nee dat kan niet, even voor de de duidelijkheid ben een man van 26...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:43 schreef eleusis het volgende:
Tja, wat is er te volgen? Hij heeft een crush, voelt zich afgewezen, en gaat er puberaal mee om.
Advies: in zijn sop laten gaarkoken wat dit issue betreft. Gesprekken erover worden toch awkward. Het gaat wel weer over. Gewoon lekker Minecraften.
srsly? Pas je profiel aan dan met je SC prinsesje en geslacht op vrouw.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:46 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
nee dat kan niet, even voor de de duidelijkheid ben een man van 26...
Dat idd...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:47 schreef erikkll het volgende:
[..]
srsly? Pas je profiel aan dan met je SC prinsesje en geslacht op vrouw.
Waarom zou dat niet kunnen? Jongens van 14 kunnen op die leeftijd al homo zijn, hoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:46 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Oh kut helemaal vergetenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:47 schreef erikkll het volgende:
[..]
srsly? Pas je profiel aan dan met je SC prinsesje en geslacht op vrouw.
Ten eerste, waarom staat je profiel dan op vrouwelijk?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:46 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Dom van je.quote:
Had dat zo even gezetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ten eerste, waarom staat je profiel dan op vrouwelijk?
Ten tweede, het is een kind van 12/14 (?) jaar, wat verwacht je?
Gewoon een aardig kereltje en niet op de foute manierquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:55 schreef Plantagehouder het volgende:
Maar je ontwijkt zijn vraag, vindt jij hem leuk?
Hij geeft toch aan dat hij je leuk vindt? Ik neem aan dat hij weet dat je een man bent.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:56 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Had dat zo even gezet![]()
In ieder geval niet dat het een homo zou kunnen zijn, heeft het altijd over meisjes hoor en hoe goed hij erin ze te ''versieren'' al vraagt hij nog weleens advies erover
I know. Waarom kan dat niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:46 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Homo's kunnen ook vrouwen versieren, hoor. Wellicht doet hij omdat het zo 'hoort'.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:56 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Had dat zo even gezet![]()
In ieder geval niet dat het een homo zou kunnen zijn, heeft het altijd over meisjes hoor en hoe goed hij erin ze te ''versieren'' al vraagt hij nog weleens advies erover
Dat zou heel stom van zijn kant zijn, want dat laat zijn cultuur niet toe zulke gevoelens. Houd er wijselijk zelf ook altijd mijn mond over als ik ooit zijn familie zie. Daarom geloof ik dat echt niet... Zou zelfs ronduit achterlijk zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:59 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hij geeft toch aan dat hij je leuk vindt? Ik neem aan dat hij weet dat je een man bent.
Misschien omdat jij hem die aandacht geeft, wekt dat speciale gevoelens bij hem op voor jou.
Zie tekst hierbovenquote:
En wat als blijkt dat het zo niet is? wat dan...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:09 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
Kereltje was gewoon erg blij met jou aandacht en is daardoor wat verward. Net als dat kleine eenzame meisjes vaak verliefd worden op hun leraar. Gaat puur om het stukje liefde, aandacht en interesse wat onbekend is, maar wel erg fijn. Dat is verwarrend.
En wat al gezegd is, even lekker in z'n sop gaar laten koken.
Je bedoelt, wat als blijkt dat ie niet in de war is? Nou lijkt me duidelijk dat ie dat wel is; mensen smijten en schelden niet zomaar, zelfs pubers niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:13 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
En wat als blijkt dat het zo niet is? wat dan...
Wat een rare vraag.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:24 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom heb je als 36-jarige contact met een 13-jarige? Moeten je leeftijdgenoten je niet?
Nee, vind ik niet normaal, zeker niet op deze manier. Welke 26-jarige heeft nou een vriendschap met iemand van 13? Waarom?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat een rare vraag.
Ik ben nog ouder, en heb ook contact met jonge mensen. Is toch normaal, dat je contacten hebt met allerlei leeftijden?
Ligt eraan op wat voor manier..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat een rare vraag.
Ik ben nog ouder, en heb ook contact met jonge mensen. Is toch normaal, dat je contacten hebt met allerlei leeftijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |