Zal ik de overige 36% voor mijn rekening nemen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het werkt echt. Hij heeft er bij mij al 20% afgeneukt.
ik ge loof er niks van !!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet dima. Heb mijn Frikandel nog nooit als lans mogen inzetten.
FIITIE ALARRMM!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zal ik de overige 36% voor mijn rekening nemen?
Check sowieso even keuringsdienst van waarde aflevering filet american, nooit meer gegeten sindsdien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:28 schreef ChesterPerry het volgende:
ik geloof dat er bij filet american mayonaise is toegevoegd in de winkel, filet is zelf wel mager(rundvlees geloof ik)
Doe maar 16% dan blijft er nog wat over voor de rest.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zal ik de overige 36% voor mijn rekening nemen?
Lubya.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Die tijd is geweest ja. Nu hebben mensen al respect voor me en groeten wildvreemden me.
zeker al het afvalvleesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Check sowieso even keuringsdienst van waarde aflevering filet american, nooit meer gegeten sindsdien.
Ik zit er allang tegenop te hikken om het hier te vertellen... Dus dacht zeg het gewoon nu zo tussen neus en lippen door...quote:
Dat sowieso, maar meer dat er inderdaad allerlei saus doorheenzit en chemische shit. In albert heijn american filet zit zelfs varken etc.quote:
Tof dat je hier post.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik heb wel een vraag, want ik heb het gevoel dat ik het even niet meer weet met m'n -knip-
Schiet gerust op m'n eetschema! Ik sta overal voor open.
1.74m, 80 kg. Ik zit dagelijks tussen de 1600-1800 kcal. Hoe de verdeling precies is, weet ik niet. Ga ik een tijdje bijhouden! Mijn diner verschilt nogal van dag tot dag.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:27 schreef Awesome_ het volgende:
Wat is je lengte, gewicht? Hoeveel kcals zit je dagelijks en hoe is de verdeling tussen eiwitten, carbs en vetten?
Sapstengel is een user in deze reeks die al veel dames 'geholpen' heeft met jouw problemen.
Hou eens op met hikken en ga eens krikken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Maarjah als je de hik hebt is het ook meestal wel vaker als 2x...
jij was soudanees toch ? met 17.93 ben je echt geen maagdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik zit er allang tegenop te hikken om het hier te vertellen... Dus dacht zeg het gewoon nu zo tussen neus en lippen door...
Ik zit er vaak tegenaan te hikken, maar als het moment dan daar is begin ik hele rare dingen te roepen en gaan ze alsnog weg.
kijk dit filmpjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik zit er allang tegenop te hikken om het hier te vertellen... Dus dacht zeg het gewoon nu zo tussen neus en lippen door...
Ik zit er vaak tegenaan te hikken, maar als het moment dan daar is begin ik hele rare dingen te roepen en gaan ze alsnog weg.
Beter crackers nemen. Ik eet meestal met pindakaas of kipfilet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
1.74m, 80 kg. Ik zit dagelijks tussen de 1600-1800 kcal. Hoe de verdeling precies is, weet ik niet. Ga ik een tijdje bijhouden! Mijn diner verschilt nogal van dag tot dag.
Filet americain is natuurlijk crap, maar ik heb het gevoel dat het met beleg al gauw allemaal fout is. Eten jullie helemaal geen bammen?
Gewoon dat rijmpje uit de Donald Duck gebruikenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Maarjah als je de hik hebt is het ook meestal wel vaker als 2x...
Somaliërquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jij was soudanees toch ? met 17.93 ben je echt geen maagd![]()
[ afbeelding ]
valt nog wel mee toch 1.74 en 80 k, gwn pindakaas,kipfilet alleen is al het brood slecht zelf die vieze met die pitjes en steentjesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
1.74m, 80 kg. Ik zit dagelijks tussen de 1600-1800 kcal. Hoe de verdeling precies is, weet ik niet. Ga ik een tijdje bijhouden! Mijn diner verschilt nogal van dag tot dag.
Filet americain is natuurlijk crap, maar ik heb het gevoel dat het met beleg al gauw allemaal fout is. Eten jullie helemaal geen bammen?
Dank voor de tips! Ik hoef niet heel drastisch af te vallen, want ondanks m'n slechte stats valt het met de centimeters wel mee. Langzaam strak worden is het doel. Ik ga in ieder geval wat gerookte kip en noten inslaan, en m'n thee vervangen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:30 schreef Ethanolic het volgende:
Maak er van kip, en noten voor goede vetten (dus niet die in filet american en ham). Pure chocola (80%) kan in principe geen kwaad, maar doe niet als je drastisch wilt afvallen.
Eet veel kip, broccoli en spinazie, rijst voor je carbs. Tel op het begin je kcal, zodra je gewend bent kan je het meer op gevoel doen.
Drink water en groene thee. Doe 3x per week 30min fietsen/crosstrainer (opbouwen naar meer) en 3x per week een fullbody workout bestaande uit de grote vier + lunges.
Dit was voor Claudia, maar goed ik FOK mobiel en ben gelijk 30 reacties te laat. Ik ga slapen, cant deal
Aziëquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:36 schreef Awesome_ het volgende:
Leuk hoe in die legenda de kleuren zijn verdeeld.
ik eet s'morgens 4 boterhammen met pindakaas en s'middags 4 met kipfilet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Soudanees...... Ze noemen me de blanke Somaliër, maar dat is vanwege mijn grote schedel.
Ik eet 9 van de 10 keer pindakaas op brood, maar de laatste tijd eet ik liever andere dingen dan brood ben het nogal zat geworden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bruin brood is wel goed voor je vezels ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik eet s'morgens 4 boterhammen met pindakaas en s'middags 4 met kipfilet.
zolang je kcal intake maar onder je verbruik zit val je wel af
Ik was je voor koorknaap!quote:
night night etha, harde gains gewenstquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:30 schreef Ethanolic het volgende:
Maak er van kip, en noten voor goede vetten (dus niet die in filet american en ham). Pure chocola (80%) kan in principe geen kwaad, maar doe niet als je drastisch wilt afvallen.
Eet veel kip, broccoli en spinazie, rijst voor je carbs. Tel op het begin je kcal, zodra je gewend bent kan je het meer op gevoel doen.
Drink water en groene thee. Doe 3x per week 30min fietsen/crosstrainer (opbouwen naar meer) en 3x per week een fullbody workout bestaande uit de grote vier + lunges.
Dit was voor Claudia, maar goed ik FOK mobiel en ben gelijk 30 reacties te laat. Ik ga slapen, cant deal
Crackers is helemaal mietenvoedsel. Gewoon IFen + paleo. Can't go wrong met die shit als je geen zin hebt om te tellen etc. Als ik een vrouw was en schijt aan krachttraining had deed ik ook die shit. Niet compliceren, maar gewoon paar vuistregels.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beter crackers nemen. Ik eet meestal met pindakaas of kipfilet.
Ik heb net Why we get fat van Gary Taubes gelezen, dus zelfs daar durf ik niet meer in te geloven.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik eet s'morgens 4 boterhammen met pindakaas en s'middags 4 met kipfilet.
zolang je kcal intake maar onder je verbruik zit val je wel af
Oké ffffdfddffffffffffffff Kk mobiel fokke ik voel winstrol rage opkomen k ga ff mn deur timmerenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik was je voor koorknaap!
Alsnog 3 kuddo's voor je poging!
Met die krachttraining ga je sneller results zien dan met je dieet maar daarmee moet je uiteindelijk wel dat vet kwijtraken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb net Why we get fat van Gary Taubes gelezen, dus zelfs daar durf ik niet meer in te geloven.
En oh ja, pindakaas!
Ik voel mijn borst al groeien, ga voor minstens 1,3cm vannacht. Xoxoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:38 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
night night etha, harde gains gewenst
gaat om vp he van 40%..en waar het vet allemaal zit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:35 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
valt nog wel mee toch 1.74 en 80 k, gwn pindakaas,kipfilet alleen is al het brood slecht zelf die vieze met die pitjes en steentjes
kan iemand jemappellefrikandelle uit de OP halen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik bak mezelf een tosti, ben vandaag verdrietig.
JASJAJA schiet mijh maar lek!
Dus Klokov heeft een kleine penisquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jij was soudanees toch ? met 17.93 ben je echt geen maagd![]()
[ afbeelding ]
Ja die kut zit dus fout. Kcal in = kcal uit. Maar toch maar IFen + paleo want alleen aan kcal intake houden is voor de meeste mensen niet weggelegd want geen zelfdiscipline. Kies gewoon voor de levensstijl waarin overeaten bijna onmogelijk is ipv constant gevaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb net Why we get fat van Gary Taubes gelezen, dus zelfs daar durf ik niet meer in te geloven.
En oh ja, pindakaas!
Ik doe tonijn ipv kaas en kipfilet ipv ham vriend!!! en ik gooi er annanananas op zodat ik hem hawai kan noemen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:40 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
kan iemand jemappellefrikandelle uit de OP halen?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja die kut zit dus fout. Kcal in = kcal uit. Maar toch maar IFen + paleo want alleen aan kcal intake houden is voor de meeste mensen niet weggelegd want geen zelfdiscipline. Kies gewoon voor de levensstijl waarin overeaten bijna onmogelijk is ipv constant gevaar.
Ik sport nu een kleine maand en ben in ieder geval in gewicht niks kwijtgeraakt. Dat had ik niet helemaal verwacht M'n weegschaal meet m'n vetpercentage en daar zie ik kleine verschuivingen in, maar die meting is natuurlijk zo onbetrouwbaar als de pest. Dus ik kan mezelf alleen maar vastklampen aan het idee dat het nog wel gaat komen. Maar ik blijf kritisch. Als wat ik doe niet werkt, pas ik me aan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:39 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Met die krachttraining ga je sneller results zien dan met je dieet maar daarmee moet je uiteindelijk wel dat vet kwijtraken.
En wat merk je qua kleding?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik sport nu een kleine maand en ben in ieder geval in gewicht niks kwijtgeraakt. Dat had ik niet helemaal verwacht M'n weegschaal meet m'n vetpercentage en daar zie ik kleine verschuivingen in, maar die meting is natuurlijk zo onbetrouwbaar als de pest. Dus ik kan mezelf alleen maar vastklampen aan het idee dat het nog wel gaat komen. Maar ik blijf kritisch. Als wat ik doe niet werkt, pas ik me aan.
Het is een razend intelligente man en een kritisch wetenschapper. Dat doet mij dan weer meer dan een fotootje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:42 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou sws geen advies aannemen van iemand die er zo uitziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |