ja is toch veel beter? mensen die een boodchap in hun liedjes achterlaten, mensen die hun liedjes zelf schrijven, mensen die niet over chicks zingen in elk fucking liedje (zoals One Direction)quote:Op zondag 14 juli 2013 17:34 schreef GGMM het volgende:
De toplijsten aller tijden worden altijd gedomineerd door Wiz Khalifa, Havoc & Lloyd Banks ja.
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:35 schreef kdaalder het volgende:
[..]
ja is toch veel beter? mensen die een boodchap in hun liedjes achterlaten, mensen die hun liedjes zelf schrijven, mensen die niet over chicks zingen in elk fucking liedje (zoals One Direction)
die tattoos zien er eigenlijk wel baas uitquote:Op zondag 14 juli 2013 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een bijzonder groot artiest ja.
wat een kutherriequote:Op zondag 14 juli 2013 17:37 schreef Stuart het volgende:
Als ik maar 3 liedjes mag kiezen dan kies ik in ieder geval AC/DC met Thunderstruck
Over de andere 2 zou ik heel goed moeten nadenken![]()
Hahahaquote:
het is toch gewoon geschreeuw? dit is toch veel beter:quote:Op zondag 14 juli 2013 17:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha
Kan me voorstellen dat niet iedereen het weet te waarderen
In ieder geval vele malen beter dan die stront die jij in je OP hebt staan.quote:
uhm muziek van deze tijd bedoel je?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:06 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
In ieder geval vele malen beter dan die stront die jij in je OP hebt staan.
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:37 schreef Trollscience het volgende:
beste liedje is sowieso stairway to heaven van deep purple man !!!!! tegenwoordig maken ze geen goede muziek meer !!!
tegenwoordig maken ze geen goeie muziek meer? rond 1990 zijn ze begonnen met goeie muziek te makenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:37 schreef Trollscience het volgende:
beste liedje is sowieso stairway to heaven van deep purple man !!!!! tegenwoordig maken ze geen goede muziek meer !!!
gast de beste muziek is sowiezo heavy metal uit de jaren '60.... ipv al die domme "gangster" negers die de hele tijd over dezelfde beat rappen over bitches neuke....quote:Op maandag 15 juli 2013 12:41 schreef kdaalder het volgende:
[..]
tegenwoordig maken ze geen goeie muziek meer? rond 1990 zijn ze begonnen met goeie muziek te maken
over bitches neuken? dat doen alleen die fake ass rappers. Heavy Metal? dat gaat een beetje zo: WAAWAAAWAAAWAAAWAAAAHEEEHEHEEEEEHEEEE. Een beetje geschreeuw dus. een beetje? keihard geschreeuw, kutherrie, dat is toch geen muziek? ik kan me niet voorstellen dat mensen naar metal luisteren, dat is op splittercore na het ergste wat er is, gewoon keihard kattengejank, dat zijn toch kutgeluiden?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gast de beste muziek is sowiezo heavy metal uit de jaren '60.... ipv al die domme "gangster" negers die de hele tijd over dezelfde beat rappen over bitches neuke....
nee 1 of andere 'stoere' neger die de hele tijd monotoon praat op een dom ritme is zeker wel luisterbaar.... soms ben ik het wel met de vvd van geert wilders eens hoor...quote:Op maandag 15 juli 2013 19:45 schreef kdaalder het volgende:
[..]
over bitches neuken? dat doen alleen die fake ass rappers. Heavy Metal? dat gaat een beetje zo: WAAWAAAWAAAWAAAWAAAAHEEEHEHEEEEEHEEEE. Een beetje geschreeuw dus. een beetje? keihard geschreeuw, kutherrie, dat is toch geen muziek? ik kan me niet voorstellen dat mensen naar metal luisteren, dat is op splittercore na het ergste wat er is, gewoon keihard kattengejank, dat zijn toch kutgeluiden?
1 of andere stoere neger? gaan we de fucking racist uithangen (nee ik ben geen neger effe dat je het weet). monotoon praat? weetje zeker? hij rapt hij praat niet. Maar ach, mensen die niks van rap weten denken altijd dat rappen hetzelfde is als snel praten. en rappers hebben het in hun liedjes over echte shit, die geven een boodschap in hun liedjes door. En dan heb ik het over echte rappers zoals 2pac, Nas of Eminem, niet zoals fake ass rappers zoals Yes-R of Mac Miller of Lil Wayne. Waar zingen, of beter gezet ''schreeuwen'' die metal emo gothics van jou over. Ten derde: fuck you, ten vierde:quote:Op maandag 15 juli 2013 22:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee 1 of andere 'stoere' neger die de hele tijd monotoon praat op een dom ritme is zeker wel luisterbaar.... soms ben ik het wel met de vvd van geert wilders eens hoor...
commerciele troep?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Buffell het volgende:
Dát, mijn heren, zijn nog eens platen
En TS, ga je inderdaad eens hard schamen dat je goedkoop geproduceerde commerciële troep, zonder diepgang (m.u.v. van The Message een beetje) verkiest boven echte klassiekers waar bloed, zweet en tranen én een prachtige historie bij zit.
Bruce Springsteen? is wel heel oud heh?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Buffell het volgende:
1. Bruce Springsteen - Thunder Road
2. Dire Straits - Brothers in Arms
3. Bruce Springsteen - The Ghost of Tom Joad / Deep Purple - Child in Time
Pac vind ik idd niet zo goed als iedereen vindt, ik vind hem niet ''The King of Rap'' zoals hij genoemt wordt maar dat neemt niet weg dst hij een heel goeie rapper is, Eminem is ook een goeie rapper maar ook niet de beste. Maar anyway, ik vind dat Nas the titel ''The King of Rap'' verdientquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:40 schreef Agger het volgende:
Jij bent een ster in dingen overschatten. 2Pac is enorm overschat, idem Eminem. En dan ook nog Young, Wild and Free in je top 3 beste nummers ooit zetten? Dan snap je er heeeeeeeeeelemaal niets van.
Klopt, hij heeft goede nummers. Maar het leven wat hij leed en zijn achtergrond is al een verhaal op zich, daarom wordt hij wel vaak bovenaan gezet. Dat gebeurt toch met alles en iedereen die wereldberoemd was en dood is?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:40 schreef Agger het volgende:
Jij bent een ster in dingen overschatten. 2Pac is enorm overschat, idem Eminem. En dan ook nog Young, Wild and Free in je top 3 beste nummers ooit zetten? Dan snap je er heeeeeeeeeelemaal niets van.
Als je dit geen goede maar "oude" muziek vindt kan je net zo goed gewoon naar je rappers gaan luisterenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:19 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Bruce Springsteen? is wel heel oud heh?
ik heb ook een vader weetje...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:51 schreef Worsteman het volgende:
[..]
Als je dit geen goede maar "oude" muziek vindt kan je net zo goed gewoon naar je rappers gaan luisteren
Oud, nou en? Trad een paar weken geleden nog op met de e-street band. En dat was een optreden dat je de meeste 20 jarige artiesten niet eens ziet doen. Zegt helemaal niets. Dit is toch gênant, of niet soms?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:19 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Bruce Springsteen? is wel heel oud heh?
Holy shit ja! Wat een baas, die stem is echt ongelofelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:21 schreef YoshiBignose het volgende:
Een goed nummer, maar belangrijke is een goede artiest. Zelfs 30 jaar later.
U bent geboren in 1984...?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:41 schreef kdaalder het volgende:
[..]
tegenwoordig maken ze geen goeie muziek meer? rond 1990 zijn ze begonnen met goeie muziek te maken
Is vaak zo ja. Dat artiesten die doodgaan, hun beste tijd hebben als artiest. Vaak onterecht.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:21 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft goede nummers. Maar het leven wat hij leed en zijn achtergrond is al een verhaal op zich, daarom wordt hij wel vaak bovenaan gezet. Dat gebeurt toch met alles en iedereen die wereldberoemd was en dood is?
Wat is dit nou weer voor complete onzin? Je kan toch bepaalde liedjes hebben waar je over een periode van jaren altijd weer op terugkomt?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:39 schreef Moody het volgende:
Een discussie over muzieksmaak
Jooahh joahhh rap is goed. Neeneee hardrock is beter. Jawelll, nietes, wellus, echt niet! Wel waar!
Mensen die 3 liedjes kunnen opnoemen die ze "het beste" vinden, kennen óf weinig muziek óf ze kennen geen verschillende stemmingen.
Sowieso kun je per dag of week toch een verschillende top 3 hebben? Soms vind ik een nummer helemaal geweldig en staat ie in mijn top 3. Maar misschien een week later niet meer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor complete onzin? Je kan toch bepaalde liedjes hebben waar je over een periode van jaren altijd weer op terugkomt?
Complete onzin wat ik zei is misschien wat overdreven. Maar ik kan altijd pas na een lange periode zeggen of een lied een 'blijver' is. De drie liedjes die ik hierboven postte vind ik bv al een paar jaar geweldig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:54 schreef starla het volgende:
[..]
Sowieso kun je per dag of week toch een verschillende top 3 hebben? Soms vind ik een nummer helemaal geweldig en staat ie in mijn top 3. Maar misschien een week later niet meer.
[qunote]quote:
Typhoonquote:
De muziek van Ch!pz is tijdloos, ook over 40 jaar nog:quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:05 schreef kdaalder het volgende:
[..]
[qunote][ afbeelding ] Op dinsdag 16 juli 2013 22:21 schreef YoshiBignose het volgende:
Een goed nummer, maar belangrijke is een goede artiest. Zelfs 30 jaar later.
[..]
Oud, nou en? Trad een paar weken geleden nog op met de e-street band. En dat was een optreden dat je de meeste 20 jarige artiesten niet eens ziet doen. Zegt helemaal niets. Dit is toch gênant, of niet soms?
the Black Eyed Peas zijn ook kut, maar muziek moet je vergelijken met chips. Chips is ooit goed maar 40 jaar later is het echt niet meer goed hoor, dan is het over datum
Doc John niet kennenquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:08 schreef kdaalder het volgende:
[..]
gast als je naar Nederlandse rap luistert weet je al niks van goeie rap, ...
Ik had natuurlijk een nummer van Kempi erbij moeten zetten?quote:
Typhoon heeft anders wel het beste album van Nederlandse bodem gemaakt, dat jij geen smaak hebt wisten we al.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:08 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Typhoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Typhoon
![]()
gast als je naar Nederlandse rap luistert weet je al niks van goeie rap, maar als je naar Typhoon luistert....dude dan zink je echt diep
Poolse muziek noemen en dan niet dit bazenlied invoegenquote:
Ik kon er maar 3 kiezen anders had ik de rest van de pareltjes er ook wel bij gedaanquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Poolse muziek noemen en dan niet dit bazenlied invoegen:
Geen idee waar het over gaat maar het klinkt geniaal.
ik heb zelden zoveel bullshit aan elkaar gereigd gehoortquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:52 schreef Elfletterig het volgende:
Mensen die de zoveelste bagger-rap een "liedje" noemen.
Rap is een expressievorm voor muzikaal minderbegaafden (ook wel anders begaafden genoemd).
ja van NEDERLANDSE bodem, maar Nederlandse rap is kankerslechtquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk een nummer van Kempi erbij moeten zetten?
[..]
Typhoon heeft anders wel het beste album van Nederlandse bodem gemaakt, dat jij geen smaak hebt wisten we al.
Dat heb ik nou als ik een gemiddeld rap"nummer" hoor...quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:08 schreef kdaalder het volgende:
ik heb zelden zoveel bullshit aan elkaar gereigd gehoort
Vind Great Minds toch een mokergoed album, zeker voor neder rapquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:08 schreef kdaalder het volgende:
[..]
ik heb zelden zoveel bullshit aan elkaar gereigd gehoort
[..]
ja van NEDERLANDSE bodem, maar Nederlandse rap is kankerslecht
Waar gaat dat liedje wat ik plaatste eigenlijk over??quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik kon er maar 3 kiezen anders had ik de rest van de pareltjes er ook wel bij gedaan
veel wel, maar er is toch ook wel veel toffe en vernieuwende dingen te vinden hoor:quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:08 schreef kdaalder het volgende:
[..]
ja van NEDERLANDSE bodem, maar Nederlandse rap is kankerslecht
dan weet je dus duidelijk niks van rapquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat heb ik nou als ik een gemiddeld rap"nummer" hoor...
Schopje naar ONZ?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:33 schreef kdaalder het volgende:
1. Nas - The Message
2. Havoc feat. Lloyd Banks - Life we Chose
3. Wiz Khalifa and Snoop Dogg feat. Bruno Mars - Young, Wild and Free
meer niet.
dude, je bent niet grappig, heb jij matties?quote:
Mattiesquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:21 schreef kdaalder het volgende:
[..]
dude, je bent niet grappig, heb jij matties?
Ik weet meer van rap dan me lief is. Zwakzinnigen met een IQ van 60 kramen gemiddeld genomen zinniger dingen uit. De uitzonderingen - rappers die wél wat hebben te vertellen - zijn schaars. En dan nog blijft het maar een expressievorm die hooguit zijdelings iets met muziek heeft te maken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:19 schreef kdaalder het volgende:
[..]
dan weet je dus duidelijk niks van rap
De muziek staat er onder ja. De tekst zou je in die zin primair kunnen noemen. Maar is dat een ramp?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet meer van rap dan me lief is. Zwakzinnigen met een IQ van 60 kramen gemiddeld genomen zinniger dingen uit. De uitzonderingen - rappers die wél wat hebben te vertellen - zijn schaars. En dan nog blijft het maar een expressievorm die hooguit zijdelings iets met muziek heeft te maken.
Ja, wel als je muziekliefhebber in hart en nieren bent. Dan moet je met lede ogen toezien hoe getalenteerde muzikanten en componisten worden weggedrukt naar de achtergrond door zichzelf doorgaans hopeloos overschattende gangsta-rappers, die alleen maar komen vertellen hoe goed ze zelf zijn. Dodelijk vermoeiend en tenenkrommend tegelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:28 schreef Scuidward het volgende:
De muziek staat er onder ja. De tekst zou je in die zin primair kunnen noemen. Maar is dat een ramp?
Er is meer rap dan dat. Heus.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
die alleen maar komen vertellen hoe goed ze zelf zijn
Teksten van muzieknummers kunnen inderdaad ook bedroevend slecht zijn, dat valt niet te ontkennen. Maar ik vind mensen zonder muzikaal talent (hooguit met enig ritmegevoel) die over backingtracks heen praten, geen "muziek" maken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Er is meer rap dan dat. Heus.
De rest van je betoog kan je ook op andere muziekstijlen toepassen met enkele minimale aanpassingen dus als de eindconclusie daarop is dat smaken verschillen dan is dat denk ik wel een goede opsomming van de hier gepasseerde argumenten. Maar ja. Ik luisterde net ook even wat disco dus misschien zit ik nog in die swing.
Ok. Een rapper is een artiest en geen muzikant, daar kan ik mij in vinden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Teksten van muzieknummers kunnen inderdaad ook bedroevend slecht zijn, dat valt niet te ontkennen. Maar ik vind mensen zonder muzikaal talent (hooguit met enig ritmegevoel) die over backingtracks heen praten, geen "muziek" maken.
Toch is er wel degelijk kwaliteit. Typhoon is lyricaal bijzonder sterk. Daarnaast is Opgezwolle - Eigen Wereld nog altijd een wereldplaat. Niet zo pessimistisch gozer, zo slecht is nou ook weer niet.quote:ja van NEDERLANDSE bodem, maar Nederlandse rap is kankerslecht
Zoals ik al zei: jij weet duidelijk niks van rapquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet meer van rap dan me lief is. Zwakzinnigen met een IQ van 60 kramen gemiddeld genomen zinniger dingen uit. De uitzonderingen - rappers die wél wat hebben te vertellen - zijn schaars. En dan nog blijft het maar een expressievorm die hooguit zijdelings iets met muziek heeft te maken.
Zoals ik al zei: meer dan me lief is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:19 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: jij weet duidelijk niks van rap
ja maar zulke rap haters als jij denken dat rappers zo van ''yoyoyo ik heb bitches en money'' gaan, maar dat doen er heel weinig en de rappers die dat doen zijn fake ass rappers. Die rappers zoals Mac Miller of Lil Wayne geven echte rappers zoals Nas, 2pac of 50 cent (echte rappers dus) een slecht beeld. Neem dan one direction, die zingen pas over bullshit. In elk liedje (ELK!) zingen ze over meisjes, en nee niet dat ze sex gaan hebben ofso nee over hoe mooi ze zijn en dat ze van die meisjes houden, in elk fucking liedje. Zing gewoon over hoe stoned je bent ofso. Nee het valt me op dat alleen echte rappers een boodschap in hun liedje doorbrengen. Jij zij dat dit soort rap schaars is, klopt, omdat echte rappers zulke grote taalkunstenaars zijn dat alleen zij dat kunnen, en al die andere gasten kunnen gewoon niet zulke goeie teksten schrijven, rappers schrijven ook al hun liedjes zelf (echte rappers bedoel ik) ik had al gezegt: zo een 90 jarige zanger waar me pa naar luistert, Frank Sinatra had een liedje ''my way'' maar hij had het niet eens zelf geschreven. En net zoals bij One Direction of Justin Bieber, iedereen kan zo een liedje schrijven over meisjes, elke fucking mongool, elke fucking pedo met 3 fucking snoepjes in z'n hand uit Gandahar Afghanistan kan zo een liedje schrijven. Daarom zijn er zo weinig goeie rappers.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: meer dan me lief is.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef kdaalder het volgende:
[..]
ja maar zulke rap haters als jij denken dat rappers zo van ''yoyoyo ik heb bitches en money'' gaan, maar dat doen er heel weinig en de rappers die dat doen zijn fake ass rappers. Die rappers zoals Mac Miller of Lil Wayne geven echte rappers zoals Nas, 2pac of 50 cent (echte rappers dus) een slecht beeld. Neem dan one direction, die zingen pas over bullshit. In elk liedje (ELK!) zingen ze over meisjes, en nee niet dat ze sex gaan hebben ofso nee over hoe mooi ze zijn en dat ze van die meisjes houden, in elk fucking liedje. Zing gewoon over hoe stoned je bent ofso. Nee het valt me op dat alleen echte rappers een boodschap in hun liedje doorbrengen. Jij zij dat dit soort rap schaars is, klopt, omdat echte rappers zulke grote taalkunstenaars zijn dat alleen zij dat kunnen, en al die andere gasten kunnen gewoon niet zulke goeie teksten schrijven, rappers schrijven ook al hun liedjes zelf (echte rappers bedoel ik) ik had al gezegt: zo een 90 jarige zanger waar me pa naar luistert, Frank Sinatra had een liedje ''my way'' maar hij had het niet eens zelf geschreven. En net zoals bij One Direction of Justin Bieber, iedereen kan zo een liedje schrijven over meisjes, elke fucking mongool, elke fucking pedo met 3 fucking snoepjes in z'n hand uit Gandahar Afghanistan kan zo een liedje schrijven. Daarom zijn er zo weinig goeie rappers.
quote:I'll take you to the candy shop
I'll let you lick the lollipop
Go 'head girl, don't you stop
Keep going 'til you hit the spot
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef kdaalder het volgende:
[..]
ja maar zulke rap haters als jij denken dat rappers zo van ''yoyoyo ik heb bitches en money'' gaan, maar dat doen er heel weinig en de rappers die dat doen zijn fake ass rappers. Die rappers zoals Mac Miller of Lil Wayne geven echte rappers zoals Nas, 2pac of 50 cent (echte rappers dus) een slecht beeld.
die 50 cent die een heel zware jeugd had en tussen de criminaliteit zat ja en daarom drugsdealer werd. Ja die 50 Cent. En jij somt alleen het negatieve op. En ik heb het over zijn rapkunsten niet over welke fucking mongool hij heeft bedreigd ik heb het over zijn fucking rapkunstenquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Dezelfde 50 Cent die vorige week nog in het nieuws kwam omdat hij zijn bloedeigen zoon heeft bedreigd? http://www.nu.nl/achterkl(...)-16-jarige-zoon.html
Dezelfde 50 Cent die een week eerder nog voor huiselijk geweld en vandalisme is aangeklaagd?
http://www.nu.nl/achterkl(...)uiselijk-geweld.html
Dezelfde 50 Cent die op z'n twaalfde al drugsdealer was en daar zo trots op was dat hij zich vernoemde naar een legendarische drugshandelaar?
Dezelfde 50 Cent die vanwege z'n criminele verleden niet eens meer stemrecht heeft?
Die 50 Cent, bedoel je?
De 50 Cent die ondanks zijn straffen op piepjonge leeftijd doodleuk bleef doorgaan met crimineel gedrag. Dezelfde 50 Cent die nu schatrijk is, maar zich nog steeds niet volwassen kan gedragen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:13 schreef kdaalder het volgende:
[..]
die 50 cent die een heel zware jeugd had en tussen de criminaliteit zat ja en daarom drugsdealer werd. Ja die 50 Cent. En jij somt alleen het negatieve op. En ik heb het over zijn rapkunsten niet over welke fucking mongool hij heeft bedreigd ik heb het over zijn fucking rapkunsten
Het kan dus toch...quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:52 schreef psychedelicate het volgende:
TS is een troll, dat kan niet anders. Niemand kan zo onwetend zijn.
Het kan nog zo'n stakker zijn, maar daardoor zou de muziek nog steeds wel tof kunnen zijn, toch? Of kun jij de persoon erachter niet los zien van de muziek?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De 50 Cent die ondanks zijn straffen op piepjonge leeftijd doodleuk bleef doorgaan met crimineel gedrag. Dezelfde 50 Cent die nu schatrijk is, maar zich nog steeds niet volwassen kan gedragen.
Dit iddquote:Ik som de realiteit op: een iets te hard omhooggevallen vent die z'n eigen criminele verleden vakkundig uitbuit om de rap-held uit te hangen. En genoeg dombo's die erin trappen...
tering wat een autist ben jij. Het enige wat ik zeg is dat hij een goeie echte rapper isquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De 50 Cent die ondanks zijn straffen op piepjonge leeftijd doodleuk bleef doorgaan met crimineel gedrag. Dezelfde 50 Cent die nu schatrijk is, maar zich nog steeds niet volwassen kan gedragen.
Ik som de realiteit op: een iets te hard omhooggevallen vent die z'n eigen criminele verleden vakkundig uitbuit om de rap-held uit te hangen. En genoeg dombo's die erin trappen...
Doet die man überhaupt nog wel eens iets? "Ayo Technology" is (gelukkigquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:44 schreef kdaalder het volgende:
[..]
tering wat een autist ben jij. Het enige wat ik zeg is dat hij een goeie echte rapper is
uhm ja hij doet nog wel es iets.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:52 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Doet die man überhaupt nog wel eens iets? "Ayo Technology" is (gelukkig) het laatste wat ik van hem gehoord heb, en dat was 2007 alweer..
Ach, wat is "een goede rapper zijn" eigenlijk? Ritmisch juist een aantal woorden uitspreken? Het merendeel van de teksten is nog bagger ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:44 schreef kdaalder het volgende:
[..]
tering wat een autist ben jij. Het enige wat ik zeg is dat hij een goeie echte rapper is
Maar in die zang zit daadwerkelijk melodie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:21 schreef Gehenna het volgende:
Ik blijf erbij de beste rapper is verreweg Drs. P!![]()
![]()
Dat was de bewering dan ook niet. TS beweerde dat 50 Cent door toedoen van andere rappers een slecht imago kreeg. Ik heb slechts even de "staat van dienst" van het geschifte heerschap opgesomd voor TS.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:12 schreef Gewas het volgende:
Als iemand de muziek van 50 Cent goed vind, hoeft zijn verleden er toch niet toe te doen?
Boo Yaa Tribe?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:12 schreef Gewas het volgende:
Als iemand de muziek van 50 Cent goed vind, hoeft zijn verleden er toch niet toe te doen? Ik luister ook weleens muzikanten/bands die een fout imago hebben.
[..]
Maar in die zang zit daadwerkelijk melodie.![]()
Iemand heeft me een paar jaar geleden een toffe band aangeraden (rap) maar ben de naam helaas kwijt. Klonk in ieder geval heel goed en ik kan best geloven dat er meer van dit soort rapmuziek bestaat.
Die ja. Wel geinig, ook qua muziek erbij toch? Ok geen 'band' dus het was een schaamteloze plug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh die zijn wel iets leuker idd, voordeel is ook dat er geen video bij zitquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Die ja. Wel geinig, ook qua muziek erbij toch? Ok geen 'band' dus het was een schaamteloze plug.
Deze twee vind ik beter:
quote:The Isley Brothers deden 'm het waarschijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robert Moog died for our synths
Ik herinnerde het me weer: de band was Portishead.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:49 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik herinnerde het me weer: de band was Portishead.
Heb het even opgezocht, schijnt dus geen rap te zijn maar triphop.
nee laatst had hij nog een leidje My Life gemaakt, er is een boek over hem geschreven, hij had in 2012 nog 2 albums gemaaktquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, z'n zoon bedreigen, bijvoorbeeld
ik ga hier niet eens op in, holy shit hoe weinig kan iemand over rap weten, dude jij moet echt effe een rap cursus gaan volgen. Daarna praten we verder, Dus stop maar met praten want je maakt jezelf alleen belachelijk, we weten beide dat jij er geen reed over weet, en dat rijmtquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, wat is "een goede rapper zijn" eigenlijk? Ritmisch juist een aantal woorden uitspreken? Het merendeel van de teksten is nog bagger ook.
Ik wou nog teksten citeren heer, maar ze zijn te zwakzinnig om mijn ctrl+c toetsen aan vuil te maken. De gemiddelde triangeljosti is tot meer in staat.
Een rapcursus?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:30 schreef kdaalder het volgende:
[..]
ik ga hier niet eens op in, holy shit hoe weinig kan iemand over rap weten, dude jij moet echt effe een rap cursus gaan volgen. Daarna praten we verder, Dus stop maar met praten want je maakt jezelf alleen belachelijk, we weten beide dat jij er geen reed over weet, en dat rijmt
ik zei dat echte rappers steeds meer worden gezien als rappers die over money and bitches rappen door die nieuwe opkomende nep rappers. Echte rap wordt vergeten door domme mensen zoals jij die geen reed over rap afweten. Anyway, ga eerst wat meer over rap leren, daarna praten we wellicht verder, ik ga verder niet op je in, dan heb ik nog 1 vraag: Heb jij vrienden?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was de bewering dan ook niet. TS beweerde dat 50 Cent door toedoen van andere rappers een slecht imago kreeg. Ik heb slechts even de "staat van dienst" van het geschifte heerschap opgesomd voor TS.
NERD!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een rapcursus?Ga jij eerst maar even fatsoenlijk Nederlands leren debiel
met je reed
quote:
you donquote:
je ontkent het niet eens, dat is pas treurigquote:
Elke zwakzinnige idioot weet dat reet met t is?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:37 schreef kdaalder het volgende:
[..]
you don
[..]
je ontkent het niet eens, dat is pas treurig
Wat is er nu weer mis met nerds?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:37 schreef kdaalder het volgende:
[..]
you don
[..]
je ontkent het niet eens, dat is pas treurig
Wow...quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Neem dan one direction, die zingen pas over bullshit. In elk liedje (ELK!) zingen ze over meisjes, en nee niet dat ze sex gaan hebben ofso nee over hoe mooi ze zijn en dat ze van die meisjes houden, in elk fucking liedje. Zing gewoon over hoe stoned je bent ofso. Nee het valt me op dat alleen echte rappers een boodschap in hun liedje doorbrengen.
*kuch*cLOUDDEADquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met nerds?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die maken toch ook hiphop?
Dit zinnetje zegt zo enorm veel. Zowel over jouw vaardigheden als de gemiddelde bagger waar een rapper blij mee is als -ie het schrijft.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:30 schreef kdaalder het volgende:
we weten beide dat jij er geen reed over weet, en dat rijmt
Ik zou je best gelijk willen geven, ware het niet dat je met totaal hilarische voorbeelden aankomt van mensen die dan wél "echte rappers" zouden zijn. Fucking 50 Cent.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:33 schreef kdaalder het volgende:
[..]
ik zei dat echte rappers steeds meer worden gezien als rappers die over money and bitches rappen door die nieuwe opkomende nep rappers. Echte rap wordt vergeten door domme mensen zoals jij die geen reed over rap afweten. Anyway, ga eerst wat meer over rap leren, daarna praten we wellicht verder, ik ga verder niet op je in, dan heb ik nog 1 vraag: Heb jij vrienden?
je vergeet de vraag of je vrienden hebtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:32 schreef Joeri. het volgende:
Oja, TS van mij hoef je niet te reageren hoor. Wil je niet toevallig zeggen dat ik dom ben, nergens vanaf weet en het rappisme maar eens beter moet bestuderen? Iig de standaard reactie tot nu toe van TS.
Owww, vrienden, ik vroeg me al af wat ie met z'n 'matties' wildequote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
je vergeet de vraag of je vrienden hebt
Da's pas rapquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooiquote:
Je zou er niet op in gaanquote:....holy shit hoe weinig kan iemand over rap weten, dude jij moet echt effe een rap cursus gaan volgen. Daarna praten we verder, Dus stop maar met praten want je maakt jezelf alleen belachelijk, we weten beide dat jij er geen reed over weet, en dat rijmt
dat je mensen verbetert (wat al die gymnasium nerd doen) in real life is al nerd, maar dat als je het op fucking internet doet...damn dan ben je echt zieke nerdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke zwakzinnige idioot weet dat reet met t is?wat heeft dat met nerd te maken?
Spoor jij wel?
like is said: ik ga niet meer op je in tot dat je wat meer van hiphop weetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit zinnetje zegt zo enorm veel. Zowel over jouw vaardigheden als de gemiddelde bagger waar een rapper blij mee is als -ie het schrijft.
Echt, je bent niet serieus te nemen. Een gemiddelde 14-jarige is tot een intelligenter gesprek in staat.
dude, muziek is commercieel, begrijp jij niet dat muziek altijd op geld gericht is?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou je best gelijk willen geven, ware het niet dat je met totaal hilarische voorbeelden aankomt van mensen die dan wél "echte rappers" zouden zijn. Fucking 50 Cent.Een idioot die voortdurend over money en bitches rapt. Of ken je het "oeuvre" van je held zo slecht dat ik je eerst nog de teksten (of datgene wat daarvoor moet doorgaan) onder de neus moet schuiven?
Ik heb vrienden ja. Zelfs vrienden die net als jij de commerciële gangsta-rap verafschuwen, maar de "echte" rap wel goed vinden. En geloof me, die vrienden - met heel wat meer muzikale kennis en verstand van zaken dan jij - zullen in geen 100 jaar een idioot als 50 Cent in de categorie "echte rap" zetten.
Kortom:x 1000
je bent dom, je weet nergens iets vanaf, je moet het rappisme beteer bestuderen en je hebt geen mattiesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:32 schreef Joeri. het volgende:
'Echte rappers'. Neem onder andere Eminem, heet altijd hetzelfde truukje gedaan. Zingen over hoe slecht hij het had en wat hij zogenaamd allemaal heeft meegemaakt, zet er een beat en evt. een aansprekende clip onder en klaar (muv. Ass like that). Niet dat er iets mis mee eens, maar dan nog van mening zijn dat ze halfgoden.. nee.
Oja, TS van mij hoef je niet te reageren hoor. Wil je niet toevallig zeggen dat ik dom ben, nergens vanaf weet en het rappisme maar eens beter moet bestuderen? (edit) En dat ik geen matties heb (/edit). Iig de standaard reactie tot nu toe van TS.
nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd? Ik ken genoeg muziek die puur gemaakt wordt omdat de artiest het leuk vind om te maken, ongeacht of er mensen naar willen luisteren, laat staan er voor willen betalen...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:29 schreef kdaalder het volgende:
[..]
dude, muziek is commercieel, begrijp jij niet dat muziek altijd op geld gericht is?
Doe eens normaal johquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:37 schreef Fok-it het volgende:
Het rappisme?hang jezelf op, alsjeblieft.
Ik weet genoeg van hiphop om jouw onzin over 50 Cent te weerleggen. Verder spreek je jezelf tegen, want je zegt dat je niet meer op me ingaat, om vervolgens.... gewoon nog een keer op me in te gaan:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:29 schreef kdaalder het volgende:
like is said: ik ga niet meer op je in tot dat je wat meer van hiphop weet
Wat een tenenkrommende, naïeve en debiele onzin. Het is het corrigeren niet eens waard, zoveel domheid.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:29 schreef kdaalder het volgende:
dude, muziek is commercieel, begrijp jij niet dat muziek altijd op geld gericht is?
over het algemeen is muziek maken op geld gericht, anders zouden de tickets voor concerten toch gratis zijn? anders zouden albums toch ook gratis zijn?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Altijd? Ik ken genoeg muziek die puur gemaakt wordt omdat de artiest het leuk vind om te maken, ongeacht of er mensen naar willen luisteren, laat staan er voor willen betalen...
dude, dat schreef iemand anders als je effe goed naar de vorige posts kijk. Hi zij ''ga niet zeggen dat ik het rappisme beter moet bestuderen'' waarop ik antwoordde ''je moet het rappisme beter bestuderen''quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:37 schreef Fok-it het volgende:
Het rappisme?hang jezelf op, alsjeblieft.
jij probeert nog steeds allemaal shit te zeggen in de hoop dat ik erop inga. Voor de zoveelste keer: ga eerst meer over hiphop leren, dan praten we verder. downie. dan nog 1 vraag: waarom zit jij niet in een inrichting voor downies?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet genoeg van hiphop om jouw onzin over 50 Cent te weerleggen. Verder spreek je jezelf tegen, want je zegt dat je niet meer op me ingaat, om vervolgens.... gewoon nog een keer op me in te gaan:
[..]
Wat een tenenkrommende, naïeve en debiele onzin. Het is het corrigeren niet eens waard, zoveel domheid.
Laten gewoon ophouden met dit "gesprek". Ik heb er namelijk schoon genoeg van.
Je zet jezelf historisch voor schut met je opmerkingen; stop er gewoon mee. Je snapt helemaal niks van muziek, echt helemaal niks.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:30 schreef kdaalder het volgende:
over het algemeen is muziek maken op geld gericht, anders zouden de tickets voor concerten toch gratis zijn? anders zouden albums toch ook gratis zijn?
We willen niet meer op elkaar ingaan; laten we ermee stoppen. Ik vind het bovendien zonde van m'n tijd. Dus voor de laatste keer: doeiquote:Op zondag 21 juli 2013 12:30 schreef kdaalder het volgende:
jij probeert nog steeds allemaal shit te zeggen in de hoop dat ik erop inga. Voor de zoveelste keer: ga eerst meer over hiphop leren, dan praten we verder. downie. dan nog 1 vraag: waarom zit jij niet in een inrichting voor downies?
dude jij kan dan wel mijn muzieksmaak wel bekritiseren maar ik heb nog niet gehoord wat volgens jou dan wel goed is. Laat maar horen hoor, wat is volgens jou wel goed?quote:Op zondag 21 juli 2013 12:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zet jezelf historisch voor schut met je opmerkingen; stop er gewoon mee. Je snapt helemaal niks van muziek, echt helemaal niks.
[..]
We willen niet meer op elkaar ingaan; laten we ermee stoppen. Ik vind het bovendien zonde van m'n tijd. Dus voor de laatste keer: doei
Er staat een fout in je bericht. Je hebt het over een muzieksmaak; die heb je niet. En dit was echt mijn laatste reactie. Vaarwel.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:56 schreef kdaalder het volgende:
[..]
dude jij kan dan wel mijn muzieksmaak wel bekritiseren maar ik heb nog niet gehoord wat volgens jou dan wel goed is. Laat maar horen hoor, wat is volgens jou wel goed?
zo zielig...Kijk mijn doel was om jou kutmuziek te bekritiseren (want rap is toch het enige goeie muziekgenre) maar jij wist dit natuurlijk. Dus jij bent bang om iets terug te krijgen, sterker nog, de enige reden waarom jij niet meer reageert is omdat je bang bent om nog een keer gedist te worden door mij want ik heb dat nu al tig keer gedaan. ik vind jou nogal een zielig typetje weetje? ach ja, je maakt me elke keer weer keihard aan het lachen als ik jou berichten lees, en ik verveel me te pletter de laatste dagen dus eigenlijk hoor ik je te bedanken. Ach ja. we weten allebei dat je simpelweg te bang bent om nog te reageren.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er staat een fout in je bericht. Je hebt het over een muzieksmaak; die heb je niet. En dit was echt mijn laatste reactie. Vaarwel.
A bullet couldn't stop me nigga.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Dezelfde 50 Cent die vorige week nog in het nieuws kwam omdat hij zijn bloedeigen zoon heeft bedreigd? http://www.nu.nl/achterkl(...)-16-jarige-zoon.html
Dezelfde 50 Cent die een week eerder nog voor huiselijk geweld en vandalisme is aangeklaagd?
http://www.nu.nl/achterkl(...)uiselijk-geweld.html
Dezelfde 50 Cent die op z'n twaalfde al drugsdealer was en daar zo trots op was dat hij zich vernoemde naar een legendarische drugshandelaar?
Dezelfde 50 Cent die vanwege z'n criminele verleden niet eens meer stemrecht heeft?
Die 50 Cent, bedoel je?
Lijkt me een heldere analyse. Daarom heb ik ook maar niks gezegd over mijn muziekvoorkeur.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:25 schreef beaglesforlife het volgende:
TS, ik heb serieus medelijden met je.
Iedereen op dit topic lacht je uit. Je hebt het waarschijnlijk zelf niet eens door vanwege een schrijnend gebrek aan zelfkennis en (sociale) intelligentie. Je luistert waarschijnlijk alleen rap omdat je coole "matties", waar je zo graag bij wil horen, het ook luisteren. Je neemt niet eens de moeite om iets anders te luisteren, want stel je voor, hoe zouden je "matties" reageren als ze hoorden dat je naar muziek luistert zonder "swag", oei dat zou pijnlijk zijn..
Ik heb een vraag voor je: Wat vind je van The Heist van Macklemore & Ryan Lewis?
Ik ben benieuwd.
Btw als je zo graag een muziekstijl wil afkraken: ik luister moderne rock, indie, alternative en elektronische muziek.
Nicequote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:31 schreef ModeFirst het volgende:
Gangnam style! nee grapje
michael jackson - thriller
alice cooper - poison
bon jovi - livin on a prayer
Nou goed, jij mag die bagger prachtig vinden, ik vind van niet. En iemand die zo'n stuk schrijft als jij hierboven met zóveel spelfouten erin, kan ik dus niet serieus nemen. Vooral niet als je meteen begint met denigreren met dingen als 'je doet echt fucking dom' e.d. . Nergens voor nodig het helpt je beargumentatie echt niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:19 schreef kdaalder het volgende:
[..]
commerciele troep?![]()
![]()
![]()
![]()
ten eerste: commercieel betekent ''op geld gericht'' en elk muziek genre is op geld gericht. Mensen maken muziek voor het geld, tering hoe dom ben jij zeg? en The Message een beetje diepgang? weetje zeker? dat gaat zo diep als maar kan. Nee, al die andere gasten zingen over meisjes dat ze verliefd zijn en dat ze dat meisje wilen. Die gasten schrijven hun eigen liedjes niet eens. Frank Sinatra had een liedje genaamt ''my way'' en iemand anders had het geschreven, wtf? En Young, Wild and Free gaat erover dat iedereen veel te heftig over zo iets onschuldigs als wiet reageert. Serieus wiet is heel onschuldig, het is niet dodelijk of schadelijk enzoo. Life we Chose heeft ook een diepe boodschap, jij doet echt fucking dom weetje dat? serieus wordt wakker!
1. niet al me matties luisteren naar rap, ik luisterde vroeger ook niet naar rap alleen ging ik het steeds meer luisteren en wat ik daarvoor luisterde steeds minder en nu ben ik dus zo.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:25 schreef beaglesforlife het volgende:
TS, ik heb serieus medelijden met je.
Iedereen op dit topic lacht je uit. Je hebt het waarschijnlijk zelf niet eens door vanwege een schrijnend gebrek aan zelfkennis en (sociale) intelligentie. Je luistert waarschijnlijk alleen rap omdat je coole "matties", waar je zo graag bij wil horen, het ook luisteren. Je neemt niet eens de moeite om iets anders te luisteren, want stel je voor, hoe zouden je "matties" reageren als ze hoorden dat je naar muziek luistert zonder "swag", oei dat zou pijnlijk zijn..
Ik heb een vraag voor je: Wat vind je van The Heist van Macklemore & Ryan Lewis?
Ik ben benieuwd.
Btw als je zo graag een muziekstijl wil afkraken: ik luister moderne rock, indie, alternative en elektronische muziek.
omdat je bang bent dat ik je erom ga uitlachen en het ga bekritiseren? en ik dacht dat je ''vaarwel'' had gezegt downiequote:Op maandag 22 juli 2013 09:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lijkt me een heldere analyse. Daarom heb ik ook maar niks gezegd over mijn muziekvoorkeur.
wat een homo is die jongenquote:
dude ik heb vakantie, ik heb geen zin om op spelling te letten, ik rust uit van het schooljaarquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:00 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nou goed, jij mag die bagger prachtig vinden, ik vind van niet. En iemand die zo'n stuk schrijft als jij hierboven met zóveel spelfouten erin, kan ik dus niet serieus nemen. Vooral niet als je meteen begint met denigreren met dingen als 'je doet echt fucking dom' e.d. . Nergens voor nodig het helpt je beargumentatie echt niet.
ja dat doe ik inderdaad, goeie strategie heh?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:03 schreef Buffell het volgende:
En dan nog iets TS,
Wanneer je niet open-minded zo'n topic opent moet je er niet aan beginnen. Je hebt dit topic geopend met de intentie dat wij allemaal moeten zeggen; 'WAUW WAT LUISTER JIJ GOEIE MUZIEK TS, JE BENT MIJN HELD, JE BENT GEWELDIG, WAT EEN KLASSIEKERS!'
Maar wanneer je er achter komt dat 90% van de FOK!-ers je lijst gewoon enorm kut vindt, ga je geïrriteerd lopen doen en doe je net alsof jij de God van het muziek beoordelen bent. Serieus, open dan niet zo'n topic man, je hebt er totáál niks van begrepen.
Dat was je plan toch? Ik zou mijn muzieksmaak noemen en dan ging jij die bekritiseren. Ik zeg topics wel vaker vaarwel om dan toch weer even terug te keren; ga maar vragen in POL-café.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:10 schreef kdaalder het volgende:
omdat je bang bent dat ik je erom ga uitlachen en het ga bekritiseren? en ik dacht dat je ''vaarwel'' had gezegt downie
waaaaat? maak je fa2's? John Lennon???? damn hoe oud is dat!!! de Beatles waar die fag inzat waren de voorgangers van one direction. Ik ken een beeld van dat die 4 fags het vliegtuig uitstappen en alleen kleine jonge meisjes van 12-18 jaar staan te gillen aan de kant. holy damn het is echt erg met jou! eerst als een debiel met het down syndroom praten over rap (want je weet er geen kankerzooi vanaf) en vervolgens met John Lennon aankomen. damn jij zinkt echt diep nu. holy damn dit is te lachwekkend voor woorden gewoon!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was je plan toch? Ik zou mijn muzieksmaak noemen en dan ging jij die bekritiseren. Ik zeg topics wel vaker vaarwel om dan toch weer even terug te keren; ga maar vragen in POL-café.
Maar goed, omdat je zo aandringt, zal ik je mijn nummer-1 van de hand doen. Ik ben alvast benieuwd naar je kritiek.
Ik pak vast de popcorn.
Ik vraag me wel af wat je b.v. vind van deze klassiekers uit de hiphop-wereld?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:51 schreef kdaalder het volgende:
[..]
waaaaat? maak je fa2's? John Lennon???? damn hoe oud is dat!!! de Beatles waar die fag inzat waren de voorgangers van one direction. Ik ken een beeld van dat die 4 fags het vliegtuig uitstappen en alleen kleine jonge meisjes van 12-18 jaar staan te gillen aan de kant. holy damn het is echt erg met jou! eerst als een debiel met het down syndroom praten over rap (want je weet er geen kankerzooi vanaf) en vervolgens met John Lennon aankomen. damn jij zinkt echt diep nu. holy damn dit is te lachwekkend voor woorden gewoon!
ouder zelfsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
TS ik vind wel dat je naar een nogal oud genre luistert... dat hele rap is zooo 30 jaar geleden.....
Oude lullen muziek noemen we dat!
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ouder zelfs
Deze zijn b.v. al een paar jaar ouder dan dat nummer van die John Lennon gast
Ja hoor, houd nou maar op met trollen, hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:51 schreef kdaalder het volgende:
[..]
waaaaat? maak je fa2's? John Lennon???? damn hoe oud is dat!!! de Beatles waar die fag inzat waren de voorgangers van one direction. Ik ken een beeld van dat die 4 fags het vliegtuig uitstappen en alleen kleine jonge meisjes van 12-18 jaar staan te gillen aan de kant. holy damn het is echt erg met jou! eerst als een debiel met het down syndroom praten over rap (want je weet er geen kankerzooi vanaf) en vervolgens met John Lennon aankomen. damn jij zinkt echt diep nu. holy damn dit is te lachwekkend voor woorden gewoon!
dude, als je als je me wil vernederen moet je echt met iets beters komenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:54 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig weet het nu zeker: TS is zwakbegaafd.
Vriendelijk verzoek aan de FA's van Fok!: graag even contact opnemen met de instelling waar TS verblijft, om voortaan voor begeleiding te zorgen als hij gaat internetten. Dank alvast.
is cool, jouw meningquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:01 schreef female81 het volgende:
[..]
Ja hoor, houd nou maar op met trollen, hoor.
Ontopic: 'beste' nummers weet ik niet. 'Favoriet' is wat anders, en de twee hieronder staan al een jaar of zeven, acht muurvast op positie 1 en 2:
De nummer 3 is niet altijd hetzelfde, maar houd het momentéél maar op deze:
Iets psychedelisch ondertoontje heeft deze top 3, ja. Zijn wat dat betreft ook geen uitzonderingen in de collectie.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:16 schreef kdaalder het volgende:
jullie moeten me trouwens missen want ik ga morgen op vakantie
Bazenpost.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:27 schreef starla het volgende:
Weet je wat ik pas gay vind? Jochies die nog bij hun ouders wonen, totaal geen besef hebben van de wereld buiten hun warme nestje, nog geen cent verdiend hebben voor de maatschappij, maar pretenderen te weten hoe de wereld in elkaar steekt.
Dat zijn dezelfde jochies die om de 2 woorden gay en fag gebruiken omdat ze ogenschijnlijk nog in de anale fase zitten, niettegenstaande dat ze nog uit de kast moeten komen.
Ook diezelfde jochies die zichzelf heel wat vinden, maar eigenlijk alleen maar iets betekenen in de context van hun laagopgeleide sociaal milieu. Dezelfde jochies die dus de pispaal worden van de maatschappij, die hoongelach over hen heen krijgen als ze weer een taakstraf moeten doen omdat ze een oud vrouwtje van haar tas hebben beroofd en dezelfde jochies die uitsluitend naar muziek luisteren zoals rap, omdat hun slecht ontwikkelde gebieden van Brodmann 41 en 42 door alle huiselijke geweld en gebrek aan ouderlijke liefde, niet in staat zijn tot het vormen van complexere muzikale structuren.
Geniet van je vakantie
dude, dit is echt een fuking slechte grap ten eerste, en ten tweede, ik hoef geen foto van jou slaapplaats te zienquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier
Zelfs de captcha die ik moest intypen bij het uploaden van dit plaatje voelde het aan: Bon Voyage!
holy damn je scheert nu echt iedereen over 1 kam.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:27 schreef starla het volgende:
Weet je wat ik pas gay vind? Jochies die nog bij hun ouders wonen, totaal geen besef hebben van de wereld buiten hun warme nestje, nog geen cent verdiend hebben voor de maatschappij, maar pretenderen te weten hoe de wereld in elkaar steekt.
Dat zijn dezelfde jochies die om de 2 woorden gay en fag gebruiken omdat ze ogenschijnlijk nog in de anale fase zitten, niettegenstaande dat ze nog uit de kast moeten komen.
Ook diezelfde jochies die zichzelf heel wat vinden, maar eigenlijk alleen maar iets betekenen in de context van hun laagopgeleide sociaal milieu. Dezelfde jochies die dus de pispaal worden van de maatschappij, die hoongelach over hen heen krijgen als ze weer een taakstraf moeten doen omdat ze een oud vrouwtje van haar tas hebben beroofd en dezelfde jochies die uitsluitend naar muziek luisteren zoals rap, omdat hun slecht ontwikkelde gebieden van Brodmann 41 en 42 door alle huiselijke geweld en gebrek aan ouderlijke liefde, niet in staat zijn tot het vormen van complexere muzikale structuren.
Geniet van je vakantie
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:36 schreef kdaalder het volgende:
[..]
ten achste: dus wij mogen alleen naar brodmann en die shit luisteren
shit ik ben nog 2 dingen vergeten te zeggen:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:27 schreef starla het volgende:
Geniet van je vakantie
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
TS is echt heel hard aan "vakantie" toe. Dit topic is zó slecht dat zelfs ONZ er de neus nog voor optrekt.
Ik stel trouwens muziektherapie voor als behandelmethode...
voor jou stel ik raptherapie voor als behandelmethode, en ik geloof er trouwens geen ene kankerflikker van dat jij vrienden hebt, zoiets kan ik me echt niet voorstellen dat zo een downie zoals jij vrienden heeftquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
TS is echt heel hard aan "vakantie" toe. Dit topic is zó slecht dat zelfs ONZ er de neus nog voor optrekt.
Ik stel trouwens muziektherapie voor als behandelmethode...
dan nog wat: U mad bitch?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:27 schreef starla het volgende:
Geniet van je vakantie
quote:
eey denk je het is sinterklaas ofso?quote:
Probeer eens een normale Nederlandse zin te formuleren in plaats de sneue rapper uit te hangen. Of is dat te hoog gegrepen voor je?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:45 schreef kdaalder het volgende:
[..]
[..]
eey denk je het is sinterklaas ofso?
Grote jongen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:36 schreef kdaalder het volgende:
[..]
dude, dit is echt een fuking slechte grap ten eerste, en ten tweede, ik hoef geen foto van jou slaapplaats te zien
[..]
ten tweede: ik ga binnenkort werken dus hou je bek maar
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Probeer eens een normale Nederlandse zin te formuleren in plaats de sneue rapper uit te hangen. Of is dat te hoog gegrepen voor je?
In tegendeel: het begint steeds leuker te worden, want per post die je doet, zet je jezelf meer voor gek.quote:
gast denk je dan dat het kerst is ofso? het begint steeds saaier te worden want jij kan niet discussierenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In tegendeel: het begint steeds leuker te worden, want per post die je doet, zet je jezelf meer voor gek.
Wat heeft kerst daarmee te maken? Vertel het ons, helder licht...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:51 schreef kdaalder het volgende:
[..]
gast denk je dan dat het kerst is ofso? het begint steeds saaier te worden want jij kan niet discussieren
je hoofdquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat heeft kerst daarmee te maken? Vertel het ons, helder licht...
zal welquote:
in dat geval zal jouw antwoord op de vraag ''heb jij vrienden?'' wel ''nee'' zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:58 schreef starla het volgende:
[..]
Imaginaire vriendjes rekenen we even niet mee.
Matig weerwoordquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:59 schreef kdaalder het volgende:
in dat geval zal jouw antwoord op de vraag ''heb jij vrienden?'' wel ''nee'' zijn
jij voelt jezelf echt slim en stoer heh? jij moet niet praten met je john lennonquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
TS is het toonbeeld van misplaatste zelfoverschatting, gecombineerd met gebrekkige kennis, gebrekkige taalbeheersing en een belabberde, onderontwikkelde muzieksmaak. Al is "muzieksmaak" een groot woord voor wat TS smaak noemt.
Ga maar snel op "vakantie", TS. Doe je mede-cliënten de groeten van ons.
2 katten, hoezo wil je dat weten?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:02 schreef Trashcanman het volgende:
Lief doen Elfletterig![]()
TS: vertel eens wat meer over je huisdieren.
omdat je niks hebt terug te zeggen? van me andere quote weetjewel die begint met ''ten eerste'' weetjewel? daar verwacht ik nog antwoord opquote:
Ik kan ook niet praten met John Lennon. Die is al 22,5 jaar dood.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:02 schreef kdaalder het volgende:
[..]
jij voelt jezelf echt slim en stoer heh? jij moet niet praten met je john lennon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat de neuk heeft dat ermee te maken (ik ben trouwens ook meer een hondenmens maar me ouders niet)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ah leuk leuk, ik ben zelf meer een hondenmens moet ik toegeven.
Nee, ik ben het stadium van lief doen tegen TS allang voorbij. TS is voor MUZ wat een virus voor een computer is. Soms heb je er last van, maar het liefst wil je er zo snel mogelijk weer van af.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:02 schreef Trashcanman het volgende:
Lief doen Elfletterig![]()
TS: vertel eens wat meer over je huisdieren.
ja en hij is gay, effe dat je het weet. ruzie met die andere fag paul mccartney over een fucking chick en omdat ze allebei de baas wouden zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan ook niet praten met John Lennon. Die is al 22,5 jaar dood.
Ik voel mezelf niet slim en stoer. Maar om boven jou uit te steken, daar is bijzonder, bijzonder weinig voor nodig. Al was mijn IQ 90, dan won ik nog probleemloos.
Oh, je bedoelt dat onsamenhangende stukje street-proza? Bedankt voor je uitgebreide reactie, maar vind die post niet interessant genoeg om er dieper op in te gaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:03 schreef kdaalder het volgende:
[..]
omdat je niks hebt terug te zeggen? van me andere quote weetjewel die begint met ''ten eerste'' weetjewel? daar verwacht ik nog antwoord op
Mijn, niet "me".quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:04 schreef kdaalder het volgende:
[..]
wat de neuk heeft dat ermee te maken (ik ben trouwens ook meer een hondenmens maar me ouders niet)
omdat je er niet op kan ingaan, je hebt niks terug te zeggen, ga nu meer terug naar je fornuis bitchquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:05 schreef starla het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dat onsamenhangende stukje street-proza? Bedankt voor je uitgebreide reactie, maar vind die post niet interessant genoegd om er dieper op in te gaan.
dquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn, niet "me".
Bovendien bestaat er ook nog zoiets als hoofdletters. Of hebben ze je dat op de rapacademie niet geleerd?
eey homo, internet is geen school, ik hoop dat je daar al achter wasquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn, niet "me".
Bovendien bestaat er ook nog zoiets als hoofdletters. Of hebben ze je dat op de rapacademie niet geleerd?
We zullen het doorgeven aan zijn zoons.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:05 schreef kdaalder het volgende:
[..]
ja en hij is gay, effe dat je het weet. ruzie met die andere fag paul mccartney over een fucking chick en omdat ze allebei de baas wouden zijn, te zielig voor woorden. Er lopen miljarden chicks over deze wereld heen en zij maken ruzie over 1 fucking chick?
jij bent echt homoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik ben het stadium van lief doen tegen TS allang voorbij. TS is voor MUZ wat een virus voor een computer is. Soms heb je er last van, maar het liefst wil je er zo snel mogelijk weer van af.
doe maar, maar ik denk dat ze al beginnen te kotsen als jij begint te pratenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We zullen het doorgeven aan zijn zoons."Zwakbegaafde Fok-user vindt je vader gay"
Jawel, maar ik ga niet nog meer woorden aan jou vuilmaken. Heb mijn mening over jou toch al duidelijk verkondigd? Of wil je nog meer verbaal afgemaakt worden?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:06 schreef kdaalder het volgende:
omdat je er niet op kan ingaan, je hebt niks terug te zeggen,
Inderdaad een goed idee, m'n speklapjes branden aan fagquote:
homo en faggotje, nu ga je me effe uitleggen waarom je dat zo graag wil weten en waarom je zoveel wil weten over me huisdieren, als je dat niet vertelt dan ben ik klaar met deze conversatiequote:
hi bitch, bye bitch, go away bitch, bitch, in case u dont get it bitch, go bitch to someone else bitch, where's my money bitch? bitch BITCH bitchquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:08 schreef starla het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ga niet nog meer woorden aan jou vuilmaken. Heb mijn mening over jou toch al duidelijk verkondigd? Of wil je nog meer verbaal afgemaakt worden?
[..]
Inderdaad een goed idee, m'n speklapjes branden aan fag
Je bent wel wat lichtgeraakt moet ik zeggen, toe aan vakantie zekerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:09 schreef kdaalder het volgende:
[..]
homo en faggotje, nu ga je me effe uitleggen waarom je dat zo graag wil weten en waarom je zoveel wil weten over me huisdieren, als je dat niet vertelt dan ben ik klaar met deze conversatie
Komt dat even mooi uit.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:09 schreef kdaalder het volgende:
[..]
homo en faggotje, nu ga je me effe uitleggen waarom je dat zo graag wil weten en waarom je zoveel wil weten over me huisdieren, als je dat niet vertelt dan ben ik klaar met deze conversatie
thats cool niggaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt dat even mooi uit.Wij zijn al heel lang klaar met jou en je belabberde posts.
Of één van de verzorgers de kin van TS even wil schoonvegen. Hij kwijlt een beetje.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:10 schreef kdaalder het volgende:
[..]
hi bitch, bye bitch, go away bitch, bitch, in case u dont get it bitch, go bitch to someone else bitch, where's my money bitch? bitch BITCH bitch
Conversatie? Jezus wat een woord TS. Je moest zeker wel een middagje uitrekken om een ander moeilijk woord voor gesprek op te zoeken?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:09 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Zelf geschreven, want dat is zeker niet slecht! Je hebt je vocabulaire uit weten te breiden van fag en gay naar bitch! We zien de evolutie van de rappende primaat voor onze ogen afspelenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:10 schreef kdaalder het volgende:
[..]
hi bitch, bye bitch, go away bitch, bitch, in case u dont get it bitch, go bitch to someone else bitch, where's my money bitch? bitch BITCH bitch
Hij is door z'n oeuvre heen. Geen wonder, met zo'n beperkte woordenschat. Als je teksten van 50 Cent nog niet eens snapt en ze daarom "geniaal" vindt, dan heb je wel een ontwikkelingsstoornis opgelopen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je bent wel wat lichtgeraakt moet ik zeggen, toe aan vakantie zeker
Nee, je wordt gevoerd. De begeleidster zit al klaar. Het slabbetje gaat nu om, zie ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:11 schreef kdaalder het volgende:
en mensen ik ga nu eten, spreek jullie later
De katten van TS mogen wél naar buiten, TS zelf niet. Hij zou maar zou kunnen verdwalen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:12 schreef Trashcanman het volgende:
Tevens vind ik dat ik nog helemaal niet zo veel over je katten heb gevraagd, zo weet ik bijvoorbeeld niet of ze ook naar buiten mogen en welk merk ontwormer je voor ze gebruikt.
En let op: mondje dicht tijdens het eten, niet smakken of boeren en wel je stiefmama bedanken na het eten dat ze een maaltijdje voor jou heeft klaargemaakt achter het fornuisquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:11 schreef kdaalder het volgende:
en mensen ik ga nu eten, spreek jullie later
De verzorgster vindt het niet zo leuk om stiefmama van TS genoemd te worden. Ze wil - om begrijpelijke redenen - graag NIET aan haar werk herinnerd worden in privétijd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:14 schreef starla het volgende:
[..]
En let op: mondje dicht tijdens het eten, niet smakken of boeren en wel je stiefmama bedanken na het eten dat ze een maaltijdje voor jou heeft klaargemaakt achter het fornuis
Die tekst ookquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
TS begrijpt rap trouwens zó goed dat hij topics moet openen om achter de betekenis van songteksten te komen: MUZ / Nas- The Message
Ja TS, vertel ons de namen van je katten!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:43 schreef Gehenna het volgende:
TS, waarom ben je zo bang om ons te vertellen wat de namen van je katten zijn?
jij bent zo een nerd weetje dat? tering man het is echt erg met jouquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Conversatie? Jezus wat een woord TS. Je moest zeker wel een middagje uitrekken om een ander moeilijk woord voor gesprek op te zoeken?
ten eerste: ga naar je vornuis en attentie voor degene met wie jij leeft: of de ketting is te lang want ze zit bij de computer om dit te schrijven of er staat een computer in de keuken die daar onmiddelijk weg moet!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:12 schreef starla het volgende:
[..]
Zelf geschreven, want dat is zeker niet slecht! Je hebt je vocabulaire uit weten te breiden van fag en gay naar bitch! We zien de evolutie van de rappende primaat voor onze ogen afspelen
50 cent is in ieder geval veel verder gekomen dan jou, nerd!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is door z'n oeuvre heen. Geen wonder, met zo'n beperkte woordenschat. Als je teksten van 50 Cent nog niet eens snapt en ze daarom "geniaal" vindt, dan heb je wel een ontwikkelingsstoornis opgelopen.
Hopelijk helpt therapie nog.
jij weet wel erg veel over inrichtingen zeg..heb je ervaring? je heb er zeker net zelf gezeten, en omdat je geen vrienden hebt zit je maar op fok, want je hebt niks beters te doenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, je wordt gevoerd. De begeleidster zit al klaar. Het slabbetje gaat nu om, zie ik.
ik heb tenminste een huis waarin ik binnen kan zijn, als ik de deur uit ga ben ik buiten, jij zal vast en zeker in een doos in een grot wonen, met 1 computer waarmee je alleen op fok kan, een woordenboek en een televisie waar je alleen maar 24/7 goede tijden slechte tijden kan kijken. Weetje elfletterig, bij jou denk ik aan een liedje van Akon, het liedje heet ''lonely'' en het refrein gaat zo: Lonely, I am so lonely, I have nobody, to call my ooooownquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De katten van TS mogen wél naar buiten, TS zelf niet. Hij zou maar zou kunnen verdwalen.
moet jij niet terug naar je keuken om een maaltijd klaar te maken, heb je trouwens je rode lampje al aan, want de enige reden dat jij op fok zit is dat niemand voor jou wil betalen en maar naar een andere hoer gaan. BAM!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:14 schreef starla het volgende:
[..]
En let op: mondje dicht tijdens het eten, niet smakken of boeren en wel je stiefmama bedanken na het eten dat ze een maaltijdje voor jou heeft klaargemaakt achter het fornuis
Ja elke kat is bang voor de stofzuiger.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:15 schreef Trashcanman het volgende:
Oh shit! Ik had ook nog willen vragen of ze bang voor de stofzuiger zijn.
TS, kom je na het eten wel terug om me dat te vertellen?
och ik begrijp nu helemaal waar The Mesage over gaat hoor, don't worryquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
TS begrijpt rap trouwens zó goed dat hij topics moet openen om achter de betekenis van songteksten te komen: MUZ / Nas- The Message
oke goed ik vertel het wel: ik heb ze naar 2 rappers vernoemd: Nas en 2Pac heten zequote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:43 schreef Gehenna het volgende:
TS, waarom ben je zo bang om ons te vertellen wat de namen van je katten zijn?
O ja? Verklaar dit dan eens. Is dit geen kat? En is dat geen stofzuiger?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:58 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Ja elke kat is bang voor de stofzuiger.
[..]
Leukquote:[..]
oke goed ik vertel het wel: ik heb ze naar 2 rappers vernoemd: Nas en 2Pac heten ze
lol je kan niks meer terugschrijvenquote:
Welke discussie? Ik wil alleen maar wat meer over je katten weten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:01 schreef kdaalder het volgende:
zo ik wacht op antwoorden, en als jullie zielepootjes zo stoer zijn verwacht ik op alles (ALLES!) van wat ik geschreven heb een antwoord. En jullie gaan met zn allen tegen 1, helden op sokken. Ach ja maakt niet uit, I can take all of you, want ik ben duidelijk alle discussies aan het winnen, in mn eentje
vertel me eens waarom je wou weten hoe mijn katten heten?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O ja? Verklaar dit dan eens. Is dit geen kat? En is dat geen stofzuiger?
[..]
Leuk
ik heb het ook niet tegen jouquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Welke discussie? Ik wil alleen maar wat meer over je katten weten.
Wat is "onverschrokke", zwakzinnige?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:03 schreef kdaalder het volgende:
[..]
lol je kan niks meer terugschrijven![]()
![]()
![]()
![]()
dus de ellen lange discussie is door de grote onverschrokke kdaalder gewonnen, dankuu dankuu, I am the best and I place myself above all of you
oh leukquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:58 schreef kdaalder het volgende:
[..]
oke goed ik vertel het wel: ik heb ze naar 2 rappers vernoemd: Nas en 2Pac heten ze
weetje wat zwakzinnig is? jou kopquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is "onverschrokke", zwakzinnige?
weet ik veel, we geven ze nooit melk daar gaan ze dood van, ze houden van vis en blikvoer en eentje houd gek genoeg van sperziebonenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh leukik heb zelf maar 1, die heet Sunny O))) (vernoemd naar bandje )
die van mij houdt op één of andere manier totaal niet van melk, zijn die van jou daar wel dol op?
anyway, Do you got something to say now bitch?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is "onverschrokke", zwakzinnige?
Weetje wat ik niet snap? Jou kop!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
Een kat noemen naar een dode rapper.
Een kat noemen naar een rapper waarvan TS de teksten niet eens snapt:;')
De volgende kat van TS gaat "Nederlands" heten. Dat snapt TS namelijk ook niet.
Je signature.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:04 schreef kdaalder het volgende:
[..]
vertel me eens waarom je wou weten hoe mijn katten heten?
Ja, ik wil met zo min mogelijk moeite dit bagger-topic volbaggeren, zodat het vanzelf dicht gaat. Daarom ga ik ook je posts niet beantwoorden. Te veel moeite.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:06 schreef kdaalder het volgende:
[..]
anyway, Do you got something to say now bitch?
mmm, goeie zet, maar niet goed genoeg (voor mij althans)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
Een kat noemen naar een dode rapper.
Een kat noemen naar een rapper waarvan TS de teksten niet eens snapt:;')
De volgende kat van TS gaat "Nederlands" heten. Dat snapt TS namelijk ook niet.
Je zou ook 10 seconden langer over je reacties kunnen nadenken, zodat je ze wél in één keer goed typt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:07 schreef kdaalder het volgende:
en met dat laatste bedoel ik te zeggen dat ik niet snap met wat jou kop vol zit
sperziebonen?, oh die smaak blikvoer hebben ze bij ons niet in de supermarkt...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:05 schreef kdaalder het volgende:
je
[..]
weet ik veel, we geven ze nooit melk daar gaan ze dood van, ze houden van vis en blikvoer en eentje houd gek genoeg van sperziebonen
Dan zou ik snel ophouden met reageren, als ik jou was. Moet je niet op vakantie ofzo?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:08 schreef kdaalder het volgende:
[..]
mmm, goeie zet, maar niet goed genoeg (voor mij althans)
effe serieus broquote:
nee je beantwoord me posts niet omdat je bang bent dat ik je nog meer ga dissen, en omdat je daar kennelijk niet tegen kan en omdat je zoals ik al zei gewoon een held op sokken bent en je daar voor schaamtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik wil met zo min mogelijk moeite dit bagger-topic volbaggeren, zodat het vanzelf dicht gaat. Daarom ga ik ook je posts niet beantwoorden. Te veel moeite.
Dissenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:09 schreef kdaalder het volgende:
nee je beantwoord me posts niet omdat je bang bent dat ik je nog meer ga dissen, en omdat je daar kennelijk niet tegen kan en omdat je zoals ik al zei gewoon een held op sokken bent en je daar voor schaamt
Niet zo flauw doen, je weet dat TS gewoon kattenvoer uit blik bedoelt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
sperziebonen, oh die smaak blikvoer hebben ze bij ons niet in de supermarkt...
nerd! jij bent echt zo...hoe zeg ik dat...eenzaam...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zou ook 10 seconden langer over je reacties kunnen nadenken, zodat je ze wél in één keer goed typt.
nee ze houden van blikvoer en eentje houd van sperziebonen, niet van de blikvoer met sperziebonensmaak, gewoon sperziebonen, weetjewel die lange groene ranzige dunne piemeldingenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
sperziebonen?, oh die smaak blikvoer hebben ze bij ons niet in de supermarkt...
Ik zal er eens naar zoeken als ik weer bij een andere aan het winkelen ben
morgen ochtendquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan zou ik snel ophouden met reageren, als ik jou was. Moet je niet op vakantie ofzo?
nee mijn kat is gewoon raar, mijn vaders kat at broccoli, een kat van en vriend van me at meloenen, een kat van een andere vriend van me at appels, katten zijn de zo wonderlijk, net zoals elfletterig, en net zoals degene die de Sarphatistraat de mooiste straat ter wereld vindtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen, je weet dat TS gewoon kattenvoer uit blik bedoelt.
Maar sperziebonen heb ik een kat nog nooit zien eten. Heb je wel eens bij andere mensen nagevraagd of hun kat ook sperziebonen lust, TS?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen, je weet dat TS gewoon kattenvoer uit blik bedoelt.
Maar sperziebonen heb ik een kat nog nooit zien eten. Heb je wel eens bij andere mensen nagevraagd of hun kat ook sperziebonen lust, TS?
oeps, verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:11 schreef kdaalder het volgende:
nee ze houden van blikvoer en eentje houd van sperziebonen, niet van de blikvoer met sperziebonensmaak, gewoon sperziebonen, weetjewel die lange groene ranzige dunne piemeldingen
ik begin wel een nieuw topicquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Nog 29 posts en dan kan het slechtste MUZ-topic ooit naar het ronde archief.
jij zuigt de hele tijd aan lolly's toch? je bent er na de basisschool mee gestopt? zeker omdat je elke dag huilend thuis kwam bij je ma van ''MAMA DIE KINDEREN PESTEN ME WEER ZE DISSES ME DE HELE TIJD WEEEEH!!!'' waarop je ma antwoordde ''hou je mond en ga me kutje likken!''quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben er na groep 6 van de basisschool mee gestopt. Jij bent een kind. Wil je een lolly?
Sarphatistraat?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:13 schreef kdaalder het volgende:
[..]
nee mijn kat is gewoon raar, mijn vaders kat at broccoli, een kat van en vriend van me at meloenen, een kat van een andere vriend van me at appels, katten zijn de zo wonderlijk, net zoals elfletterig, en net zoals degene die de Sarphatistraat de mooiste straat ter wereld vindt
anijvie?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[..]
oeps, verkeerd gelezen
Ik heb daar ook nog nooit van gehoord, de kat van onze buren was wel gek op andijvie
en je noemt mij dom? heb jij serieus nog nooit van de sarpahitstraat gehoort? maak je fa2's?quote:
oh sorry ik dacht dat elfletterig dit bericht had getyptquote:
*helpt eventjes mee*quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Nog 29 posts en dan kan het slechtste MUZ-topic ooit naar het ronde archief.
Nee, mijn moeder kan Nederlands, in tegenstelling tot jouw gebrabbel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:15 schreef kdaalder het volgende:
[..]
ik begin wel een nieuw topic
[..]
jij zuigt de hele tijd aan lolly's toch? je bent er na de basisschool mee gestopt? zeker omdat je elke dag huilend thuis kwam bij je ma van ''MAMA DIE KINDEREN PESTEN ME WEER ZE DISSES ME DE HELE TIJD WEEEEH!!!'' waarop je ma antwoordde ''hou je mond en ga me kutje likken!''
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:16 schreef kdaalder het volgende:
[..]
oh sorry ik dacht dat elfletterig dit bericht had getypt
uhm ik heb je nooit dom genoemd hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:16 schreef kdaalder het volgende:
[..]
en je noemt mij dom? heb jij serieus nog nooit van de sarpahitstraat gehoort? maak je fa2's?
thats cutequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder kan Nederlands, in tegenstelling tot jouw gebrabbel.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:16 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Opletten kun je ook al niet. Heb je al wel een veterstrikdiploma?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:16 schreef kdaalder het volgende:
[..]
maar weet jij serieus niet waar de sarphatistraat is? Dat is in hartje Amsterdamquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
uhm ik heb je nooit dom genoemd hoor
en nee, en ook niet van fa2's eigenlijkhaha
ben jij al uit de kast gekomen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Opletten kun je ook al niet. Heb je al wel een veterstrikdiploma?
That's cute.quote:
eey homo, ga je me posts nog beantwoorden of ben je daar te laf voor?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja joh, daar moet je het mee doen. Ik zou ook beledigd zijn.
ah ok, nouja daar kom ik ook nauwelijksquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:18 schreef kdaalder het volgende:
[..]
maar weet jij serieus niet waar de sarphatistraat is? Dat is in hartje Amsterdam
bitch please, als je effe oplet heb ik al vele engelse zinnen getypt in dit topic, get your fucking facts straightquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
That's cute.
Engels lukt je ook al niet.vandaar dat je ook geen fuck snapt van die teksten en van rap in algemene zin.
Het getuigt niet van intelligentie om correct geschreven woorden als veterstrikdiploma fout over te nemen in je antwoord. Zie www.spatiegebruik.nlquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:18 schreef kdaalder het volgende:
[..]
ben jij al uit de kast gekomen?
Heb ik al een veterstrik diploma? Heb JIJ al een veterstrik diploma?
Tuurlijk niet. Te veel moeite.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:18 schreef kdaalder het volgende:
[..]
eey homo, ga je me posts nog beantwoorden of ben je daar te laf voor?
On a serious note: Amsterdam mag dan wel bij iedereen bekend zijn, maar specifiek straatnamen onthouden is voor de gemiddelde persoon die niet (veel) in Amsterdam komt totaal niet relevant.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:18 schreef kdaalder het volgende:
[..]
maar weet jij serieus niet waar de sarphatistraat is? Dat is in hartje Amsterdam
fa2 betekent grapje. Maar je hoeft ook niet op de Sarphatistraat te komen, het is de lelijkste straat ooitquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ah ok, nouja daar kom ik ook nauwelijks
nu nog fa2's uitleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |