big pun had ook een vp van 40% maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen, ik heb een vetpercentage van 40%. Ik heb hier niets te zoeken. Door de tepelopmerking begon zelfs ik te twijfelen aan de oprechtheid van de postings, vandaar dat ik even om de hoek kom kijken.
Ik heb je in de OP gezet. Schroom niet je routine, voedingsschema's en andere tips en trucs te delen. Niemand hier is te beroerd je te helpen om ripped as fuck te worden of je vragen te beantwoorden. Wij willen dat dit topic voor jou als een warm bad aanvoelt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen, ik heb een vetpercentage van 40%. Ik heb hier niets te zoeken. Door de tepelopmerking begon zelfs ik te twijfelen aan de oprechtheid van de postings, vandaar dat ik even om de hoek kom kijken.
Tering wat is de andere 60% dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
zieke stats. hoeveel kg DL zet jequote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
Terecht, ik ben ook nog redelijk fatty en werd hier ook hartelijk onthaald toen ik begon met liften.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:19 schreef VMSDKR het volgende:
Zie je dat contrast nu? Hoe wij in die reeks behandeld worden en hoe Claudia hier behandeld wordt? Zien jullie dat?
Nou vooruit, ik heb wel een vraag, want ik heb het gevoel dat ik het even niet meer weet met m'n voeding, vooral nu het intermittent fasting helemaal hip lijkt te zijn en alles wat ooit vanzelfsprekend was op de schop gaat.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb je in de OP gezet. Schroom niet je routine, voedingsschema's en andere tips en trucs te delen. Niemand hier is te beroerd je te helpen om ripped as fuck te worden of je vragen te beantwoorden. Wij willen dat dit topic voor jou als een warm bad aanvoelt.
Peecies, wij hebben ook geen topicpointer nodig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:22 schreef Awesome_ het volgende:
Wij hebben allemaal een interne locus of control. In plaats van andere naar beneden te halen, halen wij onszelf omhoog. Eckte bazen dus.
& R U BEING BULLIED FOR BEING FAT?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Terecht, ik ben ook nog redelijk fatty en werd hier ook hartelijk onthaald toen ik begon met liften.
Meer vrije oefeningen, meer havermout en magere kwark.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik heb wel een vraag, want ik heb het gevoel dat ik het even niet meer weet met m'n voeding, vooral nu het intermittent fasting helemaal hip lijkt te zijn en alles wat ooit vanzelfsprekend was op de schop gaat.
Ik leid een vrij inactief leven en zit lange dagen achter de computer. Ik ga nu drie keer per week anderhalf uur naar de sportschool. Zoals ik in het dieettopic al schreef, doe ik eerst wat cardio, daarna ga ik wat apparaten af (armen, buik), daarna doe ik wat vrije oefeningen (squats, lunges, plank) en ik eindig met nog wat flinke cardio. Fijne work-out, al heb ik inmiddels begrepen dat er effectievere oefeningen zijn dan de apparaten, dus daar ga ik nog naar vragen.
Wat ik eet op een dag (en daar ben ik een autist in, dus het is elke dag hetzelfde):
O: 2x volkoren beschuit met filet americain
T: smoothie (magere yoghurt, banaan en bosbessen/aardbei/mango)
L: 2 volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: appel
T: 2x volkoren beschuit met geitenkaas/filet american/rauwe ham
D: varieert van een enorme salade met weinig koolhydraten tot een flinke bord pasta
T: stukje pure chocola (> 70%)
Schiet gerust op m'n eetschema! Ik sta overal voor open.
Die tijd is geweest ja. Nu hebben mensen al respect voor me en groeten wildvreemden me.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
& R U BEING BULLIED FOR BEING FAT?
AHAHA NO SUPRISE EHH FATTY BUM BUM EHH FATTY BUMMBUMM BOINK BOINK BOINK
Wel lef dat je hier post, misschien kun je beter ff het bodybuilding proberen. Hier sitten alleen maar sukkkeltjes.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik heb wel een vraag, want ik heb het gevoel dat ik het even niet meer weet met m'n voeding, vooral nu het intermittent fasting helemaal hip lijkt te zijn en alles wat ooit vanzelfsprekend was op de schop gaat.
Ik leid een vrij inactief leven en zit lange dagen achter de computer. Ik ga nu drie keer per week anderhalf uur naar de sportschool. Zoals ik in het dieettopic al schreef, doe ik eerst wat cardio, daarna ga ik wat apparaten af (armen, buik), daarna doe ik wat vrije oefeningen (squats, lunges, plank) en ik eindig met nog wat flinke cardio. Fijne work-out, al heb ik inmiddels begrepen dat er effectievere oefeningen zijn dan de apparaten, dus daar ga ik nog naar vragen.
Wat ik eet op een dag (en daar ben ik een autist in, dus het is elke dag hetzelfde):
O: 2x volkoren beschuit met filet americain
T: smoothie (magere yoghurt, banaan en bosbessen/aardbei/mango)
L: 2 volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: appel
T: 2x volkoren beschuit met geitenkaas/filet american/rauwe ham
D: varieert van een enorme salade met weinig koolhydraten tot een flinke bord pasta
T: stukje pure chocola (> 70%)
Schiet gerust op m'n eetschema! Ik sta overal voor open.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gaat een wereld voor me open!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ff serieus
is doet hoe het moet? ik lul maar wat
Het werkt echt. Hij heeft er bij mij al 20% afgeneukt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:27 schreef Awesome_ het volgende:
Wat is je lengte, gewicht? Hoeveel kcals zit je dagelijks en hoe is de verdeling tussen eiwitten, carbs en vetten?
Sapstengel is een user in deze reeks die al veel dames 'geholpen' heeft met jouw problemen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kan iemand claudia even in de OP zetten!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kan iemand Claudia even uit de OP halen?
jij bent de grootste sukkelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wel lef dat je hier post, misschien kun je beter ff het bodybuilding proberen. Hier sitten alleen maar sukkkeltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |