quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:36 schreef TomAdorson het volgende:
Dat je rest van je leven waarschijnlijk een kutleven zal hebben. Stel iemand heeft een vorm van kanker, of schizofrenie, of een andere zware handicap. Zo'n probleem kan je niet weghelpen door "positief te denken" en "bezig te zijn". Meeste mensen met zo'n probleem vinden uiteindelijk wel een manier om ermee te leven, gelukkig is de mens best flexibel daarin.
Maar klagen hoort erbij! Een tijdje geen zin hebben in het leven en negatief zijn hoort erbij! Tenzij je het zelf hebt meegemaakt heb je geen recht van spreken. Als je echt een ziekte hebt waardoor je voor de rest van je leven meer aan het overleven bent in plaats van leven, moet je respect daarvoor hebben en niet gaan zitten kankeren op die persoon omdat hij eventjes geen raad weet.
Dit topic is geïnspireerd door een topic in R&P.
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik wil relatie met zo iemand. Dat je dan in de morgen gewoon blij bent dat je naar je werk kunt gaan en even 8 uur van dat gezeik af bent. Of dat als je dan je teen stoot denkt, haha ach schijt mijn partner heeft geen benen, laat staan tenen!!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:45 schreef Rezania het volgende:
Kanker is niet chronisch, mongool.
Nou ja, niet altijd.
Mongool zijn is dan weer wel chronischquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:45 schreef Rezania het volgende:
Kanker is niet chronisch, mongool.
Nou ja, niet altijd.
Sick fuck.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik wil relatie met zo iemand. Dat je dan in de morgen gewoon blij bent dat je naar je werk kunt gaan en even 8 uur van dat gezeik af bent. Of dat als je dan je teen stoot denkt, haha ach schijt mijn partner heeft geen benen, laat staan tenen!!
Ik ken nog wel iemand zonder benen, daar krijg jij wel een stijfje van of niet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nee dat niet. Ik zou dan wel vreemdgaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:04 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand zonder benen, daar krijg jij wel een stijfje van of niet?
Ze heeft altijd haar benen gespreid, nouja haar benen je snapt me welquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik zou dan wel vreemdgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |