That's racist!quote:Op maandag 15 juli 2013 18:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Alleen op basis van looks he. Zyzz heeft zo'n loverboy uiterlijk.
dan ga je toch niet zo simpel gewquote:Op maandag 15 juli 2013 19:46 schreef robuust89 het volgende:
Totaal geen zin om naar de sportschool te gaan
harde chestpump zometeen, plus er zijn vandaag chicks die mij kkhard mirrinquote:Op maandag 15 juli 2013 19:46 schreef robuust89 het volgende:
Totaal geen zin om naar de sportschool te gaan
Ik kom net terug, ben toch maar gegaan. Lekkere meisjes wel in de avond zeg.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
harde chestpump zometeen, plus er zijn vandaag chicks die mij kkhard mirrinEentje komt in ieder geval met haar vriend, die mij niet kan uitstaan. Zal zn chick binnenkort een veeg geven
![]()
wat verbeelding allemaal wel niet kan doen hequote:Op maandag 15 juli 2013 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kom net terug, ben toch maar gegaan. Lekkere meisjes wel in de avond zeg.
Eentje ging mij van bovenaf op loopband mirren toen ik krachthonk uitliep, met haar bambi oogjes, ik zag het.
dat feelquote:Op maandag 15 juli 2013 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kom net terug, ben toch maar gegaan. Lekkere meisjes wel in de avond zeg.
Eentje ging mij van bovenaf op loopband mirren toen ik krachthonk uitliep, met haar bambi oogjes, ik zag het.
HATERquote:Op maandag 15 juli 2013 20:11 schreef seto het volgende:
ZE KEEK EVEN IN MIJN RICHTING DUS ZE WAS AAN HET MIREN
zoek je ruzie vriend?quote:
Nou ik moet zeggen, ik zag er dan ook wel goed uit met mijn inmiddels semi-blonde beard aestetics, haartjes beetje warig en knalblauwe XS V-neck en zwart trainingbroek i.c.m. penisbobbelquote:Op maandag 15 juli 2013 20:11 schreef seto het volgende:
ZE KEEK EVEN IN MIJN RICHTING DUS ZE WAS AAN HET MIREN
Niemand haalt mij in, niemand!quote:Op maandag 15 juli 2013 19:24 schreef no1uknow het volgende:
gaat hard, ben 10 plaatsen gestegen alFanta nog steeds onbetwiste leidster
je heb gew geen leven zit hele tijd op fok en zegt dat je groot ben terwijl je aan ramadan zitquote:Op maandag 15 juli 2013 20:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niemand haalt mij in, niemand!ik moet leren multiquoten en minder mobiel fokken.
ze keek naar die mongool die met zo'nquote:Op maandag 15 juli 2013 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen, ik zag er dan ook wel goed uit met mijn inmiddels semi-blonde beard aestetics, haartjes beetje warig en knalblauwe XS V-neck en zwart trainingbroek i.c.m. penisbobbel, ik ging met mijn handen in mijn zak mijn penis goed leggen en boxer goed zetten wss zag ze dat ik dat deed en dat trok haar aandacht toen ook, ik wilde penisbobbel weghalen maar geen succes. . Ik keek naar boven en zij overduidelijk naar beneden met schuine oogjes [ afbeelding ]
Haha jij ziet ze vliegen swa. Je broertje pasta noemde me ook nog " eckt zon tienurmeisje".quote:Op maandag 15 juli 2013 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik bier ging halen en mijn legitimatie moest laten zien omdat Fanta-stick bij me was en ze zag er te jong uit.
Haha en dat terwijl je 2 jaar ouder bent dan hem.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha jij ziet ze vliegen swa. Je broertje pasta noemde me ook nog " eckt zon tienurmeisje".
Je bent dan ook een tiener.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha jij ziet ze vliegen swa. Je broertje pasta noemde me ook nog " eckt zon tienurmeisje".
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ze keek naar die mongool die met zo'nhoofd moeilijk zat te doen met zijn broek terwijl zijn gynotepeltjes hard werden.
hahahaa snap je!quote:Op maandag 15 juli 2013 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha en dat terwijl je 2 jaar ouder bent dan hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |