daar is het niet afhankelijk van maar ik profileer mezelf niet graag als retard die een liter volle melk drinkt bij zn avondetenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:10 schreef seto het volgende:
[..]
als dat afhangt van wat je drinkt tijdens het eten had je sowieso al weinig kans
Precies. gewoon jezelf zijn dat is het beste. als jij je lekker voelt in de rol van beta/vrouwtje moet je dat gwn doen vriend. laat je niet gek maken door die blaaskaken hierquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:13 schreef fathank het volgende:
[..]
daar is het niet afhankelijk van maar ik profileer mezelf niet graag als retard die een liter volle melk drinkt bij zn avondeten
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ze kunnen dit topic beter hernoemen naar Beta faggots
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Precies. gewoon jezelf zijn dat is het beste. als jij je lekker voelt in de rol van beta/vrouwtje moet je dat gwn doen vriend. laat je niet gek maken door die blaaskaken hier
Er zijn 2 mogelijkheden, afhankelijk van wat je wil:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Precies. gewoon jezelf zijn dat is het beste. als jij je lekker voelt in de rol van beta/vrouwtje moet je dat gwn doen vriend. laat je niet gek maken door die blaaskaken hier
Geen relatiemateriaal....optie 1 dus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er zijn 2 mogelijkheden, afhankelijk van wat je wil:
1. Eenmalige (sex)date
Hou de schijn op en voer haar braaf een niet te zware maaltijd.
2. Relatiepotentieel
Laat vanaf het begin zien hoe je werkelijk leeft, dus inclusief die liter volle melk en de kast vol supplementen. Deel haar mee dat ze het best ook gewoon naar de sportschool kan gaan (mocht ze dat nog niet doen).
BBQ-en komt ook wel mannelijk over.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoiets had ik al in gedachten.
Of ik slinger de bbq aan. Zalmpje erop voor mevrouw, goeie salade erbij. Bratwurst met kwark als toetje.
Waarom niet? Dom? Slet? Domme slet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen relatiemateriaal....optie 1 dus.
Geen slet. Veel te degelijk juist. Geen gezamelijke interesses. Behalve seks dan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom niet? Dom? Slet? Domme slet?
Handeling 2 kan je ook bij date 1 doen... als het toch eenmalig is, boeiend, je moet niet 'outcome dependend' zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er zijn 2 mogelijkheden, afhankelijk van wat je wil:
1. Eenmalige (sex)date
Hou de schijn op en voer haar braaf een niet te zware maaltijd.
2. Relatiepotentieel
Laat vanaf het begin zien hoe je werkelijk leeft, dus inclusief die liter volle melk en de kast vol supplementen. Deel haar mee dat ze het best ook gewoon naar de sportschool kan gaan (mocht ze dat nog niet doen).
heb je dat in je boekje gelezen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Handeling 2 kan je ook bij date 1 doen... als het toch eenmalig is, boeiend, je moet niet 'outcome dependend' zijn.
oeh fathank zit binnenkort al in een relatsjie hoowr!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:13 schreef fathank het volgende:
[..]
daar is het niet afhankelijk van maar ik profileer mezelf niet graag als retard die een liter volle melk drinkt bij zn avondeten
nee zeker niet daar trap ik voorlopig niet inquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
oeh fathank zit binnenkort al in een relatsjie hoowr!
vrouwen zijn sneaky bishes hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:53 schreef fathank het volgende:
[..]
nee zeker niet daar trap ik voorlopig niet in
dat je wat zegt?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:55 schreef fathank het volgende:
enige reden dat ik zoiets zeg is om in hun broekje te komen
schatjequote:
Ik vind zoiets meer een afknapper. Overused woord. "Wat wil je eten schatje? "Schatje vind je het goed als ik mijn steak paneer met eiwitpoederquote:
eerst vergeten ze 1 ding, dan 2 enzv...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:53 schreef fathank het volgende:
[..]
nee zeker niet daar trap ik voorlopig niet in
haha voor je het weet ligt er een speciale toilettas bij jou. Gewoon zeggen. Ey schatje niet je tandenborstel vergeten straks!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eerst vergeten ze 1 ding, dan 2 enzv...
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha voor je het weet ligt er een speciale toilettas bij jou.
schatje vind ik ook echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind zoiets meer een afknapper. Overused woord. "Wat wil je eten schatje? "Schatje vind je het goed als ik mijn steak paneer met eiwitpoeder
of mop genoemd worden. Wtf.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:03 schreef seto het volgende:
[..]
schatje vind ik ook echt verschrikkelijk
mag ik je wel mop noemenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
of mop genoemd worden. Wtf.
"Ey mop, alles goed mop. "
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:
je moet haar meenemen in jouw realiteit
We hebben een Pua in ons middenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
meisje moet jou reageren en niet jij op meisje , je moet haar meenemen in jouw realiteit
wat is puaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |