Ik zou er best wat mee kunnen. Heeft wel wat voor een nachtje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Is dat omdat je dat fysiek niet voor elkaar krijgt, of omdat je er echt iets mee zou kunnen...
In dat laatste geval:
Tsja. Op zich eens. Al lijkt die bovenste nogal een bimbo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Idd, maar hier is toch niets onnatuurlijks aan? Ik weet haast zeker dat 99% van de mannen haar [ afbeelding ] prefereren boven haar [ afbeelding ]
Vrouwen willen niet bulken denk ik, gewoon normale maaltijd maken en er een liter volle melk bij drinken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:59 schreef fathank het volgende:
Iemand een goeie bulk menusuggestie terwijl ik een dame op bezoek krijg?
Bovenste chick kan zeker het krijgen. Maar dat komt niet alleen door haar lage bf. Ze heeft ook een heel nadrukkelijk zandloperfiguur. Zelfs bij hogere bf zou ze te nakken zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Idd, maar hier is toch niets onnatuurlijks aan? Ik weet haast zeker dat 99% van de mannen haar [ afbeelding ] prefereren boven haar [ afbeelding ]
Nee alsof je met een liter volle melk tijdens het eten niet raar aangekeken wordtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vrouwen willen niet bulken denk ik, gewoon normale maaltijd maken en er een liter volle melk bij drinken.
Haar figuur is idd erg mooiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bovenste chick kan zeker het krijgen. Maar dat komt niet alleen door haar lage bf. Ze heeft ook heel nadrukkelijke zandloperfiguur. Zelfs bij hogere bf zou ze te nakken zijn.
Gewoon iemand zoeken die borstvoeding geeft en vragen of je tegen een vergoeding die melk mag drinken. Beter dan volle melk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee alsof je met een liter volle melk tijdens het eten niet raar aangekeken wordt
als je wil dat er geneukt wordt welquote:
Een salade...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:59 schreef fathank het volgende:
Iemand een goeie bulk menusuggestie terwijl ik een dame op bezoek krijg?
Zoiets had ik al in gedachten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Een salade...
Wel even van te voren een megacalorieshake in de schuur oid zetten en dan tussendoor even weglopen om die achterover te gieten want aan die salade heb je zelf natuurlijk niet genoeg.
daar is het niet afhankelijk van maar ik profileer mezelf niet graag als retard die een liter volle melk drinkt bij zn avondetenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:10 schreef seto het volgende:
[..]
als dat afhangt van wat je drinkt tijdens het eten had je sowieso al weinig kans
Precies. gewoon jezelf zijn dat is het beste. als jij je lekker voelt in de rol van beta/vrouwtje moet je dat gwn doen vriend. laat je niet gek maken door die blaaskaken hierquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:13 schreef fathank het volgende:
[..]
daar is het niet afhankelijk van maar ik profileer mezelf niet graag als retard die een liter volle melk drinkt bij zn avondeten
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ze kunnen dit topic beter hernoemen naar Beta faggots
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Precies. gewoon jezelf zijn dat is het beste. als jij je lekker voelt in de rol van beta/vrouwtje moet je dat gwn doen vriend. laat je niet gek maken door die blaaskaken hier
Er zijn 2 mogelijkheden, afhankelijk van wat je wil:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Precies. gewoon jezelf zijn dat is het beste. als jij je lekker voelt in de rol van beta/vrouwtje moet je dat gwn doen vriend. laat je niet gek maken door die blaaskaken hier
Geen relatiemateriaal....optie 1 dus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er zijn 2 mogelijkheden, afhankelijk van wat je wil:
1. Eenmalige (sex)date
Hou de schijn op en voer haar braaf een niet te zware maaltijd.
2. Relatiepotentieel
Laat vanaf het begin zien hoe je werkelijk leeft, dus inclusief die liter volle melk en de kast vol supplementen. Deel haar mee dat ze het best ook gewoon naar de sportschool kan gaan (mocht ze dat nog niet doen).
BBQ-en komt ook wel mannelijk over.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoiets had ik al in gedachten.
Of ik slinger de bbq aan. Zalmpje erop voor mevrouw, goeie salade erbij. Bratwurst met kwark als toetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |