zo zielig...Kijk mijn doel was om jou kutmuziek te bekritiseren (want rap is toch het enige goeie muziekgenre) maar jij wist dit natuurlijk. Dus jij bent bang om iets terug te krijgen, sterker nog, de enige reden waarom jij niet meer reageert is omdat je bang bent om nog een keer gedist te worden door mij want ik heb dat nu al tig keer gedaan. ik vind jou nogal een zielig typetje weetje? ach ja, je maakt me elke keer weer keihard aan het lachen als ik jou berichten lees, en ik verveel me te pletter de laatste dagen dus eigenlijk hoor ik je te bedanken. Ach ja. we weten allebei dat je simpelweg te bang bent om nog te reageren.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er staat een fout in je bericht. Je hebt het over een muzieksmaak; die heb je niet. En dit was echt mijn laatste reactie. Vaarwel.
A bullet couldn't stop me nigga.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Dezelfde 50 Cent die vorige week nog in het nieuws kwam omdat hij zijn bloedeigen zoon heeft bedreigd? http://www.nu.nl/achterkl(...)-16-jarige-zoon.html
Dezelfde 50 Cent die een week eerder nog voor huiselijk geweld en vandalisme is aangeklaagd?
http://www.nu.nl/achterkl(...)uiselijk-geweld.html
Dezelfde 50 Cent die op z'n twaalfde al drugsdealer was en daar zo trots op was dat hij zich vernoemde naar een legendarische drugshandelaar?
Dezelfde 50 Cent die vanwege z'n criminele verleden niet eens meer stemrecht heeft?
Die 50 Cent, bedoel je?
Lijkt me een heldere analyse. Daarom heb ik ook maar niks gezegd over mijn muziekvoorkeur.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:25 schreef beaglesforlife het volgende:
TS, ik heb serieus medelijden met je.
Iedereen op dit topic lacht je uit. Je hebt het waarschijnlijk zelf niet eens door vanwege een schrijnend gebrek aan zelfkennis en (sociale) intelligentie. Je luistert waarschijnlijk alleen rap omdat je coole "matties", waar je zo graag bij wil horen, het ook luisteren. Je neemt niet eens de moeite om iets anders te luisteren, want stel je voor, hoe zouden je "matties" reageren als ze hoorden dat je naar muziek luistert zonder "swag", oei dat zou pijnlijk zijn..
Ik heb een vraag voor je: Wat vind je van The Heist van Macklemore & Ryan Lewis?
Ik ben benieuwd.
Btw als je zo graag een muziekstijl wil afkraken: ik luister moderne rock, indie, alternative en elektronische muziek.
Nicequote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:31 schreef ModeFirst het volgende:
Gangnam style! nee grapje
michael jackson - thriller
alice cooper - poison
bon jovi - livin on a prayer
Nou goed, jij mag die bagger prachtig vinden, ik vind van niet. En iemand die zo'n stuk schrijft als jij hierboven met zóveel spelfouten erin, kan ik dus niet serieus nemen. Vooral niet als je meteen begint met denigreren met dingen als 'je doet echt fucking dom' e.d. . Nergens voor nodig het helpt je beargumentatie echt niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:19 schreef kdaalder het volgende:
[..]
commerciele troep?![]()
![]()
![]()
![]()
ten eerste: commercieel betekent ''op geld gericht'' en elk muziek genre is op geld gericht. Mensen maken muziek voor het geld, tering hoe dom ben jij zeg? en The Message een beetje diepgang? weetje zeker? dat gaat zo diep als maar kan. Nee, al die andere gasten zingen over meisjes dat ze verliefd zijn en dat ze dat meisje wilen. Die gasten schrijven hun eigen liedjes niet eens. Frank Sinatra had een liedje genaamt ''my way'' en iemand anders had het geschreven, wtf? En Young, Wild and Free gaat erover dat iedereen veel te heftig over zo iets onschuldigs als wiet reageert. Serieus wiet is heel onschuldig, het is niet dodelijk of schadelijk enzoo. Life we Chose heeft ook een diepe boodschap, jij doet echt fucking dom weetje dat? serieus wordt wakker!
1. niet al me matties luisteren naar rap, ik luisterde vroeger ook niet naar rap alleen ging ik het steeds meer luisteren en wat ik daarvoor luisterde steeds minder en nu ben ik dus zo.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:25 schreef beaglesforlife het volgende:
TS, ik heb serieus medelijden met je.
Iedereen op dit topic lacht je uit. Je hebt het waarschijnlijk zelf niet eens door vanwege een schrijnend gebrek aan zelfkennis en (sociale) intelligentie. Je luistert waarschijnlijk alleen rap omdat je coole "matties", waar je zo graag bij wil horen, het ook luisteren. Je neemt niet eens de moeite om iets anders te luisteren, want stel je voor, hoe zouden je "matties" reageren als ze hoorden dat je naar muziek luistert zonder "swag", oei dat zou pijnlijk zijn..
Ik heb een vraag voor je: Wat vind je van The Heist van Macklemore & Ryan Lewis?
Ik ben benieuwd.
Btw als je zo graag een muziekstijl wil afkraken: ik luister moderne rock, indie, alternative en elektronische muziek.
omdat je bang bent dat ik je erom ga uitlachen en het ga bekritiseren? en ik dacht dat je ''vaarwel'' had gezegt downiequote:Op maandag 22 juli 2013 09:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lijkt me een heldere analyse. Daarom heb ik ook maar niks gezegd over mijn muziekvoorkeur.
wat een homo is die jongenquote:
dude ik heb vakantie, ik heb geen zin om op spelling te letten, ik rust uit van het schooljaarquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:00 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nou goed, jij mag die bagger prachtig vinden, ik vind van niet. En iemand die zo'n stuk schrijft als jij hierboven met zóveel spelfouten erin, kan ik dus niet serieus nemen. Vooral niet als je meteen begint met denigreren met dingen als 'je doet echt fucking dom' e.d. . Nergens voor nodig het helpt je beargumentatie echt niet.
ja dat doe ik inderdaad, goeie strategie heh?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:03 schreef Buffell het volgende:
En dan nog iets TS,
Wanneer je niet open-minded zo'n topic opent moet je er niet aan beginnen. Je hebt dit topic geopend met de intentie dat wij allemaal moeten zeggen; 'WAUW WAT LUISTER JIJ GOEIE MUZIEK TS, JE BENT MIJN HELD, JE BENT GEWELDIG, WAT EEN KLASSIEKERS!'
Maar wanneer je er achter komt dat 90% van de FOK!-ers je lijst gewoon enorm kut vindt, ga je geïrriteerd lopen doen en doe je net alsof jij de God van het muziek beoordelen bent. Serieus, open dan niet zo'n topic man, je hebt er totáál niks van begrepen.
Dat was je plan toch? Ik zou mijn muzieksmaak noemen en dan ging jij die bekritiseren. Ik zeg topics wel vaker vaarwel om dan toch weer even terug te keren; ga maar vragen in POL-café.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:10 schreef kdaalder het volgende:
omdat je bang bent dat ik je erom ga uitlachen en het ga bekritiseren? en ik dacht dat je ''vaarwel'' had gezegt downie
waaaaat? maak je fa2's? John Lennon???? damn hoe oud is dat!!! de Beatles waar die fag inzat waren de voorgangers van one direction. Ik ken een beeld van dat die 4 fags het vliegtuig uitstappen en alleen kleine jonge meisjes van 12-18 jaar staan te gillen aan de kant. holy damn het is echt erg met jou! eerst als een debiel met het down syndroom praten over rap (want je weet er geen kankerzooi vanaf) en vervolgens met John Lennon aankomen. damn jij zinkt echt diep nu. holy damn dit is te lachwekkend voor woorden gewoon!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was je plan toch? Ik zou mijn muzieksmaak noemen en dan ging jij die bekritiseren. Ik zeg topics wel vaker vaarwel om dan toch weer even terug te keren; ga maar vragen in POL-café.
Maar goed, omdat je zo aandringt, zal ik je mijn nummer-1 van de hand doen. Ik ben alvast benieuwd naar je kritiek.
Ik pak vast de popcorn.
Ik vraag me wel af wat je b.v. vind van deze klassiekers uit de hiphop-wereld?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:51 schreef kdaalder het volgende:
[..]
waaaaat? maak je fa2's? John Lennon???? damn hoe oud is dat!!! de Beatles waar die fag inzat waren de voorgangers van one direction. Ik ken een beeld van dat die 4 fags het vliegtuig uitstappen en alleen kleine jonge meisjes van 12-18 jaar staan te gillen aan de kant. holy damn het is echt erg met jou! eerst als een debiel met het down syndroom praten over rap (want je weet er geen kankerzooi vanaf) en vervolgens met John Lennon aankomen. damn jij zinkt echt diep nu. holy damn dit is te lachwekkend voor woorden gewoon!
ouder zelfsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
TS ik vind wel dat je naar een nogal oud genre luistert... dat hele rap is zooo 30 jaar geleden.....
Oude lullen muziek noemen we dat!
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ouder zelfs
Deze zijn b.v. al een paar jaar ouder dan dat nummer van die John Lennon gast
Ja hoor, houd nou maar op met trollen, hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:51 schreef kdaalder het volgende:
[..]
waaaaat? maak je fa2's? John Lennon???? damn hoe oud is dat!!! de Beatles waar die fag inzat waren de voorgangers van one direction. Ik ken een beeld van dat die 4 fags het vliegtuig uitstappen en alleen kleine jonge meisjes van 12-18 jaar staan te gillen aan de kant. holy damn het is echt erg met jou! eerst als een debiel met het down syndroom praten over rap (want je weet er geen kankerzooi vanaf) en vervolgens met John Lennon aankomen. damn jij zinkt echt diep nu. holy damn dit is te lachwekkend voor woorden gewoon!
dude, als je als je me wil vernederen moet je echt met iets beters komenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:54 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig weet het nu zeker: TS is zwakbegaafd.
Vriendelijk verzoek aan de FA's van Fok!: graag even contact opnemen met de instelling waar TS verblijft, om voortaan voor begeleiding te zorgen als hij gaat internetten. Dank alvast.
is cool, jouw meningquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:01 schreef female81 het volgende:
[..]
Ja hoor, houd nou maar op met trollen, hoor.
Ontopic: 'beste' nummers weet ik niet. 'Favoriet' is wat anders, en de twee hieronder staan al een jaar of zeven, acht muurvast op positie 1 en 2:
De nummer 3 is niet altijd hetzelfde, maar houd het momentéél maar op deze:
Iets psychedelisch ondertoontje heeft deze top 3, ja. Zijn wat dat betreft ook geen uitzonderingen in de collectie.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:16 schreef kdaalder het volgende:
jullie moeten me trouwens missen want ik ga morgen op vakantie
Bazenpost.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:27 schreef starla het volgende:
Weet je wat ik pas gay vind? Jochies die nog bij hun ouders wonen, totaal geen besef hebben van de wereld buiten hun warme nestje, nog geen cent verdiend hebben voor de maatschappij, maar pretenderen te weten hoe de wereld in elkaar steekt.
Dat zijn dezelfde jochies die om de 2 woorden gay en fag gebruiken omdat ze ogenschijnlijk nog in de anale fase zitten, niettegenstaande dat ze nog uit de kast moeten komen.
Ook diezelfde jochies die zichzelf heel wat vinden, maar eigenlijk alleen maar iets betekenen in de context van hun laagopgeleide sociaal milieu. Dezelfde jochies die dus de pispaal worden van de maatschappij, die hoongelach over hen heen krijgen als ze weer een taakstraf moeten doen omdat ze een oud vrouwtje van haar tas hebben beroofd en dezelfde jochies die uitsluitend naar muziek luisteren zoals rap, omdat hun slecht ontwikkelde gebieden van Brodmann 41 en 42 door alle huiselijke geweld en gebrek aan ouderlijke liefde, niet in staat zijn tot het vormen van complexere muzikale structuren.
Geniet van je vakantie
dude, dit is echt een fuking slechte grap ten eerste, en ten tweede, ik hoef geen foto van jou slaapplaats te zienquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier
Zelfs de captcha die ik moest intypen bij het uploaden van dit plaatje voelde het aan: Bon Voyage!
holy damn je scheert nu echt iedereen over 1 kam.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:27 schreef starla het volgende:
Weet je wat ik pas gay vind? Jochies die nog bij hun ouders wonen, totaal geen besef hebben van de wereld buiten hun warme nestje, nog geen cent verdiend hebben voor de maatschappij, maar pretenderen te weten hoe de wereld in elkaar steekt.
Dat zijn dezelfde jochies die om de 2 woorden gay en fag gebruiken omdat ze ogenschijnlijk nog in de anale fase zitten, niettegenstaande dat ze nog uit de kast moeten komen.
Ook diezelfde jochies die zichzelf heel wat vinden, maar eigenlijk alleen maar iets betekenen in de context van hun laagopgeleide sociaal milieu. Dezelfde jochies die dus de pispaal worden van de maatschappij, die hoongelach over hen heen krijgen als ze weer een taakstraf moeten doen omdat ze een oud vrouwtje van haar tas hebben beroofd en dezelfde jochies die uitsluitend naar muziek luisteren zoals rap, omdat hun slecht ontwikkelde gebieden van Brodmann 41 en 42 door alle huiselijke geweld en gebrek aan ouderlijke liefde, niet in staat zijn tot het vormen van complexere muzikale structuren.
Geniet van je vakantie
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:36 schreef kdaalder het volgende:
[..]
ten achste: dus wij mogen alleen naar brodmann en die shit luisteren
shit ik ben nog 2 dingen vergeten te zeggen:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:27 schreef starla het volgende:
Geniet van je vakantie
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
TS is echt heel hard aan "vakantie" toe. Dit topic is zó slecht dat zelfs ONZ er de neus nog voor optrekt.
Ik stel trouwens muziektherapie voor als behandelmethode...
voor jou stel ik raptherapie voor als behandelmethode, en ik geloof er trouwens geen ene kankerflikker van dat jij vrienden hebt, zoiets kan ik me echt niet voorstellen dat zo een downie zoals jij vrienden heeftquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
TS is echt heel hard aan "vakantie" toe. Dit topic is zó slecht dat zelfs ONZ er de neus nog voor optrekt.
Ik stel trouwens muziektherapie voor als behandelmethode...
dan nog wat: U mad bitch?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:27 schreef starla het volgende:
Geniet van je vakantie
quote:
eey denk je het is sinterklaas ofso?quote:
Probeer eens een normale Nederlandse zin te formuleren in plaats de sneue rapper uit te hangen. Of is dat te hoog gegrepen voor je?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:45 schreef kdaalder het volgende:
[..]
[..]
eey denk je het is sinterklaas ofso?
Grote jongen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:36 schreef kdaalder het volgende:
[..]
dude, dit is echt een fuking slechte grap ten eerste, en ten tweede, ik hoef geen foto van jou slaapplaats te zien
[..]
ten tweede: ik ga binnenkort werken dus hou je bek maar
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Probeer eens een normale Nederlandse zin te formuleren in plaats de sneue rapper uit te hangen. Of is dat te hoog gegrepen voor je?
In tegendeel: het begint steeds leuker te worden, want per post die je doet, zet je jezelf meer voor gek.quote:
gast denk je dan dat het kerst is ofso? het begint steeds saaier te worden want jij kan niet discussierenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In tegendeel: het begint steeds leuker te worden, want per post die je doet, zet je jezelf meer voor gek.
Wat heeft kerst daarmee te maken? Vertel het ons, helder licht...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:51 schreef kdaalder het volgende:
[..]
gast denk je dan dat het kerst is ofso? het begint steeds saaier te worden want jij kan niet discussieren
je hoofdquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat heeft kerst daarmee te maken? Vertel het ons, helder licht...
zal welquote:
in dat geval zal jouw antwoord op de vraag ''heb jij vrienden?'' wel ''nee'' zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:58 schreef starla het volgende:
[..]
Imaginaire vriendjes rekenen we even niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |