TS is achter in de 20.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:54 schreef HSG het volgende:
Jij bent 20 en zij 27.... jullie levenservaringen komen heel erg overeen he.
TS is slaafs aan zijn vriendin, wat een bitch die tsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:59 schreef Snakey het volgende:
TS' vriendin heeft een kort pittig kapsel en loopt in bloemetjesjurken van haar oma. Je moet je tenslotte naar je leeftijd gedragen he.
Durft TS niet, past niet bij zijn leeftijdquote:
Gaat ze chagrijnig doen als jij wel gaat?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:09 schreef Arolsen het volgende:
Ik wil op zich wel zelf maar leuker is gewoon met 2en. Bovendien heb ik ook geen zin in chagrijnig gedoe.
Ik ga er ook niet aan toegeven. Maar liever wil ik gewoon het gedoe niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Gaat ze chagrijnig doen als jij wel gaat?
Jezus, man, wat een zeikwijf heb je.
Lekker samen vertrutten op de bank, daar hebben we toch helemaal geen andere mensen bij nodig, hé, schat?
Dit. Ga d'r lekker in je ééntje naar toe en maak plezier.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:47 schreef Prospos het volgende:
Als zij niet wilt meegaan moet ze dat toch lekker zelf weten, ga zelf op pad en maak plezier.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:18 schreef Monolith het volgende:
Vriendin dumpen, naar het feestje gaan en een leuke 21 jarige studente aan de haak slaan.
Gelijk lijntje coke of een pil in je waffel douwen en plezier makenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:18 schreef Monolith het volgende:
Vriendin dumpen, naar het feestje gaan en een leuke 21 jarige studente aan de haak slaan.
Goed zo!quote:
Ze klinkt erg ontevreden, voelt ze zich tekort gedaan ofzo?quote:Maar liever wil ik gewoon het gedoe niet.
Normaal gesproken niet. Maar ze heeft een soort afkeer van studentikoze dingen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:23 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Goed zo!
[..]
Ze klinkt erg ontevreden, voelt ze zich tekort gedaan ofzo?
Wellicht is ze daar ooit eens vreemd gegaan en durft ze het je niet te vertellen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:27 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet. Maar ze heeft een soort afkeer van studentikoze dingen.
En meestal zijn dat achteraf de leukste feesten. Niet studentenfeesten, maar in het algemeen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:28 schreef LookAtMe het volgende:
Al is het niet jouw soort feest, het is toch beleefd en sociaal om toch even een half uurtje langs te gaan.
Bier, goede verhalen en jonge tieners. Wat wil je nog meerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
En meestal zijn dat achteraf de leukste feesten. Niet studentenfeesten, maar in het algemeen.
ITT: feminisering vd samenleving in full effectquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:45 schreef Arolsen het volgende:
Hoe krijg ik haar dat rare idee uit haar hoofd?
Okee, dat mag, als jij maar wel gaat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:27 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Mijn vriendin slaat me regelmatig na de seks, en ze kleineert me. Wat kan ik het beste doen ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Okee, dat mag, als jij maar wel gaat.
En dan niet zo van: "Vind je het goed/erg als ik wel ga?", hé?![]()
Veel plezier!
Zo, next!
Vragen of ze je ook vastbind.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn vriendin slaat me regelmatig na de seks, en ze kleineert me. Wat kan ik het beste doen ?
Ze hoorde er zelf nooit bij in haar studententijden?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:27 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Ondanks je vreselijke spelfout moest ik toch om je post gniffelen.quote:
Was nogal serieus bezig met haar studie, geen feestbeest.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze hoorde er zelf nooit bij in haar studententijden?
Maar daarom mag ze anderen nog wel hun pleziertje gunnen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:39 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Was nogal serieus bezig met haar studie, geen feestbeest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |