Dimachaerus wtf doe jij nog in dit topic gekquote:Die PUA-shit werkt gewoon, ik moet dit ook doen. Ik heb verdorie 2 maanden verspilt aan spieren oppompen waarbij je pas na 2 jaar trainen redelijke droge massa hebt. Ik heb beter aan mezelf kunnen werken, en dat geld had ik beter kunnen verspillen aan uitgaan! Jammer dat er hier in de buurt niet zulk soort uitgaansgelegenheden zijn als in Vegas.
u madquote:Op maandag 15 juli 2013 01:07 schreef no1uknow het volgende:
KLB / Stoppen met spieren oppompen voor meisjes in de sportschool(?)
[..]
Dimachaerus wtf doe jij nog in dit topic gek
De èchte grap is misschien nog wel dat ik die jealousgirlfriend-rants niet eens zelf heb verzonnen.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:48 schreef no1uknow het volgende:
ik kom af en toe toch posts tegen van jullie
R&P / Vriendin doet moeilijk over feest
Jealousgf rantsquote:Op maandag 15 juli 2013 08:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
De èchte grap is misschien nog wel dat ik die jealousgirlfriend-rants niet eens zelf heb verzonnen.
Terechte klacht, gelukkig heb ik vakantie en kan ik slapen/in het comfort van mn huis chagerijnen tot de maandagochtend niet meer bestaatquote:Op maandag 15 juli 2013 10:19 schreef Montelly het volgende:
Ik haat werk, ik haat maandagochtend![]()
ik haat blije opgewekte mensen op maandag
Ghegehe, en op woensdag is de week doormidden.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:24 schreef Awesome_ het volgende:
Vanmorge toen ik om 6:00 begon - Haha 'bijna weekend Jonges!!!' Ghehehe
ik haat het als ik s ochtends in het warme zonnetje moet ontbijten met een gebakken eitje en verse jus d'orangequote:Op maandag 15 juli 2013 10:19 schreef Montelly het volgende:
Ik haat werk, ik haat maandagochtend![]()
ik haat blije opgewekte mensen op maandag
Kutlevenquote:Op maandag 15 juli 2013 10:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik haat het als ik s ochtends in het warme zonnetje moet ontbijten met een gebakken eitje en verse jus d'orange!
se moete gwn de uitkeringe hoger doen, dan hoeve wy ook minder moejte te doen togquote:Op maandag 15 juli 2013 11:07 schreef Jahr00n het volgende:
werke lol
de 1 werkt tot ie dood is
de ander geniet iedere dag lekker bbqen straks
hope dat ze de wajong wat verhoge dan kan ik vaker bbqe
ja daarom ik snap dat nitequote:Op maandag 15 juli 2013 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
se moete gwn de uitkeringe hoger doen, dan hoeve wy ook minder moejte te doen tog
hahaha ja tog woon je ook in arnhem ?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:39 schreef seto het volgende:
maandag morge altijd bij UWV samen met mijn maten die amtenaren voor de gek houden haha skkls
quote:Op maandag 15 juli 2013 08:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
De èchte grap is misschien nog wel dat ik die jealousgirlfriend-rants niet eens zelf heb verzonnen.
Presies. K geef Kk veel uit aan anabolle dus wat huile die gaste :squote:Op maandag 15 juli 2013 11:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja daarom ik snap dat nite
die rutte zegt we moete uitgeven
dan moet ie mij eerst meer geldt geve zodat ik het uit kan geve 1+1 = 2 vriend die rutte is gwn fuckkking dum vriend
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zit er een kloon van jullie in mijn fobo te trollen?
Ik help je even op wegquote:Op maandag 15 juli 2013 13:13 schreef VMSDKR het volgende:
Godverdomme JMF, ik word helemaal KAPOT gemaakt in KLB.
wat voor een toppas danquote:Op maandag 15 juli 2013 13:29 schreef VMSDKR het volgende:
Kom op gymbro's. Dat ze in KLB het buskruit niet hebben uitgevonden was me inmiddels duidelijk, maar dat sommige buffe boys van hier mijn topics ook gewoon voor zoete koek slikken doet me wel zeer.
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:31 schreef Catch22- het volgende:
komt jmf hier ook weer stoer doen?
Ik zou het overigens zelf ook niet doen, tenzij ik het op dat moment écht niet kan missen, maar dan nog zou ik het vantevoren zeggen.
QUOTE ME NIET JA IK HEB RECHTEN. U HOORT NOG VAN MEquote:Op maandag 15 juli 2013 13:32 schreef no1uknow het volgende:
frikandel je krijgt een eervolle vermelding
[..]
ik ben je advocaat stfuquote:Op maandag 15 juli 2013 13:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
QUOTE ME NIET JA IK HEB RECHTEN. U HOORT NOG VAN ME
Wat zit je ?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:33 schreef Jahr00n het volgende:
sws klaagbaaktoch 99% van de mensen is daar zo zielig
KLB / Zus weigert benzinekosten te delenquote:
Vooral die KLB SC met 2Nutzquote:Op maandag 15 juli 2013 13:33 schreef Jahr00n het volgende:
sws klaagbaaktoch 99% van de mensen is daar zo zielig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
oh dat topic jaquote:Op maandag 15 juli 2013 13:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
KLB / Zus weigert benzinekosten te delen
KLB / Zus weigert benzinekosten te delen #2
Maar goed, ze geloven het allemaal. Was al een oude trouwens maar CarbonC kickte hem omhoog.
Ik ben altijd in de gedachten van klb'rs.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:32 schreef no1uknow het volgende:
frikandel je krijgt een eervolle vermelding
[..]
mijn gedachtequote:Op maandag 15 juli 2013 14:14 schreef seto het volgende:
25 posts per pagina LOL ben je magooltje ofzo?
Kom 0546 dan, biggie!quote:Op maandag 15 juli 2013 14:14 schreef seto het volgende:
25 posts per pagina LOL ben je magooltje ofzo?
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #93quote:Op maandag 15 juli 2013 14:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1990962/11/25
Ik ben in de war...
Zo kun je mijn vraag ook herhalen!quote:Op maandag 15 juli 2013 14:17 schreef Beach het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #93
wat is dit
Kun je zien wat het is dan?quote:
Zij was vroeger een hij. Althans, dat heb ik ooit ergens meegekregenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kun je zien wat het is dan?
is ook niet duidelijk genoeg als je die foto ziet he ;po;lolquote:Op maandag 15 juli 2013 14:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zij was vroeger een hij. Althans, dat heb ik ooit ergens meegekregen
ja tog, de rest vind ik boelerquote:Op maandag 15 juli 2013 14:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dankje eindelyk erkenning dat heb k nou nooit ma eens moet de 1ste X syn
lol.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dankje eindelyk erkenning dat heb k nou nooit ma eens moet de 1ste X syn
Pls RayK, pls.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
en laatst schreef ik nog dat ik je telkens verwarde met Yuri, dat was ook best een pauwenveer in je kon.... toch?
![]()
![]()
![]()
![]()
lol
waar kan je die uitkering aanvragen? ik dacht dat je dan een handy moest izjnquote:Op maandag 15 juli 2013 11:07 schreef Jahr00n het volgende:
werke lol
de 1 werkt tot ie dood is
de ander geniet iedere dag lekker bbqen straks
hope dat ze de wajong wat verhoge dan kan ik vaker bbqe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |