Ts wil bodybuilden om zijn onzekerheid over zijn lichaam kwijt te raken, dat is heel wat anders dat gezond levenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee ik snap je punt niet. Niks mis om met je lichaam bezig te zijn en gezond te zijn in een maatschappij waarbij overgewicht een steeds groter probleem is.
Niks mis mee om te gaan sporten als je zelfvertrouwen daarvan omhoog gaat. En je bent ook nog eens gezond bezig. Liever dat dan iemand die een zak chips vreet op de bank voor de tv en dan zeuren dat ze overgewicht hebben.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:35 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Ts wil bodybuilden om zijn onzekerheid over zijn lichaam kwijt te raken, dat is heel wat anders dat gezond leven
Ieder zijn ding toch? Wat zijn jouw hobby's als ik vragen mag? En wat betreft over het mentale gedeelte, kom eens met bewijzen want het is echt onzin.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:23 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval tijdverspilling om te trainen puur om er sterker uit te zien. Vaak zijn dat soort figuren mentaal de grootste watjes!
Wilde eigk ook niet vasten maar moet van ouders.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:46 schreef Gkhn het volgende:
Goh, een moslim die alleen moslim is met de Ramadan.
Wat een enge kijk heb jij zeg!quote:Op maandag 15 juli 2013 00:13 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Spieren oppompen is voor onzekere kleine mannen.
Beter ga je je ergens in verdiepen zodat je ook wat inhoudelijks te melden hebt dan dat je enkel met wat gewichten gaat kloten.
wat haat jij op 70kg. Met mijn 72kg ben ik meer buff dan de meeste gayboys (no manlet).quote:
But gay!?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
wat haat jij op 70kg. Met mijn 72kg ben ik meer buff dan de meeste gayboys (no manlet).
ik eet zakken chips terwijl ik de hele dag fok en ben gwoon ripped cuntquote:Op maandag 15 juli 2013 00:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
Niks mis mee om te gaan sporten als je zelfvertrouwen daarvan omhoog gaat. En je bent ook nog eens gezond bezig. Liever dat dan iemand die een zak chips vreet op de bank voor de tv en dan zeuren dat ze overgewicht hebben.
quote:Op maandag 15 juli 2013 04:38 schreef EricOscuro het volgende:
Ach man, hou er dan liever helemaal mee op!
Twee maanden voor Ramadan beginnen met trainen... en alleen maar trainen om zoveel mogelijk te neuken? Koop jezelf een opblaaspop, want ik lees niets over gevoelens of wat dan ook.
Heb je überhaupt gevoelens of moeten we je onder de seksrobots scharen die zonder gevoelens neukt?
In dat geval raad ik je aan om het eens bij homo's te proberen, misschien dat je daar nog iets bij voelt.
Twee maanden voor Ramadan beginnen met trainen... en alleen maar trainen om zoveel mogelijk te neuken? Koop jezelf een opblaaspop, want ik lees niets over gevoelens of wat dan ook.
Heb je überhaupt gevoelens of moeten we je onder de seksrobots scharen die zonder gevoelens neukt?
In dat geval raad ik je aan om het eens bij homo's te proberen, misschien dat je daar nog iets bij voelt.
Mij is geleerd dat geilheid en de geefbaarheid van de vrouw in kwestie de twee relevante parameters zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 04:38 schreef EricOscuro het volgende:
Kkquote:Op maandag 15 juli 2013 08:26 schreef Awesome_ het volgende:
Dima. Je bent met ingang van heden verbannen in 'de gym'. We zijn niet boos, slechts teleurgesteld.
Succes met je verdere leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |