Dit plaatje vat het vorige topic samen:quote:Mijn zus van 23 is zwanger en is rond half juli uitgerekend. Dat betekent dus dat ik bijna voor het eerst oom word. Omdat mijn zus nog studeert (en daarnaast een paar uur per week in een schoenenwinkel werkt) en haar vriend ook maar in een fabriek werkt hebben ze niet al te veel te besteden.
Ze wilde dus naar de stad (35 kilometer heen, 35 kilometer terug) om lastminute nog wat babykleertjes en wat andere dingen uit te zoeken en omdat ze met haar buik niet meer achter het stuur van haar eigen Twingo past vroeg ze of ik met haar naar de stad wilde rijden om daar bij zaken als Wibra, Zeeman en Prénatal te kijken.
Toen ik haar aan het eind van de dag terug bij haar huis afzette bedankte ze me met een zusterkus. Maar voordat ze uitstapte vroeg ik haar een tientje voor de gemaakte benzinekosten (naar boven afgerond).
Ineens werd ze humeurig, begon ze moeilijk te doen en op een duur zelfs te huilen omdat ik naar dat geld vroeg. (Let op: Ik had het parkeergeld bij de parkeergarage ook al betaald.) Dit alles terwijl ze daarvoor wel sokken, rompertjes en zelfs een boxkleed van 35 euro (!) bij de Prénatal gekocht had! Ze doet dus net alsof ze geen geld heeft maar ondertussen trekt ze de halve babywinkel leeg. Van je gierige familie moet je het maar hebben.![]()
![]()
Klacht: Zus is gierig en laat mij alle benzine betalen terwijl ik haar als persoonlijke chauffeur op en neer naar de stad rijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |