Hier ook meestal. Hoewel ik moet zeggen dat ik het eigenlijk niet hoor. Af en toe tijdens een rustmoment valt het me dan ineens op.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bijj mij in de gym staat een een of andere internet hak-en-zaag station op en dat is voor het trainen prima.
Ramadanquote:
Hahah dat hele topic zit sowieso vol met WK's die hopen dat als ze iets aardigs zeggen, ze spontaan een dm krijgen met "hey wil je afspreken voor seks?".quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:48 schreef G.R.S. het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #90
Reacties als deze zorgen ervoor dat vrouwen eerder tevreden zijn met hun buik die voornamelijk bestaat uit vet.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:48 schreef G.R.S. het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #90
Reacties als deze zorgen ervoor dat vrouwen eerder tevreden zijn met hun buik die voornamelijk bestaat uit vet.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ja anders komt LompeHork me weer bannen.
Idd, maar hier is toch niets onnatuurlijks aan? Ik weet haast zeker dat 99% van de mannen haarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah dat hele topic zit sowieso vol met WK's die hopen dat als ze iets aardigs zeggen, ze spontaan een dm krijgen met "hey wil je afspreken voor seks?".
Echt waor?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah dat hele topic zit sowieso vol met WK's die hopen dat als ze iets aardigs zeggen, ze spontaan een dm krijgen met "hey wil je afspreken voor seks?".
Is dat omdat je dat fysiek niet voor elkaar krijgt, of omdat je er echt iets mee zou kunnen...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ja sowieso die bovenste. Maar ik zou die onderste ook niet uit m'n bed schoppen.
Die bovenste is echt mooi.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Idd, maar hier is toch niets onnatuurlijks aan? Ik weet haast zeker dat 99% van de mannen haar [ afbeelding ] prefereren boven haar [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |