Ts wil bodybuilden om zijn onzekerheid over zijn lichaam kwijt te raken, dat is heel wat anders dat gezond levenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee ik snap je punt niet. Niks mis om met je lichaam bezig te zijn en gezond te zijn in een maatschappij waarbij overgewicht een steeds groter probleem is.
Niks mis mee om te gaan sporten als je zelfvertrouwen daarvan omhoog gaat. En je bent ook nog eens gezond bezig. Liever dat dan iemand die een zak chips vreet op de bank voor de tv en dan zeuren dat ze overgewicht hebben.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:35 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Ts wil bodybuilden om zijn onzekerheid over zijn lichaam kwijt te raken, dat is heel wat anders dat gezond leven
Ieder zijn ding toch? Wat zijn jouw hobby's als ik vragen mag? En wat betreft over het mentale gedeelte, kom eens met bewijzen want het is echt onzin.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:23 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval tijdverspilling om te trainen puur om er sterker uit te zien. Vaak zijn dat soort figuren mentaal de grootste watjes!
Wilde eigk ook niet vasten maar moet van ouders.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:46 schreef Gkhn het volgende:
Goh, een moslim die alleen moslim is met de Ramadan.
Wat een enge kijk heb jij zeg!quote:Op maandag 15 juli 2013 00:13 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Spieren oppompen is voor onzekere kleine mannen.
Beter ga je je ergens in verdiepen zodat je ook wat inhoudelijks te melden hebt dan dat je enkel met wat gewichten gaat kloten.
wat haat jij op 70kg. Met mijn 72kg ben ik meer buff dan de meeste gayboys (no manlet).quote:
But gay!?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
wat haat jij op 70kg. Met mijn 72kg ben ik meer buff dan de meeste gayboys (no manlet).
ik eet zakken chips terwijl ik de hele dag fok en ben gwoon ripped cuntquote:Op maandag 15 juli 2013 00:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
Niks mis mee om te gaan sporten als je zelfvertrouwen daarvan omhoog gaat. En je bent ook nog eens gezond bezig. Liever dat dan iemand die een zak chips vreet op de bank voor de tv en dan zeuren dat ze overgewicht hebben.
quote:Op maandag 15 juli 2013 04:38 schreef EricOscuro het volgende:
Ach man, hou er dan liever helemaal mee op!
Twee maanden voor Ramadan beginnen met trainen... en alleen maar trainen om zoveel mogelijk te neuken? Koop jezelf een opblaaspop, want ik lees niets over gevoelens of wat dan ook.
Heb je überhaupt gevoelens of moeten we je onder de seksrobots scharen die zonder gevoelens neukt?
In dat geval raad ik je aan om het eens bij homo's te proberen, misschien dat je daar nog iets bij voelt.
Twee maanden voor Ramadan beginnen met trainen... en alleen maar trainen om zoveel mogelijk te neuken? Koop jezelf een opblaaspop, want ik lees niets over gevoelens of wat dan ook.
Heb je überhaupt gevoelens of moeten we je onder de seksrobots scharen die zonder gevoelens neukt?
In dat geval raad ik je aan om het eens bij homo's te proberen, misschien dat je daar nog iets bij voelt.
Mij is geleerd dat geilheid en de geefbaarheid van de vrouw in kwestie de twee relevante parameters zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 04:38 schreef EricOscuro het volgende:
Kkquote:Op maandag 15 juli 2013 08:26 schreef Awesome_ het volgende:
Dima. Je bent met ingang van heden verbannen in 'de gym'. We zijn niet boos, slechts teleurgesteld.
Succes met je verdere leven.
En dan zo'n 26-jarige zoldermaagd die opeens allerlei wijven gaat versieren en ondertussen precies bij weet te houden waar hij naartoe loopt en wat hij tegen iedereen zegt en al vanaf dag 1 in PUA lingo praat en iedereen durft aan te sprekenquote:
Dit jaquote:
Precies. Het kan vrouwen vaak weinig schelen of een jongen afgetraind is of een beetje een buikje heeft. Het gaat ook voor een groot deel om het innerlijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb je OP gelezen. Alles
Sorry hoor, maar je denkt gewoon veel te moeilijk man. Ook al deze shit lezen is nergens voor nodig man.
Heb je niks aan lijkt mij? je moet het toch zelf doen uiteindelijk.
Sporten ook, moet je voor jezelf doen... om je lekkerder in je vel te voelen. Niet voor chicks
Vrouwen kijken daar veel minder naar dan jij denkt, man. Je laat je teveel wijs maken door de fitnessboys.
Stoere praat maar jij hebt makkelijk prate jij bent eve gespierd als CarbonC (kijk zn plaatje)quote:Op maandag 15 juli 2013 09:57 schreef Jahr00n het volgende:
Mannen die minder dan 100kg wegen kan ik gewoon niet serieus nemen. Wel met minder dan 10% bf natuurlijk.
Waarom niet? zulke dingen gebeuren wel eens echt, hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:09 schreef hoink581 het volgende:
Je gelooft dat verhaal van die gast in Vegas toch niet echt, hoop ik?
quote:It's all escapism. I want to start living.
Successverhaaltje hoor. Meneer wilt beginnen met leven en neukt nu in de rondte, gefeliciteerd. Zijn moeder zal ook trots zijn zeg.quote:In the 2 months I've thrown myself into this new life, going out 7 nights a week, I've started getting results about a month ago. I've had 5 one night stands. a 21 year old birthday girl, a 22 year old canadian sweety, a fatty (She gave great head), a 22 year old spanish party girl (who I ran train on with another guy), and a 22 year old blonde stunner (My most recent girl). I've resolved not to get a girlfriend for at least 2 years, and then reassess what I want out of this journey. I've become more confident, masculine, decisive, and social in these 2 months. I've been forced to really - there's just no getting around it.
Ja, en het is natuurlijk ook heel stoer dat 'ie het allemaal in het Engels getypt heeftquote:Op maandag 15 juli 2013 10:15 schreef trancethrust het volgende:
[..]
[..]
Successverhaaltje hoor. Meneer wilt beginnen met leven en neukt nu in de rondte, gefeliciteerd. Zijn moeder zal ook trots zijn zeg.
Dat lijkt me vrij normaal als je Amerikaans bent.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:19 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Ja, en het is natuurlijk ook heel stoer dat 'ie het allemaal in het Engels getypt heeft.
Niet, dan had ie wel amerikaans getypt.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij normaal als je Amerikaans bent.
Dit is toch van de TS? Die is gewoon Nederlands hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij normaal als je Amerikaans bent.
nou segquote:Op maandag 15 juli 2013 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet, dan had ie wel amerikaans getypt.
72kg en buff? Ben je 1.50m?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
wat haat jij op 70kg. Met mijn 72kg ben ik meer buff dan de meeste gayboys (no manlet).
Niet iedereen draagt 50kg aan vet bij zich.quote:
Haten? Het is advies, gewoon eerlijk zonder bijbedoelingen zoals mannen dat onderling doen.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
Mannen die haten op andere mannen om hun lengtesinds wanneer verlagen we ons tot vrouwen, jongens?
Ze hebben ergens het woordje manlet horen vallen en de betekenis ervan opgezocht om beetje stoer te kunnen doen tegenover hun fok!-vriendjes toch.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
Mannen die haten op andere mannen om hun lengtesinds wanneer verlagen we ons tot vrouwen, jongens?
Jij bent zeker ook <1,80quote:Op maandag 15 juli 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |