abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129025454
Ben een beetje bevriend geraakt met een puber, 12/14 jaar in de afgelopen weken. Kende dat kereltje al een beetje van voorheen...Speel met hem voornamelijk online games... praten wat heen en weer, en aangezien zijn ouders vrij weinig interesse hebben in de opvoedkundige taken probeer toch ook naar hem te luisteren als hij een beetje down is.

Nou zegt het kereltje, mij heel heel heel erg leuk te vinden waarop de vraag volgde, wat ik van hem vond. Reageerde erop, dat ik hem aardig vond, zijn reactie daarop was dan of ik hem niet ook wel heel leuk leuk vond. Wederom gezegd, dat ik hem best aardig vond...Daarop volgde van zijn kant, een hoop scheldwoorden, volgens mij vlogen er nog wat zaken door zijn kamer heen, en ging het offline. Net nog wel een berichtje had van jij maakt mij verdrietig...

En dat volg ik even niet zo goed... Advies hierin zou wel handig zijn :{
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:43:47 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_129025689
Tja, wat is er te volgen? Hij heeft een crush, voelt zich afgewezen, en gaat er puberaal mee om.

Advies: in zijn sop laten gaarkoken wat dit issue betreft. Gesprekken erover worden toch awkward. Het gaat wel weer over. Gewoon lekker Minecraften.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator dinsdag 16 juli 2013 @ 22:45:17 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_129025760
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:43 schreef eleusis het volgende:
en gaat er puberaal mee om.
Wat niet zo heel raar is, het gaat tenslotte om een puber.

Even laten afkoelen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_129025804
ts het is allemaal jouw schuld :+
pi_129025827
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:43 schreef eleusis het volgende:
Tja, wat is er te volgen? Hij heeft een crush, voelt zich afgewezen, en gaat er puberaal mee om.

Advies: in zijn sop laten gaarkoken wat dit issue betreft. Gesprekken erover worden toch awkward. Het gaat wel weer over. Gewoon lekker Minecraften.
nee dat kan niet, even voor de de duidelijkheid ben een man van 26...
pi_129025887
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:46 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

srsly? Pas je profiel aan dan met je SC prinsesje en geslacht op vrouw.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:48:27 #7
338340 88-4
Last van de tijd
pi_129025926
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:47 schreef erikkll het volgende:

[..]

Dat idd... :D
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:48:53 #8
391594 Automatique
Alles gaat vanzelf.
pi_129025949
quote:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen? Jongens van 14 kunnen op die leeftijd al homo zijn, hoor.
Neen.
pi_129025954
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:47 schreef erikkll het volgende:

[..]

Oh kut helemaal vergeten :')
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:49:30 #10
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_129025981
quote:

[..]

Ten eerste, waarom staat je profiel dan op vrouwelijk?

Ten tweede, het is een kind van 12/14 (?) jaar, wat verwacht je? :')
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:53:41 #11
338340 88-4
Last van de tijd
pi_129026187
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:48 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Oh kut helemaal vergeten :')
Dom van je. :')
pi_129026292
Maar je ontwijkt zijn vraag, vindt jij hem leuk?
pi_129026305
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:49 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ten eerste, waarom staat je profiel dan op vrouwelijk?

Ten tweede, het is een kind van 12/14 (?) jaar, wat verwacht je? :')
Had dat zo even gezet :')

In ieder geval niet dat het een homo zou kunnen zijn, heeft het altijd over meisjes hoor en hoe goed hij erin ze te ''versieren'' al vraagt hij nog weleens advies erover :')
pi_129026407
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:55 schreef Plantagehouder het volgende:
Maar je ontwijkt zijn vraag, vindt jij hem leuk?
Gewoon een aardig kereltje en niet op de foute manier :)
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:59:45 #15
206580 Luxuria
pi_129026526
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:56 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

In ieder geval niet dat het een homo zou kunnen zijn, heeft het altijd over meisjes hoor en hoe goed hij erin ze te ''versieren'' al vraagt hij nog weleens advies erover :')
Hij geeft toch aan dat hij je leuk vindt? Ik neem aan dat hij weet dat je een man bent.
Misschien omdat jij hem die aandacht geeft, wekt dat speciale gevoelens bij hem op voor jou.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:59:58 #16
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_129026533
quote:

[..]

I know. Waarom kan dat niet?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 16 juli 2013 @ 23:06:50 #17
391594 Automatique
Alles gaat vanzelf.
pi_129026933
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:56 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Homo's kunnen ook vrouwen versieren, hoor. Wellicht doet hij omdat het zo 'hoort'.
Neen.
pi_129026964
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:59 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Hij geeft toch aan dat hij je leuk vindt? Ik neem aan dat hij weet dat je een man bent.
Misschien omdat jij hem die aandacht geeft, wekt dat speciale gevoelens bij hem op voor jou.
Dat zou heel stom van zijn kant zijn, want dat laat zijn cultuur niet toe zulke gevoelens. Houd er wijselijk zelf ook altijd mijn mond over als ik ooit zijn familie zie. Daarom geloof ik dat echt niet... Zou zelfs ronduit achterlijk zijn :{

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:59 schreef eleusis het volgende:

[..]

I know. Waarom kan dat niet?

Zie tekst hierboven :)
pi_129027101
Kereltje was gewoon erg blij met jou aandacht en is daardoor wat verward. Net als dat kleine eenzame meisjes vaak verliefd worden op hun leraar. Gaat puur om het stukje liefde, aandacht en interesse wat onbekend is, maar wel erg fijn. Dat is verwarrend.

En wat al gezegd is, even lekker in z'n sop gaar laten koken. :P
Golf is knikkeren voor jongens die niet willen bukken.
pi_129027312
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:09 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
Kereltje was gewoon erg blij met jou aandacht en is daardoor wat verward. Net als dat kleine eenzame meisjes vaak verliefd worden op hun leraar. Gaat puur om het stukje liefde, aandacht en interesse wat onbekend is, maar wel erg fijn. Dat is verwarrend.

En wat als blijkt dat het zo niet is? wat dan...
pi_129027536
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:13 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

En wat als blijkt dat het zo niet is? wat dan...
Je bedoelt, wat als blijkt dat ie niet in de war is? Nou lijkt me duidelijk dat ie dat wel is; mensen smijten en schelden niet zomaar, zelfs pubers niet.
Golf is knikkeren voor jongens die niet willen bukken.
pi_129027880
Waarom heb je als 26-jarige contact met een 13-jarige? Moeten je leeftijdgenoten je niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door Tja..1986 op 16-07-2013 23:31:36 ]
  Moderator dinsdag 16 juli 2013 @ 23:30:32 #23
236264 crew  capricia
pi_129028211
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:24 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom heb je als 36-jarige contact met een 13-jarige? Moeten je leeftijdgenoten je niet?
Wat een rare vraag.
Ik ben nog ouder, en heb ook contact met jonge mensen. Is toch normaal, dat je contacten hebt met allerlei leeftijden?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_129028344
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat een rare vraag.
Ik ben nog ouder, en heb ook contact met jonge mensen. Is toch normaal, dat je contacten hebt met allerlei leeftijden?
Nee, vind ik niet normaal, zeker niet op deze manier. Welke 26-jarige heeft nou een vriendschap met iemand van 13? Waarom?
  dinsdag 16 juli 2013 @ 23:33:02 #25
338340 88-4
Last van de tijd
pi_129028359
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat een rare vraag.
Ligt eraan op wat voor manier..
pi_129028754
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:17 schreef devrouwelijkehenk het volgende:

[..]

Je bedoelt, wat als blijkt dat ie niet in de war is? Nou lijkt me duidelijk dat ie dat wel is; mensen smijten en schelden niet zomaar, zelfs pubers niet.
Juist dat, zit er eigenlijk ook helemaal niet op te wachten als dat zo is nou ja de mogelijke gevolgen weer.

quote:
Waarom heb je als 36-jarige contact met een 13-jarige? Moeten je leeftijdgenoten je niet?
Oh genoeg, mensen van mijn eigen leeftijd en zelfs ver daarboven. En 26, ken hem al langer alleen de laatste tijd is het contact intensiever geworden voornamelijk omdat hij thuis niks heeft, simpel wil daar best wat tijd en moeite voor doen als het daardoor wat gelukkiger word.
pi_129029048
Ik denk dat hij op een andere compliment had gehoopt. Zei je letterlijk aardig? Jongens van 12-14 willen niet "aardig" zijn, maar stoer, interessant, grappig, cool, gezellig, enz.
nay
pi_129029977
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:47 schreef TomAdorson het volgende:
Ik denk dat hij op een andere compliment had gehoopt. Zei je letterlijk aardig? Jongens van 12-14 willen niet "aardig" zijn, maar stoer, interessant, grappig, cool, gezellig, enz.
Gewoon aardig, dat is wat ik gezegd heb. Zal eens morgen zien wat hij wil zijn als hij nog terugkomt :{
pi_129030041
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 00:13 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Gewoon aardig, dat is wat ik gezegd heb. Zal eens morgen zien wat hij wil zijn als hij nog terugkomt :{
Ja, op dat soort momenten wil je wat anders horen natuurlijk. Niet dat ik zeg dat je verkeerd bent, maar stel ik ben met een vriend of vriendin aan het praten en we hebben echt zo'n bonding gesprek, wil ik niet horen dat ik "gewoon aardig" ben. Ik zou dat die vriend of vriendin iets zei dat mij meer inzicht geeft in hoe ik overkom en dat mijn zelfvertrouwen een beetje omhoog zet. Dat kon je toch ook wel bedenken?
nay
pi_129030188
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 00:15 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Ja, op dat soort momenten wil je wat anders horen natuurlijk. Niet dat ik zeg dat je verkeerd bent, maar stel ik ben met een vriend of vriendin aan het praten en we hebben echt zo'n bonding gesprek, wil ik niet horen dat ik "gewoon aardig" ben. Ik zou dat die vriend of vriendin iets zei dat mij meer inzicht geeft in hoe ik overkom en dat mijn zelfvertrouwen een beetje omhoog zet. Dat kon je toch ook wel bedenken?
Dus uit het niets, gaan zeggen je bent zoooo leuk? vind je mij ook leuk? is normaal gedrag... en dan helemaal boos worden en met dingen smijten en ook nog eens met spullen gaan lopen smijten. Ik ga echt niet op een bepaalde manier zeggen dat ik een puber ook zo leuk vind hoor...
pi_129030479
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 00:20 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Dus uit het niets, gaan zeggen je bent zoooo leuk? vind je mij ook leuk? is normaal gedrag... en dan helemaal boos worden en met dingen smijten en ook nog eens met spullen gaan lopen smijten. Ik ga echt niet op een bepaalde manier zeggen dat ik een puber ook zo leuk vind hoor...
Nee, tuurlijk niet. Hij is waarschijnlijk gewoon een puber die een beetje aandachttekort komt. In principe heb je ook niks verkeerd gedaan.

Maar je moet je in hem inleven. Hij is jong en gaat door moeilijke fase. Hij besluit dat hij je vertrouwt en hij stelt zich kwetsbaar tegenover jou. Hij vertelt dat je een hele leuke gast bent (ik ga ervan uit dat hij geen homo is). Hij wilt ook iets interessants over zichzelf horen. Dat hij slim is voor zijn leeftijd, of dat hij dieper denkt dan andere jongens zijn leeftijd. Misschien kan je hem vertellen dat hij je doet denken aan jezelf toen jij jonger was. Zoiets.

Kijk, ik als volwassen zou ook een beetje raar kijken als ik met iemand die als een goede vriend beschouw een diepe gesprek heb en die persoon zegt dat "gewoon aardig" ben. Ik ga geen scene maken, ik blijf gewoon normaal omdat ik volwassen ben. Maar diep van binnen zou ik toch denken "is dat alles? Ben ik gewoon aardig en niks meer?". Ik zou dan denken dat ik niemand bijzonder ben voor je en dat ik beter niet te veel waarde kan hechten aan onze vriendschap omdat ik vervangbaar ben. Als iemand tegen mij zou zeggen "je bent een goede vriend, heel betrouwbaar, je hebt een goede hart, je gaat later een vrouw heel blij maken, enz" dan ga ik me beter voelen. Ik stel me kwetsbaar en jij laat zien dat ik mezelf tegenover jou kwetsbaar kan stellen.
nay
  Moderator woensdag 17 juli 2013 @ 00:52:11 #32
236264 crew  capricia
pi_129031103
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:32 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Nee, vind ik niet normaal, zeker niet op deze manier. Welke 26-jarige heeft nou een vriendschap met iemand van 13? Waarom?
Jeetje wat een vooroordelen spreken hier uit.
Ik ben 40 en ik heb o.a. een 'vriendschap' met een meisje van 11. Maar ik spreek ook 6 jarigen die bij mij thuis wat komen drinken. Of die in de tuin komen spelen.
Ik vind het leuk om met jonge mensen te praten. Daar zit geen doel achter, geen waarom.

Mss maakt het uit dat ik een vrouw ben? En zo ja, waarom maakt dat uit? Omdat je mannen niet vertrouwt met kinderen?

En kinderen zijn ook bezig met seksualiteit en verliefdheid. Dat is normaal. Ze expirimenteren en projecteren. Als je daar normaal volwassen mee omgaat, is er toch niets aan de hand?
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator woensdag 17 juli 2013 @ 01:04:42 #33
236264 crew  capricia
pi_129031418
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:33 schreef 88-4 het volgende:

[..]

Ligt eraan op wat voor manier..
Op een vriendschappelijke manier?
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 17 juli 2013 @ 01:59:08 #34
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_129032618
Ik zou het sowieso eventjes laten afkoelen. Een weekje geen contact opnemen (tenzij hij dat bij jou wel doet), en dan gewoon netjes vragen wat hij daarmee bedoelde.
Kaleidoscopiklimax
pi_129032850
Sorry maar bevriend zijn als 26 jarige met een pubertje van 11/12?

Gaat er bij mij niet in. Ook nog nooit gehoord uit mijn omgeving.

Vreemd. Ergens is het dan mis gegaan.
pi_129032962
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juli 2013 01:59 schreef RadioSlut het volgende:
Ik zou het sowieso eventjes laten afkoelen. Een weekje geen contact opnemen (tenzij hij dat bij jou wel doet), en dan gewoon netjes vragen wat hij daarmee bedoelde.
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_129033200
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 00:52 schreef capricia het volgende:
Ik ben 40 en ik heb o.a. een 'vriendschap' met een meisje van 11. Maar ik spreek ook 6 jarigen die bij mij thuis wat komen drinken. Of die in de tuin komen spelen.
Ik vind het leuk om met jonge mensen te praten. Daar zit geen doel achter, geen waarom.

Mss maakt het uit dat ik een vrouw ben? En zo ja, waarom maakt dat uit? Omdat je mannen niet vertrouwt met kinderen?
Alleen al de situatie schets is anders, misschien kunnen mensen in je tuin kijken of kennen groepjes jongeren jou allemaal incl. ouders die het niet afkeuren of zelfs goedkeuren of er in ieder geval van weten. Allemaal factoren die meespelen in zo'n beoordeling, voor mij tenminste en ik vind het anders overkomen dan wat meer op 1 op 1 lijkt via internet waarbij TS ook nog eens aangeeft dat die ander weinig te doen heeft. Wat mij logisch lijkt, als ik van dezelfde leeftijd was dan was ik ook niet omgegaan met iemand die met anderen omgaat met zo'n leeftijdsverschil.

quote:
En kinderen zijn ook bezig met seksualiteit en verliefdheid. Dat is normaal. Ze expirimenteren en projecteren. Als je daar normaal volwassen mee omgaat, is er toch niets aan de hand?
Als ze van dezelfde leeftijds groep en ontwikkelingsnivo zijn. Anders is het eenzijdig experimenteren want de volwassene kent het al en dat maken het ongelijkwaardige verhoudingen. En opzich zou een mentor functie wel kunnen, alleen hoort een mentor dan wijze adviezen te geven over zaken die die zelf al heeft meegemaakt en die puber nog niet en dat dan helpen verwoorden (schelden is toch meestal een indicatie dat iemand nog niet de juiste woorden kent om zich te uiten). Dat dan misschien controleren via zoiets als fok voor extra verantwoordelijkheid maar ik vind TS niet erg overtuigend daarin overkomen.

Maar voordeel van de twijfel aangezien zoiets toch niet te controleren valt. Zijn ouders zijn het probleem, hij wil affectie en probeert op TS zijn schuldgevoel in te spelen hopende zo zijn zin te krijgen, zal die wel van zijn ouders geleerd hebben wat je dan beter niet kunt zeggen. Gewoon af laten koelen en aangeven dat het niet netjes is en je zoiets nu eenmaal niet kunt afdwingen en hem sturen/aanmoedigen naar leeftijdsgenoten omdat jij het nu eenmaal niet eerlijk kan beantwoorden en het leeftijdsverschil te groot is tussen jullie.
pi_129033769
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:09 schreef devrouwelijkehenk het volgende:

Dat klopt.
pi_129033772
quote:
Waarom heb je als 26-jarige contact met een 13-jarige? Moeten je leeftijdgenoten je niet?
Wat een bullshit.
Ik spreek regelmatig met een vrouw van in de 50, we zijn dan wel geen ''vrienden'' maar ze geeft me wel advies.
pi_129034235
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 00:52 schreef capricia het volgende:

[..]

Nee, heeft helemaal niets met man of vrouw zijn te maken of met vertrouwen. Ik snap gewoon niet wat je als 26-jarige met iemand van 13 te bespreken hebt. Je zit totaal niet op het zelfde niveau namelijk.
  woensdag 17 juli 2013 @ 08:27:26 #41
206580 Luxuria
pi_129034262
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 06:34 schreef Catnip het volgende:

[..]

Wat een bullshit.
Ik spreek regelmatig met een vrouw van in de 50, we zijn dan wel geen ''vrienden'' maar ze geeft me wel advies.
Jij bent ook 12/14 jaar dan?
pi_129034275
quote:

[..]

Wat een bullshit.
Ben jij ook 13?
En ik snap best dat het voor jou nog enig nut kan hebben op adviesgebied, maar wat levert het voor die 50-jarige vrouw op? Nooit ingevulde kinderwens ofzo?
  woensdag 17 juli 2013 @ 08:30:24 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129034291
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:07 schreef FAUSTI het volgende:

Dat zou heel stom van zijn kant zijn, want dat laat zijn cultuur niet toe zulke gevoelens. Houd er wijselijk zelf ook altijd mijn mond over als ik ooit zijn familie zie. Daarom geloof ik dat echt niet... Zou zelfs ronduit achterlijk zijn :{

Uhm ... Jij bent toch zelf ook gay en afkomstig uit een cultuur die dat niet echt tolereert? Waarom zou hij dat ook niet kunnen zijn? Het is immers geen knop die je aan of uit zet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 17 juli 2013 @ 08:33:01 #44
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_129034322
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 08:24 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Nee, heeft helemaal niets met man of vrouw zijn te maken of met vertrouwen. Ik snap gewoon niet wat je als 26-jarige met iemand van 13 te bespreken hebt. Je zit totaal niet op het zelfde niveau namelijk.
Sommige mensen vinden kinderen (en hun ontwikkeling etc.) interessant. Mogelijk worden ze dan docent, of mogelijk hebben ze privé contact met kinderen. Waarom niet? Ik vind kinderen zelf maar irritant, maar ik kan me best voorstellen dat anderen er anders over denken.
...as always
pi_129034611
SC prinsesje, profiel voorheen op vrouw, contact met kleine jongetjes. Vind het allemaal maar een vreemd gebeuren hoor :')
  woensdag 17 juli 2013 @ 09:00:10 #46
359872 bouwesuperman
Vrees niet, mens en dier!
pi_129034650
En waarom chatte jij met een tiener?
Ik ben bouwesuperman en red wat er te redden valt, zoals kuttopics.
  woensdag 17 juli 2013 @ 09:08:56 #47
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_129034775
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 08:57 schreef Xeor het volgende:
SC prinsesje, profiel voorheen op vrouw, contact met kleine jongetjes. Vind het allemaal maar een vreemd gebeuren hoor :')
Dit. Online games, je voordoen als vrouw, contact met kleine jongetjes, freak.
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 juli 2013 @ 09:13:11 #48
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_129034849
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 00:20 schreef FAUSTI het volgende:
Ik ga echt niet op een bepaalde manier zeggen dat ik een puber ook zo leuk vind hoor...
Je zegt het niet...maar...?
  woensdag 17 juli 2013 @ 09:20:57 #49
406523 Nowyrok
hartverscheurende UI.
pi_129034969
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 09:00 schreef bouwesuperman het volgende:
En waarom chatte jij met een tiener?
Hij speelde online met hem

ik zie dat je van '78 bent, is nogal een vreemde situatie :l is me ontgaan of hij nou uit de kast is gekomen of niet, maar je kan beter het contact verbreken voordat hij eruit komt
ik rij bmw, adoreer mij.
  woensdag 17 juli 2013 @ 09:41:32 #50
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_129035311
Kan het niet gewoon zo zijn dat je een beetje zijn digitale vaderfiguur bent geworden? Zoals ik het nu lees geef jij hem in ieder geval meer aandacht dan dat hij van zijn ouders krijgt en reageert hij gewoon zoals een baby-eendje als ie uit zijn ei komt en rent ie dus achter jou aan. Het is in ieder geval wel goed (al een beetje zielig voor die gozer maar beter voor hem op de langere termijn) dat je hem niet naar de mond hebt gepraat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_129040100
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 08:27 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Jij bent ook 12/14 jaar dan?
15
pi_129040113
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 08:29 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ben jij ook 13?
En ik snap best dat het voor jou nog enig nut kan hebben op adviesgebied, maar wat levert het voor die 50-jarige vrouw op? Nooit ingevulde kinderwens ofzo?
Neeeee.
pi_129040137
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 08:57 schreef Xeor het volgende:
Doe eens niet zo raar over mijn lieve fausti..!!1!!1111!!!
pi_129043706
quote:

[..]

Wat een bullshit.
Juist advies...

quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 08:24 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Te bespreken? gewoon luisteren naar wat hij te vertellen heeft, want geen ander die wel naar luistert. Proberen te motiveren om wel naar school te gaan, en niet rond gaan zitten zwerven en overlast te veroorzaken. En Nederlands leren is een van de doelen van mijn kan, gaf toch al duidelijk aan dat ik toch ook bepaalde taken op mij neem? Bedoel...

quote:
5s.gif Op woensdag 17 juli 2013 08:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uhm ... Jij bent toch zelf ook gay en afkomstig uit een cultuur die dat niet echt tolereert? Waarom zou hij dat ook niet kunnen zijn? Het is immers geen knop die je aan of uit zet.
Ja en dit ligt weer heel anders :)

Ben ermee opgegroeid klopt helemaal, Kan het zijn zeker ontken dat ook nergens...

quote:
14s.gif Op woensdag 17 juli 2013 09:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Je zegt het niet...maar...?
Nee :)

quote:
14s.gif Op woensdag 17 juli 2013 09:41 schreef jogy het volgende:
Kan het niet gewoon zo zijn dat je een beetje zijn digitale vaderfiguur bent geworden? Zoals ik het nu lees geef jij hem in ieder geval meer aandacht dan dat hij van zijn ouders krijgt en reageert hij gewoon zoals een baby-eendje als ie uit zijn ei komt en rent ie dus achter jou aan. Het is in ieder geval wel goed (al een beetje zielig voor die gozer maar beter voor hem op de langere termijn) dat je hem niet naar de mond hebt gepraat.
Ken hem van zien, in zoverre aantal keer gezien bij min of meer bij toeval. Ik ga hem zeker niet naar de mond praten, heeft geen enkele nut.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 12:38 schreef Catnip het volgende:

[..]

Wat is dit dan weer? :o

En verder nog niks gehoord... Dus weet nog niks :{
pi_129046497
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 12:38 schreef Catnip het volgende:

[..]

Je bent 15 en je chat ook prive met FAUSTI of wat :')
pi_129053276
Grappige reacties weer...

Ik zit nog wel even aan dit kereltje vast ergerlijk dat wel.
pi_129053850
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:39 schreef FAUSTI het volgende:
En dat volg ik even niet zo goed... Advies hierin zou wel handig zijn :{
Gewoon laten gaan en je niet druk over maken.

Dat soort 'types' zijn vrij irritant, die willen dat je op een bepaalde manier over hun denkt, erkennen niet dat je ZELF dat oordeel mag vellen, en worden dan boos als jouw beeld niet met hun wens overeenkomt.

Dat is iets kinderlijks, gaat er vanzelf wel uit. Vooral niet medelijden mee hebben, dat maakt het alleen erger.

Ikzelf hecht niet zo snel aan mensen, en dat geeft ook wel problemen als mensen mij leuker vinden dan ik hen vind. Maar zoals je zelf al aangeeft, daar kun je het beste gewoon heel eerlijk in zijn en je niet gek laten maken door het drama dat zij er van maken. Als jij iemand heel leuk vindt en diegene vindt jouw niet ZO leuk, tsja, jammer dan. Deal with it. En dat geldt dus ook voor hen.
pi_129054018
Als je hem gewoon aardig vind moet je dat ook zo kunnen zeggen, dan hoef je niet overdreven te doen erin. Misschien kan je het wat leuker zeggen door te zeggen dat hij net een klein broertje is, mits je dat ook zo een beetje kan voelen. Dat is wel een veilige manier om aan te geven dat je hem echt wel aardig vindt zonder dat hij daar meer uit kan halen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_129058064
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 14:21 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Juist advies...

[..]

Te bespreken? gewoon luisteren naar wat hij te vertellen heeft, want geen ander die wel naar luistert. Proberen te motiveren om wel naar school te gaan, en niet rond gaan zitten zwerven en overlast te veroorzaken. En Nederlands leren is een van de doelen van mijn kan, gaf toch al duidelijk aan dat ik toch ook bepaalde taken op mij neem? Bedoel...

[..]

Ben ermee opgegroeid klopt helemaal, Kan het zijn zeker ontken dat ook nergens...

[..]

[..]

Ken hem van zien, in zoverre aantal keer gezien bij min of meer bij toeval. Ik ga hem zeker niet naar de mond praten, heeft geen enkele nut.

[..]

Ja, een soort agony aunt :) hihi..
pi_129058083
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef Xeor het volgende:

[..]

Je bent 15 en je chat ook prive met FAUSTI of wat :')
Kappen nou.
pi_129058133
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 14:21 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Juist advies...

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Mijn manier om te laten weten dat ik je lief vind.
Niet te lief, maar gewoon aardig.
  woensdag 17 juli 2013 @ 21:48:19 #62
206580 Luxuria
pi_129061948
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 20:24 schreef Catnip het volgende:

[..]

Al die reacties van jou, wtf.
pi_129072569
quote:
13s.gif Op woensdag 17 juli 2013 20:23 schreef Catnip het volgende:

[..]

Kappen nou.
:')
pi_129077552
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 20:22 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ja, een soort agony aunt :) hihi..
Dat is altijd wel handig :)

Maar,

quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 20:24 schreef Catnip het volgende:

[..]

Vind ik aardig van je, maar je hoeft het niet voor mij op te nemen hoor. Snap dat even ook niet zo goed.

En het is dus een homo... :{
  donderdag 18 juli 2013 @ 12:55:57 #65
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_129079793
Even over dat leeftijds gezeur, ik speel ook een online game en spreek en speel daar ook geregeld met 12/13 jarigen, en ik ben ook 27.

Kereltje: " Heyo, hoe istie?"
Ikke: "Hoe oud ben je?"
Kereltje " 12, hoezo"
Ikke: " sorry mag niet met je praten, de Fok mensjes vinden dat maar raar"
Kereltje "..."
pi_129079816
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:48 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Al die reacties van jou, wtf.
Tss kijk naar jezelf.
pi_129084221
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:55 schreef _Dizzy_ het volgende:
Even over dat leeftijds gezeur, ik speel ook een online game en spreek en speel daar ook geregeld met 12/13 jarigen, en ik ben ook 27.

Kereltje: " Heyo, hoe istie?"
Ikke: "Hoe oud ben je?"
Kereltje " 12, hoezo"
Ikke: " sorry mag niet met je praten, de Fok mensjes vinden dat maar raar"
Kereltje "..."
:D
  Moderator donderdag 18 juli 2013 @ 22:20:34 #68
236264 crew  capricia
pi_129102659
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:47 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

:D
Idd!
Wees lekker jezelf en praat met iedereen, ongeacht leeftijd. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')