Welke discussie? Ik wil alleen maar wat meer over je katten weten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:01 schreef kdaalder het volgende:
zo ik wacht op antwoorden, en als jullie zielepootjes zo stoer zijn verwacht ik op alles (ALLES!) van wat ik geschreven heb een antwoord. En jullie gaan met zn allen tegen 1, helden op sokken. Ach ja maakt niet uit, I can take all of you, want ik ben duidelijk alle discussies aan het winnen, in mn eentje
vertel me eens waarom je wou weten hoe mijn katten heten?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O ja? Verklaar dit dan eens. Is dit geen kat? En is dat geen stofzuiger?
[..]
Leuk
ik heb het ook niet tegen jouquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Welke discussie? Ik wil alleen maar wat meer over je katten weten.
Wat is "onverschrokke", zwakzinnige?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:03 schreef kdaalder het volgende:
[..]
lol je kan niks meer terugschrijven![]()
![]()
![]()
![]()
dus de ellen lange discussie is door de grote onverschrokke kdaalder gewonnen, dankuu dankuu, I am the best and I place myself above all of you
oh leukquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:58 schreef kdaalder het volgende:
[..]
oke goed ik vertel het wel: ik heb ze naar 2 rappers vernoemd: Nas en 2Pac heten ze
weetje wat zwakzinnig is? jou kopquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is "onverschrokke", zwakzinnige?
weet ik veel, we geven ze nooit melk daar gaan ze dood van, ze houden van vis en blikvoer en eentje houd gek genoeg van sperziebonenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh leukik heb zelf maar 1, die heet Sunny O))) (vernoemd naar bandje )
die van mij houdt op één of andere manier totaal niet van melk, zijn die van jou daar wel dol op?
anyway, Do you got something to say now bitch?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is "onverschrokke", zwakzinnige?
Weetje wat ik niet snap? Jou kop!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
Een kat noemen naar een dode rapper.
Een kat noemen naar een rapper waarvan TS de teksten niet eens snapt:;')
De volgende kat van TS gaat "Nederlands" heten. Dat snapt TS namelijk ook niet.
Je signature.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:04 schreef kdaalder het volgende:
[..]
vertel me eens waarom je wou weten hoe mijn katten heten?
Ja, ik wil met zo min mogelijk moeite dit bagger-topic volbaggeren, zodat het vanzelf dicht gaat. Daarom ga ik ook je posts niet beantwoorden. Te veel moeite.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:06 schreef kdaalder het volgende:
[..]
anyway, Do you got something to say now bitch?
mmm, goeie zet, maar niet goed genoeg (voor mij althans)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
Een kat noemen naar een dode rapper.
Een kat noemen naar een rapper waarvan TS de teksten niet eens snapt:;')
De volgende kat van TS gaat "Nederlands" heten. Dat snapt TS namelijk ook niet.
Je zou ook 10 seconden langer over je reacties kunnen nadenken, zodat je ze wél in één keer goed typt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:07 schreef kdaalder het volgende:
en met dat laatste bedoel ik te zeggen dat ik niet snap met wat jou kop vol zit
sperziebonen?, oh die smaak blikvoer hebben ze bij ons niet in de supermarkt...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:05 schreef kdaalder het volgende:
je
[..]
weet ik veel, we geven ze nooit melk daar gaan ze dood van, ze houden van vis en blikvoer en eentje houd gek genoeg van sperziebonen
Dan zou ik snel ophouden met reageren, als ik jou was. Moet je niet op vakantie ofzo?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:08 schreef kdaalder het volgende:
[..]
mmm, goeie zet, maar niet goed genoeg (voor mij althans)
effe serieus broquote:
nee je beantwoord me posts niet omdat je bang bent dat ik je nog meer ga dissen, en omdat je daar kennelijk niet tegen kan en omdat je zoals ik al zei gewoon een held op sokken bent en je daar voor schaamtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik wil met zo min mogelijk moeite dit bagger-topic volbaggeren, zodat het vanzelf dicht gaat. Daarom ga ik ook je posts niet beantwoorden. Te veel moeite.
Dissenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:09 schreef kdaalder het volgende:
nee je beantwoord me posts niet omdat je bang bent dat ik je nog meer ga dissen, en omdat je daar kennelijk niet tegen kan en omdat je zoals ik al zei gewoon een held op sokken bent en je daar voor schaamt
Niet zo flauw doen, je weet dat TS gewoon kattenvoer uit blik bedoelt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
sperziebonen, oh die smaak blikvoer hebben ze bij ons niet in de supermarkt...
nerd! jij bent echt zo...hoe zeg ik dat...eenzaam...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zou ook 10 seconden langer over je reacties kunnen nadenken, zodat je ze wél in één keer goed typt.
nee ze houden van blikvoer en eentje houd van sperziebonen, niet van de blikvoer met sperziebonensmaak, gewoon sperziebonen, weetjewel die lange groene ranzige dunne piemeldingenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
sperziebonen?, oh die smaak blikvoer hebben ze bij ons niet in de supermarkt...
Ik zal er eens naar zoeken als ik weer bij een andere aan het winkelen ben
morgen ochtendquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan zou ik snel ophouden met reageren, als ik jou was. Moet je niet op vakantie ofzo?
nee mijn kat is gewoon raar, mijn vaders kat at broccoli, een kat van en vriend van me at meloenen, een kat van een andere vriend van me at appels, katten zijn de zo wonderlijk, net zoals elfletterig, en net zoals degene die de Sarphatistraat de mooiste straat ter wereld vindtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen, je weet dat TS gewoon kattenvoer uit blik bedoelt.
Maar sperziebonen heb ik een kat nog nooit zien eten. Heb je wel eens bij andere mensen nagevraagd of hun kat ook sperziebonen lust, TS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |