SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals jullie kunnen zien ben ik in slechts 5 dagen al 1,5 kg verloren, ik krijg dagelijks net aan 600-700 kCals binnen + een glas water. Mijn doel was om 70 kg aan te tikken op 31 december, hiervoor hoefde ik maar 0.2 kg p/w aan te komen - +200kcal p/dag - prima lean gains op zo'n periode.
Door het vasten kan ik ook niet trainen, ik zou het graag willen, maar dan ga ik catabool en begin ik mijn spieren te verbranden omdat ik niet genoeg kCals + eiwitten binnen krijg.
Nu heb ik een paar dagen terug de forum: "Real Social Dynamics" gevonden. Hier ben ik een zeer inspirerende successtory tegen gekomen. Een 26-jarige maagd die verhuist naar Vegas om vervolgens elke dag uit te gaan (dit heeft hij gelogged ook) en binnen 2 maanden seks te hebben en te veranderen in een BEEST.
Profiel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reden om te veranderen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe hij was op Dag 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resultaat na 2 maanden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De meisjes die hij heeft gepulled:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ongelooflijk om zijn journals te lezen met hoeveel souplesse hij deze pussays gepulled heeft. Hij is ook vaak genoeg af gegaan maar dat hoort er kennelijk bij.
Waar ik naartoe wil ik dat spieren helemaal niet noodzakelijk zijn voor meisjes eigenlijk. En volgens hem komt het erop neer dat meisjes geneukt willen worden, je moet ze alleen een excuus kunnen geven dat ze alleen met je kunnen / willen zijn. Ik kan hem hierin geen ongelijk geven.
Die PUA-shit werkt gewoon, ik moet dit ook doen. Ik heb verdorie 2 maanden verspilt aan spieren oppompen waarbij je pas na 2 jaar trainen redelijke droge massa hebt. Ik heb beter aan mezelf kunnen werken, en dat geld had ik beter kunnen verspillen aan uitgaan! Jammer dat er hier in de buurt niet zulk soort uitgaansgelegenheden zijn als in Vegas.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2013 23:07:49 ]![]()
dat doe ik beter, next.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Welke ban?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Lees verdorrie die topic nou maar of blijf weg, succes met je ban.![]()
Speciaal voor ts: http://stormtricks.com/nl/1-beginnen-met-intermittent-fasting/
Ideaal voor de periode 'Ramadan'040![]()
1,68 m was het toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik ben een konkermanlet van 1.70.
DO you even lift??I've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
Tuurlijk zijn spieren niet belangrijk. Maar soms ook wel. Net als dat sommige jongens van grote tieten houden. En anderen niet.
Verder vind ik het nogal sneu om met zoveel mogelijk meisjes seks te hebben tot primaire levensdoel te verheffen.![]()
Trouwens is in Vegas uitgaan teringduur, dus lijkt me eerder dat hij deze meisjes in bed heeft gekocht.![]()
Ik zou na de Ramadan wel wat harder gaan bulken.. 70kg is niks. Ik zou gaan bulken tot 90 met een VP niet hoger dan 15%040![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik ben een konkermanlet van 1.70.
DO you even lift??Een ectodwerg
![]()
Teveel om te lezen.... geen samenvatting...quote:Op zondag 14 juli 2013 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Lees verdorrie die topic nou maar of blijf weg, succes met je ban.
Wat is je klacht?![]()
Precies ja, trainen of niet trainen is een keuze die jezelf aangaat. Het is een goede manier om zelfvertrouwen te kweken of tevreden te worden met jezelf omdat je je een doel stelt en hier naartoe werkt. Maar trainen om vrouwen te krijgen is echt een verkeerde reden.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
En trainen moet je voor jezelf doen, niet om vrouwen te krijgen![]()
Doe het gewoon allebei, door krachttraining kom je beter in je lichaam en word je zelfverzekerder. Ik ben zelf ook zo'n 3 maanden geleden begonnen met trainen en ik word elke keer vrolijk als ik in de spiegel kijk. Niet omdat ik ripped as fuck ben maar omdat ik verbetering zie en me dan voorstel hoe veel beter het nog kan worden. Ik moet alleen weer leren om niet alleen met mezelf bezig te zijn en ook daadwerkelijk interesse te tonen in chicks. Nu moet ik het puur met mijn looks doen en dat werkt natuurlijk minder productiefEens met wat hierboven staat![]()
Hetzelfdequote:Op zondag 14 juli 2013 23:16 schreef Splutje het volgende:
Ik moet alleen weer leren om niet alleen met mezelf bezig te zijn en ook daadwerkelijk interesse te tonen in chicks. Nu moet ik het puur met mijn looks doen en dat werkt natuurlijk minder productief
Inderdaad zoals hieronder gezegd wordt herkenbaar. Is ook een moeilijk punt voor veel mannen denk ik.![]()
Herkenbaar hoorquote:Op zondag 14 juli 2013 23:16 schreef Splutje het volgende:
Doe het gewoon allebei, door krachttraining kom je beter in je lichaam en word je zelfverzekerder. Ik ben zelf ook zo'n 3 maanden geleden begonnen met trainen en ik word elke keer vrolijk als ik in de spiegel kijk. Niet omdat ik ripped as fuck ben maar omdat ik verbetering zie en me dan voorstel hoe veel beter het nog kan worden. Ik moet alleen weer leren om niet alleen met mezelf bezig te zijn en ook daadwerkelijk interesse te tonen in chicks. Nu moet ik het puur met mijn looks doen en dat werkt natuurlijk minder productief![]()
Trainen voor "de meisjes" is bullshit.
Train omdat je t leuk vind, omdat het goed voelt, en je kan er zelfverzekerder door worden.
Vrouwen is een bijzaak![]()
Tevens vallen de meisjes dan meer op het extra gekweekte zelfvertrouwen dan op de extra spiermassa.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:34 schreef Morenoo het volgende:
Trainen voor "de meisjes" is bullshit.
Train omdat je t leuk vind, omdat het goed voelt, en je kan er zelfverzekerder door worden.
Vrouwen is een bijzaak
Forum Opties Forumhop: Hop naar: