quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen, je weet dat TS gewoon kattenvoer uit blik bedoelt.
Maar sperziebonen heb ik een kat nog nooit zien eten. Heb je wel eens bij andere mensen nagevraagd of hun kat ook sperziebonen lust, TS?
oeps, verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:11 schreef kdaalder het volgende:
nee ze houden van blikvoer en eentje houd van sperziebonen, niet van de blikvoer met sperziebonensmaak, gewoon sperziebonen, weetjewel die lange groene ranzige dunne piemeldingen
ik begin wel een nieuw topicquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Nog 29 posts en dan kan het slechtste MUZ-topic ooit naar het ronde archief.
jij zuigt de hele tijd aan lolly's toch? je bent er na de basisschool mee gestopt? zeker omdat je elke dag huilend thuis kwam bij je ma van ''MAMA DIE KINDEREN PESTEN ME WEER ZE DISSES ME DE HELE TIJD WEEEEH!!!'' waarop je ma antwoordde ''hou je mond en ga me kutje likken!''quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben er na groep 6 van de basisschool mee gestopt. Jij bent een kind. Wil je een lolly?
Sarphatistraat?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:13 schreef kdaalder het volgende:
[..]
nee mijn kat is gewoon raar, mijn vaders kat at broccoli, een kat van en vriend van me at meloenen, een kat van een andere vriend van me at appels, katten zijn de zo wonderlijk, net zoals elfletterig, en net zoals degene die de Sarphatistraat de mooiste straat ter wereld vindt
anijvie?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[..]
oeps, verkeerd gelezen
Ik heb daar ook nog nooit van gehoord, de kat van onze buren was wel gek op andijvie
en je noemt mij dom? heb jij serieus nog nooit van de sarpahitstraat gehoort? maak je fa2's?quote:
oh sorry ik dacht dat elfletterig dit bericht had getyptquote:
*helpt eventjes mee*quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Nog 29 posts en dan kan het slechtste MUZ-topic ooit naar het ronde archief.
Nee, mijn moeder kan Nederlands, in tegenstelling tot jouw gebrabbel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:15 schreef kdaalder het volgende:
[..]
ik begin wel een nieuw topic
[..]
jij zuigt de hele tijd aan lolly's toch? je bent er na de basisschool mee gestopt? zeker omdat je elke dag huilend thuis kwam bij je ma van ''MAMA DIE KINDEREN PESTEN ME WEER ZE DISSES ME DE HELE TIJD WEEEEH!!!'' waarop je ma antwoordde ''hou je mond en ga me kutje likken!''
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:16 schreef kdaalder het volgende:
[..]
oh sorry ik dacht dat elfletterig dit bericht had getypt
uhm ik heb je nooit dom genoemd hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:16 schreef kdaalder het volgende:
[..]
en je noemt mij dom? heb jij serieus nog nooit van de sarpahitstraat gehoort? maak je fa2's?
thats cutequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder kan Nederlands, in tegenstelling tot jouw gebrabbel.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:16 schreef kdaalder het volgende:
[..]
Opletten kun je ook al niet. Heb je al wel een veterstrikdiploma?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:16 schreef kdaalder het volgende:
[..]
maar weet jij serieus niet waar de sarphatistraat is? Dat is in hartje Amsterdamquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
uhm ik heb je nooit dom genoemd hoor
en nee, en ook niet van fa2's eigenlijkhaha
ben jij al uit de kast gekomen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Opletten kun je ook al niet. Heb je al wel een veterstrikdiploma?
That's cute.quote:
eey homo, ga je me posts nog beantwoorden of ben je daar te laf voor?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja joh, daar moet je het mee doen. Ik zou ook beledigd zijn.
ah ok, nouja daar kom ik ook nauwelijksquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:18 schreef kdaalder het volgende:
[..]
maar weet jij serieus niet waar de sarphatistraat is? Dat is in hartje Amsterdam
bitch please, als je effe oplet heb ik al vele engelse zinnen getypt in dit topic, get your fucking facts straightquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
That's cute.
Engels lukt je ook al niet.vandaar dat je ook geen fuck snapt van die teksten en van rap in algemene zin.
Het getuigt niet van intelligentie om correct geschreven woorden als veterstrikdiploma fout over te nemen in je antwoord. Zie www.spatiegebruik.nlquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:18 schreef kdaalder het volgende:
[..]
ben jij al uit de kast gekomen?
Heb ik al een veterstrik diploma? Heb JIJ al een veterstrik diploma?
Tuurlijk niet. Te veel moeite.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:18 schreef kdaalder het volgende:
[..]
eey homo, ga je me posts nog beantwoorden of ben je daar te laf voor?
On a serious note: Amsterdam mag dan wel bij iedereen bekend zijn, maar specifiek straatnamen onthouden is voor de gemiddelde persoon die niet (veel) in Amsterdam komt totaal niet relevant.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:18 schreef kdaalder het volgende:
[..]
maar weet jij serieus niet waar de sarphatistraat is? Dat is in hartje Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |