SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals jullie kunnen zien ben ik in slechts 5 dagen al 1,5 kg verloren, ik krijg dagelijks net aan 600-700 kCals binnen + een glas water. Mijn doel was om 70 kg aan te tikken op 31 december, hiervoor hoefde ik maar 0.2 kg p/w aan te komen - +200kcal p/dag - prima lean gains op zo'n periode.
Door het vasten kan ik ook niet trainen, ik zou het graag willen, maar dan ga ik catabool en begin ik mijn spieren te verbranden omdat ik niet genoeg kCals + eiwitten binnen krijg.
Nu heb ik een paar dagen terug de forum: "Real Social Dynamics" gevonden. Hier ben ik een zeer inspirerende successtory tegen gekomen. Een 26-jarige maagd die verhuist naar Vegas om vervolgens elke dag uit te gaan (dit heeft hij gelogged ook) en binnen 2 maanden seks te hebben en te veranderen in een BEEST.
Profiel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reden om te veranderen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe hij was op Dag 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resultaat na 2 maanden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De meisjes die hij heeft gepulled:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ongelooflijk om zijn journals te lezen met hoeveel souplesse hij deze pussays gepulled heeft. Hij is ook vaak genoeg af gegaan maar dat hoort er kennelijk bij.
Waar ik naartoe wil ik dat spieren helemaal niet noodzakelijk zijn voor meisjes eigenlijk. En volgens hem komt het erop neer dat meisjes geneukt willen worden, je moet ze alleen een excuus kunnen geven dat ze alleen met je kunnen / willen zijn. Ik kan hem hierin geen ongelijk geven.
Die PUA-shit werkt gewoon, ik moet dit ook doen. Ik heb verdorie 2 maanden verspilt aan spieren oppompen waarbij je pas na 2 jaar trainen redelijke droge massa hebt. Ik heb beter aan mezelf kunnen werken, en dat geld had ik beter kunnen verspillen aan uitgaan! Jammer dat er hier in de buurt niet zulk soort uitgaansgelegenheden zijn als in Vegas.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2013 23:07:49 ]![]()
dat doe ik beter, next.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Welke ban?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Lees verdorrie die topic nou maar of blijf weg, succes met je ban.![]()
Speciaal voor ts: http://stormtricks.com/nl/1-beginnen-met-intermittent-fasting/
Ideaal voor de periode 'Ramadan'040![]()
1,68 m was het toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik ben een konkermanlet van 1.70.
DO you even lift??I've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
Tuurlijk zijn spieren niet belangrijk. Maar soms ook wel. Net als dat sommige jongens van grote tieten houden. En anderen niet.
Verder vind ik het nogal sneu om met zoveel mogelijk meisjes seks te hebben tot primaire levensdoel te verheffen.![]()
Trouwens is in Vegas uitgaan teringduur, dus lijkt me eerder dat hij deze meisjes in bed heeft gekocht.![]()
Ik zou na de Ramadan wel wat harder gaan bulken.. 70kg is niks. Ik zou gaan bulken tot 90 met een VP niet hoger dan 15%040![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik ben een konkermanlet van 1.70.
DO you even lift??Een ectodwerg
![]()
Teveel om te lezen.... geen samenvatting...quote:Op zondag 14 juli 2013 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Lees verdorrie die topic nou maar of blijf weg, succes met je ban.
Wat is je klacht?![]()
Precies ja, trainen of niet trainen is een keuze die jezelf aangaat. Het is een goede manier om zelfvertrouwen te kweken of tevreden te worden met jezelf omdat je je een doel stelt en hier naartoe werkt. Maar trainen om vrouwen te krijgen is echt een verkeerde reden.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
En trainen moet je voor jezelf doen, niet om vrouwen te krijgen![]()
Doe het gewoon allebei, door krachttraining kom je beter in je lichaam en word je zelfverzekerder. Ik ben zelf ook zo'n 3 maanden geleden begonnen met trainen en ik word elke keer vrolijk als ik in de spiegel kijk. Niet omdat ik ripped as fuck ben maar omdat ik verbetering zie en me dan voorstel hoe veel beter het nog kan worden. Ik moet alleen weer leren om niet alleen met mezelf bezig te zijn en ook daadwerkelijk interesse te tonen in chicks. Nu moet ik het puur met mijn looks doen en dat werkt natuurlijk minder productiefEens met wat hierboven staat![]()
Hetzelfdequote:Op zondag 14 juli 2013 23:16 schreef Splutje het volgende:
Ik moet alleen weer leren om niet alleen met mezelf bezig te zijn en ook daadwerkelijk interesse te tonen in chicks. Nu moet ik het puur met mijn looks doen en dat werkt natuurlijk minder productief
Inderdaad zoals hieronder gezegd wordt herkenbaar. Is ook een moeilijk punt voor veel mannen denk ik.![]()
Herkenbaar hoorquote:Op zondag 14 juli 2013 23:16 schreef Splutje het volgende:
Doe het gewoon allebei, door krachttraining kom je beter in je lichaam en word je zelfverzekerder. Ik ben zelf ook zo'n 3 maanden geleden begonnen met trainen en ik word elke keer vrolijk als ik in de spiegel kijk. Niet omdat ik ripped as fuck ben maar omdat ik verbetering zie en me dan voorstel hoe veel beter het nog kan worden. Ik moet alleen weer leren om niet alleen met mezelf bezig te zijn en ook daadwerkelijk interesse te tonen in chicks. Nu moet ik het puur met mijn looks doen en dat werkt natuurlijk minder productief![]()
Trainen voor "de meisjes" is bullshit.
Train omdat je t leuk vind, omdat het goed voelt, en je kan er zelfverzekerder door worden.
Vrouwen is een bijzaak![]()
Tevens vallen de meisjes dan meer op het extra gekweekte zelfvertrouwen dan op de extra spiermassa.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:34 schreef Morenoo het volgende:
Trainen voor "de meisjes" is bullshit.
Train omdat je t leuk vind, omdat het goed voelt, en je kan er zelfverzekerder door worden.
Vrouwen is een bijzaak![]()
Dat ook, jullie overraten spiermassa zwaar met verwachting dat vrouwen zich op je gaan gooien.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:38 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Tevens vallen de meisjes dan meer op het extra gekweekte zelfvertrouwen dan op de extra spiermassa.
Gaat niet gebeuren, niet eens zoveel vrouwen houden van spierbundels.![]()
Dit.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:40 schreef Morenoo het volgende:
[..]
Dat ook, jullie overraten spiermassa zwaar met verwachting dat vrouwen zich op je gaan gooien.
Gaat niet gebeuren, niet eens zoveel vrouwen houden van spierbundels.![]()
Je krijgt er ook gewoon een betere houding van zowel fysiek als mentaal. Je hoeft niet per se meteen bodybuilder te wordenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:40 schreef Morenoo het volgende:
[..]
Dat ook, jullie overraten spiermassa zwaar met verwachting dat vrouwen zich op je gaan gooien.
Gaat niet gebeuren, niet eens zoveel vrouwen houden van spierbundels.Eens met wat hierboven staat![]()
Goede OP, pinkte een traantje weg.Alsof de meesten dat uberhaupt worden. Niks mis met een beetje tonen tog.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:40 schreef Morenoo het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, niet eens zoveel vrouwen houden van spierbundels.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.![]()
Jij moet je eens wat beter inlezen in het onderwerp Intermittent Fasting.
[ Bericht 75% gewijzigd door G.R.S. op 15-07-2013 00:00:50 ]![]()
Bijkomende klacht is dat met mijn lengte als ik beetje spieren heb gelijk ga gezien worden als turk die compenseert met spierengaat alleen maar in mijn nadeel werken, kan beter lean ecto blijven ofzo
![]()
Je bent veel te veel bezig met extrinsieke motivatie. Zet eens alles op een rijtje en ga eens na wat je zelf nu wil.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Bijkomende klacht is dat met mijn lengte als ik beetje spieren heb gelijk ga gezien worden als turk die compenseert met spierengaat alleen maar in mijn nadeel werken, kan beter lean ecto blijven ofzo
040![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:02 schreef Internepper het volgende:
[..]
Je bent veel te veel bezig met extrinsieke motivatie. Zet eens alles op een rijtje en ga eens na wat je zelf nu wil.![]()
Een buffe turk is beter dan een magere turk.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Turken hebben toch sowieso aanleg voor wat extra kilo's of nietquote:Op maandag 15 juli 2013 00:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Een buffe turk is beter dan een magere turk.?
![]()
Magere turken zijn eigenlijk best wel zeldzaam, idd. Ik zie ze hier in NL bijna nooit.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Turken hebben toch sowieso aanleg voor wat extra kilo's of niet?
Nergens voor nodig.![]()
En nu dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:07 schreef Zomerwiet het volgende:
Pfff, ik weeg nu 80 kilo met amper vet zonder er een reet voor te hoeven doen.![]()
stoer hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:07 schreef Zomerwiet het volgende:
Pfff, ik weeg nu 80 kilo met amper vet zonder er een reet voor te hoeven doen.![]()
Spieren oppompen is voor onzekere kleine mannen.quote:
Beter ga je je ergens in verdiepen zodat je ook wat inhoudelijks te melden hebt dan dat je enkel met wat gewichten gaat kloten.![]()
Ben ik met je eens.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:13 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Spieren oppompen is voor onzekere kleine mannen.
Beter ga je je ergens in verdiepen zodat je ook wat inhoudelijks te melden hebt dan dat je enkel met wat gewichten gaat kloten.![]()
Ik snap niet waar dit vooroordeel vandaan komt. :S Iedereen dacht dat ik ook fatty was, maar ben gewoon ottermode.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Turken hebben toch sowieso aanleg voor wat extra kilo's of niet?
Genoeg ecto's hier in mijn omgeving ook.![]()
Schattig, ik schommel rond de 72 kilo en ben zo ecto als maar kan.
TS, hoe klein ben je dan wel niet?"Pools are perfect for holding water"![]()
Want het kan natuurlijk niet allebei.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:13 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval tijdverspilling om te trainen puur om er sterker uit te zien. Vaak zijn dat soort figuren mentaal de grootste watjes!quote:Op maandag 15 juli 2013 00:21 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Want het kan natuurlijk niet allebei.![]()
Meneer ''zomerwiet'' heeft vast veel inhoudelijks te melden.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:23 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval tijdverspilling om te trainen puur om er sterker uit te zien. Vaak zijn dat soort figuren mentaal de grootste watjes!![]()
Als dat zo was, dan zat ik niet op fokquote:Op maandag 15 juli 2013 00:24 schreef IrCute het volgende:
[..]
Meneer zomerwiet heeft vast veel inhoudelijks te melden.
Maar je snapt hopelijk m'n punt.![]()
Nee ik snap je punt niet. Niks mis om met je lichaam bezig te zijn en gezond te zijn in een maatschappij waarbij overgewicht een steeds groter probleem is.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:26 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan zat ik niet op fok
Maar je snapt hopelijk m'n punt.![]()
Ts wil bodybuilden om zijn onzekerheid over zijn lichaam kwijt te raken, dat is heel wat anders dat gezond levenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee ik snap je punt niet. Niks mis om met je lichaam bezig te zijn en gezond te zijn in een maatschappij waarbij overgewicht een steeds groter probleem is.![]()
![]()
Niks mis mee om te gaan sporten als je zelfvertrouwen daarvan omhoog gaat. En je bent ook nog eens gezond bezig. Liever dat dan iemand die een zak chips vreet op de bank voor de tv en dan zeuren dat ze overgewicht hebben.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:35 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Ts wil bodybuilden om zijn onzekerheid over zijn lichaam kwijt te raken, dat is heel wat anders dat gezond leven![]()
Ieder zijn ding toch? Wat zijn jouw hobby's als ik vragen mag? En wat betreft over het mentale gedeelte, kom eens met bewijzen want het is echt onzin.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:23 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval tijdverspilling om te trainen puur om er sterker uit te zien. Vaak zijn dat soort figuren mentaal de grootste watjes!![]()
Goh, een moslim die alleen moslim is met de Ramadan.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.![]()
Wilde eigk ook niet vasten maar moet van ouders.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:46 schreef Gkhn het volgende:
Goh, een moslim die alleen moslim is met de Ramadan.
![]()
Wat een enge kijk heb jij zeg!quote:Op maandag 15 juli 2013 00:13 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
600-700 kcal per dag, doe normaal man
Lekker je lichaam in overlevingsmodus zetten, waarna alles wat je binnen krijgt in vet verandert
Je mag als het donker is toch gewoon vreten of niet dan? Lijkt me een stuk beter dan roofbouw plegen op je lichaam.Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd![]()
Vies gespierde mannen zijn vies
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
wat haat jij op 70kg. Met mijn 72kg ben ik meer buff dan de meeste gayboys (no manlet).quote:I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
But gay!?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
wat haat jij op 70kg. Met mijn 72kg ben ik meer buff dan de meeste gayboys (no manlet).I've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
ik eet zakken chips terwijl ik de hele dag fok en ben gwoon ripped cuntquote:Op maandag 15 juli 2013 00:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
Niks mis mee om te gaan sporten als je zelfvertrouwen daarvan omhoog gaat. En je bent ook nog eens gezond bezig. Liever dat dan iemand die een zak chips vreet op de bank voor de tv en dan zeuren dat ze overgewicht hebben.
u all mad yes madOp vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Ach man, hou er dan liever helemaal mee op!
Twee maanden voor Ramadan beginnen met trainen... en alleen maar trainen om zoveel mogelijk te neuken? Koop jezelf een opblaaspop, want ik lees niets over gevoelens of wat dan ook.
Heb je überhaupt gevoelens of moeten we je onder de seksrobots scharen die zonder gevoelens neukt?
In dat geval raad ik je aan om het eens bij homo's te proberen, misschien dat je daar nog iets bij voelt.De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 04:38 schreef EricOscuro het volgende:
Twee maanden voor Ramadan beginnen met trainen... en alleen maar trainen om zoveel mogelijk te neuken? Koop jezelf een opblaaspop, want ik lees niets over gevoelens of wat dan ook.
Heb je überhaupt gevoelens of moeten we je onder de seksrobots scharen die zonder gevoelens neukt?
In dat geval raad ik je aan om het eens bij homo's te proberen, misschien dat je daar nog iets bij voelt.![]()
![]()
In dat geval raad ik je aan om het eens bij homo's te proberen, misschien dat je daar nog iets bij voelt.![]()
![]()
In dat geval raad ik je aan om het eens bij homo's te proberen, misschien dat je daar nog iets bij voelt.sukkeltje
Deathlift or Die.![]()
Mij is geleerd dat geilheid en de geefbaarheid van de vrouw in kwestie de twee relevante parameters zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 04:38 schreef EricOscuro het volgende:
In dat geval raad ik je aan om het eens bij homo's te proberen, misschien dat je daar nog iets bij voelt.
Al het andere is achterhaalde lulkoek.![]()
Ik denk dat het zinvoller is om je karakter te 'trainen' dan je spieren, er zullen er maar weinig zijn die ineens op je vallen omdat je spieren hebt. Het kan uiteraard meewerken je zelfverzekerder te voelen en dat je daardoor meer succes hebt maar je algemene uitstraling en houding is imo veel belangrijker dan een afgetraind lichaam. Een gevulde portemonnee kan eventueel ook wel meehelpen.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Dima. Je bent met ingang van heden verbannen in 'de gym'. We zijn niet boos, slechts teleurgesteld.
Succes met je verdere leven.BEASTMODE![]()
Kkquote:Op maandag 15 juli 2013 08:26 schreef Awesome_ het volgende:
Dima. Je bent met ingang van heden verbannen in 'de gym'. We zijn niet boos, slechts teleurgesteld.
Succes met je verdere leven.![]()
Nergens voor nodig.![]()
Wat is het nut van de Ramadan? En offtopic boerka's etc...
Nog steeds ALLES doen wat een knurft anderhalf millenium geleden in een boek heeft geschreven
In dat opzicht is het bij de christenen niet meer zo erg....
Laat je gewoon niks zeggen door mensen van vroeger maar mensen van nu.![]()
En dan zo'n 26-jarige zoldermaagd die opeens allerlei wijven gaat versieren en ondertussen precies bij weet te houden waar hij naartoe loopt en wat hij tegen iedereen zegt en al vanaf dag 1 in PUA lingo praat en iedereen durft aan te sprekenquote:
Ja eh zo werkt dat niet in de praktijk, maar hey als TS zich daar zelfverzekerder door voelt in de clubEen dag zonder vlees is een dag niet geleefd![]()
Ik heb je OP gelezen. Alles
Sorry hoor, maar je denkt gewoon veel te moeilijk man. Ook al deze shit lezen is nergens voor nodig man.
Heb je niks aan lijkt mij? je moet het toch zelf doen uiteindelijk.
Sporten ook, moet je voor jezelf doen... om je lekkerder in je vel te voelen. Niet voor chicks
Vrouwen kijken daar veel minder naar dan jij denkt, man. Je laat je teveel wijs maken door de fitnessboys.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Dit jaquote:.
Ik snap trouwens niet waarom je zou trainen voor de meiden in de sportschool. Doe je het niet gewoon voor jezelf dan?
Sowieso vind ik van die opgepompte jongens echt lelijk.![]()
Precies. Het kan vrouwen vaak weinig schelen of een jongen afgetraind is of een beetje een buikje heeft. Het gaat ook voor een groot deel om het innerlijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb je OP gelezen. Alles
Sorry hoor, maar je denkt gewoon veel te moeilijk man. Ook al deze shit lezen is nergens voor nodig man.
Heb je niks aan lijkt mij? je moet het toch zelf doen uiteindelijk.
Sporten ook, moet je voor jezelf doen... om je lekkerder in je vel te voelen. Niet voor chicks
Vrouwen kijken daar veel minder naar dan jij denkt, man. Je laat je teveel wijs maken door de fitnessboys.
En de TS die gelooft dus echt al die onzinpraatjes van zijn instructeur over dat "chicks" dat echt sexy vinden en op hem met z'n gespierde lichaam lopen te soppen.
![]()
Mannen die minder dan 100kg wegen kan ik gewoon niet serieus nemen. Wel met minder dan 10% bf natuurlijk.![]()
Stoere praat maar jij hebt makkelijk prate jij bent eve gespierd als CarbonC (kijk zn plaatje)quote:Op maandag 15 juli 2013 09:57 schreef Jahr00n het volgende:
Mannen die minder dan 100kg wegen kan ik gewoon niet serieus nemen. Wel met minder dan 10% bf natuurlijk.Deathlift or Die.![]()
Waarom niet? zulke dingen gebeuren wel eens echt, hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:09 schreef hoink581 het volgende:
Je gelooft dat verhaal van die gast in Vegas toch niet echt, hoop ik?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:It's all escapism. I want to start living.Successverhaaltje hoor. Meneer wilt beginnen met leven en neukt nu in de rondte, gefeliciteerd. Zijn moeder zal ook trots zijn zeg.quote:In the 2 months I've thrown myself into this new life, going out 7 nights a week, I've started getting results about a month ago. I've had 5 one night stands. a 21 year old birthday girl, a 22 year old canadian sweety, a fatty (She gave great head), a 22 year old spanish party girl (who I ran train on with another guy), and a 22 year old blonde stunner (My most recent girl). I've resolved not to get a girlfriend for at least 2 years, and then reassess what I want out of this journey. I've become more confident, masculine, decisive, and social in these 2 months. I've been forced to really - there's just no getting around it.More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here![]()
Ja, en het is natuurlijk ook heel stoer dat 'ie het allemaal in het Engels getypt heeftquote:Op maandag 15 juli 2013 10:15 schreef trancethrust het volgende:
[..]
[..]
Successverhaaltje hoor. Meneer wilt beginnen met leven en neukt nu in de rondte, gefeliciteerd. Zijn moeder zal ook trots zijn zeg..
![]()
Dat lijkt me vrij normaal als je Amerikaans bent.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:19 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Ja, en het is natuurlijk ook heel stoer dat 'ie het allemaal in het Engels getypt heeft.
Nergens voor nodig.![]()
Niet, dan had ie wel amerikaans getypt.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij normaal als je Amerikaans bent.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Dit is toch van de TS? Die is gewoon Nederlands hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij normaal als je Amerikaans bent.![]()
nou segquote:Op maandag 15 juli 2013 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet, dan had ie wel amerikaans getypt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
72kg en buff? Ben je 1.50m?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
wat haat jij op 70kg. Met mijn 72kg ben ik meer buff dan de meeste gayboys (no manlet).![]()
Niet iedereen draagt 50kg aan vet bij zich.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Mannen die haten op andere mannen om hun lengtesinds wanneer verlagen we ons tot vrouwen, jongens?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Haten? Het is advies, gewoon eerlijk zonder bijbedoelingen zoals mannen dat onderling doen.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
Mannen die haten op andere mannen om hun lengtesinds wanneer verlagen we ons tot vrouwen, jongens?
![]()
Ze hebben ergens het woordje manlet horen vallen en de betekenis ervan opgezocht om beetje stoer te kunnen doen tegenover hun fok!-vriendjes toch.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Jij bent zeker ook <1,80quote:Op maandag 15 juli 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Forum Opties Forumhop: Hop naar: