quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik wil keer tanken bij jou vms... Dat je dan zo vraagt van hey frikandel wil je bonnetje mee>; Dat ik dan zeg nee natuurlijk niet mongool! HAHA!
zon kuttenlikkertjequote:Op woensdag 17 juli 2013 00:20 schreef MarMar het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat mensen 500 euro neerleggen voor een chiwawa.. voor dat geld wil je toch verdorie op zijn minst een échte hond ipv een blaffende cavia?
Quote before edit!!!!!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn kat een je levend op jonge
[ afbeelding ]
Jullie leren het ook niet spellen hè?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je echt vmdksr zusje geknalt
Knallen is een groot woord dima. Maar als ik zou zeggen dat ik dr gekabouterd heb doe ik daarmee veel dwergen tekort.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je echt vmdksr zusje geknalt
Echt he.. KOFSCHIP anyone?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jullie leren het ook niet spellen hè?
Kus voor de milf!quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Echt he.. KOFSCHIP anyone?
En nu ga ik slapen, kusdagdoei.
Dat ook nog eens, maar ik doelde eigenlijk op het feit dat ik hier altijd alle varianten van VMSDKR voorbij zie komen behalve VMSDKR zelf.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Echt he.. KOFSCHIP anyone?
En nu ga ik slapen, kusdagdoei.
is ze womanlet jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Knallen is een groot woord dima. Maar als ik zou zeggen dat ik dr gekabouterd heb doe ik daarmee veel dwergen tekort.
Hahaha kom je altijd bij al die shit!quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:46 schreef Dimachaerus het volgende:
is supergirl nou meisje of jonge? ze zeggen dat zij paul heet
ik voel me altijd zo genaaidquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hahaha kom je altijd bij al die shit!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik voel me altijd zo genaaid
elke keer als ik fokster regel (probeer)blijkt het een of andere transgender te zijn of iemand met sschizo-stoornis
vandaag ook gefapt (perongeluk) op een asian ladyboy, ff serieus hij was wel echt lekker je kon ook niet zien dat ie een pik had ik dahct ze streelde gewoon haar kut tot dat hij zijn ding dong eruit halen fuck
Koop gewoon weer brommer joh, YOLO.quote:
haha stalkertquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Koop gewoon weer brommer joh, YOLO.
Vind je leuk...quote:
Je gaat hard met trollen man.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik voel me altijd zo genaaid
elke keer als ik fokster regel (probeer)blijkt het een of andere transgender te zijn of iemand met sschizo-stoornis
vandaag ook gefapt (perongeluk) op een asian ladyboy, ff serieus hij was wel echt lekker je kon ook niet zien dat ie een pik had ik dahct ze streelde gewoon haar kut tot dat hij zijn ding dong eruit halen fuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |