SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Montelly op 16-07-2013 07:35:36 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Sorryquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:02 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
vind het maar een rare usernaam imo
Jy kreeg hier vroeger wel een stijfje van toch bij biologie? Hihi gelijk altijd doorbladeren naar de hoofdstuk Voortplanting he vieserik.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
ok..dit is enkel en alleen voor educatieve doeleinden..
[ afbeelding ]
clitoris![]()
![]()
![]()
nee, ik fapte vroeger altijd op wehkamp/neckermanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jy kreeg hier vroeger wel een stijfje van toch bij biologie? Hihi gelijk altijd doorbladeren naar de hoofdstuk Voortplanting he vieserik.
Rustig..!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:28 schreef no1uknow het volgende:
GODGODGODVERDOMME NOG STEEDS GEEN RAYMONDK ALS MASCOTTE GVD
Ik weet het... Ik heb ik hier ook schuld aan. Geen zin om te veranderen toen.quote:
Srry brah.quote:
Ik las deze altijd in de bieb.quote:
Tering, moest hardop lachen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:10 schreef no1uknow het volgende:
NIEUWEN MASCOTTE GEMACHT
[ afbeelding ]
denk er ff een hardcore liedje onder
en knal ff in OP, TS
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:10 schreef no1uknow het volgende:
NIEUWEN MASCOTTE GEMACHT
[ afbeelding ]
en knal ff in OP, TS
WHAHAHAHAAAAAquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:36 schreef no1uknow het volgende:
nog 1 om het af te leren
[ afbeelding ]
slaap lekker gr
Ik ben nog wakker vrind!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
DIMAA WAAR BEN JE JE ZOU WAKKER BLIVJENE!
Wat doe je?quote:
Ik moest lachen! Of ben je serieus?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kijk supernatural s08e01 + cammeisje op splitscreen. [ afbeelding ]
Ja, maar bayllee is net offline gegaan, één van mijn favorieten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik moest lachen! Of ben je serieus?
Balen maatje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, maar bayllee is net offline gegaan, één van mijn favorieten.
ja!quote:
Dees vind ik leuker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:36 schreef no1uknow het volgende:
nog 1 om het af te leren
[ afbeelding ]
slaap lekker gr
haha, nee, er was al een Raymond toen ik me zelf registreerde, en gezien ik zo ontzettend creatief ben w.d.b.t.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:37 schreef no1uknow het volgende:
Ik weet nu overigens waar de K voor staat, RaymondKkbaas
werk nou ff mee!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, nee, er was al een Raymond toen ik me zelf registreerde, en gezien ik zo ontzettend creatief ben w.d.b.t.toen dacht ik ik plak de eerste letter van m'n achternaam d'r gewoon ff snel achter lol. Hup hup registereren dacht ik.
![]()
Niet te weten dat dit zo een wereld tent was toen natuurlijk
Joopquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:36 schreef no1uknow het volgende:
nog 1 om het af te leren
[ afbeelding ]
slaap lekker gr
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:10 schreef no1uknow het volgende:
NIEUWEN MASCOTTE GEMACHT
[ afbeelding ]
en knal ff in OP, TS
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, maar bayllee is net offline gegaan, één van mijn favorieten.
Ik betaal JB ook altijd met tokens na de daadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
Ben je ook zo'n gast die van die sletjes tokens gaat geven?
ja maar jy bent niet echt een agressief typje!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:11 schreef Sapstengel het volgende:
3FM is altijd goed voor een workout. Wat een kutmuziek man, ik wordt er helemaal agressief van. Straks lekker alles eruit beuken in de gym.
Nee ik kan het goed verbergen (inb4 psychopaat). Maar van 3FM wordt ik wel agressief met hun kut Krystl en Miss Montreal en baggermuziek.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja maar jy bent niet echt een agressief typje!
#huppelkutjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja maar jy bent niet echt een agressief typje!
sowieso word ik helemaal gek van die klotereclames tussendoor. 3 liedjes en dan reclame flikker op. daarom luister ik alleen radio als slam fm leuke setjes draait.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ik kan het goed verbergen (inb4 psychopaat). Maar van 3FM wordt ik wel agressief met hun kut Krystl en Miss Montreal en baggermuziek.
Coen en Sander zijn wel grappig af en toe, maar ik luister alleen 3FM op werk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:21 schreef Ethanolic het volgende:
Vanmiddag weer lkr coen en sander mweheheh met die leuke intro van ze
Op publieke zenders is alleen 5 voor heel tot en met 10 over heel reclame, hoowr.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sowieso word ik helemaal gek van die klotereclames tussendoor. 3 liedjes en dan reclame flikker op. daarom luister ik alleen radio als slam fm leuke setjes draait.
hihihihiii #terrasje #prosecco #girlsnightoutquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sapje is een beetje een huppelkutje hihi.
maar publieke zenders draaien vaak kudmuziek. Hoowr.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Op publieke zenders is alleen 5 voor heel tot en met 10 over heel reclame, hoowr.
#lovemylifequote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
hihihihiii #terrasje #prosecco #girlsnightout
heb nu al een paar keer van die wyveh gehoord over "Dan is het meidenweekend" "Dan is het handwerkmiddag"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Handwerkmiddag? Ja en natuurlijk high tea. Of samen met de meiden cupcakes bakken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
heb nu al een paar keer van die wyveh gehoord over "Dan is het meidenweekend" "Dan is het handwerkmiddag"
"Ja dan heb ik afgesproken met de kookclub" tegen hun "echtgenoot".
je vergeet #genieten #love # BBFquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:32 schreef Sapstengel het volgende:
Studio Brussel, weinig gelul, goeie muziek.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:11 schreef Sapstengel het volgende:
3FM is altijd goed voor een workout. Wat een kutmuziek man, ik wordt er helemaal agressief van. Straks lekker alles eruit beuken in de gym.
hehehequote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dacht jij ook aan n kklekkere handjob
de originele betekenis kwam eigenlijk niet eens in me op toen ik het lasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dacht jij ook aan n kklekkere handjob
heheheh owww maar jullie snappen wel dat ik breien/haken/knutselen bedoel tochquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:42 schreef seto het volgende:
[..]
de originele betekenis kwam eigenlijk niet eens in me op toen ik het las
[ afbeelding ]
Haha straks praten ze alleen maar over kids. Hier gaat nog een vriendin samenwonenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Handwerkmiddag? Ja en natuurlijk high tea. Of samen met de meiden cupcakes bakken.
Morgen gaat de eerste van m'n vrienden trouwen, het begin van het einde brahs.
ben jij dat op die avatar ?quote:
idd, je zal hem steeds minder zien en de vrouwelijke grip wordt elke maand versterkt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Handwerkmiddag? Ja en natuurlijk high tea. Of samen met de meiden cupcakes bakken.
Morgen gaat de eerste van m'n vrienden trouwen, het begin van het einde brahs.
nee maar ben jij dat ? jij kijkt best wel boosquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is een user icoon, geen avatar. En, ben je de weg naar m'n fobo kwijt?
http://www.96fm.com.au/quote:
Iemand heeft m'n lolly afgepakt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:53 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
nee maar ben jij dat ? jij kijkt best wel boos
ik heb wel een lolly maar die is alleen voor fanta hehehequote:
radio is voor mensen die hun mind willen laten vervuilen met alle kkherrie die tegenwoordig muziek genoemd wordt, muziek waar het meeste (marketing)geld achter zit en lekker verplicht luisteren naar kkreclame en file-info waar niemand op zit te wachtenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
radio is voor mensen die zelf geen controle hebben over wat ze luistereh tog?
er is meer dan 538quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
radio is voor mensen die hun mind willen laten vervuilen met alle kkherrie die tegenwoordig muziek genoemd wordt, muziek waar het meeste (marketing)geld achter zit en lekker verplicht luisteren naar kkreclame en file-info waar niemand op zit te wachten
en dan de godganse dag maar hopen dat er OOIT een liedje voorbij komt wat je wel leuk vindt
Serieus probeer Studio Brussel eens. Geen borstklopperij "kijk ons een alternatief zijn", geen scheitlollige DJ's en ontzettend diverse muziek.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
een enkele internetradio daargelaten is het allemaal even kut
haha, ben jij dat op je user icon?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:56 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik heb wel een lolly maar die is alleen voor fanta hehehe
noem eerst 1 goede reden waarom ik radio zou luisteren als ik zelf een mooie muziekbibliotheek heb die ik op alle apparaten die ik (bij me) heb kan benaderen (cloud) en zelf kan kiezen wat ik wil luisteren = altijd (imo natuurlijk) goede muziek.quote:
Je krijgt nog wat mee van de wereld om je heen, actualiteiten etc. Je leert misschien nog wel muziek kennen die je leuk vindt maar nog niet kende.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
noem eerst 1 goede reden waarom ik radio zou luisteren als ik zelf een mooie muziekbibliotheek heb die ik op alle apparaten die ik (bij me) heb kan benaderen (cloud) en zelf kan kiezen wat ik wil luisteren = altijd (imo natuurlijk) goede muziek.
lol ik snap je punten maar daar heb ik andere bronnen voorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Je krijgt nog wat mee van de wereld om je heen, actualiteiten etc. Je leert misschien nog wel muziek kennen die je leuk vindt maar nog niet kende.
Ik weet niet wat je voorkeuren zijn, ik heb zelf ook een aardige muziekbibliotheek maar heb regelmatig de radio aan om bovengenoemde redenen. en als ik het zat ben zet ik mn eigen muziek weer aan.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:14 schreef seto het volgende:
gwn standaard naar oude game soundtracks luisteren
principes kosten alleen maar geldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol ik snap je punten maar daar heb ik andere bronnen voor
het is ook een principekwestie
je kan het simpelweg als volgt formuleren:
[ afbeelding ]
het geld wat ik uitgeef aan deze principekwestie brengt mij voordelen die het geld dubbel en dwars waard zijnquote:
en jij mag gerust radio luisteren hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:17 schreef fathank het volgende:
als jij er gelukkig van wordt ben ik de laatste die er een oordeel over heeft.
Leven en laten leven
Ja ik kan hier alleen niks anders opzetten want collega's zijn van die 3FM hipsters.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Serieus probeer Studio Brussel eens. Geen borstklopperij "kijk ons een alternatief zijn", geen scheitlollige DJ's en ontzettend diverse muziek.
nog even paar maandjes trainen dat je zeker weet dat je de sterkste bent en dan gewoon je eigen muziek opzettenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik kan hier alleen niks anders opzetten want collega's zijn van die 3FM hipsters.
In de auto luister ik gewoon m'n eigen muziek.
Dus jij luistert bands als Coldplay???quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
radio is voor mensen die hun mind willen laten vervuilen met alle kkherrie die tegenwoordig muziek genoemd wordt, muziek waar het meeste (marketing)geld achter zit en lekker verplicht luisteren naar kkreclame en file-info waar niemand op zit te wachten
en dan de godganse dag maar hopen dat er OOIT een liedje voorbij komt wat je wel leuk vindt
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:21 schreef no1uknow het volgende:
Cakeman wilde jij nou graag een wereldreis maken?
You to?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dus jij luistert bands als Coldplay???
waar baseer je dat nou weer opquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dus jij luistert bands als Coldplay???
Bijj mij in de gym staat een een of andere internet hak-en-zaag station op en dat is voor het trainen prima.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
een enkele internetradio daargelaten is het allemaal even kut
Hier ook meestal. Hoewel ik moet zeggen dat ik het eigenlijk niet hoor. Af en toe tijdens een rustmoment valt het me dan ineens op.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bijj mij in de gym staat een een of andere internet hak-en-zaag station op en dat is voor het trainen prima.
Ramadanquote:
Hahah dat hele topic zit sowieso vol met WK's die hopen dat als ze iets aardigs zeggen, ze spontaan een dm krijgen met "hey wil je afspreken voor seks?".quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:48 schreef G.R.S. het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #90
Reacties als deze zorgen ervoor dat vrouwen eerder tevreden zijn met hun buik die voornamelijk bestaat uit vet.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:48 schreef G.R.S. het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #90
Reacties als deze zorgen ervoor dat vrouwen eerder tevreden zijn met hun buik die voornamelijk bestaat uit vet.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ja anders komt LompeHork me weer bannen.
Idd, maar hier is toch niets onnatuurlijks aan? Ik weet haast zeker dat 99% van de mannen haarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah dat hele topic zit sowieso vol met WK's die hopen dat als ze iets aardigs zeggen, ze spontaan een dm krijgen met "hey wil je afspreken voor seks?".
Echt waor?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah dat hele topic zit sowieso vol met WK's die hopen dat als ze iets aardigs zeggen, ze spontaan een dm krijgen met "hey wil je afspreken voor seks?".
Is dat omdat je dat fysiek niet voor elkaar krijgt, of omdat je er echt iets mee zou kunnen...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ja sowieso die bovenste. Maar ik zou die onderste ook niet uit m'n bed schoppen.
Die bovenste is echt mooi.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Idd, maar hier is toch niets onnatuurlijks aan? Ik weet haast zeker dat 99% van de mannen haar [ afbeelding ] prefereren boven haar [ afbeelding ]
Ik zou er best wat mee kunnen. Heeft wel wat voor een nachtje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Is dat omdat je dat fysiek niet voor elkaar krijgt, of omdat je er echt iets mee zou kunnen...
In dat laatste geval:
Tsja. Op zich eens. Al lijkt die bovenste nogal een bimbo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Idd, maar hier is toch niets onnatuurlijks aan? Ik weet haast zeker dat 99% van de mannen haar [ afbeelding ] prefereren boven haar [ afbeelding ]
Vrouwen willen niet bulken denk ik, gewoon normale maaltijd maken en er een liter volle melk bij drinken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:59 schreef fathank het volgende:
Iemand een goeie bulk menusuggestie terwijl ik een dame op bezoek krijg?
Bovenste chick kan zeker het krijgen. Maar dat komt niet alleen door haar lage bf. Ze heeft ook een heel nadrukkelijk zandloperfiguur. Zelfs bij hogere bf zou ze te nakken zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee alsof je met een liter volle melk tijdens het eten niet raar aangekeken wordtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vrouwen willen niet bulken denk ik, gewoon normale maaltijd maken en er een liter volle melk bij drinken.
Haar figuur is idd erg mooiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bovenste chick kan zeker het krijgen. Maar dat komt niet alleen door haar lage bf. Ze heeft ook heel nadrukkelijke zandloperfiguur. Zelfs bij hogere bf zou ze te nakken zijn.
Gewoon iemand zoeken die borstvoeding geeft en vragen of je tegen een vergoeding die melk mag drinken. Beter dan volle melk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee alsof je met een liter volle melk tijdens het eten niet raar aangekeken wordt
als je wil dat er geneukt wordt welquote:
Een salade...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:59 schreef fathank het volgende:
Iemand een goeie bulk menusuggestie terwijl ik een dame op bezoek krijg?
Zoiets had ik al in gedachten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Een salade...
Wel even van te voren een megacalorieshake in de schuur oid zetten en dan tussendoor even weglopen om die achterover te gieten want aan die salade heb je zelf natuurlijk niet genoeg.
daar is het niet afhankelijk van maar ik profileer mezelf niet graag als retard die een liter volle melk drinkt bij zn avondetenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:10 schreef seto het volgende:
[..]
als dat afhangt van wat je drinkt tijdens het eten had je sowieso al weinig kans
Precies. gewoon jezelf zijn dat is het beste. als jij je lekker voelt in de rol van beta/vrouwtje moet je dat gwn doen vriend. laat je niet gek maken door die blaaskaken hierquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:13 schreef fathank het volgende:
[..]
daar is het niet afhankelijk van maar ik profileer mezelf niet graag als retard die een liter volle melk drinkt bij zn avondeten
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ze kunnen dit topic beter hernoemen naar Beta faggots
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Precies. gewoon jezelf zijn dat is het beste. als jij je lekker voelt in de rol van beta/vrouwtje moet je dat gwn doen vriend. laat je niet gek maken door die blaaskaken hier
Er zijn 2 mogelijkheden, afhankelijk van wat je wil:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Precies. gewoon jezelf zijn dat is het beste. als jij je lekker voelt in de rol van beta/vrouwtje moet je dat gwn doen vriend. laat je niet gek maken door die blaaskaken hier
Geen relatiemateriaal....optie 1 dus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er zijn 2 mogelijkheden, afhankelijk van wat je wil:
1. Eenmalige (sex)date
Hou de schijn op en voer haar braaf een niet te zware maaltijd.
2. Relatiepotentieel
Laat vanaf het begin zien hoe je werkelijk leeft, dus inclusief die liter volle melk en de kast vol supplementen. Deel haar mee dat ze het best ook gewoon naar de sportschool kan gaan (mocht ze dat nog niet doen).
BBQ-en komt ook wel mannelijk over.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoiets had ik al in gedachten.
Of ik slinger de bbq aan. Zalmpje erop voor mevrouw, goeie salade erbij. Bratwurst met kwark als toetje.
Waarom niet? Dom? Slet? Domme slet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen relatiemateriaal....optie 1 dus.
Geen slet. Veel te degelijk juist. Geen gezamelijke interesses. Behalve seks dan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom niet? Dom? Slet? Domme slet?
Handeling 2 kan je ook bij date 1 doen... als het toch eenmalig is, boeiend, je moet niet 'outcome dependend' zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er zijn 2 mogelijkheden, afhankelijk van wat je wil:
1. Eenmalige (sex)date
Hou de schijn op en voer haar braaf een niet te zware maaltijd.
2. Relatiepotentieel
Laat vanaf het begin zien hoe je werkelijk leeft, dus inclusief die liter volle melk en de kast vol supplementen. Deel haar mee dat ze het best ook gewoon naar de sportschool kan gaan (mocht ze dat nog niet doen).
heb je dat in je boekje gelezen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Handeling 2 kan je ook bij date 1 doen... als het toch eenmalig is, boeiend, je moet niet 'outcome dependend' zijn.
oeh fathank zit binnenkort al in een relatsjie hoowr!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:13 schreef fathank het volgende:
[..]
daar is het niet afhankelijk van maar ik profileer mezelf niet graag als retard die een liter volle melk drinkt bij zn avondeten
nee zeker niet daar trap ik voorlopig niet inquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
oeh fathank zit binnenkort al in een relatsjie hoowr!
vrouwen zijn sneaky bishes hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:53 schreef fathank het volgende:
[..]
nee zeker niet daar trap ik voorlopig niet in
dat je wat zegt?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:55 schreef fathank het volgende:
enige reden dat ik zoiets zeg is om in hun broekje te komen
schatjequote:
Ik vind zoiets meer een afknapper. Overused woord. "Wat wil je eten schatje? "Schatje vind je het goed als ik mijn steak paneer met eiwitpoederquote:
eerst vergeten ze 1 ding, dan 2 enzv...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:53 schreef fathank het volgende:
[..]
nee zeker niet daar trap ik voorlopig niet in
haha voor je het weet ligt er een speciale toilettas bij jou. Gewoon zeggen. Ey schatje niet je tandenborstel vergeten straks!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eerst vergeten ze 1 ding, dan 2 enzv...
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha voor je het weet ligt er een speciale toilettas bij jou.
schatje vind ik ook echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind zoiets meer een afknapper. Overused woord. "Wat wil je eten schatje? "Schatje vind je het goed als ik mijn steak paneer met eiwitpoeder
of mop genoemd worden. Wtf.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:03 schreef seto het volgende:
[..]
schatje vind ik ook echt verschrikkelijk
mag ik je wel mop noemenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
of mop genoemd worden. Wtf.
"Ey mop, alles goed mop. "
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:
je moet haar meenemen in jouw realiteit
We hebben een Pua in ons middenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
meisje moet jou reageren en niet jij op meisje , je moet haar meenemen in jouw realiteit
wat is puaquote:
Das zon sekte waar boys ieder meisje aanspreken dat ze zien en ze dan gaan afkraken enzo zodat ze zelf baas lijken. Ze claimen dat chicks dat diggen.quote:
Degene die mij zo noemde heeft het geweten. Wil jij er ook achter komen?#thoughbitch# emancipation#nobody's wifequote:
enige wat ik dig is een kuil voor hun tong die ik daarvoor heb afgesneden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Das zon sekte waar boys ieder meisje aanspreken dat ze zien en ze dan gaan afkraken enzo zodat ze zelf baas lijken. Ze claimen dat chicks dat diggen.
Zie r&p Pua topic reeksquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:40 schreef Awesome_ het volgende:
Haten op puasinds ik peacock pull ik chicks bij het leven.
best veel gymmers een bbers hebben (nog) geen spieren of money. Dus grijpen ze naar die rare theorietjes. Zon gast van mijn 2e baantje probeerde mij te NLPenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]![]()
Best veel droefs uit gym reeks en bb k reeks heb ik er voorbij zien komen...
Láat maar zitten danquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Degene die mij zo noemde heeft het geweten. Wil jij er ook achter komen?#thoughbitch# emancipation#nobody's wife
Breek me de bek niet open!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
Ontmoet gewoon je vriendin via FOK! Dan ben je echt een baas.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]![]()
Ik doe niet aan die socialgains maar aan zelf-isolatieoefeningen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:44 schreef Awesome_ het volgende:
Die man maakt gewoon progressieve socialgains. Zelfde als met liften, ander vakgebied. Jullie weten nix.
Goed verhaal fanta-stick! Dus die jongen probeerde je te nlpen? Kun je daar iets meer over vertellen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
best veel gymmers een bbers hebben (nog) geen spieren of money. Dus grijpen ze naar die rare theorietjes. Zon gast van mijn 2e baantje probeerde mij te NLPen.
Ja, als je teveel in zon PUA topic zit val je toch wel hopeloos door mand...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
best veel gymmers een bbers hebben (nog) geen spieren of money. Dus grijpen ze naar die rare theorietjes. Zon gast van mijn 2e baantje probeerde mij te NLPen.
Volgens mij onderdeel van Pua maar is erg ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Goed verhaal fanta-stick! Dus die jongen probeerde je te nlpen? Kun je daar iets meer over vertellen?
pua werkt gewn http://www.rsdnation.com/node/394247/forumquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Das zon sekte waar boys ieder meisje aanspreken dat ze zien en ze dan gaan afkraken enzo zodat ze zelf baas lijken. Ze claimen dat chicks dat diggen.
quote:RSD Programs/Events: Alexander Hotseat, Evolutions, Inner Circle, Insturctor Youtube Videos, Blueprint, Foundations, Transformations
Background: 26 year old virgin playing video games and watching movies at home. I was taught from a young age that gentlement didn't make moves. I was chastised for showing affection for women. And I was raised by my mother to treat all girls like princesses. Combine these three things and you have a guy that never stood a fucking chance. I've never even flirted with a girl in 26 years - it wasn't "right".
The Catalyst: I was playing video games at like 2 am (My normal routine), when I hear a knock on my wall. My roomate was trying to signal me - he was having a heart attack. I try to save him and call 911. He dies. I'm forced to take a close look at how I'm using my time on this earth. I'm forced to confront the life I've lived. I don't like what I see. I'm wasting my time here on distractions like movies, books, and video games. It's all escapism. I want to start living.
The Change: I find RSD online. I brainwash myself with their youtube videos. I decide to make the change, so I lose weight, and learn how to dress. I quit my job at NASA. I leave my friends and family, and relocate to vegas (After hearing Jeffy suggest doing so in a youtube video). I've never been to a nightclub, bar, or lounge in my life up to this point. I decide to go to the club 7 nights a week. I resolve to believe that this shit is possible and take it as far as I can.
My Path: My first month of going out can be summarized with 1 word: Pain. It was absolutely brutal. Every night I would go out alone, and get chunks of my soul cleaved off, and every day they would barely grow back - just a little stronger - before I went out to get decapitated again. Every night I pushed my comfort zone. I approached girls with boyfriends, I forced uncalibrated physicality, I stayed in set with groups of 10's as they all gave each other the "this guy is creepy" face, I ran toward anything that scared me, simply because I literally had no other option in life. I fought against every ounce of social conditioning I had been indoctrinated with, challenging my preconceptions of what was considered right and wrong (with regard to women) every single night. I was punched and spat on by women. The first month, frankly, sucked. But I slowly started meeting fellow RSD followers in vegas. I was glad to meet people who reinforced the brainwashing I had been trying to cement. It was also great for breaking the social isolation caused by my life change. The more I went out, the better I got. Little tweaks here and there. Little mannerisms I'd get rid of. Eye contact. Tonality. Projection. Physicality, Comfort, Self amusement. Non neediness/No Chasing, comfort with sexuality. Little peices started clicking into place. Girls started being comfortable around me. Soon after that they started showing attraction. Then I started getting close to making things happen. I was changing - this shit was possible.
Results: In the 2 months I've thrown myself into this new life, going out 7 nights a week, I've started getting results about a month ago. I've had 5 one night stands. a 21 year old birthday girl, a 22 year old canadian sweety, a fatty (She gave great head), a 22 year old spanish party girl (who I ran train on with another guy), and a 22 year old blonde stunner (My most recent girl). I've resolved not to get a girlfriend for at least 2 years, and then reassess what I want out of this journey. I've become more confident, masculine, decisive, and social in these 2 months. I've been forced to really - there's just no getting around it.
What now: Keep losing weight. Finish college. Get education degree. Teach secondary math/science. Tour the world over my summers. Reunite with my brother. Become truly abundant with women, continuing to develop my skillset. Build muscle.
Final Thoughts: My whole life I've been a fan of setting sail without a destination. I don't deal in half measures either - I commit 100%. The concepts RSD preaches about - taking action, going out, core confidence, self amusement, etc - they WORK. This stuff is real. The only thing stopping people from replicating my results is a lack of motivation. I don't judge them - it took the built up sexual frustration of 26 years, emotional isolation, and the trauma accompanying the death of a friend to snap me out of my sleep.
If you guys decide to make the change, take comfort in the fact that this stuff DOES happen. You just have to fucking go for it. It doesn't matter how many paths to success are closed off to you. Find the one that is open, and walk it (or preferably run it).
Bonus: My last girl. I fucked her in a bathroom stall. She called me a knight in shining armor afterwards:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
pua werkt gewn http://www.rsdnation.com/node/394247/forum
[..]
ik ben mee eensquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:38 schreef Cake-Man het volgende:
chicks diggen money en spiere
het is tegenwoordig ieder voor zich vriend.
als ik pussy hebt deel dat met niemand. Haters overal. Live in your world.
Eat pussy, make money
Da is mijn motto
wat doe jij daar dan :0quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]![]()
VMBO chicks ja, VWO'er chicks gaan daar niet voorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:38 schreef Cake-Man het volgende:
chicks diggen money en spiere
het is tegenwoordig ieder voor zich vriend.
als ik pussy hebt deel dat met niemand. Haters overal. Live in your world.
Eat pussy, make money
Da is mijn motto
Ik zit daar niet, doe eens link kan neit vinde bij r en p.quote:
Tering..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:51 schreef Ethanolic het volgende:
Ik wist niet de PUA game je seksuele vaardigheden boosten. Mijn vriendin noemt mij na iedere daad 'Knight in shining armor', en ík heb mij nooit met die shit bezig gehouden.
http://www.rsdnation.com/node/394247/forumquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik zit daar niet, doe eens link kan neit vinde bij r en p.
neemt ze je ook met een strap-on?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:51 schreef Ethanolic het volgende:
Ik wist niet dat de PUA game je seksuele vaardigheden boosten. Mijn vriendin noemt mij na iedere daad 'Knight in shining armor', en ík heb mij nooit met die shit bezig gehouden.
volgende keer wel je groente eten, he mopquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:55 schreef IrCute het volgende:
Ik heb een dikke afte op mijn lip wtf, nu kan ik niet meer eten![]()
'kheb zelfs nooit meisje aangeraakt (buiten familie na dan)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit met een chick gehad die er zo average als haar uit zag?
gadverdamme ben je zusje van toradora ??quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:55 schreef IrCute het volgende:
nou heel simpel. enige vereiste hier is dat je geen somalier bent. dan kun je overal naar binnen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
vms jij doet toch ook pua? Vertel ons je ervaringen... hoe is je game in oude pekela?
ja maar jij niet, jij loopt mij opzettelijk te PLAGEN.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:59 schreef Awesome_ het volgende:
maat je moet niet spotte met dislektie. M'n oma heeft dysleksiy
lol is jmf somalier!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
nou heel simpel. enige vereiste hier is dat je geen somalier bent. dan kun je overal naar binnen.
Ja, wat een gekken. "Dit staat zo ver van house af" Ga een eind fietsen joh.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
vms moete ff electro topicje maken.. Die lui in house topic snappen er niks van... Beetje half tam reageren op PR....
Meen je dat?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:03 schreef seto het volgende:
[..]
mooie wenkbrauwen vriend
zeker wel een uitzonderlijk mooie vrouw dit
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:03 schreef seto het volgende:
[..]
mooie wenkbrauwen vriend
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:03 schreef seto het volgende:
[..]
mooie wenkbrauwen vriend
Dima wat is deze, toelichting graag.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Shehas a $7000 watch and managed movie/music stars btw. She was headed to an award ceremony the next day. She makes #9 girls now. Winning.
Oh and banged her friend and we had a victory drive home.
je bent zo cute als je zo doet, cutsiepiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Degene die mij zo noemde heeft het geweten. Wil jij er ook achter komen?#thoughbitch# emancipation#nobody's wife
is toch een tranny?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Shehas a $7000 watch and managed movie/music stars btw. She was headed to an award ceremony the next day. She makes #9 girls now. Winning.
Oh and banged her friend and we had a victory drive home.
Nothing to really talk about on this one. I went in, screened for down to fuck, found my girl, maintained my value, made her chase, escalated, and pulled/fucked her. It all seems so simple right now.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dima wat is deze, toelichting graag.
opstandige puberquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
je bent zo cute als je zo doet, cutsiepie
Clockwork remix is dat.quote:
heb je stress baby?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:55 schreef IrCute het volgende:
Kan ik deze persoon ontmoeten?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:31 schreef Montelly het volgende:
SIgn ups are now closed.
Official Start Date: July 1 2013
Challenge Ends: October 1 2013 (unless you want to continue which is what I plan on doing.)
Note: If you have any heart conditions, high blood pressure or any serious ilness that could be affected from cold showers please check with your doctor before taking considering this challenge.
NoFap Rules
No masturbating
No porn
No edging (No orgasms)
Sex is ok
If you feel the penis tingle force yourself out of it.
Nocturnal emissions/ wet dreams are permissible.
If you watch porn even once your out.
If you wank even once your out.
Ejaculating during Sex is the only times its allowed.
Meditation Rules
Atleast 30 minutes of meditation.
Must be zen or a type of focus meditation.
If you miss a day your out.
Holosync or any other brainwave audios are allowed.
Not every meditation session is going to be perfect so as long as effort was put in you will be ok.
Cold shower Rules
Cold showers only.
No hot showers whatsoever nor starting with hot and going with cold.
Pue cold beginning all through the end.
You must stay in the shower for atleast 3 minutes but preferably 5.
Fail to do this once and your out
My own recomendations to help get the most out of this challenge.
Chamomile Tea - soothes the sympathetic nervous system.
Green tea & Dark chocolate 80%+ cocao - high antioxidants (Tyler recomended)
Bananas - A natual alernative to beta blockers. Mild effects for controlling stage fright and anxiety.
Spinach and Brocoli - two most importants greens.
Cranberry juice - Good for detoxifying the lymphatic system. I like to mix it with water.
Exercise - something i dont do but start doing.
Drink lots of water for hydration
![]()
![]()
??quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:24 schreef no1uknow het volgende:
LOL die reacties op dat eet-verhaal van fathank!!!
eindbazen allemaal hier
Hmm mijn baas (tandarts) zegt dat dat gewoon komt door stress en niet per se door gebrek aan vitamines (C) . En dat het vaker kan terugkomen. Je moet iets van stop-aft spul kopen binnen 2 weekjes trekt het wel wegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
btje![]()
En ik eet genoeg groentjes hoowr.
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Een salade...
Wel even van te voren een megacalorieshake in de schuur oid zetten en dan tussendoor even weglopen om die achterover te gieten want aan die salade heb je zelf natuurlijk niet genoeg.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:11 schreef Awesome_ het volgende:
Maak iets exotisch zoals een jambalaya of zo. dan lijk je een echte wereldburger en daar krijge ze een nat slipje van
Gr
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:13 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind zoiets meer een afknapper. Overused woord. "Wat wil je eten schatje? "Schatje vind je het goed als ik mijn steak paneer met eiwitpoeder
Waterstofperoxide.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hmm mijn baas (tandarts) zegt dat dat gewoon komt door stress en niet per se door gebrek aan vitamines (C) . En dat het vaker kan terugkomen. Je moet iets van stop-aft spul kopen binnen 2 weekjes trekt het wel weg
Wat is dit, een of andere PUA bulldog?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nothing to really talk about on this one. I went in, screened for down to fuck, found my girl, maintained my value, made her chase, escalated, and pulled/fucked her. It all seems so simple right now.
Bij mij gaat dat vaak hand in hand met slaaptekort en niet vit c tekort want die krijg ik genoeg binnenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hmm mijn baas (tandarts) zegt dat dat gewoon komt door stress en niet per se door gebrek aan vitamines (C) . En dat het vaker kan terugkomen. Je moet iets van stop-aft spul kopen binnen 2 weekjes trekt het wel weg
Chloorhexidine 0.012 oplossing.quote:
En dat ja, mondspoeling klein tijdje na tanden poetsen voor slapen gaan, ik heb zowel dat spul van het plaatje als chloorhexidine standaard in huisquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Chloorhexidine 0.012 oplossing.
Hahha lol vorige keer een patient die even doodleuk vertelde met pure chloor haar bakkes te spoelen.
Defuck.
Ja ach. Het gaat erom dat je zelf luistert naar wat je hard vindt. Rest is bijzaak.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sowieso van die haters die zo quasi populair reageren op alle dj's die meer dan 10 "fans" hebben. Ik trek dat niet...
Alleen doen bij tandvleesonsteking..ik gebruik die shit niet. Mondwater is eigenlijk niet zo goed voor je bakkes. 1 x per week is meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En dat ja, mondspoeling klein tijdje na tanden poetsen voor slapen gaan, ik heb zowel dat spul van het plaatje als chloorhexidine standaard in huis
een aft is toch een ontsteking?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Alleen doen bij tandvleesonsteking..ik gebruik die shit niet. Mondwater is eigenlijk niet zo goed voor je bakkes. 1 x per week is meer dan genoeg.
Een zweertje..niet echt een ontsteking. Maar valt wel te behelpen met chloorhexidine bijvoorbeeld. Maar ik ben een voorstander van zoveel mogelijk je lichaam het werk laten doen. Een afte gaat vanzelf weg...ligt er ook maar net aan wat voor een het is.quote:
Merydol is dat? Werkt goed tegen wondjes idd. Vond h2o2 beter tegen aften, alleen het is verder echt tyfusspul. Je krijgt er ook een ranzige bek van.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Chloorhexidine 0.012 oplossing.
Hahha lol vorige keer een patient die even doodleuk vertelde met pure chloor haar bakkes te spoelen.
Defuck.
Nee hup gewoon chemisch bestrijden die zooi. Ik gebruik het overigens alleen áls ik een aft heb en spoel dan iets van 3 dagen en dan is het wegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een zweertje..niet echt een ontsteking. Maar valt wel te behelpen met chloorhexidine bijvoorbeeld. Maar ik ben een voorstander van zoveel mogelijk je lichaam het werk laten doen. Een afte gaat vanzelf weg...ligt er ook maar net aan wat voor een het is.
Meridol is er een van ja. Onze praktijk schrijft altijd perio-aid voor. Maar die shit veranderd je smaak. Oke ik ga trainen nu.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Merydol is dat? Werkt goed tegen wondjes idd. Vond h2o2 beter tegen aften, alleen het is verder echt tyfusspul. Je krijgt er ook een ranzige bek van.
als turk heb je dan weer een kkgrote neus, liever af en toe een aft dan een kkgrote neus hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb nooit aften? Wat is dat met jullie inferieure genen.
Ik moest het zelfs googlen, vies man,
lolquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
als turk heb je dan weer een kkgrote neus, liever af en toe een aft dan een kkgrote neus he
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
als turk heb je dan weer een kkgrote neus, liever af en toe een aft dan een kkgrote neus he
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |