jaja het legioen houdt de coke consumptie wel op gang iddquote:Op maandag 15 juli 2013 20:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Feyenoord is überhaupt de enige echte club die Nederland heeft. Klaar. Punt...!
Lekker gek als ze scoren al die pauperkoppen in beeld! Altijd helemaal dol!!
Schijt aan die shit...quote:
kijk je voetbal ;squote:Op maandag 15 juli 2013 20:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gewoon huile, kippevel, stijfje alles in een...
Jaja dan gewoon alsnog geen kampioen worde bla bla... Maak geen kut uit!
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kijk je voetbal ;s
afknapper ouwe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kijk je voetbal ;s
afknapper ouwe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
nee past niet!!quote:Op maandag 15 juli 2013 20:54 schreef Awesome_ het volgende:
statfags hier. Kwaliteit boven kwantiteit. Elke post van mij hier zou op een tegeltje kunnen.
fuck datquote:
wel 6 hele minuten wauwquote:Op maandag 15 juli 2013 21:26 schreef no1uknow het volgende:
ik wist niet dat een orgasme 6 minuut 11 kon duren
Money in the Bank staat op hier, alleen voor echte liefhebbersquote:Op maandag 15 juli 2013 22:05 schreef McNulty het volgende:
Vieze voetbal fanaten hiero. Ga MMA kijken met je domme hoofd ofzo.
neequote:Op maandag 15 juli 2013 22:05 schreef McNulty het volgende:
Vieze voetbal fanaten hiero. Ga MMA kijken met je domme hoofd ofzo.
bouke mollema is dat niet die jongen die 1ste staat in de toer?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:12 schreef Jahr00n het volgende:
kijk gwn wielrenne dat is pas echte sport
250km en dan fucking 4 keer een berg op dat zie ik jullie niet doen met je vieze dikke bovenarmen
geen enkele meisje zit te wachten op zo vent met 60cm bicepsen zonder uithoudingsvermogen
doe mij maar gewoon een goed atletisch lichaam zoals bauke mollema
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:30 schreef no1uknow het volgende:
ik weet wel wat Fanta gaat doen, die komt een Turk tegen, trouwt daar binnen no-time mee, want cultuur, bekeert zich tot de Islam, is na 3 maanden huwelijk zwanger en woont samen met de ouders van desbetreffende turk in een huis en mag verder niks doen en denkt tot aan d'r dood weemoedig terug aan de gezellige tijd in het gym topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |