Lieve claudia, ik zou me even de eerste 2/3 maanden niet wegen. Gewoon je voeding en trainschema aanpassen de rest volgt vanzelf. Ga niet in een keer je kcal inname drastisch verlagen, maar doe dit stapsgewijs. Kijk in de spiegel naar je kleding. Ik weeg in verhouding evenveel als jou, 75 @ 1,68-1,70 met vp van 25. Dus zou mezelf helemaal gek maken met alleen mijn gewicht, als ik daar op zou letten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik sport nu een kleine maand en ben in ieder geval in gewicht niks kwijtgeraakt. Dat had ik niet helemaal verwacht M'n weegschaal meet m'n vetpercentage en daar zie ik kleine verschuivingen in, maar die meting is natuurlijk zo onbetrouwbaar als de pest. Dus ik kan mezelf alleen maar vastklampen aan het idee dat het nog wel gaat komen. Maar ik blijf kritisch. Als wat ik doe niet werkt, pas ik me aan.
Moeilijk in te schatten. Ik merk vooral dat m'n armen strakker zijn. En ik zie natuurlijk progressie in de zin van conditie en kracht.quote:
Taubes is een onderzoeksjournalist toch? Calorieen zijn je vijand Claudia, niet pindakaas. Vertel dit ook aan je dieetclub-bffs btw.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is een razend intelligente man en een kritisch wetenschapper. Dat doet mij dan weer meer dan een fotootje.
Je kan nog altijd een zetje geven met spullen die niet helemaal legaal zijn zoals clenbuterol, albuterol of dnp.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Moeilijk in te schatten. Ik merk vooral dat m'n armen strakker zijn. En ik zie natuurlijk progressie in de zin van conditie en kracht.
hahahahahahaha +1quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik mijn geslacht kon veranderen zat ik niet hier maar voor een spiegel mezelf helemaal ziek te masturberen.
Ik geloof dat 'ie natuurkunde heeft gestudeerd. Hij begrijpt in ieder geval goed hoe epidemiologisch onderzoek in elkaar steekt, het soort onderzoek dat aan de basis ligt van veel misverstanden over voeding. Dan heb je bij mij al een streepje voor.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Taubes is een onderzoeksjournalist toch? Calorieen zijn je vijand Claudia, niet pindakaas. Vertel dit ook aan je dieetclub-bffs btw.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is een razend intelligente man en een kritisch wetenschapper. Dat doet mij dan weer meer dan een fotootje.
Onbeskoooooft!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
SJONGE NIEMAND HEEft door dat die claudia gewoon bij ons is geinfriltreert! mensen hebben wel gelijk al die spierbundels zijn fucking dom tog. eerste grote bek over aanvallen van reeks en vervolgens lope zeg er met 10 man achterna... ik SKAAM ME VOOR JULLIE!
Te mager voor al die chubby-chasers hierquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doe maar 16% dan blijft er nog wat over voor de rest.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
SJONGE NIEMAND HEEft door dat die claudia gewoon bij ons is geinfriltreert! mensen hebben wel gelijk al die spierbundels zijn fucking dom tog. eerste grote bek over aanvallen van reeks en vervolgens lope zeg er met 10 man achterna... ik SKAAM ME VOOR JULLIE!
Eindelijk weer een echte tijgerin in ons midden! Welkom terug marmar! Ben je weg geweest?quote:
ze proberen in toekmostige broekje te komen -> potentieeltje aka as projectjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Deze fantasneer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Eindelijk weer een echte tijgerin in ons midden!
Juh idd, intelligenten gesprekken kunnen prima over de telefoon, hoeft niet in bedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou het wel weten....
Dat doen ze uit de goedheid van hun hart, dus dat kun je ze niet kwalijk nemen. Zie het als een vorm van liefdadigheid. Maar voor wat het waard is: ik zie mezelf niet als een vertegenwoordiger van welk dieetclubje dan ook. Ik ben net begonnen met sporten en ik doe alle dingen die ik doe fanatiek. Jullie zijn fanatiek, dus daar kan ik iets van leren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Noman, werkwerkwerkwerk... veel werk en dan vrije uurtjes vullen met sporten en dan slapen en eten ook nog en dan zijn alle minuten van de dagen op. Nog een kleine 3 weken buffelen en dan heb ik 2 weken vakantie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Eindelijk weer een echte tijgerin in ons midden! Welkom terug marmar! Ben je weg geweest?
gast beter ga je op een podium staan je hebt talent met die verhalen van jequote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:03 schreef VMSDKR het volgende:
haha nog even een update van mijn kant
gister met mannetje naar bios geweest, dacht precies van: ja geen zoetigheid kopen kan prima met water gewoon film kijken en een stel bananen. maar goed ik was ook wel weer trots wat vriendlief zegt ineens ja het is alweer je derde dag op rij dat je niet gesnoept hebt dus ja ik nou weer van: wow zolang al, goed gedrag mag beloond worden dus ik snaai zo een hand m&m's uit zijn maxi-zak
haha en het mooiste komt nog op bijna het eind van de film vraagt ie van ja waar zijn al die m&m's gebleven jij snoepte toch niet? hahaha, blijkt gewoon dat ik onbewust toch met mijn hand in die zak had gezeten tijdens de film en de bananen heb laten liggen.
hahaha nouja kan gebeuren, moet ook genieten zeggen ze dan altijd.
Ik ben moe het is laatquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat was een snelle editbeter edit je ook nog even gefilmtd
Wat voor mij heeft geholpen in de 9 maanden bulken zonder training was het volgende.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik geloof dat 'ie natuurkunde heeft gestudeerd. Hij begrijpt in ieder geval goed hoe epidemiologisch onderzoek in elkaar steekt, het soort onderzoek dat aan de basis ligt van veel misverstanden over voeding. Dan heb je bij mij al een streepje voor.
Fanta-stick, je hebt natuurlijk gelijk! Ik moet me ook niet blindstaren op de cijfers van m'n weegschaal, maar ik vind het wel heel zinvol om even kritisch te kijken naar wát ik eet. Soms zie je het zelf even niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
Ja, jou snap ik wel... maar de rest hier is gewoon dom.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat doen ze uit de goedheid van hun hart, dus dat kun je ze niet kwalijk nemen. Zie het als een vorm van liefdadigheid. Maar voor wat het waard is: ik zie mezelf niet als een vertegenwoordiger van welk dieetclubje dan ook. Ik ben net begonnen met sporten en ik doe alle dingen die ik doe fanatiek. Jullie zijn fanatiek, dus daar kan ik iets van leren.
bedankt, maar ben bijna klaar met mbo interieurverzorging en hoop daar in september mijn brood mee te gaan verdienen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gast beter ga je op een podium staan je hebt talent met die verhalen van je
Als je nog paar jaar bij esso blijft mag je misschien in dat tijgerpak. Ik had het wel geweten..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
bedankt, maar ben bijna klaar met mbo interieurverzorging en hoop daar in september mijn brood mee te gaan verdienen.
vriend wil je even stoppen met al mijn prive info op straat te gooie. eerst die oude pekela onzin en nu mijn carrière. wat is het volgende, hier opscheppen over hoe je mijn zus volgekliederd hebt?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik had gister droom waarin ik telefoontje kreeg van de regizeur van pacific rim. Hij vroeg als ze een megarobot in de vorm van mijn lichaam mochte gebruike omdat ik echt ziek sterk uitzag.
Ik zei nee.
[..]
Als je nog paar jaar bij esso blijft mag je misschien in dat tijgerpak. Ik had het wel geweten..
en je moederquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
vriend wil je even stoppen met al mijn prive info op straat te gooie. eerst die oude pekela onzin en nu mijn carrière. wat is het volgende, hier opscheppen over hoe je mijn zus volgekliederd hebt?
Nee, alsof ik daar trots op kan zijn,.,.,!! Beter begin ej daar niet weer over.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
vriend wil je even stoppen met al mijn prive info op straat te gooie. eerst die oude pekela onzin en nu mijn carrière. wat is het volgende, hier opscheppen over hoe je mijn zus volgekliederd hebt?
euhmm?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
ah ja, dan kan het niet, toen was frikandel nog maagd.
en
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik wil keer tanken bij jou vms... Dat je dan zo vraagt van hey frikandel wil je bonnetje mee>; Dat ik dan zeg nee natuurlijk niet mongool! HAHA!
zon kuttenlikkertjequote:Op woensdag 17 juli 2013 00:20 schreef MarMar het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat mensen 500 euro neerleggen voor een chiwawa.. voor dat geld wil je toch verdorie op zijn minst een échte hond ipv een blaffende cavia?
Quote before edit!!!!!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn kat een je levend op jonge
[ afbeelding ]
Jullie leren het ook niet spellen hè?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je echt vmdksr zusje geknalt
Knallen is een groot woord dima. Maar als ik zou zeggen dat ik dr gekabouterd heb doe ik daarmee veel dwergen tekort.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je echt vmdksr zusje geknalt
Echt he.. KOFSCHIP anyone?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jullie leren het ook niet spellen hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |