Dimachaerus wtf doe jij nog in dit topic gekquote:Die PUA-shit werkt gewoon, ik moet dit ook doen. Ik heb verdorie 2 maanden verspilt aan spieren oppompen waarbij je pas na 2 jaar trainen redelijke droge massa hebt. Ik heb beter aan mezelf kunnen werken, en dat geld had ik beter kunnen verspillen aan uitgaan! Jammer dat er hier in de buurt niet zulk soort uitgaansgelegenheden zijn als in Vegas.
u madquote:Op maandag 15 juli 2013 01:07 schreef no1uknow het volgende:
KLB / Stoppen met spieren oppompen voor meisjes in de sportschool(?)
[..]
Dimachaerus wtf doe jij nog in dit topic gek
De èchte grap is misschien nog wel dat ik die jealousgirlfriend-rants niet eens zelf heb verzonnen.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:48 schreef no1uknow het volgende:
ik kom af en toe toch posts tegen van jullie
R&P / Vriendin doet moeilijk over feest
Jealousgf rantsquote:Op maandag 15 juli 2013 08:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
De èchte grap is misschien nog wel dat ik die jealousgirlfriend-rants niet eens zelf heb verzonnen.
Terechte klacht, gelukkig heb ik vakantie en kan ik slapen/in het comfort van mn huis chagerijnen tot de maandagochtend niet meer bestaatquote:Op maandag 15 juli 2013 10:19 schreef Montelly het volgende:
Ik haat werk, ik haat maandagochtend![]()
ik haat blije opgewekte mensen op maandag
Ghegehe, en op woensdag is de week doormidden.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:24 schreef Awesome_ het volgende:
Vanmorge toen ik om 6:00 begon - Haha 'bijna weekend Jonges!!!' Ghehehe
ik haat het als ik s ochtends in het warme zonnetje moet ontbijten met een gebakken eitje en verse jus d'orangequote:Op maandag 15 juli 2013 10:19 schreef Montelly het volgende:
Ik haat werk, ik haat maandagochtend![]()
ik haat blije opgewekte mensen op maandag
Kutlevenquote:Op maandag 15 juli 2013 10:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik haat het als ik s ochtends in het warme zonnetje moet ontbijten met een gebakken eitje en verse jus d'orange!
se moete gwn de uitkeringe hoger doen, dan hoeve wy ook minder moejte te doen togquote:Op maandag 15 juli 2013 11:07 schreef Jahr00n het volgende:
werke lol
de 1 werkt tot ie dood is
de ander geniet iedere dag lekker bbqen straks
hope dat ze de wajong wat verhoge dan kan ik vaker bbqe
ja daarom ik snap dat nitequote:Op maandag 15 juli 2013 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
se moete gwn de uitkeringe hoger doen, dan hoeve wy ook minder moejte te doen tog
hahaha ja tog woon je ook in arnhem ?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:39 schreef seto het volgende:
maandag morge altijd bij UWV samen met mijn maten die amtenaren voor de gek houden haha skkls
quote:Op maandag 15 juli 2013 08:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
De èchte grap is misschien nog wel dat ik die jealousgirlfriend-rants niet eens zelf heb verzonnen.
Presies. K geef Kk veel uit aan anabolle dus wat huile die gaste :squote:Op maandag 15 juli 2013 11:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja daarom ik snap dat nite
die rutte zegt we moete uitgeven
dan moet ie mij eerst meer geldt geve zodat ik het uit kan geve 1+1 = 2 vriend die rutte is gwn fuckkking dum vriend
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zit er een kloon van jullie in mijn fobo te trollen?
Ik help je even op wegquote:Op maandag 15 juli 2013 13:13 schreef VMSDKR het volgende:
Godverdomme JMF, ik word helemaal KAPOT gemaakt in KLB.
wat voor een toppas danquote:Op maandag 15 juli 2013 13:29 schreef VMSDKR het volgende:
Kom op gymbro's. Dat ze in KLB het buskruit niet hebben uitgevonden was me inmiddels duidelijk, maar dat sommige buffe boys van hier mijn topics ook gewoon voor zoete koek slikken doet me wel zeer.
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:31 schreef Catch22- het volgende:
komt jmf hier ook weer stoer doen?
Ik zou het overigens zelf ook niet doen, tenzij ik het op dat moment écht niet kan missen, maar dan nog zou ik het vantevoren zeggen.
QUOTE ME NIET JA IK HEB RECHTEN. U HOORT NOG VAN MEquote:Op maandag 15 juli 2013 13:32 schreef no1uknow het volgende:
frikandel je krijgt een eervolle vermelding
[..]
ik ben je advocaat stfuquote:Op maandag 15 juli 2013 13:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
QUOTE ME NIET JA IK HEB RECHTEN. U HOORT NOG VAN ME
Wat zit je ?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:33 schreef Jahr00n het volgende:
sws klaagbaaktoch 99% van de mensen is daar zo zielig
KLB / Zus weigert benzinekosten te delenquote:
Vooral die KLB SC met 2Nutzquote:Op maandag 15 juli 2013 13:33 schreef Jahr00n het volgende:
sws klaagbaaktoch 99% van de mensen is daar zo zielig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
oh dat topic jaquote:Op maandag 15 juli 2013 13:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
KLB / Zus weigert benzinekosten te delen
KLB / Zus weigert benzinekosten te delen #2
Maar goed, ze geloven het allemaal. Was al een oude trouwens maar CarbonC kickte hem omhoog.
Ik ben altijd in de gedachten van klb'rs.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:32 schreef no1uknow het volgende:
frikandel je krijgt een eervolle vermelding
[..]
mijn gedachtequote:Op maandag 15 juli 2013 14:14 schreef seto het volgende:
25 posts per pagina LOL ben je magooltje ofzo?
Kom 0546 dan, biggie!quote:Op maandag 15 juli 2013 14:14 schreef seto het volgende:
25 posts per pagina LOL ben je magooltje ofzo?
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #93quote:Op maandag 15 juli 2013 14:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1990962/11/25
Ik ben in de war...
Zo kun je mijn vraag ook herhalen!quote:Op maandag 15 juli 2013 14:17 schreef Beach het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #93
wat is dit
Kun je zien wat het is dan?quote:
Zij was vroeger een hij. Althans, dat heb ik ooit ergens meegekregenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kun je zien wat het is dan?
is ook niet duidelijk genoeg als je die foto ziet he ;po;lolquote:Op maandag 15 juli 2013 14:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zij was vroeger een hij. Althans, dat heb ik ooit ergens meegekregen
ja tog, de rest vind ik boelerquote:Op maandag 15 juli 2013 14:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dankje eindelyk erkenning dat heb k nou nooit ma eens moet de 1ste X syn
lol.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dankje eindelyk erkenning dat heb k nou nooit ma eens moet de 1ste X syn
Pls RayK, pls.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
en laatst schreef ik nog dat ik je telkens verwarde met Yuri, dat was ook best een pauwenveer in je kon.... toch?
![]()
![]()
![]()
![]()
lol
waar kan je die uitkering aanvragen? ik dacht dat je dan een handy moest izjnquote:Op maandag 15 juli 2013 11:07 schreef Jahr00n het volgende:
werke lol
de 1 werkt tot ie dood is
de ander geniet iedere dag lekker bbqen straks
hope dat ze de wajong wat verhoge dan kan ik vaker bbqe
quote:
quote:
dat is jeff seid zelfquote:Op maandag 15 juli 2013 18:07 schreef Beach het volgende:
[..]seri?
Iemand die expres op z'n tenen staat om langer te lijken, geen persoonlijkheid heeft, overduidelijk roid maar natty claimt verkiezen boven Zyzz?
Alleen op basis van looks he. Zyzz heeft zo'n loverboy uiterlijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:07 schreef Beach het volgende:
[..]seri?
Iemand die expres op z'n tenen staat om langer te lijken, geen persoonlijkheid heeft, overduidelijk roid maar natty claimt verkiezen boven Zyzz?
je bent turk tog waarom drink je bier :0quote:Op maandag 15 juli 2013 18:40 schreef Montelly het volgende:
Iemand nog een biertje pakken? 't voelt als vrijdag
Ik drink bier met stijl, zegmaar borrel na het werk met mijn Raybansquote:Op maandag 15 juli 2013 18:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je bent turk tog waarom drink je bier :0
Wat een pussyquote:
goeiequote:Op maandag 15 juli 2013 18:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik drink bier met stijl, zegmaar borrel na het werk met mijn RaybansTurks bloed maakt mij juist exotisch voor nederlandse chicks, die vinden mij dan zoo "anders"
quote:Op maandag 15 juli 2013 18:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Alleen op basis van looks he. Zyzz heeft zo'n loverboy uiterlijk.
quote:Op maandag 15 juli 2013 18:20 schreef VMSDKR het volgende:
Maar Jeff Seid heeft een hoofd als een bak met wurmen.
That's racist!quote:Op maandag 15 juli 2013 18:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Alleen op basis van looks he. Zyzz heeft zo'n loverboy uiterlijk.
dan ga je toch niet zo simpel gewquote:Op maandag 15 juli 2013 19:46 schreef robuust89 het volgende:
Totaal geen zin om naar de sportschool te gaan
harde chestpump zometeen, plus er zijn vandaag chicks die mij kkhard mirrinquote:Op maandag 15 juli 2013 19:46 schreef robuust89 het volgende:
Totaal geen zin om naar de sportschool te gaan
Ik kom net terug, ben toch maar gegaan. Lekkere meisjes wel in de avond zeg.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
harde chestpump zometeen, plus er zijn vandaag chicks die mij kkhard mirrinEentje komt in ieder geval met haar vriend, die mij niet kan uitstaan. Zal zn chick binnenkort een veeg geven
![]()
wat verbeelding allemaal wel niet kan doen hequote:Op maandag 15 juli 2013 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kom net terug, ben toch maar gegaan. Lekkere meisjes wel in de avond zeg.
Eentje ging mij van bovenaf op loopband mirren toen ik krachthonk uitliep, met haar bambi oogjes, ik zag het.
dat feelquote:Op maandag 15 juli 2013 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kom net terug, ben toch maar gegaan. Lekkere meisjes wel in de avond zeg.
Eentje ging mij van bovenaf op loopband mirren toen ik krachthonk uitliep, met haar bambi oogjes, ik zag het.
HATERquote:Op maandag 15 juli 2013 20:11 schreef seto het volgende:
ZE KEEK EVEN IN MIJN RICHTING DUS ZE WAS AAN HET MIREN
zoek je ruzie vriend?quote:
Nou ik moet zeggen, ik zag er dan ook wel goed uit met mijn inmiddels semi-blonde beard aestetics, haartjes beetje warig en knalblauwe XS V-neck en zwart trainingbroek i.c.m. penisbobbelquote:Op maandag 15 juli 2013 20:11 schreef seto het volgende:
ZE KEEK EVEN IN MIJN RICHTING DUS ZE WAS AAN HET MIREN
Niemand haalt mij in, niemand!quote:Op maandag 15 juli 2013 19:24 schreef no1uknow het volgende:
gaat hard, ben 10 plaatsen gestegen alFanta nog steeds onbetwiste leidster
je heb gew geen leven zit hele tijd op fok en zegt dat je groot ben terwijl je aan ramadan zitquote:Op maandag 15 juli 2013 20:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niemand haalt mij in, niemand!ik moet leren multiquoten en minder mobiel fokken.
ze keek naar die mongool die met zo'nquote:Op maandag 15 juli 2013 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen, ik zag er dan ook wel goed uit met mijn inmiddels semi-blonde beard aestetics, haartjes beetje warig en knalblauwe XS V-neck en zwart trainingbroek i.c.m. penisbobbel, ik ging met mijn handen in mijn zak mijn penis goed leggen en boxer goed zetten wss zag ze dat ik dat deed en dat trok haar aandacht toen ook, ik wilde penisbobbel weghalen maar geen succes. . Ik keek naar boven en zij overduidelijk naar beneden met schuine oogjes [ afbeelding ]
Haha jij ziet ze vliegen swa. Je broertje pasta noemde me ook nog " eckt zon tienurmeisje".quote:Op maandag 15 juli 2013 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik bier ging halen en mijn legitimatie moest laten zien omdat Fanta-stick bij me was en ze zag er te jong uit.
Haha en dat terwijl je 2 jaar ouder bent dan hem.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha jij ziet ze vliegen swa. Je broertje pasta noemde me ook nog " eckt zon tienurmeisje".
Je bent dan ook een tiener.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha jij ziet ze vliegen swa. Je broertje pasta noemde me ook nog " eckt zon tienurmeisje".
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ze keek naar die mongool die met zo'nhoofd moeilijk zat te doen met zijn broek terwijl zijn gynotepeltjes hard werden.
hahahaa snap je!quote:Op maandag 15 juli 2013 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha en dat terwijl je 2 jaar ouder bent dan hem.
wat een kk humor heb jijquote:Op maandag 15 juli 2013 20:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hahahaa snap je!
Dima: ja ik ben een tiener maar toch funny dat een puber dat zegt tegen mij. Hihi. Over minder dan 5 maanden een 20er. TwinTIG, DerTIG..tachTIG
jy moet niet zo stoer doen ouwe rot... Over minder dan 10 jaar zit jij alquote:
het is hier geen #twitter jongemanquote:Op maandag 15 juli 2013 20:24 schreef no1uknow het volgende:
post werk meal
[ afbeelding ]
kcal voor kcal uitgemeten op gevoel, vast wel goed gegaan toen ik dat pak rijst leeg kiepte in de pan
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jy moet niet zo stoer doen ouwe rot... Over minder dan 10 jaar zit jij al
met een moeke, 2 kids en een labrador in een 1 gezinswoning van je ambtenarensalarisje en haar parttime schooljuffrouwzakcentje.
zegt de ubermanletquote:Op maandag 15 juli 2013 20:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het is hier geen #twitter jongeman
daar heb je toch een lepel voor tammequote:Op maandag 15 juli 2013 20:25 schreef Beach het volgende:
Je mengt de saus en rijst niet op je bord??
vergeet die 1.66 nietquote:Op maandag 15 juli 2013 20:26 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
zegt de ubermanlet
mijn broertje van 8 past geeneens xs shirt man
wat kom je hier biggie doen
en jij dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
met een moeke, 2 kids en een labrador in een 1 gezinswoning van je ambtenarensalarisje en haar parttime schooljuffrouwzakcentje.
Wow!quote:Op maandag 15 juli 2013 20:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat weet ik dus helemaal niet iig geen kids, geen labrador, geen ambtenaarsalaris en geen hairloss.quote:
ja maar jy ziet er nooit gespierder uit. Ik hep trouwens superman ondergoed en v-neck gekocht vandaag ik ben echt een baas hihi.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dan zie je er gespierder uit.
Ik sta na training dan ook helemaal strak van de pump.
wel een katje?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat weet ik dus helemaal niet iig geen kids, geen labrador, geen ambtenaarsalaris en geen hairloss.
Dat jij nu al weet dat je sowieso geen kids wil, harde kaas...!quote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat weet ik dus helemaal niet iig geen kids, geen labrador, geen ambtenaarsalaris en geen hairloss.
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dan zie je er gespierder uit.
Ik sta na training dan ook helemaal strak van de penispump.
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:30 schreef no1uknow het volgende:
ik weet wel wat Fanta gaat doen, die komt een Turk tegen, trouwt daar binnen no-time mee, want cultuur, bekeert zich tot de Islam, is na 3 maanden huwelijk zwanger en woont samen met de ouders van desbetreffende turk in een huis en mag verder niks doen en denkt tot aan d'r dood weemoedig terug aan de gezellige tijd in het gym topic
kijk ff in je broekjequote:Op maandag 15 juli 2013 20:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat jij nu al weet dat je sowieso geen kids wil, harde kaas...!
Sowieso dat ik de wereld ga verblijden met wat kleine frikandelletjes.
als ik weet dat dat mij te wachten staat vraag ik de parachutist waar ik aanhang mij los te snijden van zijn pak. Srs.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:30 schreef no1uknow het volgende:
ik weet wel wat Fanta gaat doen, die komt een Turk tegen, trouwt daar binnen no-time mee, want cultuur, bekeert zich tot de Islam, is na 3 maanden huwelijk zwanger en woont samen met de ouders van desbetreffende turk in een huis en mag verder niks doen en denkt tot aan d'r dood weemoedig terug aan de gezellige tijd in het gym topic
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ff optyfen met die katten hier, krijg ik jeuk van. Srs.
Consider it done.quote:
je meoder staat op jailbaitgallery.comquote:Op maandag 15 juli 2013 20:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
SETJES VAN DEFQON VAN DE BLUE STAAN OP SOUNDCLOAD>>> KAN GEEN CARDIO TEGEN OP< BREEEK DE HELE TENT AF HIER GEKK!!!
Alsof ik boos op je zou worden ado. Sprak op defqon nog met een Haagse Johnie...Goed volluk, goed volluk! Nou dit was mijn verhaal.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Alsof ik boos op je zou worden ado. Sprak op defqon nog met een Haagse JohnieSjonnie...Goed volluk, goed volluk! Nou dit was mijn verhaal.
Dit.quote:
gister op dat festival kwam ik er ook 1 tegen, die had een snuifje teveel op volgens mij want die keek toch waus uit z'n ogen maar wel gezellig ff staan beuken samen in de moshpitquote:
Die op defqon had ooievaar op zijn piel. Kon siewn want stond naast hem tijdens pisse. Was broertje van leks Immers volgens mij. Ook goed van t padje overigens. Kreeg hem zover dattie szk van heracles zou bestellen!quote:Op maandag 15 juli 2013 20:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gister op dat festival kwam ik er ook 1 tegen, die had een snuifje teveel op volgens mij want die keek toch waus uit z'n ogen maar wel gezellig ff staan beuken samen in de moshpit
hij was wel buff trouwens maar sterren tattoo op z'n rug wtf
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kreeg hem zover dattie szk van heracles zou bestellen!
zoetermeer represent m'n jeugd beleefd daar leuk leukquote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef seto het volgende:
sjonnies die nu nog in den haag wonen zijn meestal wel ok ja
al dat tuig woont nu in zoetermeer, nootdorp en ypenburg
Leksie is lekker gewoon gebleve. Mooi op zijn plaats in zuid.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]![]()
![]()
dan wassie wel ver heen maar leks immers is een kkfeyenoorder met een ooievaar op ze rug
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gewoon huile, kippevel, stijfje alles in een...
Jaja dan gewoon alsnog geen kampioen worde bla bla... Maak geen kut uit!
jaja het legioen houdt de coke consumptie wel op gang iddquote:Op maandag 15 juli 2013 20:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Feyenoord is überhaupt de enige echte club die Nederland heeft. Klaar. Punt...!
Lekker gek als ze scoren al die pauperkoppen in beeld! Altijd helemaal dol!!
Schijt aan die shit...quote:
kijk je voetbal ;squote:Op maandag 15 juli 2013 20:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gewoon huile, kippevel, stijfje alles in een...
Jaja dan gewoon alsnog geen kampioen worde bla bla... Maak geen kut uit!
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kijk je voetbal ;s
afknapper ouwe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kijk je voetbal ;s
afknapper ouwe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
nee past niet!!quote:Op maandag 15 juli 2013 20:54 schreef Awesome_ het volgende:
statfags hier. Kwaliteit boven kwantiteit. Elke post van mij hier zou op een tegeltje kunnen.
fuck datquote:
wel 6 hele minuten wauwquote:Op maandag 15 juli 2013 21:26 schreef no1uknow het volgende:
ik wist niet dat een orgasme 6 minuut 11 kon duren
Money in the Bank staat op hier, alleen voor echte liefhebbersquote:Op maandag 15 juli 2013 22:05 schreef McNulty het volgende:
Vieze voetbal fanaten hiero. Ga MMA kijken met je domme hoofd ofzo.
neequote:Op maandag 15 juli 2013 22:05 schreef McNulty het volgende:
Vieze voetbal fanaten hiero. Ga MMA kijken met je domme hoofd ofzo.
bouke mollema is dat niet die jongen die 1ste staat in de toer?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:12 schreef Jahr00n het volgende:
kijk gwn wielrenne dat is pas echte sport
250km en dan fucking 4 keer een berg op dat zie ik jullie niet doen met je vieze dikke bovenarmen
geen enkele meisje zit te wachten op zo vent met 60cm bicepsen zonder uithoudingsvermogen
doe mij maar gewoon een goed atletisch lichaam zoals bauke mollema
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:30 schreef no1uknow het volgende:
goddelijke borsten dat wijfiequote:Op maandag 15 juli 2013 22:30 schreef Awesome_ het volgende:
ik had haar gezien gisteren en ook zij mag mij wel hoofd geven idd
toch wel een paardenbekquote:Op maandag 15 juli 2013 22:30 schreef Awesome_ het volgende:
ik had haar gezien gisteren en ook zij mag mij wel hoofd geven idd
ik kijk een docu op canvasquote:Op maandag 15 juli 2013 22:37 schreef Montelly het volgende:
Wat een foute film op NL3![]()
, tijd van BAJA beachclub
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:40 schreef Montelly het volgende:
RTL5 modepolitie, fanta is aangehouden..
Ja man had ik vandaag ook, ging naar De Tuinen voor dextrose. Werkt daar een chick die echt nice was. Donker haar, echt zo'n pornohoofd, mooi lijf.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:37 schreef Awesome_ het volgende:
Die nofap zorgt bij mij trouwens voor instant-crushes. Ik was sowieso altijd al heel snel ondersteboven van veel vrouwen maar die shit maakt t alleen maar erger.
srs
Plus een.quote:
Shit is fuckin with out minds brah. Ik ben echt blij als ik een dag heb waarop ik maar 3x mijn leven samen met iemand uit plan. Ti's ook niet zozeer een gebrek aan, of wanhoop. Meer een roze bril of zo.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja man had ik vandaag ook, ging naar De Tuinen voor dextrose. Werkt daar een chick die echt nice was. Donker haar, echt zo'n pornohoofd, mooi lijf.
Niets bijzonders, een van de velen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:29 schreef Montelly het volgende:
woow..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.facebook.com/Lisakoperdraat
ik weet nog van eerdere nofap van mezelf dat ik wat meer oog kreeg voor vrouwelijk schoon op straat, meer dan zonder nofapquote:Op maandag 15 juli 2013 22:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Shit is fuckin with out minds brah. Ik ben echt blij als ik een dag heb waarop ik maar 3x mijn leven samen met iemand uit plan. Ti's ook niet zozeer een gebrek aan, of wanhoop. Meer een roze bril of zo.
no fap is slecht voorquote:Op maandag 15 juli 2013 22:55 schreef no1uknow het volgende:
wie van jullie doet allemaal nofap nu dan?
zelfs als ik fap heb ik hier last vanquote:Op maandag 15 juli 2013 22:37 schreef Awesome_ het volgende:
Die nofap zorgt bij mij trouwens voor instant-crushes. Ik was sowieso altijd al heel snel ondersteboven van veel vrouwen maar die shit maakt t alleen maar erger.
srs
Een keer meegedaan met nofap-week, shit begon helemaal wierd te worden. Hartslag omhoog, slechte concentratie, zelfs pissen op werk was al verleidelijk om een fapje te zetten. Hij hangt er dan zo lekker bij...quote:Op maandag 15 juli 2013 22:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
no fap is slecht voor
kan beter no porn
kk geilquote:Op maandag 15 juli 2013 22:29 schreef Montelly het volgende:
woow..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.facebook.com/Lisakoperdraat
Ik ook maat. Ik sta echt bekend als een echte fijnproever van het vrouwelijk schoon. Het is alleen veel erger nog. Sowieso op stap dan doe ik zeker 5huwelijksaanzoeken, 7gedichten spitte en 2serenades. Heftige shit die nofapquote:Op maandag 15 juli 2013 22:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zelfs als ik fap heb ik hier last van
dan ben je wel ver heen met fappen en porno als het zo erg isquote:Op maandag 15 juli 2013 23:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Een keer meegedaan met nofap-week, shit begon helemaal wierd te worden. Hartslag omhoog, slechte concentratie, zelfs pissen op werk was al verleidelijk om een fapje te zetten. Hij hangt er dan zo lekker bij...
Volgens mij kom jij ook snel klaar hè.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ook maat. Ik sta echt bekend als een echte fijnproever van het vrouwelijk schoon. Het is alleen veel erger nog. Sowieso op stap dan doe ik zeker 5huwelijksaanzoeken, 7gedichten spitte en 2serenades. Heftige shit die nofap
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij ook snel klaar hè.
je moest eens weten, ik heb soms zoveel stress op werk dat als ik thuis kom gewoon een fapje moet zettenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dan ben je wel ver heen met fappen en porno als het zo erg is
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
je moest eens weten, ik heb soms zoveel stress op werk dat als ik thuis kom gewoon een fapje moet zetten![]()
en wat gebeurt er als je dat niet doet?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
je moest eens weten, ik heb soms zoveel stress op werk dat als ik thuis kom gewoon een fapje moet zettenDaarnaast al die geile sletjes die tijdens lunchpauze rondhuppelen pfff..
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en wat gebeurt er als je dat niet doet?
Hoe oud ben je en wat voor job heb je als ik vragen mag?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
je moest eens weten, ik heb soms zoveel stress op werk dat als ik thuis kom gewoon een fapje moet zettenDaarnaast al die geile sletjes die tijdens lunchpauze rondhuppelen pfff..
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij ook snel klaar hè.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sirieus, krijg blauwe ballen ervan.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Shit is fuckin with out minds brah. Ik ben echt blij als ik een dag heb waarop ik maar 3x mijn leven samen met iemand uit plan. Ti's ook niet zozeer een gebrek aan, of wanhoop. Meer een roze bril of zo.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik weet nog van eerdere nofap van mezelf dat ik wat meer oog kreeg voor vrouwelijk schoon op straat, meer dan zonder nofap
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zelfs als ik fap heb ik hier last van
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:37 schreef Awesome_ het volgende:
srs
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Een keer meegedaan met nofap-week, shit begon helemaal wierd te worden. Hartslag omhoog, slechte concentratie, zelfs pissen op werk was al verleidelijk om een fapje te zetten. Hij hangt er dan zo lekker bij...
Gewoon zo geen last hiervan.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ook maat. Ik sta echt bekend als een echte fijnproever van het vrouwelijk schoon. Het is alleen veel erger nog. Sowieso op stap dan doe ik zeker 5huwelijksaanzoeken, 7gedichten spitte en 2serenades. Heftige shit die nofap
Zulke multiquotes en dan nog 3 miljoen berichten voorsprong hebben op nr 2 in deze reeks! Je hebt geen tijd om fapje te zetten.!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gewoon zo geen last hiervan.
die smiley is zo kk goed gekquote:Op maandag 15 juli 2013 23:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Inderdaad, UNTERMENSCH.
[ afbeelding ]
Ik blijf wakker tot 4 uur bruur!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
zeg mense wakker blijve tot laat, heb nachtdienst!
Koning!!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik blijf wakker tot 4 uur bruur!
2 liter melk tanken in de tussentijd!
Had vandaag weer zieke pump na gymsessie, ben droger geworden lijkt wel, sowieso is mijn lichaam flink veranderd als ik nu naar mijn foto van 2 maanden geleden kijk, niet zo zeer massa maar vooral esthetische veranderingen.
I know, right.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:41 schreef seto het volgende:
[..]
die smiley is zo kk goed gek [ afbeelding ]
Daar ligt het niet aanquote:
28, job met veel deadlinesquote:Op maandag 15 juli 2013 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en wat voor job heb je als ik vragen mag?
Zeker in de zomer zie ik alleen maar mooie meisjes lopen eigenlijk.
Sowieso in Nederland mooiste meisjes denk ik wel... Allemaal raakbaar vanaf 12 jaar wel. Bizar.
Ik ben een keer in België geweest en ik zie daar niemand op straat, als ik mensen zie, zijn het oudjes.
je zal nooit zoveel test hebben als een manquote:Op maandag 15 juli 2013 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aanik heb heul veul test. Maar die shit met crushes en dat ik mijn kut zo lekker eruit vind zien dat ik mezelf probeer te beffen op het toilet ja nee heb ik niet.
Volgend jaar test-only kuurtje zetten.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:44 schreef seto het volgende:
[..]
je zal nooit zoveel test hebben als een man [ afbeelding ]
500 mg?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volgend jaar test-only kuurtje zetten.
You are going to surpass my penis (11cm). Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight your clit can get. Thanks for the motivation.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volgend jaar test-only kuurtje zetten.
19 jaarquote:
is dat nou een jongetje die meisje is geworden of meisje naar jongetje?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:53 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
ik had net een binnenpretje..
nope hoe meer die groeit hoe minder gevoel. Clitoris is dan ook gevoeliger dan eikel.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Is dikke klit ook gevoeliger dan dunne klit? Lijkt mij van wel omdat je meer zenuwsuiteinden per cmm3 hebt.
Ben blij dat je het nog niet hebt opgegevenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik blijf wakker tot 4 uur bruur!
2 liter volle melk tanken in de tussentijd!
Had vandaag weer zieke pump na gymsessie, ben droger geworden lijkt wel, sowieso is mijn lichaam flink veranderd als ik nu naar mijn foto van 2 maanden geleden kijk, niet zo zeer massa maar vooral esthetische veranderingen.
Heb wel iets lichter getrained dan normaal tho.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben blij dat je het nog niet hebt opgegeven
wat eet jequote:Op maandag 15 juli 2013 23:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mense vraag ff wat ik eet, heb echt fckng grappig antwoord!!
zolang mods niet zien mag hetquote:Op maandag 15 juli 2013 23:56 schreef Montelly het volgende:
Hoe is de beleid hier op fok mbt posten van clitoris?
Een tosti en jij bent een josti!!!! HAHAHAHAHAHA!!quote:
Is niet meer dan logisch. Misschien moet je je sets/reps verlagen waardoor je alsnog je maximaal gewicht kan gebruiken.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb wel iets lichter getrained dan normaal tho.
ik kreeg een ban van 2 dagen voor het posten van me lul, me enigste ban tot nu toequote:Op maandag 15 juli 2013 23:56 schreef Montelly het volgende:
Beleid is goed.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:56 schreef Montelly het volgende:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Een tosti en jij bent een josti!!!! HAHAHAHAHAHA!!
why so seriousquote:Op maandag 15 juli 2013 23:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is niet meer dan logisch. Misschien moet je je sets/reps verlagen waardoor je alsnog je maximaal gewicht kan gebruiken.
Ik kreeg 7 dagen ban omdat ik hitler quote deed uit mein kampf en zijn visie deelde.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik kreeg een ban van 2 dagen voor het posten van me lul, me enigste ban tot nu toe
bij dezequote:Op maandag 15 juli 2013 23:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als jullie wakker blijven kom ik met nog meer van die goede grappen!
ok..dit is enkel en alleen voor educatieve doeleinden..quote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik kreeg een ban van 2 dagen voor het posten van me lul, me enigste ban tot nu toe
Achter de schermen fix ik het altijd voor je... Lullen als brugman tho.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef no1uknow het volgende:
ik heb al meermaals tepels hier gepost maar geen ban nog
lijkt net op kutje uit biologieboek van vroeger, alleen daar was in kleur.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
ok..dit is enkel en alleen voor educatieve doeleinden..
[ afbeelding ]
clitoris![]()
![]()
![]()
als ik homoseksueel was geweest..quote:Op maandag 15 juli 2013 23:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Achter de schermen fix ik het altijd voor je... Lullen als brugman tho.
Die hymen is gewoon een BUNNIE ZIE JE?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
ok..dit is enkel en alleen voor educatieve doeleinden..
[ afbeelding ]
clitoris![]()
![]()
![]()
poepert ziet er ook ok uit..quote:Op maandag 15 juli 2013 23:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die hymen is gewoon een BUNNIE ZIE JE?
Vertel ons meer DIMA!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik weet trouwens nu ook hoe de baarmoeder eruitziet. Vagina diepte is helemaal niet zo diep eigenlijk. Ik zag een cammeisje ze deed een holle glazen dildo in haar kut en kon je zo naar binnen kijken. Je zag ook het gatje van de baarmoeder waar de spermaoiden enteren.
Nu heb ik zin in een tosti, dat heb ik srs al wel 2 jaar niet meer gehad.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Een tosti en jij bent een josti!!!! HAHAHAHAHAHA!!
Ik zal volgende keer foto ervan maken. Maar ik moet nu ff poepen, brb.quote:
Ik gooi er gewoon nog een in het ijzer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een tosti, dat heb ik srs al wel 2 jaar niet meer gehad.
vind het maar een rare usernaam imoquote:
Varken spitten tog!quote:
die shit moet ik een keer proberen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |