Neeeee.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ben jij ook 13?
En ik snap best dat het voor jou nog enig nut kan hebben op adviesgebied, maar wat levert het voor die 50-jarige vrouw op? Nooit ingevulde kinderwens ofzo?
Doe eens niet zo raar over mijn lieve fausti..!!1!!1111!!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:57 schreef Xeor het volgende:
SC prinsesje, profiel voorheen op vrouw, contact met kleine jongetjes. Vind het allemaal maar een vreemd gebeuren hoor
Juist advies...quote:Op woensdag 17 juli 2013 06:34 schreef Catnip het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Ik spreek regelmatig met een vrouw van in de 50, we zijn dan wel geen ''vrienden'' maar ze geeft me wel advies.
Te bespreken? gewoon luisteren naar wat hij te vertellen heeft, want geen ander die wel naar luistert. Proberen te motiveren om wel naar school te gaan, en niet rond gaan zitten zwerven en overlast te veroorzaken. En Nederlands leren is een van de doelen van mijn kan, gaf toch al duidelijk aan dat ik toch ook bepaalde taken op mij neem? Bedoel...quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:24 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, heeft helemaal niets met man of vrouw zijn te maken of met vertrouwen. Ik snap gewoon niet wat je als 26-jarige met iemand van 13 te bespreken hebt. Je zit totaal niet op het zelfde niveau namelijk.
Ja en dit ligt weer heel andersquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... Jij bent toch zelf ook gay en afkomstig uit een cultuur die dat niet echt tolereert? Waarom zou hij dat ook niet kunnen zijn? Het is immers geen knop die je aan of uit zet.
Neequote:
Ken hem van zien, in zoverre aantal keer gezien bij min of meer bij toeval. Ik ga hem zeker niet naar de mond praten, heeft geen enkele nut.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:41 schreef jogy het volgende:
Kan het niet gewoon zo zijn dat je een beetje zijn digitale vaderfiguur bent geworden? Zoals ik het nu lees geef jij hem in ieder geval meer aandacht dan dat hij van zijn ouders krijgt en reageert hij gewoon zoals een baby-eendje als ie uit zijn ei komt en rent ie dus achter jou aan. Het is in ieder geval wel goed (al een beetje zielig voor die gozer maar beter voor hem op de langere termijn) dat je hem niet naar de mond hebt gepraat.
Wat is dit dan weer?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:38 schreef Catnip het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar over mijn lieve fausti..!!1!!1111!!!
Je bent 15 en je chat ook prive met FAUSTI of watquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:38 schreef Catnip het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar over mijn lieve fausti..!!1!!1111!!!
Gewoon laten gaan en je niet druk over maken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:39 schreef FAUSTI het volgende:
En dat volg ik even niet zo goed... Advies hierin zou wel handig zijn
Ja, een soort agony auntquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:21 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Juist advies...
[..]
Te bespreken? gewoon luisteren naar wat hij te vertellen heeft, want geen ander die wel naar luistert. Proberen te motiveren om wel naar school te gaan, en niet rond gaan zitten zwerven en overlast te veroorzaken. En Nederlands leren is een van de doelen van mijn kan, gaf toch al duidelijk aan dat ik toch ook bepaalde taken op mij neem? Bedoel...
[..]
Ja en dit ligt weer heel anders
Ben ermee opgegroeid klopt helemaal, Kan het zijn zeker ontken dat ook nergens...
[..]
Nee
[..]
Ken hem van zien, in zoverre aantal keer gezien bij min of meer bij toeval. Ik ga hem zeker niet naar de mond praten, heeft geen enkele nut.
[..]
Wat is dit dan weer?![]()
En verder nog niks gehoord... Dus weet nog niks
Kappen nou.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je bent 15 en je chat ook prive met FAUSTI of wat
Mijn manier om te laten weten dat ik je lief vind.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:21 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Juist advies...
[..]
Te bespreken? gewoon luisteren naar wat hij te vertellen heeft, want geen ander die wel naar luistert. Proberen te motiveren om wel naar school te gaan, en niet rond gaan zitten zwerven en overlast te veroorzaken. En Nederlands leren is een van de doelen van mijn kan, gaf toch al duidelijk aan dat ik toch ook bepaalde taken op mij neem? Bedoel...
[..]
Ja en dit ligt weer heel anders
Ben ermee opgegroeid klopt helemaal, Kan het zijn zeker ontken dat ook nergens...
[..]
Nee
[..]
Ken hem van zien, in zoverre aantal keer gezien bij min of meer bij toeval. Ik ga hem zeker niet naar de mond praten, heeft geen enkele nut.
[..]
Wat is dit dan weer?![]()
En verder nog niks gehoord... Dus weet nog niks
Al die reacties van jou, wtf.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:24 schreef Catnip het volgende:
[..]
Mijn manier om te laten weten dat ik je lief vind.
Niet te lief, maar gewoon aardig.
Dat is altijd wel handigquote:
Vind ik aardig van je, maar je hoeft het niet voor mij op te nemen hoor. Snap dat even ook niet zo goed.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:24 schreef Catnip het volgende:
[..]
Mijn manier om te laten weten dat ik je lief vind.
Niet te lief, maar gewoon aardig.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:55 schreef _Dizzy_ het volgende:
Even over dat leeftijds gezeur, ik speel ook een online game en spreek en speel daar ook geregeld met 12/13 jarigen, en ik ben ook 27.
Kereltje: " Heyo, hoe istie?"
Ikke: "Hoe oud ben je?"
Kereltje " 12, hoezo"
Ikke: " sorry mag niet met je praten, de Fok mensjes vinden dat maar raar"
Kereltje "..."
Idd!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |