Tering..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:51 schreef Ethanolic het volgende:
Ik wist niet de PUA game je seksuele vaardigheden boosten. Mijn vriendin noemt mij na iedere daad 'Knight in shining armor', en ík heb mij nooit met die shit bezig gehouden.
http://www.rsdnation.com/node/394247/forumquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik zit daar niet, doe eens link kan neit vinde bij r en p.
neemt ze je ook met een strap-on?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:51 schreef Ethanolic het volgende:
Ik wist niet dat de PUA game je seksuele vaardigheden boosten. Mijn vriendin noemt mij na iedere daad 'Knight in shining armor', en ík heb mij nooit met die shit bezig gehouden.
volgende keer wel je groente eten, he mopquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:55 schreef IrCute het volgende:
Ik heb een dikke afte op mijn lip wtf, nu kan ik niet meer eten![]()
'kheb zelfs nooit meisje aangeraakt (buiten familie na dan)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit met een chick gehad die er zo average als haar uit zag?
gadverdamme ben je zusje van toradora ??quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:55 schreef IrCute het volgende:
Ik heb een dikke afte op mijn lip wtf, nu kan ik niet meer eten![]()
nou heel simpel. enige vereiste hier is dat je geen somalier bent. dan kun je overal naar binnen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
vms jij doet toch ook pua? Vertel ons je ervaringen... hoe is je game in oude pekela?
ja maar jij niet, jij loopt mij opzettelijk te PLAGEN.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:59 schreef Awesome_ het volgende:
maat je moet niet spotte met dislektie. M'n oma heeft dysleksiy
lol is jmf somalier!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
nou heel simpel. enige vereiste hier is dat je geen somalier bent. dan kun je overal naar binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |