Ik kreeg 7 dagen ban omdat ik hitler quote deed uit mein kampf en zijn visie deelde.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik kreeg een ban van 2 dagen voor het posten van me lul, me enigste ban tot nu toe
bij dezequote:Op maandag 15 juli 2013 23:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als jullie wakker blijven kom ik met nog meer van die goede grappen!
ok..dit is enkel en alleen voor educatieve doeleinden..quote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik kreeg een ban van 2 dagen voor het posten van me lul, me enigste ban tot nu toe
Achter de schermen fix ik het altijd voor je... Lullen als brugman tho.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef no1uknow het volgende:
ik heb al meermaals tepels hier gepost maar geen ban nog
lijkt net op kutje uit biologieboek van vroeger, alleen daar was in kleur.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
ok..dit is enkel en alleen voor educatieve doeleinden..
[ afbeelding ]
clitoris![]()
![]()
![]()
als ik homoseksueel was geweest..quote:Op maandag 15 juli 2013 23:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Achter de schermen fix ik het altijd voor je... Lullen als brugman tho.
Die hymen is gewoon een BUNNIE ZIE JE?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
ok..dit is enkel en alleen voor educatieve doeleinden..
[ afbeelding ]
clitoris![]()
![]()
![]()
poepert ziet er ook ok uit..quote:Op maandag 15 juli 2013 23:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die hymen is gewoon een BUNNIE ZIE JE?
Vertel ons meer DIMA!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik weet trouwens nu ook hoe de baarmoeder eruitziet. Vagina diepte is helemaal niet zo diep eigenlijk. Ik zag een cammeisje ze deed een holle glazen dildo in haar kut en kon je zo naar binnen kijken. Je zag ook het gatje van de baarmoeder waar de spermaoiden enteren.
Nu heb ik zin in een tosti, dat heb ik srs al wel 2 jaar niet meer gehad.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Een tosti en jij bent een josti!!!! HAHAHAHAHAHA!!
Ik zal volgende keer foto ervan maken. Maar ik moet nu ff poepen, brb.quote:
Ik gooi er gewoon nog een in het ijzer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een tosti, dat heb ik srs al wel 2 jaar niet meer gehad.
vind het maar een rare usernaam imoquote:
Varken spitten tog!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |