Dat ook, jullie overraten spiermassa zwaar met verwachting dat vrouwen zich op je gaan gooien.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:38 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Tevens vallen de meisjes dan meer op het extra gekweekte zelfvertrouwen dan op de extra spiermassa.
Dit.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:40 schreef Morenoo het volgende:
[..]
Dat ook, jullie overraten spiermassa zwaar met verwachting dat vrouwen zich op je gaan gooien.
Gaat niet gebeuren, niet eens zoveel vrouwen houden van spierbundels.
Je krijgt er ook gewoon een betere houding van zowel fysiek als mentaal. Je hoeft niet per se meteen bodybuilder te wordenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:40 schreef Morenoo het volgende:
[..]
Dat ook, jullie overraten spiermassa zwaar met verwachting dat vrouwen zich op je gaan gooien.
Alsof de meesten dat uberhaupt worden. Niks mis met een beetje tonen tog.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:40 schreef Morenoo het volgende:
[..]
Je bent veel te veel bezig met extrinsieke motivatie. Zet eens alles op een rijtje en ga eens na wat je zelf nu wil.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Bijkomende klacht is dat met mijn lengte als ik beetje spieren heb gelijk ga gezien worden als turk die compenseert met spierengaat alleen maar in mijn nadeel werken, kan beter lean ecto blijven ofzo
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:02 schreef Internepper het volgende:
[..]
Je bent veel te veel bezig met extrinsieke motivatie. Zet eens alles op een rijtje en ga eens na wat je zelf nu wil.
Een buffe turk is beter dan een magere turk.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Bijkomende klacht is dat met mijn lengte als ik beetje spieren heb gelijk ga gezien worden als turk die compenseert met spierengaat alleen maar in mijn nadeel werken, kan beter lean ecto blijven ofzo
Turken hebben toch sowieso aanleg voor wat extra kilo's of nietquote:Op maandag 15 juli 2013 00:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Een buffe turk is beter dan een magere turk.
Magere turken zijn eigenlijk best wel zeldzaam, idd. Ik zie ze hier in NL bijna nooit.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Turken hebben toch sowieso aanleg voor wat extra kilo's of niet?
En nu dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:07 schreef Zomerwiet het volgende:
Pfff, ik weeg nu 80 kilo met amper vet zonder er een reet voor te hoeven doen.
stoer hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:07 schreef Zomerwiet het volgende:
Pfff, ik weeg nu 80 kilo met amper vet zonder er een reet voor te hoeven doen.
Spieren oppompen is voor onzekere kleine mannen.quote:
Ben ik met je eens.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:13 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Spieren oppompen is voor onzekere kleine mannen.
Beter ga je je ergens in verdiepen zodat je ook wat inhoudelijks te melden hebt dan dat je enkel met wat gewichten gaat kloten.
Ik snap niet waar dit vooroordeel vandaan komt. :S Iedereen dacht dat ik ook fatty was, maar ben gewoon ottermode.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Turken hebben toch sowieso aanleg voor wat extra kilo's of niet?
Want het kan natuurlijk niet allebei.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:13 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Spieren oppompen is voor onzekere kleine mannen.
Beter ga je je ergens in verdiepen zodat je ook wat inhoudelijks te melden hebt dan dat je enkel met wat gewichten gaat kloten.
Ik vind het in ieder geval tijdverspilling om te trainen puur om er sterker uit te zien. Vaak zijn dat soort figuren mentaal de grootste watjes!quote:Op maandag 15 juli 2013 00:21 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Want het kan natuurlijk niet allebei.
Meneer ''zomerwiet'' heeft vast veel inhoudelijks te melden.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:23 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval tijdverspilling om te trainen puur om er sterker uit te zien. Vaak zijn dat soort figuren mentaal de grootste watjes!
Als dat zo was, dan zat ik niet op fokquote:Op maandag 15 juli 2013 00:24 schreef IrCute het volgende:
[..]
Meneer zomerwiet heeft vast veel inhoudelijks te melden.
Nee ik snap je punt niet. Niks mis om met je lichaam bezig te zijn en gezond te zijn in een maatschappij waarbij overgewicht een steeds groter probleem is.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:26 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan zat ik niet op fok
Maar je snapt hopelijk m'n punt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |