abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129261047
jullie moeten me trouwens missen want ik ga morgen op vakantie
Als je iets niet wil doen.............doe het dan niet
pi_129261224
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:16 schreef kdaalder het volgende:
jullie moeten me trouwens missen want ik ga morgen op vakantie

Veel plezier :)

Zelfs de captcha die ik moest intypen bij het uploaden van dit plaatje voelde het aan: Bon Voyage!
pi_129261338
Weet je wat ik pas gay vind? Jochies die nog bij hun ouders wonen, totaal geen besef hebben van de wereld buiten hun warme nestje, nog geen cent verdiend hebben voor de maatschappij, maar pretenderen te weten hoe de wereld in elkaar steekt.

Dat zijn dezelfde jochies die om de 2 woorden gay en fag gebruiken omdat ze ogenschijnlijk nog in de anale fase zitten, niettegenstaande dat ze nog uit de kast moeten komen.

Ook diezelfde jochies die zichzelf heel wat vinden, maar eigenlijk alleen maar iets betekenen in de context van hun laagopgeleide sociaal milieu. Dezelfde jochies die dus de pispaal worden van de maatschappij, die hoongelach over hen heen krijgen als ze weer een taakstraf moeten doen omdat ze een oud vrouwtje van haar tas hebben beroofd en dezelfde jochies die uitsluitend naar muziek luisteren zoals rap, omdat hun slecht ontwikkelde gebieden van Brodmann 41 en 42 door alle huiselijke geweld en gebrek aan ouderlijke liefde, niet in staat zijn tot het vormen van complexere muzikale structuren.

Geniet van je vakantie ;)
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 23 juli 2013 @ 18:34:10 #179
319979 Fok-it
All is well
pi_129261491
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:27 schreef starla het volgende:
Weet je wat ik pas gay vind? Jochies die nog bij hun ouders wonen, totaal geen besef hebben van de wereld buiten hun warme nestje, nog geen cent verdiend hebben voor de maatschappij, maar pretenderen te weten hoe de wereld in elkaar steekt.

Dat zijn dezelfde jochies die om de 2 woorden gay en fag gebruiken omdat ze ogenschijnlijk nog in de anale fase zitten, niettegenstaande dat ze nog uit de kast moeten komen.

Ook diezelfde jochies die zichzelf heel wat vinden, maar eigenlijk alleen maar iets betekenen in de context van hun laagopgeleide sociaal milieu. Dezelfde jochies die dus de pispaal worden van de maatschappij, die hoongelach over hen heen krijgen als ze weer een taakstraf moeten doen omdat ze een oud vrouwtje van haar tas hebben beroofd en dezelfde jochies die uitsluitend naar muziek luisteren zoals rap, omdat hun slecht ontwikkelde gebieden van Brodmann 41 en 42 door alle huiselijke geweld en gebrek aan ouderlijke liefde, niet in staat zijn tot het vormen van complexere muzikale structuren.

Bazenpost.

Niet dat die onderontwikkelde loeder er ook maar iets van zal begrijpen maar soit.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129261544
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:23 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Veel plezier :)

Zelfs de captcha die ik moest intypen bij het uploaden van dit plaatje voelde het aan: Bon Voyage!
dude, dit is echt een fuking slechte grap ten eerste, en ten tweede, ik hoef geen foto van jou slaapplaats te zien
quote:

holy damn je scheert nu echt iedereen over 1 kam.

ten eerste: is het gay als je bij je ouders woont?

ten tweede: ik ga binnenkort werken dus hou je bek maar

ten derde: je doet alsof je alles van me weet maar je weet geen ene fuck over mij op hetgene na wat je in dit topic gelezen hebt

ten vierde: ik ben hetero als fuck, dus hou je bek maar

ten vijfde: je doet alsof mensen onder de 18 geen lol mogen hebben ofzo

ten zesde: waarom stoor je je er zo aan als i de woorden gay en fag gebruik?

ten zevende: ik heb nog nooit een taakstraf moeten doen en ik ben nog nooit in aanraking met de politie geweest

ten achste: dus wij mogen alleen naar brodmann en die shit luisteren en als we naar rap luisteren voelen we ons meteen ''stoer'' en voelen wij ons niet stoer als we naar jou kutmuziek lusiteren? tering ik hou van rap en iedereen wordt meteen agressief

ten negende: ik heb genoeg aan ouderlijke liefde

ten tiende: je doet alsof je nog nooit jong bent geweest

ten slotte: ga terug naar het vornuis ofso
  dinsdag 23 juli 2013 @ 18:39:11 #181
319979 Fok-it
All is well
pi_129261626
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:36 schreef kdaalder het volgende:

[..]

ten achste: dus wij mogen alleen naar brodmann en die shit luisteren

_O- dit zegt genoeg :')

En vornuis ja?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129261633
quote:

shit ik ben nog 2 dingen vergeten te zeggen:

1. heb jij vrienden?
2. hoe nerd ben jij?
pi_129261702
TS is echt heel hard aan "vakantie" toe. Dit topic is zó slecht dat zelfs ONZ er de neus nog voor optrekt.

Ik stel trouwens muziektherapie voor als behandelmethode...
pi_129261735
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
TS is echt heel hard aan "vakantie" toe. Dit topic is zó slecht dat zelfs ONZ er de neus nog voor optrekt.

quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:41 schreef Elfletterig het volgende:

voor jou stel ik raptherapie voor als behandelmethode, en ik geloof er trouwens geen ene kankerflikker van dat jij vrienden hebt, zoiets kan ik me echt niet voorstellen dat zo een downie zoals jij vrienden heeft
pi_129261763
quote:

dan nog wat: U mad bitch?
pi_129261802
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En vornuis ja?
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En vornuis ja?
eey denk je het is sinterklaas ofso?
pi_129261837
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:45 schreef kdaalder het volgende:

[..]

[..]

eey denk je het is sinterklaas ofso?
Probeer eens een normale Nederlandse zin te formuleren in plaats de sneue rapper uit te hangen. Of is dat te hoog gegrepen voor je?

:')
  dinsdag 23 juli 2013 @ 18:48:17 #188
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_129261876
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:36 schreef kdaalder het volgende:

[..]

dude, dit is echt een fuking slechte grap ten eerste, en ten tweede, ik hoef geen foto van jou slaapplaats te zien

[..]

ten tweede: ik ga binnenkort werken dus hou je bek maar

Grote jongen.
pi_129261888
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:47 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Probeer eens een normale Nederlandse zin te formuleren in plaats de sneue rapper uit te hangen. Of is dat te hoog gegrepen voor je?

:')
:O dit wordt een beetje saai
pi_129261920
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:48 schreef kdaalder het volgende:

[..]

:O dit wordt een beetje saai
In tegendeel: het begint steeds leuker te worden, want per post die je doet, zet je jezelf meer voor gek.
pi_129261970
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:50 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

In tegendeel: het begint steeds leuker te worden, want per post die je doet, zet je jezelf meer voor gek.
gast denk je dan dat het kerst is ofso? het begint steeds saaier te worden want jij kan niet discussieren
pi_129262001
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:51 schreef kdaalder het volgende:

[..]

gast denk je dan dat het kerst is ofso? het begint steeds saaier te worden want jij kan niet discussieren
Wat heeft kerst daarmee te maken? Vertel het ons, helder licht... :')
pi_129262022
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat heeft kerst daarmee te maken? Vertel het ons, helder licht... :')
je hoofd
  dinsdag 23 juli 2013 @ 18:55:09 #194
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_129262063
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:53 schreef kdaalder het volgende:

[..]

je hoofd
Mag ik vragen, heb je vrienden?
pi_129262123
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:55 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Mag ik vragen, heb je vrienden?
jazeker, heb jij die?
  dinsdag 23 juli 2013 @ 18:58:33 #196
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_129262158
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:57 schreef kdaalder het volgende:

[..]

jazeker, heb jij die?
Een stuk of wat ja.
pi_129262162
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:57 schreef kdaalder het volgende:

[..]

jazeker, heb jij die?
Imaginaire vriendjes rekenen we even niet mee.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 23 juli 2013 @ 18:59:07 #198
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_129262175
En TS, heb je ook huisdieren?
pi_129262187
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:58 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Een stuk of wat ja.
zal wel
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:58 schreef starla het volgende:

[..]

Imaginaire vriendjes rekenen we even niet mee.
in dat geval zal jouw antwoord op de vraag ''heb jij vrienden?'' wel ''nee'' zijn
pi_129262193
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:59 schreef Trashcanman het volgende:
uhm
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:59 schreef Trashcanman het volgende:
ja, wat doet dat er toe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo