Serieus probeer Studio Brussel eens. Geen borstklopperij "kijk ons een alternatief zijn", geen scheitlollige DJ's en ontzettend diverse muziek.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
een enkele internetradio daargelaten is het allemaal even kut
haha, ben jij dat op je user icon?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:56 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik heb wel een lolly maar die is alleen voor fanta hehehe
noem eerst 1 goede reden waarom ik radio zou luisteren als ik zelf een mooie muziekbibliotheek heb die ik op alle apparaten die ik (bij me) heb kan benaderen (cloud) en zelf kan kiezen wat ik wil luisteren = altijd (imo natuurlijk) goede muziek.quote:
Je krijgt nog wat mee van de wereld om je heen, actualiteiten etc. Je leert misschien nog wel muziek kennen die je leuk vindt maar nog niet kende.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
noem eerst 1 goede reden waarom ik radio zou luisteren als ik zelf een mooie muziekbibliotheek heb die ik op alle apparaten die ik (bij me) heb kan benaderen (cloud) en zelf kan kiezen wat ik wil luisteren = altijd (imo natuurlijk) goede muziek.
lol ik snap je punten maar daar heb ik andere bronnen voorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Je krijgt nog wat mee van de wereld om je heen, actualiteiten etc. Je leert misschien nog wel muziek kennen die je leuk vindt maar nog niet kende.
Ik weet niet wat je voorkeuren zijn, ik heb zelf ook een aardige muziekbibliotheek maar heb regelmatig de radio aan om bovengenoemde redenen. en als ik het zat ben zet ik mn eigen muziek weer aan.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:14 schreef seto het volgende:
gwn standaard naar oude game soundtracks luisteren
principes kosten alleen maar geldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol ik snap je punten maar daar heb ik andere bronnen voor
het is ook een principekwestie
je kan het simpelweg als volgt formuleren:
[ afbeelding ]
het geld wat ik uitgeef aan deze principekwestie brengt mij voordelen die het geld dubbel en dwars waard zijnquote:
en jij mag gerust radio luisteren hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:17 schreef fathank het volgende:
als jij er gelukkig van wordt ben ik de laatste die er een oordeel over heeft.
Leven en laten leven
Ja ik kan hier alleen niks anders opzetten want collega's zijn van die 3FM hipsters.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Serieus probeer Studio Brussel eens. Geen borstklopperij "kijk ons een alternatief zijn", geen scheitlollige DJ's en ontzettend diverse muziek.
nog even paar maandjes trainen dat je zeker weet dat je de sterkste bent en dan gewoon je eigen muziek opzettenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik kan hier alleen niks anders opzetten want collega's zijn van die 3FM hipsters.
In de auto luister ik gewoon m'n eigen muziek.
Dus jij luistert bands als Coldplay???quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
radio is voor mensen die hun mind willen laten vervuilen met alle kkherrie die tegenwoordig muziek genoemd wordt, muziek waar het meeste (marketing)geld achter zit en lekker verplicht luisteren naar kkreclame en file-info waar niemand op zit te wachten
en dan de godganse dag maar hopen dat er OOIT een liedje voorbij komt wat je wel leuk vindt
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:21 schreef no1uknow het volgende:
Cakeman wilde jij nou graag een wereldreis maken?
You to?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dus jij luistert bands als Coldplay???
waar baseer je dat nou weer opquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dus jij luistert bands als Coldplay???
Bijj mij in de gym staat een een of andere internet hak-en-zaag station op en dat is voor het trainen prima.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
een enkele internetradio daargelaten is het allemaal even kut
Hier ook meestal. Hoewel ik moet zeggen dat ik het eigenlijk niet hoor. Af en toe tijdens een rustmoment valt het me dan ineens op.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bijj mij in de gym staat een een of andere internet hak-en-zaag station op en dat is voor het trainen prima.
Ramadanquote:
Hahah dat hele topic zit sowieso vol met WK's die hopen dat als ze iets aardigs zeggen, ze spontaan een dm krijgen met "hey wil je afspreken voor seks?".quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:48 schreef G.R.S. het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #90
Reacties als deze zorgen ervoor dat vrouwen eerder tevreden zijn met hun buik die voornamelijk bestaat uit vet.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:48 schreef G.R.S. het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #90
Reacties als deze zorgen ervoor dat vrouwen eerder tevreden zijn met hun buik die voornamelijk bestaat uit vet.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ja anders komt LompeHork me weer bannen.
Idd, maar hier is toch niets onnatuurlijks aan? Ik weet haast zeker dat 99% van de mannen haarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah dat hele topic zit sowieso vol met WK's die hopen dat als ze iets aardigs zeggen, ze spontaan een dm krijgen met "hey wil je afspreken voor seks?".
Echt waor?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah dat hele topic zit sowieso vol met WK's die hopen dat als ze iets aardigs zeggen, ze spontaan een dm krijgen met "hey wil je afspreken voor seks?".
Is dat omdat je dat fysiek niet voor elkaar krijgt, of omdat je er echt iets mee zou kunnen...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ja sowieso die bovenste. Maar ik zou die onderste ook niet uit m'n bed schoppen.
Die bovenste is echt mooi.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Idd, maar hier is toch niets onnatuurlijks aan? Ik weet haast zeker dat 99% van de mannen haar [ afbeelding ] prefereren boven haar [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |