclusief Hongarije en Belgie
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja niet 11 uur. Overdrijvenwel vroeg. Maar was er ook nier klaar voor sowieso jongeren vakanties. Ik ga liever naar een oord waar enkel ouderen zitten valt nog wat te beleven.
Mjah...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, ze heeft al een tijdje niet meer gepost. De faculteit is nu wel dood en ben op vakantie dus kan niks voor je doen je helaas
voglens mij is je zusje echt leuk, leuker dan jij iigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zusje. Maar iedereen dacht dat we 14/15 waren terwijl we net 17 waren. Altijd "too young to travel alone" lullige Nederlandse twintigers( jongens) die zeiden van " moeten die niet nog met de barbies spelen" gewoon een al lulligheid. Maar ja wel een "grappige"ervaring.
wat?quote:
Ik neem je mee, ik neem je mee op reis. Ik neem je mee kom we neuken een maleis.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:59 schreef Cake-Man het volgende:
Ik merkte het vooral bij exen, die hunger naar een wereldreis. Lekker 6-12 maanden naar Australië en Nieuw-Zeeland en weet ik het waar om zichzelf te 'ontplooiien'.
Vervolgens gaan ze naar dezelfde toeristische plekken waar alle Nederlanders, Britten etc. etc. komen zonder echt wat van het land te weten te komen.
Voor én vooral NA de reis is het me toch geweldig dat mevrouw (of mijnheer) het aandurfde om goed voorbereid naar die plekken toe te gaan en hoe geweldig dat wel niet is.
BAH!
Dat had dit topic nu net even nodig. Bedanktquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Er is mij gevraagd in dit topic te reageren. Hierbij.
Tunesiëquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:21 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mjah...
Nou ja, veel plezier in Tunesië / Marokko / wherever
Valt beetje tegen deze!quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Er is mij gevraagd in dit topic te reageren. Hierbij.
Geen probleem.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat had dit topic nu net even nodig. Bedankt
Wtf doe ff normaal joh.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:13 schreef Micson het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vuile hoer. Ken je plek.
Ik doe niet aan posten op commando.quote:
Sorry het was fout van mij.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik doe niet aan posten op commando.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |