kijk ff in je broekjequote:Op maandag 15 juli 2013 20:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat jij nu al weet dat je sowieso geen kids wil, harde kaas...!
Sowieso dat ik de wereld ga verblijden met wat kleine frikandelletjes.
als ik weet dat dat mij te wachten staat vraag ik de parachutist waar ik aanhang mij los te snijden van zijn pak. Srs.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:30 schreef no1uknow het volgende:
ik weet wel wat Fanta gaat doen, die komt een Turk tegen, trouwt daar binnen no-time mee, want cultuur, bekeert zich tot de Islam, is na 3 maanden huwelijk zwanger en woont samen met de ouders van desbetreffende turk in een huis en mag verder niks doen en denkt tot aan d'r dood weemoedig terug aan de gezellige tijd in het gym topic
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ff optyfen met die katten hier, krijg ik jeuk van. Srs.
Consider it done.quote:
je meoder staat op jailbaitgallery.comquote:Op maandag 15 juli 2013 20:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
SETJES VAN DEFQON VAN DE BLUE STAAN OP SOUNDCLOAD>>> KAN GEEN CARDIO TEGEN OP< BREEEK DE HELE TENT AF HIER GEKK!!!
Alsof ik boos op je zou worden ado. Sprak op defqon nog met een Haagse Johnie...Goed volluk, goed volluk! Nou dit was mijn verhaal.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Alsof ik boos op je zou worden ado. Sprak op defqon nog met een Haagse JohnieSjonnie...Goed volluk, goed volluk! Nou dit was mijn verhaal.
Dit.quote:
gister op dat festival kwam ik er ook 1 tegen, die had een snuifje teveel op volgens mij want die keek toch waus uit z'n ogen maar wel gezellig ff staan beuken samen in de moshpitquote:
Die op defqon had ooievaar op zijn piel. Kon siewn want stond naast hem tijdens pisse. Was broertje van leks Immers volgens mij. Ook goed van t padje overigens. Kreeg hem zover dattie szk van heracles zou bestellen!quote:Op maandag 15 juli 2013 20:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gister op dat festival kwam ik er ook 1 tegen, die had een snuifje teveel op volgens mij want die keek toch waus uit z'n ogen maar wel gezellig ff staan beuken samen in de moshpit
hij was wel buff trouwens maar sterren tattoo op z'n rug wtf
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kreeg hem zover dattie szk van heracles zou bestellen!
zoetermeer represent m'n jeugd beleefd daar leuk leukquote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef seto het volgende:
sjonnies die nu nog in den haag wonen zijn meestal wel ok ja
al dat tuig woont nu in zoetermeer, nootdorp en ypenburg
Leksie is lekker gewoon gebleve. Mooi op zijn plaats in zuid.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]![]()
![]()
dan wassie wel ver heen maar leks immers is een kkfeyenoorder met een ooievaar op ze rug
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gewoon huile, kippevel, stijfje alles in een...
Jaja dan gewoon alsnog geen kampioen worde bla bla... Maak geen kut uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |